Oznámenie 20469 - IPT

Obsah

20469 - IPT
Vestník č. 107/2020 - 19.05.2020

INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Trenčín
IČO: 00312037
Mierové námestie 2, 91164 Trenčín
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Benjamín Lisáček, mail:benjamin.lisacek@trencin.sk, tel:0902 911 848 -za opis predmetu zákazky; JUDr. Marta Sokolíková, mail: marta.sokolikova@trencin.sk, tel. 0911041826
Telefón: +421 326504220
Fax: +421 326504265
Email: marta.sokolikova@trencin.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4695
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.trencin.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Plnenie úloh obce ako orgánu samosprávy vrátane preneseného výkonu štátnej správy
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Nákup respirátorov
Referenčné číslo: VO2020/SOK
II.1.2) Hlavný kód CPV
35113400-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Ide o dodávku tovaru - ochranných prostriedkov - respirátor KN95 FFP2 (Europe EN 149-2001) CE v počte 10000 ks na základe zaslania záväznej objednávky.
Celková cena zahŕňa dodávku tovaru aj dopravu do sídla verejného obstarávateľa.
II.1.6) Informácie o častiach
II.1.7) Celková hodnota obstarávania (bez DPH)
34 000,00 EUR bez DPH
II.2) OPIS
II.2.1) Názov
.Nákup respirátorov
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK022
II.2.4) Opis obstarávania
Ide o dodávku tovaru - ochranných prostriedkov - respirátor KN95 FFP2 (Europe EN 149-2001) CE v počte 10000 ks na základe zaslania záväznej objednávky.
Celková cena zahŕňa dodávku tovaru aj dopravu do sídla verejného obstarávateľa
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Priame rokovacie konanie
Odôvodnenie výberu rokovacieho konania § 115 ods. 1 písm. c) zákazka na dodanie tovaru, na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby sa zadáva z dôvodu mimoriadnej udalosti nespôsobenej verejným obstarávateľom, ktorú nemohol predvídať, a vzhľadom na vzniknutú časovú tieseň nemožno postupovať podľa § 109 až 111 alebo § 112 až 114, alebo
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Názov: Nákup respirátorov
V.2) PRIDELENIE ZÁKAZKY
V.2.1) Dátum uzatvorenia zmluvy
24.03.2020
V.2.2) Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 0
V.2.3) Názov a adresa dodávateľa
Euro Asset s.r.o.,
IČO: 36829412
Opatovská 519/23 , 91101 Trenčín
Slovensko
V.2.4) Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 34 000,00 EUR bez DPH
Celková hodnota zákazky/časti 34 000,00 EUR bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE

1. v odd. V. 2.1 je v prednadstavenom formulári uvedené uzavretie zmluvy, pre upresnenie uvádzame v tejto zákazke bola odoslaná záväzná objednávka dňa 24.03.2020 , vystavená dňa 23.3.2020, a teda tovar bol riadne a včas dodaný na základe objednávky.

2. Odôvodnenie použitia PRK: Verejný obstarávateľ použil priame rokovacie konanie na zákazku na dodanie tovaru- ochranných prostriedkov- respirátorov z dôvodu mimoriadnej udalosti- a to vyhlásenia mimoriadnej situácie na celom území SR z dôvodu výskytu pandémie ochorenia koronovírusu ( COVID - 19) , ktorá nebola spôsobená verejným obstarávateľom, verejný obstarávateľ ju nemohol predvídať a vzhľadom na časovú tieseň nemožno postupovať podľa § 112 až 114 ZVO.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
18.05.2020

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité