Oznámenie 21084 - WYP

Obsah

21084 - WYP
Vestník č. 115/2020 - 29.05.2020

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Kežmarok
IČO: 00326283
Hlavné nám. 1, 06001 Kežmarok
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Matej Gál
Telefón: +421 911476634
Email: matej.gal@ultimaratio.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5844//
Hlavná adresa(URL): http://www.kezmarok.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://pluto.ultimaratio.sk/lpvos/1385/
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://pluto.ultimaratio.sk/lpvos/1385/
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Prestavba mestskej tržnice na regionálnu tržnicu – I.časť
Referenčné číslo: EUR000029
II.1.2) Hlavný kód CPV
45213140-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom obstarávania sú stavebné práce na prestavbu mestskej tržnice na regionálnu tržnicu, ktoré sú rozdelené podľa stavebných objektov :
- SO-01- Tržnica
- SO-02- Prípojka kanalizácie
- SO-03- Prípojka vody
- SO-04- Prípojka elektrickej energie
- SO-05- Sadové úpravy
Stavebné práce budú pozostávať zo samotnej prípravy staveniska, skrývky ornice, realizácii samotnej stavby, z dokončovacích prác a terénnych úprav.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
238 292,78 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Podľa projektovej dokumentácie
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom obstarávania sú stavebné práce na prestavbu mestskej tržnice na regionálnu tržnicu, ktoré sú rozdelené podľa stavebných objektov :
- SO-01- Tržnica
- SO-02- Prípojka kanalizácie
- SO-03- Prípojka vody
- SO-04- Prípojka elektrickej energie
- SO-05- Sadové úpravy
Stavebné práce budú pozostávať zo samotnej prípravy staveniska, skrývky ornice, realizácii samotnej stavby, z dokončovacích prác a terénnych úprav.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
238 292,78 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Integrovaný regionálny operačný program
II.2.14) Doplňujúce informácie
Od uchádzača predkladajúceho ponuku sa požaduje zloženie zábezpeky v súlade s §46 zákona 343/2015 Z.z. o
verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ZVO) vo výške: 7 000 €
Informácie o spôsobe zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1) Na preukázanie osobného postavenia sa v súlade s §112 ods. 4 písm. a) ZVO
vyžaduje:
a) predloženie dokladu o opravnení vykonávať stavebné práce v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky
b)čestné vyhlásenie o tom, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v
Slovenskej republike, alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
2) Podmienky účasti môže uchádzač preukázať aj:
a) v súlade s §39 ZVO jednotným európskym dokumentom,
b) v súlade s § 114 ods. 1 ZVO čestným vyhlásením
c) v súlade s §152 ZVO informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná za
rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu Európskej únie.
3) Ak uchádzač nepredloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ v súlade s §152 ods. 4 ZVO overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov.
4) Verejný obstarávateľ nemá oprávnenie získavať údaje podľa § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť predložením:
1. podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO
Zoznamom stavebných prác rovnakého predmetu obstarávania, ktorým sa rozumie rekonštrukcia objektov občianskej vybavenosti uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením druhu prác, množstva realizovaných prác, ceny, miesta uskutočnenia prác, lehoty uskutočnenia stavebných prác a zhodnotenia uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom bol:
1.1 ver. obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia,
1.2 iná osoba ako ver. obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

Ak uchádzač preukáže technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 3 ZVO, preukazuje túto
skutočnosť písomnou zmluvou, z ktorej musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania
zmluvného vzťahu a spĺňa ostatné požiadavky uvedené v ustanovení § 34 ods. 3 ZVO.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač a iná osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej a
odbornej spôsobilosti, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej
spôsobilosti spoločne.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným
európskym dokumentom podľa § 39 ZVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO:
Pre účely plnenia tejto podmienky uchádzač uvedie objem prác realizovaný za posledných 5 rokov, ktoré sa rátajú
spätne odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania v celkovej hodnote rovnej, alebo vyššej ako je Predpokladaná
hodnota zákazky.
V prípade stavby, ktorej začiatok alebo koniec nespadá do daného obdobia, je uchádzač povinný preukázať potvrdením
odberateľa alebo iným dokladom, že požadovaná min. výška zmluvnej ceny stavby bola realizovaná v danom období.
V zozname stavebných prác uchádzač uvedie názov alebo obchodné meno zmluvného partnera, adresu jeho sídla alebo miesta podnikania, údaje na kontaktnú osobu zmluvného partnera (odberateľa), ktorý potvrdil realizované práce.

V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na Euro použiť
kurz Európskej centrálnej banky (ECB), aktuálny v posledný deň príslušného kalendárneho roku, v ktorom došlo ku
skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, t.j. v ktorom sa referencia realizovala.
Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, uchádzač
predloží v pôvodnej mene a v mene Euro.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 18.06.2020 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2020
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 19.06.2020 10:00
Miesto: Ultima Ratio s.r.o.
Seberíniho 1
821 03 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk sa riadi § 52 ZVO. Ďalšie informácie sú uvedené
v súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1) Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku. Štatutárny zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a dokladom preukazujúcim, že je štatutárnym zástupcom uchádzača. Iný zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením potvrdeným štatutárnym zástupcom uchádzača, že je oprávnený zúčastniť sa na otváraní ponúk.
2) Verejný obstarávateľ stanovuje v súlade s §38 ZVO ods. 1, písm. d) uchádzačom podmienku podľa §40 ods. 6
písm.g): Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača z verejného obstarávania ak na základe dôveryhodných informácií
nadobudne dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
3) Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s §11 ZVO.
4) Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania poskytovateľom pomoci. V prípade neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať.
5) Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami, ktorými sú:
i. Príslušné ministerstvo zastúpené svojou agentúrou,
ii. Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,
iii. Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby,
iv. Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,
v. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. i) až iv) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES, a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
6) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného
postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia
preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
7) Verejný obstarávateľ požaduje, aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného
postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO; oprávnenie uskutočňovať stavebné práce sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má subdodávateľ plniť.
8) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť súťaž v prípade nedostatočného rozpočtového krytia.
9) Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať prostredníctvom funkcionality portálu PLUTO na adrese
https://pluto.ultimaratio.sk.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
27.05.2020

Redakčné opravy

22187 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 127/2020
V oznámení 21084-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Kežmarok, Hlavné nám. 1, 060 01 Kežmarok zverejnenom vo VVO č. 115/2020 zo dňa 29.05.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 18.06.2020 10:00 Má byť: 02.07.2020 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 19.06.2020 10:00 Má byť: 03.07.2020 10:00
22950 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 135/2020
V oznámení 21084-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Kežmarok, Hlavné nám. 1, 060 01 Kežmarok zverejnenom vo VVO č. 115/2020 zo dňa 29.05.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 02.07.2020 10:00 Má byť: 27.07.2020 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 03.07.2020 10:00 Má byť: 28.07.2020 10:00
27768 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 157/2020
V oznámení 21084-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Kežmarok, Hlavné nám. 1, 060 01 Kežmarok zverejnenom vo VVO č. 115/2020 zo dňa 29.05.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 27.07.2020 10:00 Má byť: 27.08.2020 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 28.07.2020 10:00 Má byť: 28.08.2020 10:00
31340 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 178/2020
V oznámení 21084-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Kežmarok, Hlavné nám. 1, 060 01 Kežmarok zverejnenom vo VVO č. 115/2020 zo dňa 29.05.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 27.08.2020 10:00 Má byť: 30.09.2020 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 28.08.2020 10:00 Má byť: 01.10.2020 10:00
31490 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 180/2020
V oznámení 21084-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Kežmarok, Hlavné nám. 1, 060 01 Kežmarok zverejnenom vo VVO č. 115/2020 zo dňa 29.05.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 30.09.2020 10:00 Má byť: 16.09.2020 11:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 01.10.2020 10:00 Má byť: 17.09.2020 10:00
32709 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 195/2020
V oznámení 21084-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Kežmarok, Hlavné nám. 1, 060 01 Kežmarok zverejnenom vo VVO č. 115/2020 zo dňa 29.05.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 16.09.2020 10:00 Má byť: 30.09.2020 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 17.09.2020 10:00 Má byť: 01.10.2020 10:00
33348 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 203/2020
V oznámení 21084-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Kežmarok, Hlavné nám. 1, 060 01 Kežmarok zverejnenom vo VVO č. 115/2020 zo dňa 29.05.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 30.09.2020 10:00 Má byť: 14.10.2020 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 01.10.2020 10:00 Má byť: 15.10.2020 10:00
35297 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 213/2020
V oznámení 21084-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Kežmarok, Hlavné nám. 1, 060 01 Kežmarok zverejnenom vo VVO č. 115/2020 zo dňa 29.05.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 14.10.2020 10:00 Má byť: 28.10.2020 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 15.10.2020 10:00 Má byť: 29.10.2020 10:00
37405 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 220/2020
V oznámení 21084-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Kežmarok, Hlavné nám. 1, 060 01 Kežmarok zverejnenom vo VVO č. 115/2020 zo dňa 29.05.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 28.10.2020 10:00 Má byť: 10.11.2020 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 29.10.2020 10:00 Má byť: 11.11.2020 10:00
42658 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 239/2020
V oznámení 21084-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Kežmarok, Hlavné nám. 1, 060 01 Kežmarok zverejnenom vo VVO č. 115/2020 zo dňa 29.05.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 10.11.2020 10:00 Má byť: 24.11.2020 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 11.11.2020 10:00 Má byť: 25.11.2020 10:30
43330 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 246/2020
V oznámení 21084-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Kežmarok, Hlavné nám. 1, 060 01 Kežmarok zverejnenom vo VVO č. 115/2020 zo dňa 29.05.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 24.11.2020 10:00 Má byť: 07.12.2020 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 25.11.2020 10:30 Má byť: 08.12.2020 10:30
44296 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 255/2020
V oznámení 21084-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Kežmarok, Hlavné nám. 1, 060 01 Kežmarok zverejnenom vo VVO č. 115/2020 zo dňa 29.05.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.12.2020 00:00 Má byť: 30.06.2021 00:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Uchádzači, ktorí zložia zábezpeku prostredníctvom bankovej záruky, resp. poistenia záruky, pričom ich dokument nebude vystavený na požadovanú dobu platnosti budú zo strany verejného obstarávateľa požiadaní o predloženie dodatku k bankovej záruke, resp. poisteniu záruky, ktorého predmetom bude úprava platnosti bankovej záruky, resp. poistenia záruky.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité