Oznámenie 14438 - IPT

Obsah

14438 - IPT
Vestník č. 84/2020 - 21.04.2020

INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Hlavné mesto SR Bratislava
IČO: 00603481
Primaciálne námestie 1, 81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Petra Hritzová
Telefón: +421 259356544
Email: petra.hritzova@bratislava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6563
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.bratislava.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Nákup ochranných pomôcok II
Referenčné číslo: 105658/2020
II.1.2) Hlavný kód CPV
33140000-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Zabezpečenie dodania ochranných pomôcok - jednorazových rúšok pre osobnú ochranu z dôvodu šíriaceho sa vírusu COVID-19. Nákupom týchto pomôcok verejný obstarávateľ chce zabezpečiť zníženie rizika nákazy na minimum, ako i zvýšenie bezpečnosti nie len zamestnancov, ale aj verejnosti.
II.1.6) Informácie o častiach
II.1.7) Celková hodnota obstarávania (bez DPH)
22 880,00 EUR bez DPH
II.2) OPIS
II.2.1) Názov
Nákup ochranných pomôcok II
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Primaciálne námestie č.1, Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
Zabezpečenie dodania ochranných pomôcok - jednorazových rúšok pre osobnú ochranu z dôvodu šíriaceho sa vírusu COVID-19. Nákupom týchto pomôcok verejný obstarávateľ chce zabezpečiť zníženie rizika nákazy na minimum, ako i zvýšenie bezpečnosti nie len zamestnancov, ale aj verejnosti.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Priame rokovacie konanie
Odôvodnenie výberu rokovacieho konania § 115 ods. 1 písm. c) zákazka na dodanie tovaru, na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby sa zadáva z dôvodu mimoriadnej udalosti nespôsobenej verejným obstarávateľom, ktorú nemohol predvídať, a vzhľadom na vzniknutú časovú tieseň nemožno postupovať podľa § 109 až 111 alebo § 112 až 114, alebo
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
V.2) PRIDELENIE ZÁKAZKY
V.2.1) Dátum uzatvorenia zmluvy
17.03.2020
V.2.2) Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 0
V.2.3) Názov a adresa dodávateľa
JAMINI A s.r.o.
IČO: 47082721
Rovinka 835 , 90041 Rovinka
Slovensko
V.2.4) Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti 22 880,00 EUR bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
V nadväznosti na neustále sa zvyšujúcu hrozbu ochorení a úmrtí obyvateľstva na COVID-19 vo svete a v rámci štátov Európskej únie, SŠHR SR iniciatívne pristúpila v súčinnosti najmä s Ministerstvom zdravotníctva Slovenskej republiky, Úradom verejného zdravotníctva Slovenskej republiky k predloženiu návrhu opatrenia na zabezpečenie riešenia možnej pandémie s dôrazom na epidémiu spôsobenú COVID-19. Verejný obstarávateľ zadáva zákazku podľa § 115 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní v súlade s uznesením vlády Slovenskej republiky č. 96 z 27. februára 2020 a uznesenia vlády Slovenskej republiky č. 99 z 3. marca 2020. Súčasne dňa 11.3.2020 Vláda SR oznámila, že od nasledovného dňa bude na Slovensku vyhlásená mimoriadna situácia. Verejný obstarávateľ sa rozhodol pristúpiť k priamemu rokovaciemu konaniu po oslovení množstva relevantných dodávateľov, berúc do úvahy dramaticky a každým dňom sa znižujúce zásoby ochranných pomôcok.Verejný obstarávateľ musí vykonávať opatrenia na ochranu obyvateľov mesta, ako aj tých obyvateľov, ktorí využívajú jeho služby napr. v domovoch pre seniorov, domovoch sociálnych služieb, ktorí patria medzi najohrozenejšie skupiny obyvateľov. Mesto vníma ako svoju povinnosť pomôcť aj ďalším poskytovateľom sociálnych služieb na jeho území (napr. ubytovne pre ľudí bez domova), keďže ide o miesta kde dochádza ku koncentrácii obyvateľov s potenciálom rýchlejšieho šírenia vírusu. Použiť riadne postupy VO v danom prípade neprichádzalo do úvahy aj vzhľadom na dátum potvrdenia vírusu u prvého pacienta na našom území a priebeh vývoja v ostatných krajinách, v ktorých bol potvrdený rýchly nárast počtu pacientov. Mesto sa preto rozhodlo vykonať čo najviac preventívnych opatrení v čo najkratšom čase. Uvedené ma veľký význam aj v snahe predísť panike a poskytnúť pokiaľ možno čo najviac istoty zamestnancom a obyvateľom mesta.

Po vystavení prvej objednávky dodávateľ ponúkol dodanie o 10 400 ks jednorazových rúšok viac, čo mesto využilo. Z tohto dôvodu verejný obstarávateľ posiela toto dodatočné oznámenie, keďže úprava pôvodného oznámenia nebola možná. Spolu s oznámením č. 11830-IBT teda dodávateľ dodal 45 400 ks jednorazových rúšok v celkovej hodnote 99 880,00 EUR bez DPH.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
17.04.2020

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité