II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Komponenty a príslušenstvo k výpočtovej technike
Referenčné číslo: REK000670/2020-UVO
II.1.2)
Hlavný kód CPV
30237000-9
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom obstarávania je dodávanie náhradných komponentov do PC, audio príslušenstva, káblov, redukcií a ostatného príslušenstva pre notebooky, počítače a tablety pre potreby rozšírenia, upgradu a servisu prevádzkovaných zariadení výpočtovej techniky verejného obstarávateľa na základe pravidelných objednávok podľa potreby verejného obstarávateľa. Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto dodania.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
122 000,00
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
30234300-1
30234400-2
30237136-1
30237140-2
30237200-1
30237220-7
30237230-0
30237240-3
30237250-6
30237270-2
30237300-2
30237410-6
30237460-1
60000000-8
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, jej fakulty, ústavy a pracoviská, bližšie definované v samostatných objednávkach.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom obstarávania je dodávanie náhradných komponentov do PC, audio príslušenstva, káblov, redukcií a ostatného príslušenstva pre notebooky, počítače a tablety pre potreby rozšírenia, upgradu a servisu prevádzkovaných zariadení výpočtovej techniky verejného obstarávateľa na základe pravidelných objednávok podľa potreby verejného obstarávateľa. Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto dodania. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné a v prípade potreby objednať nižšie alebo vyššie množstvá, než sú predpokladané. V prípade, že budú objednané nižšie množstvá ako sú predpokladané, nevzniká uchádzačovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v Prílohe č. 1 k rámcovej dohode, ktorá je súčasťou súťažných podkladov. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými objednávkami.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
122 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
V prípade, ak v priebehu plnenia rámcovej dohody vznikne potreba obstarania predmetu zákazky aj pre projekty financované z NFP, o ktorých verejný obstarávateľ v čase vyhlásenia zákazky a podpísania rámcovej dohody nemal vedomosť, budú zdrojom financovania predmetu zákazky aj projekty NFP.