Oznámenie 22751 - IPP

Obsah

22751 - IPP
Vestník č. 134/2020 - 25.06.2020

INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
IČO: 00151491
Námestie Alexandra Dubčeka 1, 81280 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Martin Ďurech
Telefón: +421 259722368
Email: martin.durech@nrsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/425895
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.nrsr.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Rekonštrukcia a výmena osobných výťahov.
Referenčné číslo: k CRD - 651/2020
II.1.2) Hlavný kód CPV
45313100-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom tejto podlimitnej zákazky na uskutočnenie stavebných prác je/bola kompletná rekonštrukcia štyroch osobných výťahov (označenie aj ako V1, V2, V3 a V4) v pôvodnom stave podľa spracovanej projektovej dokumentácie. Kompletná rekonštrukcia je/bola riešená výmenou za nové osobné výťahy, t. j. kompletná výmena technológie osobných výťahov vrátane kompletnej rekonštrukcie všetkých prislúchajúcich rozvodov a inštalácií. Podrobná špecifikácia predmetu tejto zákazky je/bola uvedená v projektovej dokumentácii/v projektových dokumentáciách. Sumárne ide/išlo o stavebné a technologické práce na nasledovných stavebných a inžinierskych objektoch: Architektonicko-stavebné riešenie; Statika; Elektroinštalácie silnoprúd; Elektroinštalácia slaboprúd (súčasť dodávky technológie); Technológia; Protipožiarne bezpečnostné riešenie. Zákazka je/bola rozdelená na 2 samostatné časti.
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
II.1.7) Celková hodnota obstarávania (bez DPH)
179 900,00 EUR bez DPH
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Rekonštrukcia a výmena výťahu V1 a V2.
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42416100-6
45300000-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Námestie Alexandra Dubčeka 1
812 80 Bratislava
Trakt predsedu v budove NR SR v prípade výťahu V1 a južné krídlo budovy NR SR v prípade výťahu V2.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom prvej časti zákazky je/bola rekonštrukcia a výmena osobného výťahu V1 - PREDSEDA, a rekonštrukcia a výmena osobného výťahu V2 - DOKTOR podľa spracovanej projektovej dokumentácie. Podrobne v príslušných súťažných podkladoch, v spracovanej projektovej dokumentácii a v Zmluve o dielo č. 324/2020 K NR SR pre prvú časť zákazky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
II.2.14) Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ zdôrazňuje, že v rámci prvej časti zákazky uplatňuje/uplatnil ustanovenie podľa § 112 ods. 6 zákona o VO (druhá veta), t. j. rozšírený reverzný postup (super-reverzný postup).

Plánovaným výsledkom zadávania prvej časti zákazky je/bola samostatná Zmluva o dielo uzatvorená s jediným úspešným uchádzačom na základe výsledkov vyhodnotenia ponúk na základe určeného kritéria.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Rekonštrukcia a výmena výťahu V3 a V4.
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42416100-6
45300000-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Námestie Alexandra Dubčeka 1
812 80 Bratislava
Budova ubytovacieho zariadenia NR SR v prípade výťahu V3 a v prípade výťahu V4.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom druhej časti zákazky je/bola rekonštrukcia a výmena osobného výťahu V3 - SPOLOČNÁ ŠACHTA, a rekonštrukcia a výmena osobného výťahu V4 - SPOLOČNÁ ŠACHTA podľa spracovanej projektovej dokumentácie. Podrobne v príslušných súťažných podkladoch, v spracovanej projektovej dokumentácii a v Zmluve o dielo č. 325/2020 K NR SR pre druhú časť zákazky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
II.2.14) Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ zdôrazňuje, že v rámci druhej časti zákazky uplatňuje/uplatnil ustanovenie podľa § 112 ods. 6 zákona o VO (druhá veta), t. j. rozšírený reverzný postup (super-reverzný postup).

Plánovaným výsledkom zadávania druhej časti zákazky je/bola samostatná Zmluva o dielo uzatvorená s jediným úspešným uchádzačom na základe výsledkov vyhodnotenia ponúk na základe určeného kritéria.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Časť: 1
Časť č.: 1
Názov: Rekonštrukcia a výmena výťahu V1 a V2.
V.2) PRIDELENIE ZÁKAZKY
V.2.1) Dátum uzatvorenia zmluvy
23.06.2020
V.2.2) Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
V.2.3) Názov a adresa dodávateľa
TREVA, s.r.o.
IČO: 31367291
Hálova 14 , 85001 Bratislava - mestská časť Petržalka
Slovensko
Email: vytahy@trevavytahy.sk
V.2.4) Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 87 200,00 EUR bez DPH
Celková hodnota zákazky/časti 79 345,36 EUR bez DPH
Časť: 2
Časť č.: 2
Názov: Rekonštrukcia a výmena výťahu V3 a V4.
V.2) PRIDELENIE ZÁKAZKY
V.2.1) Dátum uzatvorenia zmluvy
23.06.2020
V.2.2) Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
V.2.3) Názov a adresa dodávateľa
TREVA, s.r.o.
IČO: 31367291
Hálova 14 , 85101 Bratislava - mestská časť Petržalka
Slovensko
Email: vytahy@trevavytahy.sk
V.2.4) Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 92 700,00 EUR bez DPH
Celková hodnota zákazky/časti 83 666,71 EUR bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na
sociálne aspekty, t. j. žiadne z uvedených.

Verejný obstarávateľ oznamuje, že toto verejné obstarávanie bolo realizované prostredníctvom Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie verzia 18.0 (ďalej len IS EVO), ktorý vedie a sprístupňuje Úrad pre verejné obstarávanie.

Verejný obstarávateľ zdôrazňuje, že v rámci každej časti zákazky uplatnil ustanovenie podľa § 112 ods. 6 zákona o VO (druhá veta), t. j. rozšírený reverzný postup (super-reverzný postup).

Verejný obstarávateľ zdôrazňuje, že aplikoval povinnosť vyhodnotiť splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.

Kritériá na vyhodnotenie ponúk predložených v prvej (1.) časti zákazky boli stanovené nasledovne:
Najnižšia celková cena v Eur s DPH za predmet prvej časti zákazky.

Kritériá na vyhodnotenie ponúk predložených v druhej (2.) časti zákazky boli stanovené nasledovne:
Najnižšia celková cena v Eur s DPH za predmet druhej časti zákazky.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
24.06.2020

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité