Oznámenie 21575 - WYP

Obsah

21575 - WYP
Vestník č. 120/2020 - 05.06.2020

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
IČO: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Martin Choma
Telefón: +421 552341157
Email: martin.choma@upjs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036
Hlavná adresa(URL): http://www.upjs.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/1433
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/1433
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Výmena vnútorných rozvodov ZTI (voda, kanál) - II. sekcia a stavebné úpravy soc. zariadení – IV. sekcia v objekte TÚ LF
Referenčné číslo: REK000699/2020
II.1.2) Hlavný kód CPV
45200000-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Projekt rieši výmenu rozvodov zdravotechniky (voda, kanál) v II. sekcii a stavebné úpravy soc. zariadení v IV. sekcii objektu Teoretických ústavov Lekárskej fakulty UPJŠ a s tým spojené stavebné práce. Hlavným dôvodom výmeny rozvodov zdravotechniky je zlý technický stav jestvujúcich rozvodov, ktorý v súčasnosti vykazuje poruchy a vyžaduje časté zásahy a opravy.
Riešená II. sekcia sa nachádza v centrálnej časti výškového objektu, ktorý je pätnásťpodlažný, tvorený dvomi podzemnými podlažiami, 11 nadzemnými podlažiami a ustúpeným technickým podlažím s výlezom na strechu, s rozdelením do troch sekcií, z ktorých každá tvorí samostatný dilatačný celok. IV. sekcia objektu je štvorpodlažná s dvoma podlažiami zapustenými do terénu. Budova slúži pre lekárske, študijné a výskumné účely.
Upozorňujeme, že predmetné práce budú realizované za plnej prevádzky objektu, čo je potrebné zohľadniť pri plánovaní stavebných prác ako aj pri oceňovaní ceny diela!!!
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
1 550 878,26 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45214400-4
45262500-6
45311000-0
45330000-9
45331200-8
45332000-3
45432000-4
45442100-8
45450000-6
50700000-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Lekárska fakulta, objekt Teoretických ústavov, Trieda SNP 1, Košice
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je komplexné zrenovovanie priestorov WC pre zamestnancov, ako aj spŕch na jednotlivých typových podlažiach (t. j. 3.NP-10.NP), a rovnako tak toalety pre študentov v časti IV. sekcie objektu na 3 podlažiach (prízemie, 1.NP a 2.NP).
Stavebné práce budú pozostávať z búracích prác priamo súvisiacich s výmenou rozvodov ZTI ako:
-odstránenie keramických obkladov v miestach inštalácie zariaďovacích predmetov
-odstránenie keramických obkladov a dlažieb v sprchách a WC v plnom rozsahu
-demontáž existujúcich podhľadových konštrukcií typu FEAL v miestach trasovania ležatých rozvodov ZTI s ohľadom na spätnú montáž podhľadu
-vybúranie časti muriva v pozíciách stúpacích (zvislých) rozvodov tak, aby bolo možné tieto rozvody vymeniť
-odstránenie existujúcich požiarnotechnických zariadení (hydrantov), úprava rozmeru ník pre zabudovanie navrhovaných hydrantov
-odstránenie vybraných podlahových vpustí a zablendovanie vzniknutých otvorov
-demontáž rozvodov elektroinštalácii v komplexne prerábaných toaletách
-demontáž výustiek VZT v komplexne prerábaných toaletách a pod.
Po realizácii výmeny rozvodov budú realizované spätné vysprávky spočívajúce z/zo:
-zamurovanie vybúraných otvorov murivom z tvárnic YTONG na tenkovrstvú lepiacu maltu
-vysprávok omietok vrátane maľby
-realizácie nových keramických obkladov a dlažieb v búraných častiach
-náterov zárubní
-výmeny dverných konštrukcií
-spätnej montáže demontovaných podhľadov typu FEAL
-zabudovania nových hydrantov
-nových rozvodov elektroinštalácie v komplexne prerábaných toaletách v II. a IV. sekcii objektu
-výmeny výustiek VZT a napojenia na jestvujúce rozvody VZT v komplexne prerábaných toaletách v II. a IV. sekcii
Upozorňujeme, že predmetné práce budú realizované po etapách a za plnej prevádzky objektu, čo je potrebné zohľadniť pri plánovaní stavebných prác, ako aj pri oceňovaní ceny diela!
Vzhľadom na to, že sa jedná o objekt, v ktorom sa nachádzajú výučbové priestory, ako aj špecializované laboratórne pracoviská a stavebné práce budú realizované za plnej prevádzky objektu je nutné uvažovať s rozdelením postupnosti stavebných prác do niekoľkých etáp, v rámci ktorých bude možné realizovať súčasne maximálne dve podlažia!!! Postupnosť a členenie podlaží do jednotlivých etáp bude určené počas realizácie na základe dohody s objednávateľom a užívateľom stavby!
Taktiež je potrebné zohľadniť sťažený prístup na stavbu vzhľadom na polohu objektu resp. situovanie vstupov do objektu a obmedzenia v mieste vjazdov do areálu.
Detailnejší opis predmetu zákazky je uvedený v projektovej dokumentácii a naceňovanom výkaz-výmer.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
1 550 878,26 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 9
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní, ktoré preukazuje dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5; príp. spôsobom podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní (zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie).
Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti môže uchádzač v súlade s § 114 ods. 1 zákona o verejnom
obstarávaní predbežne nahradiť Jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED") podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením.
Uchádzač, ktorý sa verejného obstarávania zúčastňuje samostatne, ale využíva zdroje a/alebo kapacity iných osôb na preukázanie splnenia podmienok účasti, vyplní a predloží JED za svoju osobu spolu s vyplnenými JED, za každú z osôb, ktorých zdroje a/alebo kapacity využíva na preukázanie splnenia podmienok účasti.
Skupina dodávateľov predloží JED s požadovanými informáciami za každého člena skupiny dodávateľov samostatne.
Verejný obstarávateľ v súlade s § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž
Doklady, ktoré sa nepredkladajú:
Uchádzač so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike, a ktorého údaje sú vedené v informačných systémoch verejnej správy Slovenskej republiky, nie je povinný v zmysle § 32 ods. 3 zákona predkladať verejnému obstarávateľovi, a to z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy, nasledovné doklady:
-výpis z Obchodného registra Slovenskej republiky alebo výpis zo Živnostenského registra Slovenskej republiky, v prípade preukázania splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a
ods. 2 písm. e) zákona
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti uchádzač predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 zákona.
Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri uskutočňovaní predmetu zákazky bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa § 34 odseku 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podľa § 34 ods. 1 písm. g):
Uchádzač predloží platné doklady:
Osvedčenie o odbornej spôsobilosti pre činnosť stavbyvedúceho odborného zamerania Pozemné stavby,
Uchádzač doklady (osvedčenia) predkladá ako fotokópiu osvedčenia s originálom odtlačku pečiatky a originálnym podpisom majiteľa dokladu. Verejný obstarávateľ uzná aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom, ktorý vydal príslušný orgán iného členského štátu.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 26.06.2020 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2020
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 26.06.2020 10:30
Miesto: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košice
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie bude on-line verejné pre uchádzačov v rámci EKS a môže sa ho zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Postup zadávania podlimitnej zákazky bez využitia elektronického trhoviska podľa ustanovenia § 112 ods. 6 druhá veta (t. j. tzv. "super reverzná súťaž") zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní).
Verejný obstarávateľ bude komunikovať výhradne elektronicky. Verejný obstarávateľ zverejňuje súťažné podklady a
ďalšiu dokumentáciu v elektronickej forme na https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/1433.
Záujemcovia, ktorí prejavia záujem o vykonanie obhliadky miesta uskutočnenia predmetu zákazky, musia najneskôr do 18.06.2020 do 13:00 hod ohlásiť svoj záujem k obhliadke u zodpovednej osoby verejného obstarávateľa.
Kontaktná osoba zodpovedná za vykonanie obhliadky za verejného obstarávateľa:
Ing. Monika Špontáková, t.č. 055/234 1147, mobil: +421 918 412 600, e-mail: monika.spontakova@upjs.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
04.06.2020

Redakčné opravy

22903 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 135/2020
V oznámení 21575-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košice - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 120/2020 zo dňa 05.06.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 26.06.2020 10:00 Má byť: 01.07.2020 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 26.06.2020 10:30 Má byť: 01.07.2020 10:30
22979 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 136/2020
V oznámení 21575-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košice - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 120/2020 zo dňa 05.06.2020 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.5) Celková predpokladaná hodnota Namiesto: 1 550 878,26 EUR bez DPH Má byť: 1 458 014,37 EUR bez DPH II.2.6) Predpokladaná hodnota Namiesto: 1 550 878,26 EUR bez DPH Má byť: 1 458 014,37 EUR bez DPH IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 01.07.2020 10:00 Má byť: 17.07.2020 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 01.07.2020 10:30 Má byť: 17.07.2020 10:30 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: Postup zadávania podlimitnej zákazky bez využitia elektronického trhoviska podľa ustanovenia § 112 ods. 6 druhá veta (t. j. tzv. "super reverzná súťaž") zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní). Verejný obstarávateľ bude komunikovať výhradne elektronicky. Verejný obstarávateľ zverejňuje súťažné podklady a ďalšiu dokumentáciu v elektronickej forme na eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/1433. Záujemcovia, ktorí prejavia záujem o vykonanie obhliadky miesta uskutočnenia predmetu zákazky, musia najneskôr do 18.06.2020 do 13:00 hod ohlásiť svoj záujem k obhliadke u zodpovednej osoby verejného obstarávateľa. Kontaktná osoba zodpovedná za vykonanie obhliadky za verejného obstarávateľa: Ing. Monika Špontáková, t.č. 055/234 1147, mobil: +421 918 412 600, e-mail: monika.spontakova@upjs.sk Má byť: Postup zadávania podlimitnej zákazky bez využitia elektronického trhoviska podľa ustanovenia § 112 ods. 6 druhá veta (t. j. tzv. "super reverzná súťaž") zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní). Verejný obstarávateľ bude komunikovať výhradne elektronicky. Verejný obstarávateľ zverejňuje súťažné podklady a ďalšiu dokumentáciu v elektronickej forme na eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/1433. Záujemcovia, ktorí prejavia záujem o vykonanie obhliadky miesta uskutočnenia predmetu zákazky, musia najneskôr do 09.07.2020 do 13:00 hod ohlásiť svoj záujem k obhliadke u zodpovednej osoby verejného obstarávateľa. Kontaktná osoba zodpovedná za vykonanie obhliadky za verejného obstarávateľa: Ing. Monika Špontáková, t.č. 055/234 1147, mobil: +421 918 412 600, e-mail: monika.spontakova@upjs.sk
24208 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 143/2020
V oznámení 21575-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košice - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 120/2020 zo dňa 05.06.2020 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.5) Celková predpokladaná hodnota Namiesto: 1 458 014,37 EUR bez DPH Má byť: 1 500 553,75 EUR bez DPH II.2.6) Predpokladaná hodnota Namiesto: 1 458 014,37 EUR bez DPH Má byť: 1 500 553,75 EUR bez DPH

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité