VII.1)
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
VII.1.1)
Hlavný kód CPV:
72212211-1
Hlavný kód CPV, doplnkový slovník:
VII.1.2)
Dodatočné kódy CPV
72222300-0
72212000-4
72310000-1
72320000-4
30236000-2
30211200-3
48000000-8
48600000-4
80531200-7
VII.1.3)
Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Výpočtové stredisko MV SR, Banská Bystrica
VII.1.4)
Opis obstarávania:
- návrh a implementácia informačného systému identifikátora fyzických osôb (IS IFO),
- prepojenie a integrácia IS IFO s relevantnými časťami informačného systému registra fyzických osôb (ISRFO),
Elektronickou identifikačnou kartou (eID) a infraštruktúrou Národného personalizačného centra (NPC),
- implementácia musí zabezpečiť integráciu s APV NPC s cieľom dosiahnuť bezpečné uloženie relevantných identifikátorov IS IFO na eID karte,
- efektívna integrácia IS IFO s ostatnými systémami ISVS s možnosťou dobrovoľne používať SIFO za účelom podpory eGoverment transakcií.
- implementovať a realizovať integráciu poskytovaných elektronických služieb IS IFO ostatným modulom ISVS a efektívnym využívaním zdieľaných elektronických služieb poskytovaných inými modulmi IS VS v súlade s NKIVS.
VII.1.5)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Trvanie v mesiacoch: 24
VII.1.6)
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
6 799 999,99
EUR
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov
VII.1.7)
Názov a adresa dodávateľa/držiteľa koncesie
Gratex International, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo:
35743468
Galvaniho ul. 17/C , 82104 Bratislava
Kód NUTS:
SK010
Slovensko
Telefón:
+421 43429490
Email:
obstaravanie@gratex.com
Dodávateľom/koncesionárom je MSP:
Nie
Asseco Central Europe, a. s.
Vnútroštátne identifikačné číslo:
35760419
Trenčianska 56/A , 82109 Bratislava
Kód NUTS:
SK010
Slovensko
Internetová adresa (URL):
http://asseco.com
Dodávateľom/koncesionárom je MSP:
Áno
VII.2)
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
VII.2.1)
Opis úprav
Zmena časového harmonogramu realizácie projektu
VII.2.2)
Dôvody na úpravy
Nutnosť zmeny spôsobená takými okolnosťami, ktoré verejný obstarávateľ / obstarávateľ nemohol predvídať
Opis okolností, ktoré si vyžiadali zmenu a vysvetlenie nepredvídanej povahy týchto okolností:
Zmena časového rámca projektu a jeho ukončenie k 31.03.2021 z dôvodu, že zákon o základných identifikátoroch fyzických osôb zatiaľ nebol prijatý a nenadobudol účinnosť.
VII.2.3)
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 6 799 999,99
EUR
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 6 799 999,99
EUR
bez DPH