II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov
Rekonštrukcia a výmena osobných výťahov.
Referenčné číslo: k CRD - 651/2020
II.1.2)
Hlavný kód CPV
45313100-5
II.1.3)
Druh zákazky
Práce
II.1.4)
Stručný opis
Predmetom tejto podlimitnej zákazky na uskutočnenie stavebných prác je kompletná rekonštrukcia štyroch osobných výťahov (označenie aj ako V1, V2, V3 a V4) v pôvodnom stave podľa spracovanej projektovej dokumentácie. Kompletná rekonštrukcia je riešená výmenou za nové osobné výťahy, t. j. kompletná výmena technológie osobných výťahov vrátane kompletnej rekonštrukcie všetkých prislúchajúcich rozvodov a inštalácií. Podrobná špecifikácia predmetu tejto zákazky je uvedená v projektovej dokumentácii/v projektových dokumentáciách. Sumárne ide o stavebné a technologické práce na nasledovných stavebných a inžinierskych objektoch: Architektonicko-stavebné riešenie; Statika; Elektroinštalácie silnoprúd; Elektroinštalácia slaboprúd (súčasť dodávky technológie); Technológia; Protipožiarne bezpečnostné riešenie. Zákazka je rozdelená na dve časti.
II.1.5)
Celková predpokladaná hodnota
179 900,00
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Áno
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na:
všetky časti
II.2)
OPIS
Časť: 1
II.2.1)
Názov
Rekonštrukcia a výmena výťahu V1 a V2.
Časť č.: 1
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
42416100-6
45300000-0
II.2.3)
Miesto dodania
Kód NUTS
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Námestie Alexandra Dubčeka 1
812 80 Bratislava
Trakt predsedu v budove NR SR v prípade výťahu V1 a južné krídlo budovy NR SR v prípade výťahu V2.
II.2.4)
Opis obstarávania
Predmetom prvej časti zákazky je rekonštrukcia a výmena osobného výťahu V1 - PREDSEDA, a rekonštrukcia a výmena osobného výťahu V2 - DOKTOR podľa spracovanej projektovej dokumentácie. Podrobne v príslušných súťažných podkladoch, v spracovanej projektovej dokumentácii a v návrhu obchodných podmienok (Návrh Zmluvy o dielo pre prvú časť zákazky).
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Predpokladaná hodnota
87 200,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
II.2.14)
Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ zdôrazňuje, že v rámci prvej časti zákazky uplatňuje ustanovenie podľa § 112 ods. 6 zákona o VO (druhá veta), t. j. rozšírený reverzný postup.
Plánovaným výsledkom zadávania prvej časti zákazky je samostatná Zmluva o dielo uzatvorená s jediným úspešným uchádzačom na základe výsledkov vyhodnotenia ponúk na základe určeného kritéria.
Časť: 2
II.2.1)
Názov
Rekonštrukcia a výmena výťahu V3 a V4.
Časť č.: 2
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
42416100-6
45300000-0
II.2.3)
Miesto dodania
Kód NUTS
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Námestie Alexandra Dubčeka 1
812 80 Bratislava
Budova ubytovacieho zariadenia NR SR v prípade výťahu V3 a v prípade výťahu V4.
II.2.4)
Opis obstarávania
Predmetom druhej časti zákazky je rekonštrukcia a výmena osobného výťahu V3 - SPOLOČNÁ ŠACHTA, a rekonštrukcia a výmena osobného výťahu V4 - SPOLOČNÁ ŠACHTA podľa spracovanej projektovej dokumentácie. Podrobne v príslušných súťažných podkladoch, v spracovanej projektovej dokumentácii a v návrhu obchodných podmienok (Návrh Zmluvy o dielo pre druhú časť zákazky).
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Predpokladaná hodnota
92 700,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
II.2.14)
Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ zdôrazňuje, že v rámci druhej časti zákazky uplatňuje ustanovenie podľa § 112 ods. 6 zákona o VO (druhá veta), t. j. rozšírený reverzný postup.
Plánovaným výsledkom zadávania druhej časti zákazky je samostatná Zmluva o dielo uzatvorená s jediným úspešným uchádzačom na základe výsledkov vyhodnotenia ponúk na základe určeného kritéria.