Oznámenie 13746 - WYP

Obsah

13746 - WYP
Vestník č. 81/2020 - 16.04.2020

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Nové Mesto nad Váhom
IČO: 00311863
Čsl. armády 1, 91532 Nové Mesto nad Váhom
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing.Miroslav Hikel
Telefón: +421 327402305
Fax: +421 327402111
Email: hikel@nove-mesto.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://ttp://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/5879
Hlavná adresa(URL): http://nove-mesto.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://josephine.proebiz.com/sk/tender
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://josephine.proebiz.com/sk/tender/4197/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Revitalizácia verejného osvetlenia v meste Nové Mesto nad Váhom
Referenčné číslo: 10/2020
II.1.2) Hlavný kód CPV
45310000-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Projekt revitalizácie vybraného verejného osvetlenia (ďalej iba VO) v meste Nové Mesto nad Váhom rieši iba výmenu svietidiel a najnutnejšieho elektromateriálu.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
580 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Mesto Nové Mesto nad Váhom
II.2.4) Opis obstarávania
Projekt vychádza z princípu Saving and Sharing a predpokladá splatenie z úspor.
Celé riešenie vychádza z platných Európskych noriem predovšetkým pre TNI CEN/TR 13201-1 až 5 harmonizovaných podľa nových EN 13 201-1 až 5. Riešenie zohľadňuje požiadavky normy na kvalitné a bezpečné osvetlenie a nezohľadňuje doterajšiu intenzitu a osvetlenosť.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Predpokladaná hodnota
580 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 3
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Cena celého diela bude rovnomerne rozložená na 60 rovnakých mesačných splátok a v cenách za dielo už musia byť náklady na takéto odloženie splatnosti zahrnuté, a to vrátane úrokov. Cena sa môže za celú dobu 60 mesiacov maximálne 4-krát t. j. 1-krát za 12 kalendárnych mesiacov upraviť, a to na základe vyhlásenej inflačnej sadzby Národnou bankou Slovenska.
Viacpráce nie sú prípustné.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti
týkajúce sa osobného postavenia: 1.1 podľa § 32 ods. 1 písm. e) - je oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá
predmetu zákazky. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) dokladom podľa § 32
ods. 2 písm. e) zákona o VO. Verejný obstarávateľ v súlade s § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní zákona o
verejnom obstarávaní uvádza, že z dôvodu oprávnenia použitia údajov z informačných systémov verejné správy
uchádzači v ponuke nepredkladajú doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať
službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
1.2 podľa §32 ods. 2 písm f)- nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v
Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač preukazuje splnenie
2/4
podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) dokladom podľa §32 ods.2 písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
Požadované dokumenty na splnenie podmienky účasti môže byť nahradený aj dokladom zo zoznamu hospodárskych
subjektov vedeným Úradom pre verejné obstarávanie resp. vyhlásením o tom, že uchádzač je vedený v zozname
hospodárskych subjektov vedeným Úradom pre verejné obstarávanie s uvedením registračným číslom zo zoznamu a
jeho platnosťou.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a
ozmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov: Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej
banky. Doklad musí byť v originálnom vyhotovení alebo úradne overenou kópiou týchto dokumentov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Kladné vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorom musí byť uvedené,
že za obdobie posledných troch rokov (2017- 2019), alebo za obdobie od začiatku podnikateľskej činnosti, ak podniká kratšie ako stanovené obdobie, nebol uchádzač v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje záväzky voči banke
(dodržuje splátkový kalendár v prípade splácania úveru a pod.). Verejný obstarávateľ požaduje, aby túto podmienku
uchádzač predložil čestným vyhlásením podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyjadrenie banky. Uchádzač alebo záujemca môže podľa § 33 ods. 2 na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení Zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať, záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúceho sa osobného postavenia okrem § 32ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7. Verejný obstarávateľ požaduje aby, v zmysle § 33 ods. 3 zákona o VO uchádzač alebo záujemca a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne. Verejný obstarávateľ môže pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti podľa § 40 ods. 5 zákona o VO písomne požiadať uchádzača alebo záujemcu o nahradenie inej osoby , prostredníctvom ktorej preukazuje finančné a ekonomické postavenie, ak existujú dôvody na vylúčenie. Uchádzač alebo záujemca je povinný urobiť tak do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa
preukázanie splnenia podmienok účasti ekonomického a finančného postavenia podľa tohto bodu oznámenia za
všetkých členov skupiny spoločne. Uchádzač alebo osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39. Ak uchádzač použije jednotný európsky dokument, verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených týmto jednotným európskym dokumentom
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: zoznamom stavebných prac uskutočnenych za predchadzajucich päť rokov (2015- 2019)doplnenym potvrdeniami o uspokojivom vykonani stavebnych prac s uvedenim cien, miest a lehôt uskutočnenia prac a zhodnotenia uskutočnenych prac podľa obchodnych podmienok v zmysle § 34 ods. 1 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní
- zoznamom minimálne 5 zmlúv na realizáciu prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je v predmete zákazky, každá v hodnote min. 100 000 EUR (bez DPH).
podľa § 34 ods. 1 písm. g)údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb za riadenie stavebných prác, aspoň jedného pracovníka s platným oprávnením pre prácu na vyhradených zariadeniach do 1 kV a aspoň dvoch pracovníkov s 5 ročnou praxou v oblasti svetelnej techniky
podľa § 34 ods. 1 písm.i)- údajmi o priemernom ročnom počte zamestnancov a o počte riadiacich zamestnancov za
predchádzajúce tri roky
podľa § 34 ods. 1 písm j)- údajmi o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác
podľa § 34 ods. 1 písm.l -uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť
subdodávateľom,písomnou zmluvou uzavretej medzi uchádzačom a subdodávateľom, počas trvania zmluvy
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo
odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania
zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej
spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať
dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať
stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity
uchádzačovi poskytnuté.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu oznámenia za všetkých členov skupiny spoločne.
Uchádzač alebo osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti môže
predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39. Ak uchádzač použije jednotný európsky dokument, verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených týmto jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 6 zákona.
Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ požaduje, aby uchádzač alebo záujemca a iná osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti, alebo odbornej spôsobilosti, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.
Z uchádzačom predkladaných dokladov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 34 zákona musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej minimálnej úrovne požadovanej verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu Oznámenia, pokiaľ nie je uvedené inak.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Odôvodnenie primeranosti:
Verejný obstarávateľ požadovaním tejto podmienky účasti skúma schopnosť uchádzača dodať požadovaný predmet
zákazky v požadovanej kvalite. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože
uchádzač musí preukázať schopnosť zabezpečiť kvalitu a spoľahlivosť dodaného predmetu zákazky. Preukázanie
certifikácie sa požaduje v zmysle štandardov EÚ.
Zo súťaže bude vylúčený uchádzač, ktorý predloží neúplnú ponuku na dodanie predmetu zákazky.
Uchádzač, ktorý neposkytne požadované doklady, bude vylúčený z výberu verejného obstarávateľa na dodanie
predmetu zákazky.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 13.05.2020 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2020
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 13.05.2020 14:00
Miesto: Mestský úrad Nové Mesto nad Váhom, Čsl.armády 1, 91532 Nové Mesto nad Váhom, zasadačka 1. poschodie
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Z dôvodu šírenia koronavírusu bude otváranie ponúk neverejné
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky, ak nastane jedna z podmienok uvedených v § 57 zákona o
verejnom obstarávaní.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
15.04.2020

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité