Oznámenie 18672 - WYP

Obsah

18672 - WYP
Vestník č. 98/2020 - 06.05.2020

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Topoľčany
IČO: 00311162
Nám. M.R. Štefánika 1, 95501 Topoľčany
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr.Mária Beňová
Telefón: +421 385340239
Email: maria.benova@topolcany.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://topolcany.eranet.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://topolcany.eranet.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Parkoviská na sídlisku Východ a oprava miestnych komunikácií v meste Topoľčany
Referenčné číslo: 2346/2020
II.1.2) Hlavný kód CPV
45233120-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
V rámci stavebných prác sa rieši rekonštrukcia asfaltového krytu vozoviek, frézovaním jestvujúceho asfaltového krytu s položením nového asfaltového krytu, ako aj zlepšenie technického stavu chodníkov ich frézovaním jestvujúceho asfaltu a položením betónovej dlažby. Na zlepšenie statickej dopravy na sídlisku Východ sa navrhuje vybudovať parkovacie státia.
Predmetná zákazka sa skladá z troch hlavných celkov :
1. Parkoviská na sídlisku Východ
2. Oprava miestnych komunikácií
3. Obnova MK a chodníkov na Ul. Adámiho

1. Parkoviská na sídlisku Východ
PARKOVISKO č.6 výmera 259 m2
PARKOVISKO č.7 - výmera 181 m2
PARKOVISKO č.8 - výmera 138 m2
PARKOVISKO č.9 - výmera 70 m2
PARKOVISKO č.10 - výmera 118 m2
ROZŠÍRENIE UL. JANKA JESENSKÉHO dĺžka 136,16 m, šírky 6,0m-6,9m,výmera 850 m2
Chodníky 656 m2
MK Ul. Kuzmányho oprava jestvujúceho krytu vozovky dĺžka 211,53 m, šírky 7,7 m, výmera 1728 m2
MK Ul. Jesenského oprava jestvujúceho krytu vozovky úsek č .1 výmera 519 m2,
úsek č.2 - výmera 393 m2

2. Oprava miestnych komunikácií
Ul. Jahodová, plocha opravy- výmera 444 m2
Ul. Sedmikrásková, plocha opravy výmera 2778m2
Ul. Záhradkárska, plocha opravy výmera 1789,75 m2

3. Obnova MK a chodníkov na Ul. Adámiho
Obnova MK úsek č. 1 výmera 631 m2
Obnova MK úsek č. 2 výmera 2200 m2
Obnova chodníka úsek č. 1 výmera 432 m2
Obnova chodníka úsek č. 2 výmera 1262 m2
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
584 132,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
intravilán a extravilán mesta Topoľčany
II.2.4) Opis obstarávania
V rámci stavebných prác sa rieši rekonštrukcia asfaltového krytu vozoviek, frézovaním jestvujúceho asfaltového krytu s položením nového asfaltového krytu, ako aj zlepšenie technického stavu chodníkov ich frézovaním jestvujúceho asfaltu a položením betónovej dlažby. Na zlepšenie statickej dopravy na sídlisku Východ sa navrhuje vybudovať parkovacie státia.
Predmetná zákazka sa skladá z troch hlavných celkov :
1. Parkoviská na sídlisku Východ
2. Oprava miestnych komunikácií
3. Obnova MK a chodníkov na Ul. Adámiho

1. Parkoviská na sídlisku Východ
PARKOVISKO č.6 výmera 259 m2
PARKOVISKO č.7 - výmera 181 m2
PARKOVISKO č.8 - výmera 138 m2
PARKOVISKO č.9 - výmera 70 m2
PARKOVISKO č.10 - výmera 118 m2
ROZŠÍRENIE UL. JESENSKÉHO dĺžka 136,16 m, šírky 6,0m-6,9m,výmera 850 m2
Chodníky 656 m2
MK Ul. Kuzmányho oprava jestvujúceho krytu vozovky dĺžka 211,53 m, šírky 7,7 m, výmera 1728 m2
MK Ul. Jesenského oprava jestvujúceho krytu vozovky úsek č .1 výmera 519 m2,
úsek č.2 - výmera 393 m2

2. Oprava miestnych komunikácií
Ul. Jahodová, plocha opravy- výmera 444 m2
Ul. Sedmikrásková, plocha opravy výmera 2778m2
Ul. Záhradkárska, plocha opravy výmera 1789,75 m2

3. Obnova MK a chodníkov na Ul. Adámiho
Obnova MK úsek č. 1 výmera 631 m2
Obnova MK úsek č. 2 výmera 2200 m2
Obnova chodníka úsek č. 1 výmera 432 m2
Obnova chodníka úsek č. 2 výmera 1262 m2

Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch a sprievodnej dokumentácií.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
584 132,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 3
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo, pre prípad nedostatočného finančného krytia spôsobeného nepredvídateľnými okolnosťami :
1/ nerealizovať jednotlivé stavebné objekty alebo ich časti
2/ posunúť termín realizácie na najbližší kalendárny rok
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ vyžaduje splnenie podmienok uvedených v § 32 ods. 1 písm.e), f) g) a h) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZoVO"). Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. 2 písm. e) f) až ods. 5, alebo § 152 ZoVO. Verejný obstarávateľ uvádza, že záujemca alebo uchádzač, nemusí predkladať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZoVO, ak ide o uchádzača, ktorého údaje sú dostupné v informačnom systéme verejnej správy podľa osobitného právneho predpisu. Tento doklad verejný obstarávateľ získa z informačného systému verejnej správy /§ 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). Týmto nie je dotknutá možnosť uchádzača preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov alebo zápisom do iného obdobného zoznamu iného čl. štátu EÚ v rozsahu podľa zákona. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti v zmysle §37 ods.3. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED") podľa § 39 ZoVO, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované dokumentom JED, ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač nahradiť i čestným vyhlásením v zmysle §114 ods.1 ZoVO. V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú naskenované kópie originálnych dokladov alebo naskenované kópie úradne overených fotokópií originálnych dokladov. Ak nejde o vyhľadanie dokladov verejným obstarávateľom z informačného systému verejnej správy doklady musia byť z ich originálu alebo z ich úradne overenej fotokópie naskenované a vložené do systému EVO. V prípade, že sú doklady ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vydávané orgánom verejnej správy (alebo inou povinnou inštitúciou) priamo v digitálnej podobe,môže uchádzač vložiť do systému tento digitálny doklad (vrátane jeho úradného prekladu). Uchádzač je oprávnený použiť aj doklady transformované zaručenou konverziou podľa zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) v platnom znení. V prípade pochybností o pravosti "naskenovaných" dokladov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo požadovať predloženie dokladov vo forme zaručenej konverzie. Verejný obstarávateľ má v súčasnosti prístup k nasledovným.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukáže splnenie podmienok finančného ekonomického postavenia podľa § 33 ods.1 pís. a) - vyjadrením banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, nie staršie ako 3 mesiace ku dňu, v ktorom uplynie lehota na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ požaduje takéto vyjadrenie od každej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet. V prípade, ak sa banka vyjadrí, že uchádzač je v nepovolenom debete, alebo že jeho účet je predmetom exekúcie alebo že uchádzač nedodržuje splátkový kalendár, je potrebné aby uchádzač doložil aj podrobné zdôvodnenie tohto stavu. V prípade, ak z predložených dokladov alebo z predloženého zdôvodnenia uchádzača bude zrejmé, že uchádzač nie je schopný plniť svoje finančné záväzky, bude z tejto zákazky uchádzač vylúčený.
Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie (podpísané osobou/osobami oprávnenou zastupovať uchádzača), v ktorom presne uvedie, v ktorých bankách má vedený účet (vymenuje všetky banky) a že nemá vedený účet v inej banke (ani v Slovenskej republike a ani v zahraničí )
Odôvodnenie vyžadovania tejto podmienky účasti:
Vzhľadom na to, že zákazka sa bude realizovať bez predchádzajúcich záloh a preddavkov verejný obstarávateľ potrebuje mať istotu, že uchádzač je dostatočne ekonomicky silný, aby bol schopný realizovať zákazku. Táto podmienka účasti má slúžiť aj na to, aby verejný obstarávateľ získal aktuálny údaj schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky a to od bankového subjektu, ktorý uchádzačovi vedie účet/účty a teda má prehľad o jeho prípadných finančných problémoch odôvodňujúcich obavu o riadne plnenie zmluvy (napr. o účte, ktorý je zablokovaný exekútorom a pod.). Finančné postavenie uchádzača je dôležité aj pre to, aby bol uchádzač schopný plniť svoje povinnosti vyplývajúce zo záruky.
2.2 Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.
Verejný obstarávateľ a obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, pokiaľ osoby podľa § 33 ods. 2, ktorých finančné zdroje uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia alebo osoby podľa § 34 ods. 3, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZoVO - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Uchádzač môže v zmysle § 39 ZoVO dočasne nahradiť doklady jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný európsky dokument. Splnenie podmienok účasti /technickej a odbornej spôsobilosti/ môže uchádzač nahradiť i čestným vyhlásením v zmysle §114 ods.1 ZoVO.

2. Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. j) ZoVO
- údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Ad1) Verejný obstarávateľ požaduje predložiť min. 3 stavby obdobného charakteru, pričom minimálne 1 z nich musí zahŕňať realizáciu stavby, kde sú realizované práce a dodávky obdobného charakteru, pričom minimálne 1 z nich musí zahŕňať realizáciu stavby, kde sú realizované práce a dodávky obdobného charakteru ako v danom postupe zadávania zákazky s min. nákladmi 500 000,- eur bez DPH s potvrdením odberateľa v zmysle § 34 ods.1 písm. b). Za stavby obdobného charakteru verejný obstarávateľ považuje výstavby, rekonštrukcie, opravy komunikácií (výstavbu a alebo rekonštrukcia cesty, chodníkov, pozemných komunikácií). V prípade, že uchádzač má zverejnené referencie na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie, uvedie ich v zozname svojich referencií s poznámkou UVO. Ak z referencie UVO nevyplýva preukázanie minimálnej úrovne spôsobilosti, verejný obstarávateľ odporúča, aby uchádzač v ponuke uviedol informácie preukazujúce požadovanú úroveň spôsobilosti.
Ad2) Uchádzač preukáže disponibilitu s nasledovnými zariadeniami:
1 x finišér, 1 x valec o hmotnosti min. 10 t.
Uchádzač ku každému zariadeniu predloží doklad z ktorého vyplýva, že uchádzač má zariadenie k dispozícií na plnenie zákazky
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
V lehote na poskytnutie súčinnosti úspešný uchádzač predloží poistnú zmluvu preukazujúcu poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkonne činností na poistnú sumu min. do výšky hodnoty diela.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 01.06.2020 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.09.2020
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 01.06.2020 13:00
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky v deň uvedený vo výzve na predkladanie ponúk v mieste sídla verejného obstarávateľa. Otváranie ponúk bude verejné on- line cez systém ERANET .
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ môže zrušiť verejné obstarávanie v zmysle § 57 zákona o verejnom obstarávaní a aj vtedy, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, ak sa v priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval, najmä ak sa zistilo porušenie tohto zákona, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania, ak nebolo predložených viac ako dve ponuky.
Ponuky sa predkladajú elektronicky prostredníctvom systému ERANET .Všetky informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, vložených do elektronického systému ERANET - http://topolcany.eranet.sk. Zábezpeka sa v tomto postupe verejného obstarávania vyžaduje - bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Záujemcovia môžu vykonať obhliadku miesta realizácie aby získal všetky informácie, ktoré budú potrebovať na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta dodania predmetu zákazky idú na ťarchu uchádzača. Nevykonanie obhliadky nebude brané ako dôvod nepochopenia predmetu zákazky. Obhliadku miesta realizácie si záujemca v prípade záujmu uskutoční v ľubovoľnom čase, nakoľko sa jedná o verejný priestor. Proces verejného obstarávania je v podmienkach Slovenskej republiky regulovaný zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorý je verejne dostupný na internetovej stránke Ministerstva spravodlivosti Slovenskej republiky https://www.slov-lex.sk/pravne-predpisy. Tu sa záujemca a uchádzač dozvie o všetkých možnostiach ako je možné preukázať splnenie podmienok účasti. Tento právny predpis takisto upravuje procesný postup verejného obstarávateľa vo verejnom obstarávaní. V prípade otázok na výklad právneho predpisu je možné obrátiť sa na Úrad pre verejné obstarávanie so žiadosťou o metodické usmernenie. Verejný obstarávateľ postupuje vo verejnom obstarávaní podľa postupov, ktoré vyplývajú zo znenia zákona a snaží sa zohľadňovať metodické pokyny Úradu pre verejné obstarávanie, ktoré sú mu známe v čase realizácie postupu verejného obstarávania.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
04.05.2020

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité