Oznámenie 20501 - WYP

Obsah

20501 - WYP
Vestník č. 108/2020 - 20.05.2020

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Šaľa
IČO: 00306185
Nám. Sv. Trojice 7, 92715 Šaľa
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Margita Simighová, Ing. František Čibrik
Telefón: +421 317705981
Email: mesto@sala.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/4251
Hlavná adresa(URL): http://www.sala.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.evo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.evo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Územná samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Kultúrny dom Šaľa – rekonštrukcia a modernizácia
Referenčné číslo: 557/2020/OSaKČ
II.1.2) Hlavný kód CPV
45212300-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmet zákazky je rozdelený na dve samostatné časti:
1.časť: Stavebné práce
A.Exteriér Zníženie energetickej náročnosti (strecha, výplne otvorov, fasáda)
B.Interiér Rekonštrukcia a modernizácia interiéru (kinosála, estrádna sála, vestibuly...)
2.časť: Tovary Nové sedačky do kinosály
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
3 144 197,08 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
2
Predmet zákazky je rozdelený na dve samostatné časti, pričom je možné predložiť ponuku/ponuky na jednu alebo na dve časti. 1. časť bude mať dve zmluvy s jedným dodávateľom.
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Stavebné práce - A.Exteriér Zníženie energetickej náročnosti (strecha, výplne otvorov, fasáda)
B.Interiér Rekonštrukcia a modernizácia interiéru (kinosála, estrádna sála, vestibuly...)
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45321000-3
45421100-5
45443000-4
45261410-1
45212150-2
45212321-2
45310000-3
45331220-4
45432110-8
45111300-1
45343000-3
45431200-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Šaľa
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú stavebné práce v exteriéri a interiéri Kultúrneho domu v Šali. V exteriéri v rámci projektu "Zníženie energetickej náročnosti budovy kultúrneho domu Šaľa" - výmena zasklenej fasády, okien a dverí + zateplenie murovaných a betónových obalových častí fasády, rekonštrukcia strechy a doplnkových konštrukcií strechy, vytvorenie vstupu pre imobilných do kultúrneho domu, rekonštrukcia terasy a balkóna, oprava exteriérového schodiska. V rámci interiéru pôjde najmä o stavebné práce v rámci rekonštrukcie kinosály, estrádnej sály, spoločných priestorov/vestibulov, únikových schodísk, suterénu, vybudovania toaliet pre imobilných na dvoch miestach, budú realizované práce súvisiace s elektroinštaláciou, vykurovaním, EPS, HSP, zdravotechnikou, vonkajšou zdravotechnikou, vzduchotechnickou a chladením, ZOTaSH, scénickým osvetlením a oponami. Viac v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
3 082 757,08 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 10
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: 310041K628
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predpokladaná hodnota pre časť A.Exteriér 1 513 186,86 EUR bez DPH. Predpokladaná hodnota pre časť B.Interiér je 1 569 570,22 EUR bez DPH.
Zábezpeka pre časť 1 je stanovená vo výške 30.000,00 EUR. Podrobné informácie týkajúce sa zloženia zábezpeky budú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Tovary Nové sedačky do kinosály
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39111200-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Šaľa
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom tejto časti zákazky je dodanie a montáž 256 ks čalúnených sedačiek do kinosály KD v Šali vrátane všetkých súvisiacich úkonov a dopravy podľa technickej špecifikácie sedačiek obsahujúcej minimálne požadované parametre na sedačky v súlade príslušnou časťou výkresovej dokumentácie. Viac v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
61 440,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 2
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Zábezpeka pre časť 2 je stanovená vo výške 1.800,00 EUR. Podrobné informácie týkajúce sa zloženia zábezpeky budú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO. Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 ZVO.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 ZVO alebo čestným vyhlásením v zmysle § 114 ods. 1 ZVO, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované dokumentom JED alebo čestným vyhlásením, ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať.
Preukazovanie podmienok účasti je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ods. 4 ZVO.
Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa ZVO, alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
V prípade, že sa verejného obstarávania zúčastní skupina dodávateľov, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Doklady, ktoré sa nepredkladajú:
Záujemca/uchádzač so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike, a ktorého údaje sú vedené v informačných systémoch verejnej správy Slovenskej republiky, nie je povinný v zmysle § 32 ods. 3 ZVO predkladať verejnému obstarávateľovi, a to z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy, nasledovné doklady:
výpis z registra trestov záujemcu/uchádzača, jeho štatutárneho orgánu, člena štatutárneho orgánu, člena
dozorného orgánu, prokuristu podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO,
potvrdenia zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne podľa § 32 ods. 2 písm. b) ZVO,
potvrdenia miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu podľa § 32 ods. 2 písm.
c) ZVO,
doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá
predmetu zákazky podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO.
Uvedené platí v prípade uchádzačov so sídlom v Slovenskej republike, ako aj pre právnické a fyzické osoby s občianstvom SR.

Upozornenie:
Záujemca/uchádzač so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike, a ktorého údaje sú vedené v informačných systémoch verejnej správy Slovenskej republiky, poskytne verejnému obstarávateľovi za účelom získania výpisu z registra trestov jeho štatutárneho orgánu, člena štatutárneho orgánu, člena dozorného orgánu, prokuristu údaje v rozsahu podľa § 10 ods. 4 zák. č. 330/2007 Z.z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, v zmysle ktorého bude verejný obstarávateľ oprávnený podať žiadosť a prevziať výpis/y z registra trestov. Uvedená podmienka podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO sa netýka registra trestov pre právnické osoby a registra trestov pre fyzické osoby s obvyklým pobytom mimo územia SR, nakoľko tieto doklady nie je verejný obstarávateľ oprávnený získať z IS verejnej správy podľa osobitného predpisu.

Bližšie k podmienkam účasti pozri súťažné podklady a zákon o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: § 33 ods.1 písm. a) ZVO predložením vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah podľa § 33 ods. 2 ZVO.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady vyplneným JED podľa § 39 ZVO, alebo čestným vyhlásením v zmysle § 114 ods. 1 ZVO, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované dokumentom JED alebo čestným vyhlásením, ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má vedené účty (ďalej len vyjadrenie"). Z vyjadrenia musí byť zrejmé, že uchádzač ku dňu vystavenia vyjadrenia:
a) si plní svoje záväzky,
b) nie je v nepovolenom debete,
c) bežný účet uchádzača nie je predmetom exekúcie.
Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako v tých, ktorých potvrdenia predkladá, nemá vedené účty a ani žiadne iné záväzky.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania spolu s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.

§ 34 ods. 1 písm. b) ZVO zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

§ 34 ods. 1 písm. d) ZVO (v nadväznosti na § 35 ZVO) opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality stavebných prác v nadväznosti na § 35 ZVO.

§34 ods. 1 písm. g): ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.

§ 34 ods. 1 písm. h) ZVO (v nadväznosti na § 36 ZVO) uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác v nadväznosti na § 36 ZVO.

§ 34 ods. 1 písm. m) ZVO ak ide o tovar, ktorý sa má dodať
1.vzorkami, opismi alebo fotografiami, ktorých pravosť musí byť overená, ak to verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ vyžaduje alebo
2.certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich prácny vzťah podľa § 34 ods. 3 ZVO.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady vyplneným JED podľa § 39 ZVO, alebo čestným vyhlásením v zmysle § 114 ods. 1 ZVO, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované dokumentom JED alebo čestným vyhlásením, ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienky účasti Technickej a odbornej spôsobilosti a minimálne úrovne štandardov sú uvedené v súťažných podkladoch, nakoľko rozsah znakov formulárov Úradu pre verejné obstarávanie neumožňuje ich kompletné uvedenie vo výzve na predkladanie ponúk.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Uvedené v návrhu zmluvy, ktorý je súčasťou súťažných podkladov.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 18.06.2020 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 18.06.2021
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 18.06.2020 13:00
Miesto: Mestský úrad Šaľa, Nám. Sv.Trojice č. 7, 927 01 Šaľa.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uvedené v súťažných podkladoch vzhľadom na nedostatočnú veľkosť tohto poľa formuláru.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom IS EVO https://evo.gov.sk. Postup je upravený v Príručkách a odporúčaniach pre IS EVO, ktoré sú zverejnené na stránke https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html
Akékoľvek vysvetľovanie v tejto zákazke sa realizuje elektronicky, a to výlučne prostredníctvom IS EVO. Telefonické kontakty slúžia len na potvrdenie funkčnosti systému, či informácií o doručení a pod., nie na vysvetľovanie.
V prípade potreby môžu záujemcovia alebo uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na emailovej adrese helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk.
Uchádzač predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti elektronickým spôsobom prostredníctvom IS EVO ako naskenované doklady, alebo môže predložiť vyplnený elektronický formulár Jednotného európskeho dokumentu (JED), ktorým môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 39 ZVO alebo čestným vyhlásením v zmysle § 114 ods. 1 ZVO.
V prípade, ak v mene podnikateľa sú v zmysle dokladu § 32 ods. 2, písm. e) ZVO oprávnené na konanie viaceré osoby súčasne (vyžadujú sa podpisy viac ako jednej osoby štatutárneho orgánu) alebo žiadosť o účasť predkladá skupina dodávateľov v zmysle § 37 ZVO, vyžaduje sa v tejto súťaži aj predloženie splnomocnenia na konanie v mene uchádzača/skupiny dodávateľov navonok vystavené v prospech osoby, ktorá v tejto súťaži koná (registrácia v systéme EVO a predkladanie ponúk).
Ide o zelené verejné obstarávanie. Verejný obstarávateľ vyžaduje uskladnenie odpadu na legálnej skládke a žiada dodržať platné technické normy a predpisy.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
19.05.2020

Redakčné opravy

21748 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 122/2020
V oznámení 20501-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Šaľa, Nám. Sv. Trojice 7, 927 15 Šaľa zverejnenom vo VVO č. 108/2020 zo dňa 20.05.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 18.06.2020 10:00 Má byť: 01.07.2020 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 18.06.2020 13:00 Má byť: 01.07.2020 10:05
22910 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 135/2020
V oznámení 20501-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Šaľa, Nám. Sv. Trojice 7, 927 15 Šaľa zverejnenom vo VVO č. 108/2020 zo dňa 20.05.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 01.07.2020 10:00 Má byť: 09.07.2020 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 01.07.2020 10:05 Má byť: 09.07.2020 10:05
23719 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 141/2020
V oznámení 20501-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Šaľa, Nám. Sv. Trojice 7, 927 15 Šaľa zverejnenom vo VVO č. 108/2020 zo dňa 20.05.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 09.07.2020 10:00 Má byť: 22.07.2020 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 09.07.2020 10:05 Má byť: 22.07.2020 10:05
25854 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 150/2020
V oznámení 20501-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Šaľa, Nám. Sv. Trojice 7, 927 15 Šaľa zverejnenom vo VVO č. 108/2020 zo dňa 20.05.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 22.07.2020 10:00 Má byť: 29.07.2020 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 22.07.2020 10:05 Má byť: 29.07.2020 10:05
27219 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 155/2020
V oznámení 20501-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Šaľa, Nám. Sv. Trojice 7, 927 15 Šaľa zverejnenom vo VVO č. 108/2020 zo dňa 20.05.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 29.07.2020 10:00 Má byť: 05.08.2020 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 29.07.2020 10:05 Má byť: 05.08.2020 10:05
30029 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 165/2020
V oznámení 20501-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Šaľa, Nám. Sv. Trojice 7, 927 15 Šaľa zverejnenom vo VVO č. 108/2020 zo dňa 20.05.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 05.08.2020 10:00 Má byť: 07.08.2020 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 05.08.2020 10:05 Má byť: 07.08.2020 10:05
30622 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 168/2020
V oznámení 20501-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Šaľa, Nám. Sv. Trojice 7, 927 15 Šaľa zverejnenom vo VVO č. 108/2020 zo dňa 20.05.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 07.08.2020 10:00 Má byť: 13.08.2020 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 07.08.2020 10:05 Má byť: 13.08.2020 10:05 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Otváranie ponúk sa uskutoční v budove Mestského úradu v Šali I. poschodie v zasadačke.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité