Oznámenie 23495 - DOS

Obsah

23495 - DOS
Vestník č. 140/2020 - 03.07.2020

OZNÁMENIE O ÚPRAVE
HLAVIČKA FORMULÁRA
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151866
Pribinova 2, 81272 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK0
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing.Beáta Škanderová
Telefón: +421 250944571
Fax: +421 250944046
Email: beata.skanderova@minv.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho: (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/239
Hlavná adresa: (URL): http://www.minv.sk
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Informačný systém identifikátora fyzických osôb (IS IFO)
Referenčné číslo: OVO1-2020/000352
II.1.2) Hlavný kód CPV
72212211-1
Hlavný kód CPV, doplnkový slovník:
JA16-6 - Voľná licencia
II.1.3) Druh zákazky
II.2) OPIS
II.2.1) Názov
Časť č.: Informačný systém identifikátora fyzických osôb (IS IFO)
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
72222300-0
72212000-4
72310000-1
72320000-4
30236000-2
30211200-3
48000000-8
48600000-4
80531200-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Výpočtové stredisko MV SR, Banská Bystrica
II.2.4) Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom obstarávania je:
- návrh a implementácia informačného systému identifikátora fyzických osôb (IS IFO),
- prepojenie a integrácia IS IFO s relevantnými časťami informačného systému registra fyzických osôb (ISRFO),
Elektronickou identifikačnou kartou (eID) a infraštruktúrou Národného personalizačného centra (NPC).
- implementácia musí zabezpečiť integráciu s APV NPC s cieľom dosiahnuť bezpečné uloženie relevantných identifikátorov IS IFO na eID karte,
- efektívna integrácia IS IFO s ostatnými systémami ISVS s možnosťou dobrovoľne používať SIFO za účelom podpory eGoverment transakcií,
- implementovať a realizovať integráciu poskytovaných elektronických služieb IS IFO ostatným modulom ISVS a efektívnym využívaním zdieľaných elektronických služieb poskytovaných inými modulmi IS VS v súlade s NKIVS.
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Trvanie v mesiacoch: 24
II.2.13) Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 0
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2014/S 162-290896
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: Zmluva o dielo č. OVO1-2014/000143-139
Časť č.: 0
Názov: Zmluva o dielo č. OVO1-2014/000143-139
V.2) PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
V.2.1) Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
21.08.2014
V.2.2) Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov
V.2.3) Názov a adresa dodávateľa
Gratex International, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35743468
Galvaniho ul. 17/C , 82104 Bratislava
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Telefón: +421 43429490
Email: obstaravanie@gratex.com
Asseco Central Europe, a. s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35760419
Trenčianska 56/A , 82109 Bratislava
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Internetová adresa (URL): http://asseco.com
V.2.4) Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
6 799 999,99 EUR bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa: (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa: (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
30.06.2020
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
VII.1) OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
VII.1.1) Hlavný kód CPV:
72212211-1
Hlavný kód CPV, doplnkový slovník:
JA16-6 - Voľná licencia
VII.1.2) Dodatočné kódy CPV
72222300-0
72212000-4
72310000-1
72320000-4
30236000-2
30211200-3
48000000-8
48600000-4
80531200-7
VII.1.3) Miesto vykonania
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Výpočtové stredisko MV SR, Banská Bystrica
VII.1.4) Opis obstarávania:
- návrh a implementácia informačného systému identifikátora fyzických osôb (IS IFO),
- prepojenie a integrácia IS IFO s relevantnými časťami informačného systému registra fyzických osôb (ISRFO),
Elektronickou identifikačnou kartou (eID) a infraštruktúrou Národného personalizačného centra (NPC),
- implementácia musí zabezpečiť integráciu s APV NPC s cieľom dosiahnuť bezpečné uloženie relevantných identifikátorov IS IFO na eID karte,
- efektívna integrácia IS IFO s ostatnými systémami ISVS s možnosťou dobrovoľne používať SIFO za účelom podpory eGoverment transakcií.
- implementovať a realizovať integráciu poskytovaných elektronických služieb IS IFO ostatným modulom ISVS a efektívnym využívaním zdieľaných elektronických služieb poskytovaných inými modulmi IS VS v súlade s NKIVS.
VII.1.5) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Trvanie v mesiacoch: 24
VII.1.6) Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
6 799 999,99 EUR bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov
VII.1.7) Názov a adresa dodávateľa/držiteľa koncesie
Gratex International, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35743468
Galvaniho ul. 17/C , 82104 Bratislava
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Telefón: +421 43429490
Email: obstaravanie@gratex.com
Asseco Central Europe, a. s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35760419
Trenčianska 56/A , 82109 Bratislava
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Internetová adresa (URL): http://asseco.com
VII.2) INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
VII.2.1) Opis úprav
Zmena časového harmonogramu realizácie projektu
VII.2.2) Dôvody na úpravy
Nutnosť zmeny spôsobená takými okolnosťami, ktoré verejný obstarávateľ / obstarávateľ nemohol predvídať
Opis okolností, ktoré si vyžiadali zmenu a vysvetlenie nepredvídanej povahy týchto okolností: Zmena časového rámca projektu a jeho ukončenie k 31.03.2021 z dôvodu, že zákon o základných identifikátoroch fyzických osôb zatiaľ nebol prijatý a nenadobudol účinnosť.
VII.2.3) Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 6 799 999,99 EUR bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 6 799 999,99 EUR bez DPH

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité