Oznámenie 22400 - WYP

Obsah

22400 - WYP
Vestník č. 129/2020 - 18.06.2020

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
IČO: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Martin Choma
Telefón: +421 552341157
Email: martin.choma@upjs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036
Hlavná adresa(URL): http://www.upjs.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/1444
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/1444
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zateplenie obalovej konštrukcie objektu - II. etapa a stavebné úpravy časti budovy výukového objektu PF UPJŠ
Referenčné číslo: REK000730/2020
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214400-4
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je zateplenie obvodových stien, zateplenie strechy, výmena otvorových výplní a stavebné úpravy
časti vnútorných priestorov objektu na Jesennej ulici č.5. Významným prvkom projektu je aj výstavba bezbariérového
vstupu do budovy.
Predmetom zákazky bude realizácia nasledovných stavebných prác:
- zateplenie obvodového plášťa štítových stien v plnom rozsahu,
- odstránenie resp. výmena obvodového plášťa čelnej a zadnej pozdĺžnej fasády z boletických panelov v plnom rozsahu,
- výmena všetkých výplní otvorov - okná, zasklené steny a vstupné dvere,
- interiérové vysprávky súvisiace s výmenou výplňových konštrukcií,
- exteriérové úpravy súvisiace so zateplením (odkop okolo objektu za účelom zateplenia pod úrovňou terénu a spätná
realizácia okapových chodníkov a pod.),
- výmena oplechovania atík a ostatných klampiarskych výrobkov súvisiacich s riešením fasády (vonkajšie parapety a
oplechovania),
- výmena zámočníckych výrobkov súvisiacich s riešením zateplenia (vetracie mriežky, exteriérové schodisko na strechu a pod.),
- výmena bleskozvodu,
- nátery jestvujúcich zámočníckych výrobkov,
- stavebné úpravy interiéru (výmena rozvodov ZTI, ÚK, VZT, ELI, stavebné práce súvisiace s úpravami).
Detailnejší opis a rozsah prác je uvedený v technických správach pri jednotlivých PD a v Prílohe č. 2 Opis predmetu
zákazky súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
2 754 402,49 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45262500-6
45311000-0
45432000-4
45442100-8
45450000-6
44111520-2
45000000-7
45111300-1
45261300-7
45262100-2
45262650-2
45262660-5
45310000-3
45331000-6
45400000-1
45421100-5
45421112-2
45421132-8
45421145-2
45442110-1
45443000-4
90513000-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Prírodovedecká fakulta, Jesenná 5, Košice
II.2.4) Opis obstarávania
Realizácia stavebných prác:
- zateplenie obvodového plášťa štítových stien v plnom rozsahu,
- odstránenie resp. výmena obvodového plášťa čelnej a zadnej pozdĺžnej fasády z boletických panelov v plnom rozsahu,
- výmena všetkých výplní otvorov - okná, zasklené steny a vstupné dvere,
- interiérové vysprávky súvisiace s výmenou výplňových konštrukcií,
- exteriérové úpravy súvisiace so zateplením (odkop okolo objektu za účelom zateplenia pod úrovňou terénu a spätná
realizácia okapových chodníkov a pod.),
- výmena oplechovania atík a ostatných klampiarskych výrobkov súvisiacich s riešením fasády (vonkajšie parapety a
oplechovania),
- výmena zámočníckych výrobkov súvisiacich s riešením zateplenia (vetracie mriežky, exteriérové schodisko na strechu a pod.),
- výmena bleskozvodu,
- nátery jestvujúcich zámočníckych výrobkov,
- stavebné úpravy interiéru (výmena rozvodov ZTI, ÚK, VZT, ELI, stavebné práce súvisiace s úpravami).
Detailnejší opis a rozsah prác je uvedený v technických správach pri jednotlivých PD a v Prílohe č. 2 Opis predmetu
zákazky súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
2 754 402,49 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní, ktoré preukazuje dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5; príp. spôsobom podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní (zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie).
Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti môže uchádzač v súlade s § 114 ods. 1 zákona o verejnom
obstarávaní predbežne nahradiť Jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED") podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením.
Uchádzač, ktorý sa verejného obstarávania zúčastňuje samostatne, ale využíva zdroje a/alebo kapacity iných osôb na preukázanie splnenia podmienok účasti, vyplní a predloží JED za svoju osobu spolu s vyplnenými JED, za každú z osôb, ktorých zdroje a/alebo kapacity využíva na preukázanie splnenia podmienok účasti.
Skupina dodávateľov predloží JED s požadovanými informáciami za každého člena skupiny dodávateľov samostatne.
Verejný obstarávateľ v súlade s § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
Doklady, ktoré sa nepredkladajú:
Uchádzač so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike, a ktorého údaje sú vedené v informačných systémoch verejnej správy Slovenskej republiky, nie je povinný v zmysle § 32 ods. 3 zákona predkladať verejnému obstarávateľovi, a to z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy, nasledovné doklady:
-výpis z registra trestov záujemcu/uchádzača, jeho štatutárneho orgánu, člena štatutárneho orgánu, člena dozorného
orgánu, prokuristu v súlade s § 32 ods. 1 písm. a) a ods. 2 písm. a) zákona,
-potvrdenia zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne podľa § 32 ods. 1 písm. b) a ods. 2 písm. b) zákona,
-potvrdenia miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu podľa § 32 ods. 1 písm. c) a ods.2 písm. c) zákona,
-výpis z Obchodného registra Slovenskej republiky alebo výpis zo Živnostenského registra Slovenskej republiky, v
prípade preukázania splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a
ods. 2 písm. e) zákona
UPOZORNENIE:
Uchádzač so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike, a ktorého údaje sú vedené v informačných systémoch verejnej správy Slovenskej republiky, poskytne verejnému obstarávateľovi za účelom získania výpisu z registra trestov jeho štatutárneho orgánu, člena štatutárneho orgánu, člena dozorného orgánu, prokuristu nasledovné údaje: krstné meno, priezvisko, rodné priezvisko, rodné číslo, ak uchádzač tieto údaje neposkytne predkladá výpis z registra trestov záujemcu/uchádzača, jeho štatutárneho orgánu, člena štatutárneho orgánu, člena dozorného orgánu, prokuristu v súlade s § 32 ods. 1 písm. a) a ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní.
V prípade, ak by verejný obstarávateľ v období vyhodnotenia splnenia podmienok účasti uchádzačov vo verejnom
obstarávaní nemal možnosť prístupu na portál oversi, je oprávnený vyžiadať si od uchádzačov originál príslušného
výpisu/dokladu, resp. jeho osvedčenú kópiu.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prac a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom,
preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah na základe, ktorého boli uskutočnené.
Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ak ide o stavebné práce, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii
osôb určených na plnenie zmluvy.
Podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona v nadväznosti na § 36 zákona: uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác v nadväznosti na § 36 zákona
Podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 2, ak ide o tovar, ktorý sa má dodať certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne
identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi
kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu.
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok
účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 zákona.
Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení Zmluvy o dielo bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa § 34 odseku 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podľa § 34 ods. 1 písm. b):
Uchádzač preukáže prostredníctvom Zoznamu stavebných prác uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo
podobného charakteru ako predmet zákazky minimálne dve referencie v preukazovanom období piatich priebežných
rokov, odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania.
Podľa § 34 ods. 1 písm. g):
Uchádzač predloží platné doklady:
Osvedčenie o odbornej spôsobilosti pre činnosť stavbyvedúceho odborného zamerania Pozemné stavby,
Osvedčenie pre činnosť revízneho technika vyhradeného technického zariadenia elektrického podľa § 24 vyhl. MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z..
Uchádzač doklady (osvedčenia) predkladá ako fotokópiu osvedčenia s originálom odtlačku pečiatky a originálnym
podpisom majiteľa dokladu. Verejný obstarávateľ uzná aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom, ktorý vydal
príslušný orgán iného členského štátu.
Podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona v nadväznosti na § 36 zákona:
Certifikát EMAS, resp. registrácia v schéme EMAS, prípadne validované environmentálne vyhlásenie alebo iný rovnocenný dôkaz.
Uchádzač musí uviesť opatrenia environmentálneho manažérstva, ktoré použije pri plnení zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, pričom tieto opatrenia musia zabezpečovať úroveň ochrany životného prostredia zodpovedajúcu úrovni, ktorú zabezpečuje schéma Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit (Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1221/2009 z 25. novembra 2009 o dobrovoľnej účasti organizácií v schéme Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS), ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 761/2001 a rozhodnutia Komisie 2001/681/ES a 2006/193/ES (Ú.v.EÚL342,22.12.2009) v platnom znení), resp. registrácia v tejto schéme, na ktorú schému týmto verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 36 zákona o verejnom obstarávaní odkazuje.
Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať registráciou v schéme EMAS, prípadne validovaným environmentálnym vyhlásením alebo inými rovnocennými dôkazmi, dôkazmi preukazujúcimi rovnocennosť opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom s tým, že pokiaľ ide o preukázanie rovnocennosti opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom, dôkazné bremeno je na uchádzačovi.
Upozornenie: Túto podmienku účasti nebude spĺňať uchádzač, ktorý disponuje iba (výhradne) certifikátom podľa normy ISO 14001 a súčasne nepreukáže splnenie ostatných podmienok podľa predmetného nariadenia.
Podľa § 34 ods. 1 písm. m):
Uchádzač predloží za účelom zabezpečenia kvality predmetu zákazky:
Licenciu na zhotovovanie vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov vydanú Technickým a skúšobným ústavom stavebným n. o. alebo ekvivalent.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku podľa ustanovenia § 46 zákona vo výške 80 000,00 eur (slovom:
Osemdesiattisíc eur).
Spôsob zloženia zábezpeky ponuky:
zloženie finančných prostriedkov uchádzačom na účet verejného obstarávateľa,
poskytnutie bankovej záruky za uchádzača,
poistenie záruky.
Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 09.07.2020 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.11.2020
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 09.07.2020 10:30
Miesto: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košice
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie bude on-line verejné pre uchádzačov v rámci EKS a môže sa ho zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie. Verejný obstarávateľ používa v zadávaní zákazky podmienky zeleného verejného obstarávania. (Green Public Procurement) GPP predstavuje spôsob, ktorým orgány verejnej správy integrujú environmentálne požiadavky do procesu obstarávania. Uplatňovanie zeleného verejného obstarávania podporuje udržateľné využívanie prírodných zdrojov, dosahovanie zmien v správaní, ktoré smeruje k udržateľnej výrobe a spotrebe.
Postup zadávania podlimitnej zákazky bez využitia elektronického trhoviska podľa ustanovenia § 112 ods. 6 druhá veta zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní).
Verejný obstarávateľ bude komunikovať výhradne elektronicky. Verejný obstarávateľ zverejňuje súťažné podklady a
ďalšiu dokumentáciu v elektronickej forme na http://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/1444.
Záujemcovia, ktorí prejavia záujem o vykonanie obhliadky miesta uskutočnenia predmetu zákazky, musia najneskôr do
30.06.2020 do 13:00 hod. ohlásiť svoj záujem o obhliadku u zodpovednej osoby verejného obstarávateľa.
Kontaktná osoba zodpovedná za vykonanie obhliadky za verejného obstarávateľa:
Ing. Andrea Sidorová, t.č. 055/234 1128, mobil: +421 907 213 458, e-mail: andrea.sidorova@upjs.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
17.06.2020

Redakčné opravy

24442 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 144/2020
V oznámení 22400-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košice - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 129/2020 zo dňa 18.06.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 09.07.2020 10:00 Má byť: 13.07.2020 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 09.07.2020 10:30 Má byť: 13.07.2020 10:30
43836 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 250/2020
V oznámení 22400-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košice - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 129/2020 zo dňa 18.06.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 30.11.2020 00:00 Má byť: 28.02.2021 00:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité