Oznámenie 13956 - WYP

Obsah

13956 - WYP
Vestník č. 82/2020 - 17.04.2020

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
IČO: 00151491
Námestie Alexandra Dubčeka 1, 81280 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Martin Ďurech
Telefón: +421 259722368
Email: martin.durech@nrsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/425895
Hlavná adresa(URL): http://www.nrsr.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/425895
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/425895
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Rekonštrukcia a výmena osobných výťahov.
Referenčné číslo: k CRD - 651/2020
II.1.2) Hlavný kód CPV
45313100-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom tejto podlimitnej zákazky na uskutočnenie stavebných prác je kompletná rekonštrukcia štyroch osobných výťahov (označenie aj ako V1, V2, V3 a V4) v pôvodnom stave podľa spracovanej projektovej dokumentácie. Kompletná rekonštrukcia je riešená výmenou za nové osobné výťahy, t. j. kompletná výmena technológie osobných výťahov vrátane kompletnej rekonštrukcie všetkých prislúchajúcich rozvodov a inštalácií. Podrobná špecifikácia predmetu tejto zákazky je uvedená v projektovej dokumentácii/v projektových dokumentáciách. Sumárne ide o stavebné a technologické práce na nasledovných stavebných a inžinierskych objektoch: Architektonicko-stavebné riešenie; Statika; Elektroinštalácie silnoprúd; Elektroinštalácia slaboprúd (súčasť dodávky technológie); Technológia; Protipožiarne bezpečnostné riešenie. Zákazka je rozdelená na dve časti.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
179 900,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Rekonštrukcia a výmena výťahu V1 a V2.
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42416100-6
45300000-0
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Námestie Alexandra Dubčeka 1
812 80 Bratislava
Trakt predsedu v budove NR SR v prípade výťahu V1 a južné krídlo budovy NR SR v prípade výťahu V2.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom prvej časti zákazky je rekonštrukcia a výmena osobného výťahu V1 - PREDSEDA, a rekonštrukcia a výmena osobného výťahu V2 - DOKTOR podľa spracovanej projektovej dokumentácie. Podrobne v príslušných súťažných podkladoch, v spracovanej projektovej dokumentácii a v návrhu obchodných podmienok (Návrh Zmluvy o dielo pre prvú časť zákazky).
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
87 200,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ zdôrazňuje, že v rámci prvej časti zákazky uplatňuje ustanovenie podľa § 112 ods. 6 zákona o VO (druhá veta), t. j. rozšírený reverzný postup.

Plánovaným výsledkom zadávania prvej časti zákazky je samostatná Zmluva o dielo uzatvorená s jediným úspešným uchádzačom na základe výsledkov vyhodnotenia ponúk na základe určeného kritéria.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Rekonštrukcia a výmena výťahu V3 a V4.
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42416100-6
45300000-0
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Námestie Alexandra Dubčeka 1
812 80 Bratislava
Budova ubytovacieho zariadenia NR SR v prípade výťahu V3 a v prípade výťahu V4.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom druhej časti zákazky je rekonštrukcia a výmena osobného výťahu V3 - SPOLOČNÁ ŠACHTA, a rekonštrukcia a výmena osobného výťahu V4 - SPOLOČNÁ ŠACHTA podľa spracovanej projektovej dokumentácie. Podrobne v príslušných súťažných podkladoch, v spracovanej projektovej dokumentácii a v návrhu obchodných podmienok (Návrh Zmluvy o dielo pre druhú časť zákazky).
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
92 700,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ zdôrazňuje, že v rámci druhej časti zákazky uplatňuje ustanovenie podľa § 112 ods. 6 zákona o VO (druhá veta), t. j. rozšírený reverzný postup.

Plánovaným výsledkom zadávania druhej časti zákazky je samostatná Zmluva o dielo uzatvorená s jediným úspešným uchádzačom na základe výsledkov vyhodnotenia ponúk na základe určeného kritéria.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ určil so zreteľom na § 112 ods. 4 písm. a) a b) zákona o VO, že vyžaduje v prvej časti zákazky a v druhej časti zákazky podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o VO.

Uchádzač v prvej časti zákazky a/alebo v druhej časti zákazky preukazuje (preukáže) splnenie podmienok účasti taxatívne vymedzených podľa § 32 ods. 1 zákona o VO dokladmi podľa § 32 ods. 2 a 3 zákona o VO alebo podľa § 152 zákona o VO (Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov).

Uchádzač v prvej časti zákazky a/alebo v druhej časti zákazky môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o VO jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o VO alebo čestným vyhlásením v zmysle § 114 ods. 1 zákona o VO, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil.

Verejný obstarávateľ uvádza so zreteľom na § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, že z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy uchádzač nepredkladá doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o VO (výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace) na preukázanie splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o VO, avšak uchádzač v prípade nepredloženia dokladu podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o VO je povinný na účely preukázania podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o VO poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa § 10 ods. 4 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

Verejný obstarávateľ uvádza so zreteľom na § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, že z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy uchádzač nepredkladá doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) zákona o VO (potvrdenie zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie staršie ako tri mesiace) na preukázanie splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. b) zákona o VO.

Verejný obstarávateľ uvádza so zreteľom na § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, že z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy uchádzač nepredkladá doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o VO (doklad o oprávnení uskutočňovať stavebné práce, ktorý zodpovedá predmetu zákazky) na preukázanie splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO.

Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov na novelizované znenie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. b) a c) zákona o VO s účinnosťou odo dňa 01.12.2019 - uvedené má zásadný dopad na spôsob preukazovania tejto podmienky účasti a to aj prostredníctvom zápisu do Zoznamu hospodárskych subjektov.

Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov na novelizované znenie ustanovenia podľa § 32 ods. 2 písm. c) zákona o VO s účinnosťou odo dňa 01.12.2019 - uvedené má zásadný dopad na spôsob preukazovania podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. c) zákona o VO a to aj prostredníctvom zápisu do Zoznamu hospodárskych subjektov.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne v zmysle § 37 ods. 3 zákona o VO. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO (oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Podrobné informácie o podmienkach účasti týkajúcich sa osobného postavenia, o dokladoch a dokumentoch na ich preukázanie, o jednotlivých spôsoboch ich preukazovania a všetky, ďalšie, nevyhnutné, súvisiace informácie sú uvedené príslušných SP.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač v prvej časti zákazky a/alebo v druhej časti zákazky musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 zákona o VO a v spojení s § 112 ods. 4 písm. b) zákona o VO.

Uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti týkajúcej sa technickej alebo odbornej spôsobilosti týmto dokladmi:

45.3.1Uchádzač podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o VO predloží v ponuke Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenie verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o VO, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo verejnom obstarávaní - Technická spôsobilosť:
Podmienka účasti týkajúca sa technickej spôsobilosti podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní, ako aj doklady podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, ktorými sa preukazuje, boli určené/stanovené nediskriminačne, primerane vo vzťahu k predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie uvedených dokladov z dôvodu, aby uchádzač preukázal svoju reálnu schopnosť/spôsobilosť a reálne praktické, dostatočné skúsenosti s uskutočnením stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky a to v požadovanej kvalite. Celková (sumárna) minimálna hodnota všetkých požadovaných plnení (4 zákazky/4 zmluvy rovnakého alebo obdobného plnenia) za predchádzajúcich päť rokov je určená/stanovená primerane, nediskriminačne a so zreteľom na nižšiu hodnotu ako celková predpokladanú hodnotu tejto zákazky a požadovaný rozsah predmetu zákazky. Minimálna požadovaná úroveň technickej spôsobilosti bola určená/stanovená nediskriminačne, primerane vo vzťahu k predmetu zákazky, aby sa zadávania tejto podlimitnej zákazky na uskutočnenie stavebných prác bez využitia elektronického trhoviska rozdelenej na dve samostatné časti mohol zúčastniť čo najväčší počet odborne skúsených a kvalitných uchádzačov.

45.3.2Uchádzač podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní predloží v ponuke údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.

Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo verejnom obstarávaní - Odborná spôsobilosť:
Podmienka účasti týkajúca sa odbornej spôsobilosti podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní, ako aj doklady podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, ktorými sa preukazuje, boli určené/stanovené nediskriminačne, primerane vo vzťahu k predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie uvedených dokladov (osvedčenie, profesijný životopis) z dôvodu, aby uchádzač jednoznačne preukázal, že disponuje odbornou spôsobilosťou kľúčových odborníkov, nevyhnutnou pre plnenie predmetu tejto zákazky pre uskutočnenie stavebných prác v zmysle platnej právnej úpravy, resp. ním určené odborné osoby zodpovedné za uskutočnenie stavebných prác plnenie predmetu tejto zákazky, za plnenie zmluvy, sú odborne kvalifikované, odborne spôsobilé, disponujú príslušným vzdelaním a príslušnou požadovanou minimálnou odbornou praxou, tak ako to primárne požaduje, okrem iného, platná právna úprava oblasti stavebného práva.

Podrobné informácie vzťahujúce sa k podmienke účasti týkajúcej sa technickej/odbornej spôsobilosti, k dokladom na preukázanie, k spôsobom preukazovania splnenia, ako aj všetky súvisiace informácie, sú podrobne uvedené v príslušných SP.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:

Minimálna úroveň štandardov - Technická spôsobilosť - Zoznam stavebných prác:
Uchádzač v Zozname stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia tohto verejného obstarávania uvedie a preukáže reálne plnenie minimálne štyroch (4) zákaziek (zmlúv) rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet tejto zákazky v celkovej (sumárnej/kumulatívnej) minimálnej hodnote plnenia 87 200,00 EUR bez DPH.


Minimálna úroveň štandardov - Odborná spôsobilosť - Osoby určené na plnenie zmluvy:
Uchádzač musí preukázať, že ním navrhnutá osoba/osoby spĺňa nasledovné minimálne požiadavky:

a)Jeden stavbyvedúci s odborným zameraním: Pozemné stavby a s 10-ročnou zodpovedajúcou odbornou praxou, t. j. fyzická osoba oprávnená na výkon činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním: Pozemné stavby - podrobne v príslušných SP vrátane identifikácie dokladov, ktoré požaduje verejný obstarávateľ predložiť na preukázanie tejto odbornej spôsobilosti;

b)Jeden revízny technik vyhradeného technického zariadenia elektrického, t. j. fyzická osoba s odbornou spôsobilosťou: Revízny technik vyhradeného technického zariadenia elektrického - podrobne v príslušných SP vrátane identifikácie dokladov, ktoré požaduje verejný obstarávateľ predložiť na preukázanie tejto odbornej spôsobilosti;

c)Traja samostatní elektrotechnici vyhradeného technického zariadenia elektrického s 5-ročnou zodpovedajúcou odbornou praxou, t. j. fyzická osoba s odbornou spôsobilosťou: Samostatný elektrotechnik vyhradeného technického zariadenia elektrického - podrobne v príslušných SP vrátane identifikácie dokladov, ktoré požaduje verejný obstarávateľ predložiť na preukázanie tejto odbornej spôsobilosti;

d)Dve osoby s 5-ročnou zodpovedajúcou odbornou praxou oprávnené na vykonávanie činnosti: Oprava, rekonštrukcia a montáž vyhradeného technického zariadenia zdvíhacieho - podrobne v príslušných SP vrátane identifikácie dokladov, ktoré požaduje verejný obstarávateľ predložiť na preukázanie tejto odbornej spôsobilosti.

Verejný obstarávateľ zdôrazňuje, že uchádzač v prvej časti a/alebo v druhej časti zákazky musí preukázať minimálnu požadovanú úroveň Technickej spôsobilosti i Odbornej spôsobilosti. Podrobne v príslušných SP.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá/vyhodnotená ako úspešná, tak všetci členovia skupiny dodávateľov budú povinní v zmysle § 37 ods. 2 zákona o VO vytvoriť medzi sebou určitú právnu formu podľa príslušných právnych predpisov a to z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.

Verejný obstarávateľ vyžaduje od úspešného uchádzača v prvej časti zákazky a v druhej časti zákazky uzatvorenie poistných zmlúv: Poistnú zmluvu na stavebnomontážne poistenie diela, tzv. CAR /EAR/ poistenie a poistnú zmluvu pre prípad zodpovednosti za škodu spôsobenú zhotoviteľom v súvislosti s výkonom stavebných prác v/na diele, resp. na časti diela a to v súlade s ustanoveniami návrhu Zmluvy o dielo, ktorý tvorí prílohu č. 1A (pre prvú časť zákazky) a 1B (pre druhú časť zákazky) príslušných súťažných podkladov.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 18.05.2020 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.09.2020
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 18.05.2020 10:00
Miesto:
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Župné námestie 12
Zasadacia miestnosť č. 250
811 03 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť na otváraní zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie. Podrobne v príslušných SP.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE

Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní medzi verejným obstarávateľom a hospodárskym subjektom (záujemcom/uchádzačom) sa uskutočňuje písomne v slovenskom jazyku, prostredníctvom elektronických prostriedkov (elektronická komunikácia).

Verejný obstarávateľ oznamuje, že toto verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie verzia 18.0 (ďalej len IS EVO), ktorý vedie a sprístupňuje Úrad pre verejné obstarávanie.

Verejný obstarávateľ pri elektronickej komunikácii prostredníctvom IS EVO určil, že moment odoslania informácie sa považuje za moment doručenia informácie adresátovi, t. j. dátum odoslania = dátum doručenia (tzn. doručenie informácie nastáva odoslaním).

Verejný obstarávateľ vyžaduje v zmysle § 41 ods. 1 písm. a) zákona o VO, aby uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok.

Verejný obstarávateľ vyžaduje taktiež v zmysle § 41 ods. 3 zákona o VO, aby úspešný uchádzač v zmluve (Zmluva o dielo) najneskôr v čase jej uzavretia uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia.

Ak uchádzač nevypracoval ponuku sám, uvedie v ponuke osobu, ktorej služby alebo podklady pri jej vypracovaní využil. Údaje podľa prvej vety uchádzač uvedie v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu, sídlo alebo miesto podnikania a identifikačné číslo, ak bolo pridelené. Informácia o vypracovaní ponuky je nevyhnutnou, povinnou obsahovou náležitosťou ponuky.

Verejný obstarávateľ vylúči podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o VO z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž, ak sa táto podmienka uvedie v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania alebo v oznámení použitom ako výzva na súťaž.

Verejný obstarávateľ vysvetľuje a zdôrazňuje, že každá časť zákazky bude predmetom samostatného vyhodnotenia (t. j. posúdenie a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti; vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky a vyhodnotenie ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk za účelom stanovenia poradia) a predmetom uzatvorenia samostatnej Zmluvy o dielo na základe výsledkov vyhodnotenia ponúk.

Verejný obstarávateľ zdôrazňuje, že v rámci každej časti zákazky uplatňuje ustanovenie podľa § 112 ods. 6 zákona o VO (druhá veta), t. j. rozšírený reverzný postup.

Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené, obstarávanie inovácií, zamerané na sociálne aspekty.

Verejný obstarávateľ aplikuje a umožňuje záujemcom obhliadku miesta uskutočnenia stavebných prác - podrobne v SP.

Všetky písomné, procesné úkony vo verejnom obstarávaní súvisiace s elektronickou komunikáciou medzi verejným obstarávateľom a hospodárskym subjektom (záujemcom/uchádzačom) budú uskutočňované elektronicky prostredníctvom IS EVO na adrese:
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/425895

Verejný obstarávateľ nevyžaduje zábezpeku.

Kritériá na vyhodnotenie ponúk predložených v prvej (1.) časti zákazky:
Najnižšia celková cena v Eur s DPH za predmet prvej časti zákazky.

Kritériá na vyhodnotenie ponúk predložených v druhej (2.) časti zákazky:
Najnižšia celková cena v Eur s DPH za predmet druhej časti zákazky.

Otváranie ponúk podlieha v čase pretrvávajúcej mimoriadnej situácie spôsobenej šírením pandémie COVID-19 prísnym bezpečnostným a hygienickým opatreniam (Minimálne opatrenia: nevyhnutnosť mať ochranné rúška, rukavice, akceptovanie merania telesnej teploty), ktoré musí zástupca uchádzača striktne rešpektovať a dodržiavať. Verejný obstarávateľ z dôvodu mimoriadnej situácie obmedzuje možnosť účasti na otváraní ponúk len jednej FO za jedného uchádzača.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
15.04.2020

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité