Oznámenie 15403 - MSS

Obsah

15403 - MSS
Vestník č. 87/2020 - 24.04.2020

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Bratislavský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36063606
Sabinovská 16, 82005 Bratislava - mestská časť Ružinov
Kód NUTS: SK01
Slovensko
Kontaktná osoba: Zuzana Horváthová
Telefón: +421 254653904
Email: tender@p-m.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/2750
Hlavná adresa(URL): https://bratislavskykraj.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/425990
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vyššia územná samospráva
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Poskytovanie služieb prímestskej autobusovej dopravy vo verejnom záujme pre Bratislavský kraj
II.1.2) Hlavný kód CPV
60112000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie a rozvoj efektívnej bezpečnej a kvalitnej pravidelnej verejnej prímestskej autobusovej dopravy a dopravnej obslužnosti v záujmovom území Bratislavského kraja. Podrobný opis predmetu zákazky a ďalšie informácie týkajúce sa predmetu zákazky sa nachádzajú v Prílohe č. 16 Zmluvy o službách vo verejnom záujme v pravidelnej prímestskej autobusovej doprave, ktorá je neoddeliteľnou súčasťou súťažných podkladov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
388 692 228,53 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Bratislavský samosprávny kraj
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie a rozvoj efektívnej, bezpečnej a kvalitnej pravidelnej verejnej prímestskej autobusovej dopravy a dopravnej obslužnosti v záujmovom území Bratislavského kraja za cestovné určené verejným obstarávateľom (ďalej len Služba). Služba bude poskytovaná v nasledovných Etapách: (1) Etapa prípravy Služby, (2) Etapa prevádzkovania Služby a (3) Etapa ukončenia Služby.
Etapa prípravy Služby zahŕňa všetky a akékoľvek úkony a/alebo činnosti súvisiace s prípravou prevádzkovania Služby, minimálne však:
-zabezpečenie Komponentov Služby a ich príprava na riadnu prevádzku,
-vybavenie Vozidiel, Záložných Vozidiel a Prevádzkovej zálohy na riadnu prevádzku (vrátane vybavenia GPS modulmi, ktoré budú zaznamenávať okrem trás Vozidiel aj spotrebu pohonných hmôt Vozidiel),
-získanie všetkých certifikátov, poistení, povolení a iných dokumentov potrebných na riadne prevádzkovanie Služby (vrátane certifikácie Vozidiel, Záložných Vozidiel a Prevádzkovej zálohy v zmysle Technických a prevádzkových štandardov IDS BK),
-vybavenie Zastávok Označníkmi Zastávok a ďalším požadovaným vybavením (vrátane zabezpečenia a uskladnenia rezervných Označníkov Zastávok),
-pristúpenie ku Zmluve o podmienkach prepravy s Poverenou osobou,
-zavedenie všetkých procesov na riadne prevádzkovanie Služby,
-zaškolenie zamestnancov Dopravcu na riadnu prevádzku,
-preukázanie pripravenosti Dopravcu plniť požiadavky definované v článku 3 Opisu predmetu zákazky,
-ďalšie činnosti, ak sú definované v Opise predmetu zákazky a v Zmluve.
Etapa prevádzkovania Služby spočíva v technickom, personálnom, organizačnom, materiálnom a priestorovom zabezpečení procesov prevádzkovania Služby. Etapa prevádzkovania Služby zahŕňa najmä:
-všetky prevádzkové činnosti súvisiace s riadnym poskytovaním Služby definované v tomto Opise predmetu zákazky a Zmluve,
-zabezpečenie prevádzky a riadenie kvality Služby, vrátane predkladania správ, informácií a inej dokumentácie súvisiacej s Etapou prevádzkovania Služby,
-dodržiavanie všetkých kvalitatívnych a kvantitatívnych štandardov definovaných v Opise predmetu Zákazky a v Zmluve,
-plánovanú a následnú údržbu a modernizáciu Komponentov Služby potrebných pre plnenie Zmluvy a poskytovanie Služby,
-ďalšie činnosti potrebné pre zabezpečenie riadneho, bezporuchového, nepretržitého a efektívneho poskytovania Služby a fungovania Integrovaného informačného systému a ostatných Komponentov Služby.
Etapa ukončenia Služby zahŕňa najmä:
-vysporiadanie všetkých práv a povinností Objednávateľa a Dopravcu,
-odovzdanie archívu relevantných dát a dokumentov Služby Objednávateľovi,
-ďalšie činnosti, ak sú definované v Opise predmetu zákazky a v Zmluve.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
388 692 228,53 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
120
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opis opcií: Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uplatniť nasledovné opcie:
a) Zmeniť ročný objem kilometrov, uvedený v bode 2.5 Opisu predmetu Zákazky, pre ktorýkoľvek rok v Etape prevádzkovania Služby, a to a) v podobe zvýšenia ročného objemu kilometrov najviac o 10% ročného objemu kilometrov uvedeného v bode 2.5 Opisu predmetu Zákazky alebo b) v podobe zníženia ročného objemu kilometrov najviac o 10% ročného objemu kilometrov uvedeného v bode 2.5 Opisu predmetu Zákazky.
Verejný obstarávateľ pre vylúčenie pochybností uvádza, že ročný objem kilometrov bude v dôsledku uplatnenia tejto opcie v každom momente Etapy prevádzkovania Služby v rozmedzí od 90% do 110% ročného objemu kilometrov uvedeného v bode 2.5 Opisu predmetu Zákazky. Verejný obstarávateľ zároveň uvádza, že v dôsledku zmeny ročného objemu kilometrov môže dôjsť aj ku zmene ostatných kvantitatívnych parametrov Služby uvedených v bode 2.5 Opisu predmetu Zákazky.
b) Rozšíriť poskytovanie Služby aj na Autobusových linkách Bratislava - Hainburg/Donau a Bratislava - Rajka. Podrobné informácie o týchto Autobusových linkách sú uvedené v prílohe č. 6 Zmluvy.
Verejný obstarávateľ uvádza, že uplatnením tejto opcie dôjde aj k zvýšeniu ročného objemu kilometrov a pre vylúčenie pochybností zároveň uvádza, že toto zvýšenie nie je zahrnuté v zmene ročného objemu kilometrov v opcii uvedenej v písmene a) vyššie.
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
1.2 Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
1.3 Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona. Verejný obstarávateľ oznamuje, že uchádzači môžu použiť elektronický formulár JED. Predvyplnený formulár JED-u je zverejnený v Profile verejného obstarávateľa.
1.4 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
1.5 Uchádzač preukáže osobné postavenie za každú inú osobu podľa § 34 ods. 3 zákona.
1.6 V súvislosti s povinnosťou verejného obstarávateľa podľa § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní a použitím údajov z informačných systémov verejnej správy verejný obstarávateľ uvádza nasledovné: Vo vzťahu k preukazovaniu podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b), c) a e) zákona o verejnom obstarávaní v prípade uchádzačov so sídlom v Slovenskej republike platí, že verejný obstarávateľ si ich splnenie overí z informačných systémov verejnej správy, tzn., že títo uchádzači nemusia v ponuke predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. b), c) a e) zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, že z technických príčin nebude môcť verejný obstarávateľ uvedené doklady získať, je oprávnený ich od uchádzača dožiadať. Ak uchádzač za fyzické osoby nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, je povinný na účely preukázania podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje, potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov za tieto fyzické osoby. Uvedené sa v súvislosti s dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní netýka výpisu z registra trestov pre právnické osoby a výpisu z registra trestov pre fyzické osoby s obvyklým pobytom mimo územia SR, nakoľko tieto doklady nie je verejný obstarávateľ oprávnený získať z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepožaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2018/S 247-569027
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 22.06.2020 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 22.06.2020 13:00
Miesto: Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Doplňujúce informácie k bodu II.2.7) tohto oznámenia: Záväzok verejnej služby podľa Zmluvy sa Dopravca zaväzuje plniť po dobu 10 rokov odo dňa Začatia prevádzky. Povinnosti vyplývajúce zo Zmluvy, ktoré je vzhľadom na ich charakter potrebné splniť už pred Začatím prevádzky, je Dopravca povinný plniť už od dátumu stanoveného v Zmluve a ak nie je takýto deň konkrétne Zmluvou stanovený, už odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto Zmluvy.
2. Predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie a je zamerané aj na sociálne aspekty.
3. Kompletné súťažné podklady poskytuje verejny obstarávateľ neobmedzene a každy záujemca si ich môže
stiahnuť z profilu verejného obstarávateľa.
4. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje. Vyšku zábezpeky verejny obstarávateľ stanovil vo vyške 300 000,00 EUR. Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažnych podkladoch.
5. Komunikácia medzi verejnym obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi bude prebiehať elektronicky
prostredníctvom informačného systému EVO. Verejny obstarávateľ pri komunikácií elektronicky prostredníctvom
systému EVO uvádza, že moment odoslania dokumentu sa považuje za moment jeho doručenia adresátovi. Ďalšie
informácie tykajúce sa komunikácie sú uvedené v súťažnych podkladoch.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
20.04.2020

Redakčné opravy

21967 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 125/2020
V oznámení 15403-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 087/2020 zo dňa 24.04.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 22.06.2020 10:00 Má byť: 08.07.2020 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 22.06.2020 13:00 Má byť: 08.07.2020 13:00
22856 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 135/2020
V oznámení 15403-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 087/2020 zo dňa 24.04.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 08.07.2020 10:00 Má byť: 22.07.2020 10:00 V.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 08.07.2020 13:00 Má byť: 22.07.2020 13:00
45747 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 271/2020
V oznámení 15403-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 087/2020 zo dňa 24.04.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 22.07.2020 10:00 Má byť: 09.02.2021 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 22.07.2020 13:00 Má byť: 09.02.2021 13:00
4812 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 19/2021
V oznámení 15403-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 087/2020 zo dňa 24.04.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 09.02.2021 10:00 Má byť: 18.02.2021 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 09.02.2021 13:00 Má byť: 18.02.2021 13:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité