Oznámenie 20965 - WYS

Obsah

20965 - WYS
Vestník č. 113/2020 - 27.05.2020

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mestská časť Bratislava - Nové Mesto
IČO: 00603317
Junácka 1, 83291 Bratislava - mestská časť Nové Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Jaroslav Matovič
Telefón: +421 249253250
Fax: +421 244258840
Email: jaroslav.matovic@banm.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/8221
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Informačný systém pre regulované parkovanie v pilotnej zóne BANM.
II.1.2) Hlavný kód CPV
63712400-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom tejto zákazky je požiadavka verejného obstarávateľa na poskytnutie služby - Software as a service (SaaS Softvér ako služba), spočívajúcej najmä v realizácii, dodaní, prevádzkovaní a spravovaní elektronickej integračnej platformy pozostávajúcej z informačného systému určeného na administráciu zóny parkovania a elektronickú komunikáciu s obyvateľmi a návštevníkmi zóny, umožňujúcej realizovať platby za parkovanie motorových vozidiel v zóne s plateným státím na časti územia mestskej časti Bratislava-Nové Mesto prostredníctvom mobilnej aplikácie, webového rozhrania a prostredníctvom SMS s využitím všetkých dostupných mobilných operátorov na Slovensku (túto službu zabezpečuje verejný obstarávateľ osobitne na základe samostatného verejného obstarávania), ako aj zabezpečenie systému na overenie platnosti úhrady za parkovanie (ďalej v texte spolu aj ako informačný systém, resp. parkovací systém); to všetko vrátane správy aktualizácií /pričom pod aktualizáciou sa rozumie implementácia nových funkcionalít, ako aj zapracovanie prípadných zmien pravidiel parkovania verejného obstarávateľa, prípadne technologický rozvoj informačného systému/ a odborného zaškolenia min. 4 osôb, s praktickými ukážkami, ktoré prebehne v čase skúšobnej prevádzky.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
83 033,33 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
98351000-8
72000000-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Mestská časť Bratislava - Nové Mesto
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom tejto zákazky je požiadavka verejného obstarávateľa na poskytnutie služby - Software as a service (SaaS Softvér ako služba), spočívajúcej najmä v realizácii, dodaní, prevádzkovaní a spravovaní elektronickej integračnej platformy pozostávajúcej z informačného systému určeného na administráciu zóny parkovania a elektronickú komunikáciu s obyvateľmi a návštevníkmi zóny, umožňujúcej realizovať platby za parkovanie motorových vozidiel v zóne s plateným státím na časti územia mestskej časti Bratislava-Nové Mesto prostredníctvom mobilnej aplikácie, webového rozhrania a prostredníctvom SMS s využitím všetkých dostupných mobilných operátorov na Slovensku (túto službu zabezpečuje verejný obstarávateľ osobitne na základe samostatného verejného obstarávania), ako aj zabezpečenie systému na overenie platnosti úhrady za parkovanie (ďalej v texte spolu aj ako informačný systém, resp. parkovací systém); to všetko vrátane správy aktualizácií /pričom pod aktualizáciou sa rozumie implementácia nových funkcionalít, ako aj zapracovanie prípadných zmien pravidiel parkovania verejného obstarávateľa, prípadne technologický rozvoj informačného systému/ a odborného zaškolenia min. 4 osôb, s praktickými ukážkami, ktoré prebehne v čase skúšobnej prevádzky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
83 033,33 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 10
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ vyžaduje splnenie podmienok podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f)

Oprávnenie dodávať tovary a služby požadované v predmete zákazky.


Verejný obstarávateľ požaduje uviesť identifikačné údaje uchádzača: Názov, adresu sídla, IČO, za účelom overenia vyššie uvedenú skutočnosť v príslušných registroch.

Uchádzač predloží čestné prehlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: V súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona,:
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač k zoznamu predloží referenčné listy z uvedených rokov, kde súčet objemu poskytnutých služieb bude vo výške 40.000,-€ bez DPH .
Uchádzač predloží Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej v tomto bode aj ,,rozhodné obdobie), ktorým preukáže, že poskytol služby na predmete rovnakom alebo obdobnom ako je predmet zákazky, pričom preukáže, že v rozhodnom období poskytol služby s rovnakým alebo obdobných predmetom zákazky ako je predmet zákazky a súhrnná hodnota poskytnutých služieb na rovnakých alebo obdobných predmetoch zákazky uvedená v Zozname bola rovnaká alebo vyššia ako 40 000,- € bez DPH.
Zoznam musí byť doplnený potvrdením/potvrdeniami odberateľa/ov, za každú realizovanú zákazku definovanú v predchádzajúcej vete, a ktorá je obsiahnutá v predloženom Zozname.
Zoznam a potvrdenie/ia musia obsahovať minimálne tieto údaje:
a) Obchodné meno a sídlo zhotoviteľa;
b) Obchodné meno a sídlo odberateľa;
c) Zmluvný termín poskytnutých služieb, skutočný termín poskytnutých služieb,
d) Popis poskytnutých služieb, z ktorého bude jasne a určito zrejmé dodanie poskytnutých služieb na predmete rovnakom alebo podobnom ako je predmet zákazky,
e) Vyjadrenie odberateľa o uspokojivom uskutočnení poskytnutých služieb a zhodnotení uskutočnených poskytnutých služieb podľa obchodných podmienok (obsiahnuté len v predloženom potvrdení);
f) Zmluvnú celkovú cenu za poskytnuté služby a skutočnú (fakturovanú) celkovú za poskytnuté služby, ktorou sa rozumie celková cena za poskytnuté služby v štruktúre cena bez DPH, DPH a cena s DPH (ďalej len cena). V prípade, že skutočne fakturovaná celková cena sa líši od celkovej zmluvnej ceny a je preukázaná podľa ďalej uvedených pravidiel, bude akceptovaná táto skutočne fakturovaná celková cena v zmysle pravidiel uplatnenia bez DPH. Mena pre cenu: EUR. Cenu v inej mene ako v mene EUR je potrebné prepočítať kurzom stanoveným ECB ku dňu odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania do Vestníka.
g) Meno a priezvisko, funkciu, telefónne číslo, e-mail kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej si možno overiť údaje obsiahnuté v predloženom Zozname a potvrdení/iach.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 25.06.2020 12:00
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 25.06.2020 14:00
Miesto: Miestny úrad Mestskej časti Bratislava - Nové Mesto, Junácka 1, 832 91 Bratislava siedme poschodie kancelária č. 710
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na sprístupnení ponúk sa môžu zúčastniť oprávnení uchádzači, ktorí predložili ponuky
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Presná špecifikácia podmienok dodania predmetu zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch v časti B.1 OPIS
PREDMETU OBSTARÁVANIA.
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/8221
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
26.05.2020

Redakčné opravy

22734 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 134/2020
V oznámení 20965-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mestská časť Bratislava - Nové Mesto, Junácka 1, 832 91 Bratislava - mestská časť Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 113/2020 zo dňa 27.05.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 25.06.2020 12:00 Má byť: 02.07.2020 12:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 25.06.2020 14:00 Má byť: 02.07.2020 14:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité