Oznámenie 22613 - MSS

Obsah

22613 - MSS
Vestník č. 132/2020 - 23.06.2020

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Hlavné mesto SR Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603481
Primaciálne námestie 1, 81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Alexandra Vičanová
Telefón: +421 259356106
Email: vicanova@bratislava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/6563
Hlavná adresa(URL): http://www.bratislava.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://josephine.proebiz.com/sk/tender/6977/summary
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/6977/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Hlavné prehliadky, mimoriadna prehliadka, návrh prepočtu zaťažiteľností, návrh riešení a opatrení na inžinierskych objektoch v správe Hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy
Referenčné číslo: MAGS OVO 46105/2020
II.1.2) Hlavný kód CPV
71600000-4
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je výkon hlavných prehliadok na inžinierskych objektoch, ktoré sa konajú periodicky každé 4 roky, návrh prepočtu zaťažiteľnosti, návrh riešení a opatrení vyplývajúcich zo zistených porúch a výkon mimoriadnej, odbornej prehliadky, návrh prepočtu zaťažiteľností, návrh riešení a opatrení na inžinierskych objektoch v správe mesta Bratislava.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
1 292 364,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Hlavná prehliadka, návrh prepočtu zaťažiteľností, návrh riešení a opatrení na inžinierskych objektoch v správe Hlavného mesta SR Bratislavy
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71630000-3
71631400-4
71700000-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Územie hlavného mesta SR Bratislavy. Konkrétne miesta sú uvedené v prílohe č. 2 týchto súťažných podkladov.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom časti zákazky č. 1 je výkon hlavných prehliadok na inžinierskych objektoch, ktoré sa konajú periodicky každé 4 roky, návrh prepočtu zaťažiteľnosti, návrh riešení a opatrení vyplývajúce zo zistených porúch.

Účel predmetu zákazky je:

- výkon prehliadky podľa technickej špecifikácie vizuálna prehliadka s identifikáciou porúch s popisom poruchy, zdokumentovanie a presné ich určenie výskytu, vyhodnotenie kvalifikačných parametrov poruchy;

- vypracovanie správy z prehliadok v zmysle TP 060 technické podmienky Prehliadky, údržba a oprava cestnej komunikácií mosty,

- kategorizácia porúch bude evidovaná podľa TP 061 Katalóg porúch mostných objektov na diaľniciach, rýchlostných cestách a cestách I., II., a III. triedy, kde sa uvedú zistené poruchy s návrhom na ich odstránenie,

- podľa TP 075 vypracovanie a aktualizácia mostných listov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Názov: Odborná prax osôb určených na plnenie rámcovej dohody
Relatívna váha: 10

Cena
Relatívna váha: 90
II.2.6) Odhadovaná hodnota
629 900,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: V prípade zrušenia verejného obstarávania v zmysle ustanovení § 57 ZVO, môže byť verejné obstarávanie obnovené.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 2
II.2.1) Názov
Mimoriadna prehliadka, návrh prepočtu zaťažiteľností, návrh riešení a opatrení na inžinierskych objektoch v správe Hlavného mesta SR Bratislavy
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71600000-4
71630000-3
71631400-4
71700000-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Územie hlavného mesta SR Bratislavy. Konkrétne miesta sú uvedené v prílohe č. 2 týchto súťažných podkladov.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom časti zákazky č. 2 je výkon mimoriadnej, odbornej prehliadky, návrh prepočtu zaťažiteľností, návrh riešení a opatrení na inžinierskych objektoch v správe mesta Bratislava.

Účelom Mimoriadnej prehliadky (ďalej len MP) je stanovenie skutočného stavebno-technického stavu mostných objektov, lávok, podchodov a podjazdov, v prípade závažného podozrenia porúch a funkčnosti. Výkon MP vychádza zo záverov a výsledkov vyplývajúcich z poslednej konanej Hlavnej prehliadky (ďalej len HP).

Cieľom MP je zdokumentovanie skutočného technického stavu mostných konštrukcií na základe podozrení porúch, podľa funkčnej špecifikácie predmetu MP, v rozsahu HP celého inžinierskeho objektu podľa TP 060 - popis porúch, zdokladovanie fotodokumentáciou, uvedenie a návrh riešení na opravu, vizuálna prehliadka jednotlivých nosných a nenosných častí objektu-spodnej stavby, nosnej konštrukcie, mostného zvršku, mostných záverov, ložiská, kĺby, uloženie, izolácie odvodnenie a ostatné vybavenie mosta), návrh na prepočet zaťažiteľnosti, hodnotenie starostlivosti o most, návrh riešení a opatrení, posúdenie vykonávaných dlhodobých sledovaní, prípadne odporúčaniami na výkon diagnostiky a iných meraní za účelom doplnenia informácií.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Názov: Odborná prax osôb určených na plnenie Rámcovej dohody
Relatívna váha: 10

Cena
Relatívna váha: 90
II.2.6) Odhadovaná hodnota
662 464,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: V prípade zrušenia verejného obstarávania v zmysle ustanovení § 57 ZVO, môže byť verejné obstarávanie obnovené.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Tohto verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:

a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe - uchádzač preukáže doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace;

b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - uchádzač preukáže doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace;

c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - uchádzač preukáže doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace;

d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - uchádzač preukáže doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace;

e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - uchádzač preukáže doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar na predmet zákazky;

f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - uchádzač preukáže doloženým Čestným vyhlásením;

g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, kt. dokáže verejný obstarávateľ preukázať;

h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať.


Uchádzač môže vo verejnom obstarávaní preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia Zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v zmysle § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.

Verejný obstarávateľ disponuje prístupom do informačného systému oversi.gov.sk. Uchádzač nie je povinný predkladať doklady v zmysle § 32 ods. 2 písm. b) a písm. c) ZVO, nakoľko si ich vie verejný obstarávateľ overiť. V prípade, ak by verejný obstarávateľ v období vyhodnotenia splnenia podmienok účasti nemal z technických dôvodov na strane prevádzkovateľa portálu www.oversi.gov.sk, možnosť prístupu k týmto údajom, je oprávnený vyžiadať si od uchádzačov originál alebo osvedčenú kópiu príslušného dokladu.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač preukázal, že na plnenie predmetu zákazky bude disponovať minimálne jedným autorizovaným stavebným inžinierom spĺňajúcim nasledovné podmienky:

- ide o autorizovaného stavebného inžiniera podľa § 5 zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v minimálnom rozsahu označenia na pečiatke A2 Komplexné architektonické a inžinierske služby a súvisiace technické poradenstvo alebo I3 inžinier pre statiku stavieb - uchádzač uvedené preukáže predložením autorizačného osvedčenia vydaného SKSI, prípadne ekvivalentným dokladom vydaným v zahraničí;

- má preukázateľnú odbornú prax v realizácii jednej hlavnej alebo mimoriadnej prehliadky mostného objektu alebo objektu podchodu, lávky alebo podjazdu podľa Technických predpisov Slovenskej správy ciest (TP 060, 061, 075, prípadne platných v čase realizácie plnenia) za posledných 10 rokoch odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania uchádzač uvedené preukáže predložením realizačnej zmluvy alebo referenčného listu alebo profesijného životopisu, prípadne iného vhodného dokumentu, z ktorého bude vyplývať splnenie požiadavky, spolu s kontaktnými údajmi odberateľa pre účely overenia správnosti uvádzaných údajov;

- bude uchádzačovi k dispozícii počas celej doby trvania Rámcovej dohody; uchádzač predloží čestné vyhlásenie navrhovaného stavebného inžiniera, v ktorom navrhovaný stavebný inžinier uvedie, že bude uchádzačovi k dispozícii počas celej doby trvania Rámcovej dohody (vzor čestného vyhlásenia sa nachádza v prílohe č. 5 Súťažných podkladov).
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie: Autorizovaný stavebný inžinier v zmysle § 5 zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných stavebných inžinieroch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 23.07.2020 13:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 23.07.2020 14:00
Miesto: Zasadacia miestnosť oddelenia verejného obstarávania, Laurinská 5, 811 01 Bratislava.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ v súlade s § 52 ods. 2 zákona umožňuje účasť na otváraní všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku na príslušnú časť predmetu zákazky v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní ponúk verejný obstarávateľ umožní účasť osobám, ktoré preukážu, že sú oprávneným zástupcom uchádzača.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
V zmysle § 40 ods. 6 písm. g) ZVO verejný obstarávateľ vylúči z tohto verejného obstarávania uchádzača , ak na základe dôveryhodných informácií bude mať dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
18.06.2020

Redakčné opravy

27251 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 156/2020
V oznámení 22613-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 132/2020 zo dňa 23.06.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 23.07.2020 13:00 Má byť: 30.07.2020 13:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 23.07.2020 14:00 Má byť: 30.07.2020 14:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité