Oznámenie 21834 - WYP

Obsah

21834 - WYP
Vestník č. 123/2020 - 10.06.2020

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
IČO: 00681156
Špitálska 4, 6, 8, 81643 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Denisa Komendová
Telefón: +421 220462418
Email: denisa.komendova@employment.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1630
Hlavná adresa(URL): http://www.employment.gov.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.evoservis.sk/mpsvrsr/
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.evoservis.sk/mpsvrsr/
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Stavebné práce pre projekt Detský domov Prievidza – Opatovce nad Nitrou
Referenčné číslo: VOB/96/2020-M_ODCVO
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je výstavba rodinného domu s administratívnym zázemím, ktorý je samostatne stojaci, prízemný, murovaný, bez podpivničenia, bez zabudovaného podkrovia, so šikmou valbovou strešnou konštrukciou, so strešnou krytinou škridlovou páleného alebo betónového typu. Podrobná špecifikácia diela je uvedená v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
386 054,28 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
44112400-2
45310000-3
44221000-5
45321000-3
45112700-2
45223200-8
45232460-4
45255400-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Detský domov Prievidza v obci Opatovce nad Nitrou, rodinný dom na pozemku podľa KN C s číslom parcely 21/4 a 22/4 v k. ú. Opatovce nad Nitrou zapísaná na LV č. 3008 v k. ú. Opatovce nad Nitrou.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je výstavba rodinného domu s administratívnym zázemím, ktorý je samostatne stojaci, prízemný, murovaný, bez podpivničenia, bez zabudovaného podkrovia, so šikmou valbovou strešnou konštrukciou, so strešnou krytinou škridlovou páleného alebo betónového typu. Podrobná špecifikácia diela je uvedená v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
386 054,28 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: NFP302021T375
II.2.14) Doplňujúce informácie
OP302000-IROP,šp.cieľ:2.1.1Podporiť prechod poskyt.sociál.služieb a zabezp.výkonu opatrení SPODaSK v zariad. z inštituc.formy na komunit. a podporiť rozvoj služieb starostl. o dieťa do 3 r. veku na komunit. úrovni na základe ZoPNFP. VOB neposkyt.preddavok ani záloh.platbu.VOB si vyhradzuje právo zrušiť VO v prípade, ak ponuka úspeš.uchádzača prevyšuje schvál.finanč.možnosti prefinanc. z fondov EÚ.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ZVO).
Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, prípadne podľa § 32 ods. 4 a/alebo 5, § 39 alebo § 152 ZVO.
2. Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZVO, v zmysle § 32 poslednej vety ods. 3 ZVO nemusí verejnému obstarávateľovi predložiť doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO, ale predloží všetky údaje (§ 10 ods. 4 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov) potrebné k vyžiadaniu výpisu z registra trestov právnickej osoby, štatutárneho orgánu, členov štatutárneho orgánu, členov dozorného orgánu, prokuristov od Generálnej prokuratúry SR a nemusí predložiť doklady podľa § 32 ods. 2 písm. b), c) a e) ZVO (bod 2. sa nevzťahuje na uchádzačov podľa § 32 ods. 4 a/alebo 5 ZVO).
3. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje
preukázanie splnenia uvedenej podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO, vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky
2.podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO, prehľad o celkovom obrate a ak je to vhodné, prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky, alebo zahraničnej banky (banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré/ý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie a ktoré/ý nesmie byť staršie/ý ako tri mesiace ku dňu predkladania ponuky.
K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ým dokladu/om uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie potvrdené/podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a, resp. ekvivalentný/é doklad/y.
K bodu 2.: Uchádzač predloží prehľad o dosiahnutom obrate v predmete zákazky, pričom požadovaný obrat v predmete zákazky (stavebné práce v oblasti pozemných stavieb) musí byť spolu za posledné tri hospodárske roky, súhrnne minimálne vo výške 700 000,- Eur bez DPH, alebo ich ekvivalent v cudzej mene a čestné vyhlásenie o finančnom obrate v oblasti, ktorej predmet činnosti sa týka, podložené preskúmateľnými dôkaznými prostriedkami o uskutočnení stavebných prác.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZVO, opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality.
2.podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO, uchádzač predloží: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služieb.
3.podľa § 34 ods. 1 písm. h) ZVO, uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy.
4.podľa § 34 ods. 1 písm. i) ZVO ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o priemernom ročnom počte zamestnancov a o počte riadiacich zamestnancov za predchádzajúce tri roky,
5.podľa § 34 ods. 1 písm. l) ZVO uvedením podielu plnenia zo zmluvy, alebo koncesnej zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.: Uchádzač predloží platný certifikát systému manažérstva kvality v oblasti stavebných prác v zmysle požiadaviek EN ISO 9001, respektíve ekvivalent, vydaný nezávislou inštitúciou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu EÚ v súlade s § 35 ZVO.
K bodu 2.: Údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov zodpovedných za riadenie stavebných prác s doložením dokladu o odbornej spôsobilosti pre vedenie uskutočňovania stavieb podľa § 45 ods. 1 písm. b) stavebného zákona č. 50/1976 Zb. a zákona č. 138/1992 Zb. v znení neskorších predpisov pre činnosť stavbyvedúceho opatrené originálom odtlačku a podpisom príslušnej odborne spôsobilej osoby (alebo predloží úradne osvedčené kópie).
Verejný obstarávateľ príjme aj iný obsahom a rozsahom rovnocenný doklad vydaný príslušnou inštitúciou iného členského štátu EÚ, ktorým uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti.
Uchádzač predloží verifikovaný životopis stavbyvedúceho s uvedením vzdelania, praxe s názvom, sídlom organizácie kde bola prax realizovaná so záväzkom stavbyvedúceho, že sa bude podieľať na plnení zmluvy.
K bodu 3.: Uchádzač predloží platný certifikát systému environmentálneho manažérstva v oblasti stavebných prác v zmysle požiadaviek EN ISO 14001, respektíve ekvivalent, vydaný nezávislou inštitúciou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu EÚ v súlade s § 36 ZVO.
K bodu 4.: Uchádzač predloží požadované údaje o priemernom ročnom počte zamestnancov a o počte riadiacich zamestnancov za predchádzajúce tri roky, napr. vo forme písomného vyhlásenia uchádzača ktoré musí byť podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo ním úradne splnomocnenou osobou.
K bodu 5.: Uchádzač v ponuke uvedie podiel, plnenia zo zmluvy, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, a predmety subdodávok.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
1.Verejný obstarávateľ (VOB) požaduje, aby uchádzač v ponuke preukázal vlastníctvo certifikátu OHSAS 18001 Systémy manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci. VOB aj predloženie ekvivalentného dokladu.
2.Úspešný uchádzač pred uzavretím zmluvy o dielo predloží VOB potvrdenie o poistení za škody podnikateľa, ktoré vzniknú v dôsledku výkonu stavebných prác. Minimálna výška poistenia bude 500 000,00 EUR na jednu poistnú udalosť. Na požiadanie verejného obstarávateľa je úspešný uchádzač povinný predložiť platnú poistnú zmluvu a doklad o zaplatení poistného v termíne pred podpisom zmluvy o dielo.
3.Na zodpovedajúce plnenie predmetu zákazky úspešný uchádzač sa zaväzuje zložiť pred podpisom zmluvy výkonovú záruku vo výške 5 % zo zmluvnej ceny za dielo na účet objednávateľa. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 2 súťažných podkladov ZoD.
4.Úspešný uchádzač pred podpisom ZoD predloží VOB: Z dôvodu nedostatku miesta je informácia uvedená v oddiele VI.3)DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE bod.7
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 02.07.2020 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.01.2021
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 02.07.2020 09:30
Miesto: MPSVR SR, Špitálska 6, 816 43 Bratislava - Odbor verejného obstarávania, EN EVOSERVIS.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude v súlade § 52 ZVO verejné. Otváranie ponúk sa v zmysle § 20 ods. 11 ZVO vykonáva v EN Evoservis, a to sprístupnením ponúk komisií, po vložení e-kľúčov členov komisie. Tento IS uplynutím LPP automaticky po OP doručí informácie v zmysle § 52 ods. 2 ZVO uchádzačom, ktorí predložili ponuku a vygeneruje zápisnicu resp. protokol z OP.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania. Komunikácia vrátane doručovania sa realizuje v systéme EVOSERVIS. Doručenie prostredníctvom elektronického nástroja je okamih prijatia dátovej správy na elektronickú adresu adresáta/adresátov dátovej správy v elektronickom nástroji.
Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme Evoservis sa zaregistruje do systému na adrese www.evoservis.sk/mpsvrsr/, prípadne na www.evoservis.sk Po zaregistrovaní mu bude na ním zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre prihlásenie do systému EVOSERVIS za účelom komunikácie s verejným obstarávateľom, preberania zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie elektronických ponúk v systéme Evoservis.
Registrovaný uchádzač v systéme Evoservis sa už opakovane neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové kódy, ktoré mu boli doručené pri prvotnej registrácii.
Po prihlásení do systému má uchádzač v profile Prehľad zákaziek po potvrdení žiadosti o zadávaciu dokumentáciu neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO.
Predloženie elektronickej ponuky sa bude potvrdzovať uznávanou elektronickou značkou (UEZ). Bližšie informácie o používaní UEZ sú uvedené v súťažných podkladoch. V prípade otázok, resp. žiadosti o vysvetlenie bude záujemca/uchádzač komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme Evoservis cez komunikačné rozhranie v zmysle časti A. súťažných podkladov.
2.V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú dokumenty podpísané príslušnými osobami elektronicky, alebo naskenované kópie originálnych dokladov. V prípade doručenia kópií dokumentov úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predloží originály požadovaných dokladov alebo úradne overené kópie originálnych dokladov.
3.Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku na ponuku vo výške 11 000 EUR. Podrobné informácie spôsobu zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
4.Podlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska sa realizuje postupom podľa § 112 druhá veta ods. 6 ZVO.
5.Upresnenie k bodu II.2.7) tohto oznámenia: Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody Zhotoviteľ odovzdá dielo v zmysle Zmluvy o dielo v termíne do 12 mesiacov odo dňa odovzdania a prevzatia staveniska.
6.MPSVR SR ako centrálna obstarávacia organizácia obstaráva predmet zákazky pre Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Ktorý je oprávneným žiadateľom o NFP. Podľa § 114 ods. 1 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť vyššie uvedené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED), alebo čestným vyhlásením. Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED.
7.Úspešný uchádzač pred podpisom ZoD predloží verejnému obstarávateľovi: úradne osvedčenú kópiu oprávnenia na činnosť podľa § 15 zákona č. 124/2006 o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnené niektorých zákonov (ďalej len zákona o BOZP), resp. preukaz, osvedčenie a doklad podľa § 16 zákona o BOZP, na preukázanie oprávnenia vykonávať činnosti na vyhradených technických zariadeniach podľa Vyhlášky MPSVR SR č. 508/2009 Z. z. v rozsahu:
- montáž, opravu a údržbu, odborné prehliadky a skúšky elektrických zariadení v rozsahu potrebnom na realizáciu predmetu ZoD,
- montáž, opravu a údržbu, odborné prehliadky a skúšky tlakových zariadení v rozsahu potrebnom na realizáciu predmetu ZoD.
Verejný obstarávateľ uzná aj predloženie ekvivalentného dokladu.
8.Toto verejné obstarávanie je zamerané na zelené verejné obstarávanie
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
09.06.2020

Redakčné opravy

23480 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 139/2020
V oznámení 21834-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 123/2020 zo dňa 10.06.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: Dátum a čas: 02.07.2020 09:00 Má byť: Dátum a čas: 23.07.2020 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: Dátum a čas: 02.07.2020 09:30 Má byť: Dátum a čas: 23.07.2020 09:30

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité