II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravovacích poukážok a elektronických stravovacích kariet
Referenčné číslo: MAGS OVO 50220/2020
II.1.2)
Hlavný kód CPV
55520000-1
II.1.3)
Druh zákazky
Služby
II.1.4)
Stručný opis:
Zabezpečenie poskytovania služieb stravovania pre zamestnancov hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy na obdobie 48 mesiacov (od momentu účinnosti rámcovej dohody) v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov a to prostredníctvom stravovacích poukážok a elektronických stravovacích kariet vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa. Podrobné informácie o predmete zákazky sa nachádzajú v časti D. týchto súťažných podkladov.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
23 774 529,60
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Áno
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na:
všetky časti
II.2)
OPIS
Časť: 1
II.2.1)
Názov
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravovacích poukážok
Časť č.: 1
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
30199770-8
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Územie hlavného mesta SR Bratislavy. Konkrétne miesta dodania služby budú podľa Čl. II rámcovej dohody uvedené v čiastkových objednávkach.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravovacích poukážok.Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. Stravovacie poukážky musia byť v papierovej forme. Celkové predpokladané množstvo stravovacích poukážok počas účinnosti rámcovej dohody je 182 496 ks.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 2
II.2.1)
Názov
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet
Časť č.: 2
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
30237131-6
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Územie hlavného mesta SR Bratislavy. Konkrétne miesta dodania služby budú podľa Čl. II rámcovej dohody uvedené v čiastkových objednávkach.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. Stravovanie bude zabezpečené prostredníctvom elektronických stravovacích kariet. Celkové predpokladané množstvo odobratých stravných jednotiek počas účinnosti RD je 5 006 208 ks.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie