Oznámenie 20464 - WYP

Obsah

20464 - WYP
Vestník č. 107/2020 - 19.05.2020

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Vysoká škola múzických umení v Bratislave
IČO: 00397431
Ventúrska 3, 81301 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Darina Ambrozyová
Telefón: +421 259301451
Fax: +421 254430125
Email: ambrozyova@vsmu.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.ezakazky.sk/vsmuba/index.cfm?module=customer&page=ShowProfile&ItemID=59199216&
Hlavná adresa(URL): http://www.vsmu.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.ezakazky.sk/vsmuba/index.cfm?module=customer&page=ShowProfile&ItemID=59199216&://
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.ezakazky.sk/vsmuba/index.cfm?module=customer&page=ShowProfile&ItemID=59199216&ttp://
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Obnova, rekonštrukcia a modernizácia VZT a MaR na FTF VŠMU
Referenčné číslo: 852159
II.1.2) Hlavný kód CPV
45331200-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky sú stavebné práce na obnove a rekonštrukcii a modernizácii VZT a MaR v objekte Filmovej a televíznej fakulty VŠMU na Svoradovej ul. č. 2A v Bratislave v rozsahu projektovej dokumentácie vypracovanej zodpovednou projektantkou Ing. Melindou Neumannovou (výmena nefunkčných zariadení, ako aj jeho doplnenie o nevyhnutné prvky a aj súvisiacej demontáže nefunkčného zariadenia alebo jeho časti a dodávky a montáže nového zariadenia v zmysle platných STN EN, požadované stavebné úpravy), v rátane dodávky technológií, dopravy a likvidácie odpadu. Podrobný opis predmetu zákazky a jeho technická špecifikácia je uvedená v technickej správe projektovej dokumentácie v stupni realizačného projektu a v časti B. Opis predmetu zákazky v súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
533 185,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Bratislava, VŠMU, Svoradova 2a, Filmová a televízna fakulta
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú stavebné práce na obnove a rekonštrukcii a modernizácii VZT a MaR v objekte Filmovej a televíznej fakulty VŠMU na Svoradovej ul. č. 2A v Bratislave v rozsahu projektovej dokumentácie vypracovanej zodpovednou projektantkou Ing. Melindou Neumannovou (výmena nefunkčných zariadení, ako aj jeho doplnenie o nevyhnutné prvky a aj súvisiacej demontáže nefunkčného zariadenia alebo jeho časti a dodávky a montáže nového zariadenia v zmysle platných STN EN, požadované stavebné úpravy), v rátane dodávky technológií, dopravy a likvidácie odpadu. Podrobný opis predmetu zákazky a jeho technická špecifikácia je uvedená v technickej správe projektovej dokumentácie v stupni realizačného projektu a v časti B. Opis predmetu zákazky v súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
533 185,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Dátum začatia: 29.06.2020
Dátum ukončenia: 28.09.2020
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok uvedených v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Požaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti osobného postavenia, ktoré sa preukazujú podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o VO. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o VO je možné nahradiť podľa § 152 zákona o VO potvrdením o zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti:
1. Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona;
2. Čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 zákona, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f)zákona o VO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
S ohľadom na to, že z technických dôvodov nie je možné získať údaje alebo výpisy z informačných systémov Generálnej prokuratúry, predkladá uchádzač alebo záujemca doklady podľa § 32 ods. 1 a) (týka sa len výpisu z registra trestov právnickej osoby) zákona v listinnej podobe, a to v súlade s ustanovením § 1 ods. 7 zákona č. 177/2018 Z. z. o
niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a
ozmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii).
Z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy podľa § 32 ods. 3 zákona, uchádzač nie je povinný predkladať doklady v zmysle § 32 ods. 2 písm. a), b), c) a e) zákona o VO.
Podrobne uvedené v Súťažných podkladoch v časti E. Podmienky účasti uchádzačov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukazuje vyjadrením banky podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO.Podľa § 33 ods. 2 ZVO uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) ZVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO. Verejný obstarávateľ, v súlade s § 33 ods. 3 ZVO, požaduje, aby uchádzač a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne. Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky (banková informácia).
V prípade preukázania splnenia podmienok účasti podľa § 39 ZVO musia z obsahu JED jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti v tomto postupe zadávania zákazky vo väzbe na ustanovenie § 33 ods. 2 zákona.
Požadované doklady môže uchádzač predbežne nahradiť aj čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 ZVO, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a na požiadanie poskytne doklady, ktoré ním nahradil vo verejným obstarávateľom určenej lehote.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Vyjadrenie banky musí obsahovať najmä informácie, že uchádzač za predchádzajúce tri kalendárne roky (2017, 2018 a 2019), až ku dňu vystavenia vyjadrenia banky, ktoré musí byť vystavené v čase od vyhlásenia tohto verejného obstarávania publikovaním tejto výzvy na predkladanie ponúk, do lehoty určenej na predkladanie ponúk vrátane prípadnej predĺženej lehoty na predkladanie ponúk, resp. len za tie roky, za ktoré je dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti uchádzačom:
-nebol v nepovolenom debete,
-v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár,
-jeho bežný účet nebol predmetom exekúcie.
V prípade, ak má uchádzač účty vo viacerých bankách, verejný obstarávateľ požaduje bankovú informáciu od každej z nich a vo vyššie uvedenom rozsahu. Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo iným oprávneným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača, že nemá bankové účty v iných bankách ako tých, za ktoré predložil vyjadrenie banky.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Splnenie podmienok účasti - Technická a odborná spôsobilosť je uvedená v
súťažných podkladoch v časti E. Podmienky účasti uchádzačov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov splnenia technickej a odbornej
spôsobilosti je podrobne uvedená v súťažných podkladoch v časti E.Podmienky účasti uchádzačov
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Objednávateľ zadrží 10 % z hodnoty každej faktúry vrátane DPH ako zádržné. Zádržné sa zhotoviteľovi vyplatí do 90
dní od odovzdania diela, v prípade odovzdávania diela po častiach, po odovzdaní poslednej časti diela. Podmienky
vyplatenia zádržného sú uvedené v jednotlivých návrhoch zmluvy o dielo.
3. Úspešný uchádzač je povinný byť poistený pre prípad zodpovednosti za škodu spôsobenú vykonávaním činností v
zmysle zmluvy o dielo, s minimálnym limitom poistného plnenia vo výške zmluvnej ceny diela s DPH. Bližšie podmienky
sú uvedené v jednotlivých návrhoch zmluvy o dielo.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 15.06.2020 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.10.2020
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 15.06.2020 11:00
Miesto: V súvislosti so šírením vírusu COVID-19 a na to nadväzujúcich opatrení týkajúcich obmedzenia návštev v jednotlivých budovách, Vysoká škola múzických umení v Bratislave informuje uchádzačov a záujemcov predmetnej zákazky, že otváranie ponúk bude realizované prostredníctvom informačného systému on line sprístupnenia ponúk uchádzačom prostredníctvom funkcionality informačného systému eZakazky.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Jazykom dorozumievania v celom procese verejného obstarávania je štátny jazyk SR, t.j. Slovenský jazyk.
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických
prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja
eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu), alebo prostredníctvom elektronického ID; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní,súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie nebude akceptovaná, ak bude doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa resp. iným spôsobom. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom, ak má záujem o vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti.Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári výzvy na predkladanie ponúk limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť
v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť podrobne podmienky elektronickej
komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi
verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Z uvedeného dôvodu bol v texte Výzvy uvedený iba komunikačnýportál a základné pravidlá vyžiadania podkladov či požiadania o vysvetlenie.
Zábezpeka: Vyžaduje sa zábezpeka vo výške 15 000,00 €, ďalšie informácie ohľadne zábezpeky sú uvedené v SP.
Verejný obstarávateľ pred začatím postupu verejného obstarávania uskutočnil podľa §25 zákona č. 343/2015 Z.z.
prípravné trhové konzultácie na účely jeho prípravy v rozsahu vypracovania Projektovej dokumentácie. Príslušné
informácie sú dostupné v predmetnej zákazke na www.ezakazky.sk.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
18.05.2020

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité