Oznámenie 23299 - MSS

Obsah

23299 - MSS
Vestník č. 139/2020 - 02.07.2020

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Hlavné mesto SR Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603481
Primaciálne námestie 1, 81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Andrea Jašková
Telefón: +421 259356194
Email: andrea.jaskova@bratislava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.bratislava.sk

Metropolitný inštitút Bratislavy
Vnútroštátne identifikačné číslo: 52324940
Primaciálne nám. 1 , 81000 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Ján Mazúr, PhD.,
Telefón: +421 903199650
Email: riaditel@mib.sk
Hlavná adresa(URL): http://bratislava.sk/sk/metropolitny-institut-bratislavy
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://josephine.proebiz.com/sk/tender/7743/summary
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://josephine.proebiz.com/sk/tender/7743/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Geodetické služby v podmienkach Hlavného mesta SR Bratislavy
Referenčné číslo: MAGS OVO 44777/2020
II.1.2) Hlavný kód CPV
71354300-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Táto zákazka je rozdelená na dve samostatné časti:
Časť predmetu zákazky č. 1 Geodetické služby spojené s vyhotovením geometrického plánu, grafickej identifikácie, vytýčením hraníc pozemkov, zameranie adresného bodu a skutočného stavu užívania pozemkov.
Priebežné vyhotovenie a dodanie geodetických prác podľa jednotlivých objednávok služieb, realizované na nehnuteľnostiach vo vlastníctve Hlavného mesta SR Bratislavy prípadne cudzích nehnuteľnostiach za účelom majetkovoprávneho usporiadania pre potreby hlavného mesta. Podrobne v časti D Súťažných podkladov.
Časť predmetu zákazky č. 2 Komplexné geodetické služby až do zamerania skutočného stavu budovy.
Podrobne v časti D Súťažných podkladov
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Geodetické služby spojené s vyhotovením geometrického plánu, grafickej identifikácie, vytýčením hraníc pozemkov, zameranie adresného bodu a skutočného stavu užívania pozemkov
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71330000-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Hlavné mesto SR Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania:
Priebežné vyhotovenie a dodanie geodetických prác podľa jednotlivých objednávok služieb, realizované na nehnuteľnostiach vo vlastníctve Hlavného mesta SR Bratislavy prípadne cudzích nehnuteľnostiach za účelom majetkovoprávneho usporiadania pre potreby hlavného mesta. Podrobne v časti D Súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
200 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 2
II.2.1) Názov
Komplexné geodetické služby až do zamerania skutočného stavu budovy
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71330000-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Hlavné mesto SR Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania:
Podrobne v časti D Súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
361 142,50 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepožaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1.Verejný obstarávateľ vyžaduje v rámci podmienok účasti podľa ustanovenia § 34 ZVO v predmetnej zákazke splniť a preukázať nasledovné: podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO: Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO.
1.1.Zoznam poskytnutých služieb musí obsahovať služby rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky.
1.2.Minimálna požadovaná úroveň: Zoznam musí obsahovať zákazky na poskytnutie služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, ktorých súčet zmluvných cien (kumulatívne za všetky zákazky) je:
Pre časť 1: rovnaký alebo vyšší ako 60 000 eur bez DPH;
Pre časť 2: rovnaký alebo vyšší ako 100 000 eur bez DPH.
1.3.V prípade, ak uchádzač predkladá ponuku do oboch častí, predloží zoznam zákaziek pre každú časť zvlášť, pričom zákazky sa nesmú opakovať. Verejný obstarávateľ započíta každú zákazku iba raz.
1.4.Zmluvná cena zákaziek bude vyjadrená v mene euro (ak je hodnota vyjadrená v inej mene, prepočítava sa hodnota na eurá kurzom Európskej centrálnej banky/ECB platným ku dňu uzavretia predmetnej zmluvy, t. j. s uvedením tohto dátumu).
1.5.V prípade, ak uchádzač preukazuje splnenie danej podmienky účasti projektom/zákazkou, ktorej realizácia presahuje stanovené referenčné obdobie,
t. j. poskytovanie služby začalo pred viac ako tromi rokmi od vyhlásenia verejného obstarávania, alebo nebolo skončené do vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač v zozname poskytnutých služieb uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť plnenia, ktoré bolo poskytnuté v požadovanom referenčnom období. V prípade, ak poskytnutie služby realizoval uchádzač ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, v zozname poskytnutých služieb vyčísli a započíta iba finančný objem plnenia realizovaný ním samotným.

2.Verejný obstarávateľ vyžaduje v rámci Podmienok účasti podľa ustanovenia § 34 ZVO predmetnej zákazky splniť a preukázať nasledovné pre časť 1 a pre časť 2:
Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO údajmi o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy:
Pre časť 1 : Uchádzač preukáže, že disponuje min. jednou (1) osobou, ktorá je držiteľom platného osvedčenia o osobitnej odbornej spôsobilosti podľa § 6 zákona č. 215/1995 Z. z. o geodézii a kartografii v rozsahu :
podľa § 6, autorizovaný geodet s rozsahom oprávnenia C), alebo minimálne v rozsahu podľa §6 písm. a) až e), autorizovaný geodet s rozsahom oprávnenia A) zapísaného v Komore geodetov a kartografov na základe zákona NR SR č. 216/1995 Z.z. o Komore geodetov a kartografov
Pre časť 2 : Uchádzač preukáže že disponuje min. jednou (1) osobou, ktorá je držiteľom platného osvedčenia o osobitnej odbornej spôsobilosti podľa § 6 zákona č. 215/1995 Z. z. o geodézii a kartografii v rozsahu :
podľa celého § 6, autorizovaný geodet s rozsahom oprávnenia C) zapísaného v Komore geodetov a kartografov na základe zákona NR SR č. 216/1995 Z.z. o Komore geodetov a kartografov
oprávnenie projektanta pozemkových úprav vydané Komorou pozemkových úprav SR

Ak uchádzač predkladá ponuku na obidve časti stačí preukázať, že disponuje jednou odborne spôsobilou osobou podľa tohto bodu.

Odôvodnenie: uchádzač preukáže schopnosť poskytovať jednotlivé činnosti, ktoré sú súčasťou predmetu obstarávania na zabezpečenie kvality požadovanej odbornej úrovni.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Predpokladaný maximálny počet účastníkov rámcovej dohody: 3
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 04.08.2020 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 05.08.2020 10:00
Miesto: Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy, Oddelenie verejného obstarávania, Laurinská 5, 811 01 Bratislava, štvrté poschodie
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk komisiou bude v zmysle § 52 ods. 2 ZVO verejné.
Na otváranie majú prístup uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a
doplnení niektorých zákonov a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.

2. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnej verejnej súťaži ako aj k jednotlivým zákazkám bude
uverejnená v príslušnej časti v systéme JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/,
čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom.
Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese verejného obstarávania postupovať v zmysle § 20 ZVO
prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE.

3. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov súvisiacich s týmto oznámením, znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
30.06.2020

Redakčné opravy

27054 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 155/2020
V oznámení 23299-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 139/2020 zo dňa 02.07.2020 boli nesprávne zverejnené údaje III.1) PODMIENKY ÚČASTI Namiesto: doplnenie bodu III.1.1) Má byť: III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov Tohto verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti podľa ustanovenia § 32 ZVO týkajúce sa osobného postavenia: a)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe - uchádzač preukáže doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace; b)nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, uchádzač preukáže doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace; c)nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - uchádzač preukáže doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace; d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - uchádzač preukáže doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace; e)je oprávnený poskytovať službu: geodetické a kartografické práce, úspešný uchádzač musí mať v Obchodnom/Živnostenskom registri SR uvedený predmet činnosti/podnikania geodetické a kartografické práce uchádzač preukáže doloženým dokladom o oprávnení poskytovať službu na predmet zákazky; f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzač preukáže doloženým Čestným vyhlásením; g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, kt. dokáže verejný obstarávateľ preukázať; h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať. Podmienky účasti sú uvedené aj v Súťažných podkladoch VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: doplnenie bodu III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité