Oznámenie 14609 - WYP

Obsah

14609 - WYP
Vestník č. 84/2020 - 21.04.2020

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Partizánske
IČO: 00310905
Nám. SNP 212/4, 95801 Partizánske
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Monika Kočanová
Telefón: +421 385363042
Email: monika.kocanova@partizanske.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4603
Hlavná adresa(URL): http://www.partizanske.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4603
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.e-lena.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Revitalizácia vnútrobloku Luhy I. v Partizánskom
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Projekt rieši revitalizáciu vnútrobloku, ktorá pozostáva z terénnych a sadových úprav (výsadba drevín, záhonov, založenie trávnikov), stavebných úprav komunikačnej siete (obnova chodníkov a spevnených plôch), osadenia prvkov drobnej architektúry (nové lavičky, smetiaky a stojany pre bicykle), čiastočnej rekonštrukcie verejného osvetlenia (demontáž existujúceho verejného osvetlenia, osadenie 10 ks nových stožiarov a LED svietidiel).
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch a v projektovej dokumentácii.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
311 771,39 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45233161-5
77310000-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Partizánske, sídlisko Luhy I., parcela číslo 4728 k.ú. Partizánske
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác revitalizácie vnútrobloku podľa projektu stavby, ktorý pozostáva z:
SO 101 Prestavba porastov drevín
SO 201 Stavebné úpravy komunikačnej siete
SO 301 Prvky urbárneho designu
SO 401 Verejné osvetlenie

Celková výmera riešeného územia je cca 8214 m2. Pôvodná plocha chodníkov a spevnených plôch je 3 185 m2.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
311 771,39 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 4
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Integrovaný regionálny operačný program, kód výzvy : IROP-PO4-SC431-2017-16
II.2.14) Doplňujúce informácie
Pravidlá pre doručovanie: Zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tzn. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme ELENA považuje okamih jej odoslania v systéme ELENA a to v súlade s funkcionalitou systému.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o VO), predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4, resp. 5, a to v súlade s § 21 ods. 6 alebo § 152 ods. 1 zákona o VO. Verejný obstarávateľ na podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b), c) a e) zákona o VO aplikuje ustanovenie § 32 ods. 3 zákona o VO, t.j. uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. b), c) a e) zákona o VO z dôvodu, že verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 37 ods. 3 zákona o VO, a to za každého člena skupiny osobitne. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti môže uchádzač predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona o VO alebo čestným vyhlásením, pričom tieto doklady predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 39 ods. 6 zákona o VO v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom v súťažných podkladoch. V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED), je ho povinný vyplniť v súlade so zákonom o VO. Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časti 4 - globálny údaj.
Dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti uchádzač predkladá vo forme ich skenu originálu/úradne overenej kópie v needitovateľnej forme vo formáte pdf.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 34 ods. 1 písm. b/ zákona o VO predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií:
- zoznamom stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky uskutočnených za
predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia
stavebných prác, doplneným potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených
stavebných prác podľa obchodných podmienok. Dôkaz o plnení potvrdí odberateľ ak odberateľom
a. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
b. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona o VO, ak takéto referencie existujú.
V súlade s ustanovením § 38 ods. 5 zákona o VO verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť podmienky účasti tým, že predložením zoznamu referencií uchádzača tento preukáže verejnému obstarávateľovi, že disponuje skúsenosťami z danej oblasti a je schopný plniť predmet zákazky.
Podľa § 34 ods. 3 zákona o VO uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o VO.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej
spôsobilosti podľa § 37 ods. 3 zákona o VO a to za všetkých členov skupiny spoločne.
Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti
môže uchádzač predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona o VO alebo čestným vyhlásením. Ak uchádzač použije jednotný európsky dokument alebo čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených jednotným európskym dokumentom alebo čestným vyhlásením. Uchádzač alebo záujemca doručí doklady verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač je povinný predložiť referenčné listy za rozhodné obdobie /predchádzajúcich 5 rokov/, ktoré preukazujú realizáciu prác rovnakého alebo typovo podobného charakteru ako predmet zákazky v kumulatívnej hodnote minimálne 300000 EUR bez DPH.
Doklady preukazujúce splnenie podmienky účasti musia obsahovať minimálne:
1. názov predmetu zákazky,
2. stručný opis stavebných prác,
3. cenu za stavebné práce v rozhodnom období a miesto uskutočnenia stavebných prác,
4. termín realizácie/plnenia,
5. názov a sídlo odberateľa stavebných prác,
6. hodnotenie vykonanej práce odberateľom,
7. pečiatka a podpis odberateľa, kontaktnú osobu odberateľa a jej telefónne číslo, kde si možno tieto informácie overiť.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 18.05.2020 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.11.2020
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 18.05.2020 11:00
Miesto: Mestský úrad Partizánske, Námestie SNP 212/4, kancelária č. 253 na 2. poschodí.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ upozorňuje, že v súlade s mimoriadnou situáciou spôsobenou vírusom COVID-19 a odporučením Úradu pre verejné obstarávanie zo dňa 12.marca 2020 bude otváranie ponúk prostredníctvom systému ELENA prebiehať on-line sprístupnením. Tohto on-line sprístupnenia sa budú môcť zúčastniť len uchádzači, ktorí v lehote na predkladanie ponúk predložili úspešne ponuku do tejto zákazky.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o
verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému ELENA, tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania.
2. Verejný obstarávateľ v súlade so zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní zverejňuje súťažné podklady a doplňujúce dokumenty vo svojom profile a na stránke portál www.e-lena.sk.
3. Záujemcovia si môžu súťažné podklady vyžiadať kliknutím na odkaz "mám záujem" pri tejto zákazke zverejnenej na portáli www.e-lena.sk.
4. Systém Elena automaticky umožňuje sledovanie otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku.
Systém zároveň zaznamenáva prihlásených užívateľov týchto uchádzačov a vedie o tejto skutočnosti záznam. Uchádzač má prostredníctvom systému Elena možnosť otvárania sa priamo zúčastniť dištančným spôsobom.
5. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých
subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu (ZRPVS), ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
6. Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 5 000,- EUR. V súťažných podkladoch sú určené podmienky jej zloženia a podmienky jej uvoľnenia alebo vrátenia.
7.Verejný obstarávateľ bude považovať ponuku uchádzača, ktorej celková cena za poskytnutie predmetu zákazky
prevýši finančný limit určený predpokladanou hodnotou zákazky, za ponuku, ktorá obsahuje zjavne nevýhodné
podmienky pre verejného obstarávateľa a teda za ponuku neprijateľnú.
8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, ak nedôjde k schváleniu dokumentácie z verejného obstarávania riadiacim orgánom a riadiaci orgán nepovolí financovanie predmetu tejto zmluvy z európskych štrukturálnych fondov.
9. Zhotoviteľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s realizáciou stavebnej činnosti a predmetu zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP, v rámci ktorej bude dodané dielo financované, a to oprávnenými osobami v zmysle Všeobecných zmluvných podmienok k zmluve o poskytnutí NFP a poskytnúť im potrebnú súčinnosť.
10. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia
zmluvy, nie je predmetné VO zelené, obstarávanie inovácií ani zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
17.04.2020

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité