Oznámenie 24672 - MUS

Obsah

24672 - MUS
Vestník č. 146/2020 - 13.07.2020

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PRE ZÁKAZKY OBRANY A BEZPEČNOSTI
Formulár podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Užšia súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151491
Námestie Alexandra Dubčeka 1, 81280 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky, Námestie Alexandra Dubčeka 1, 821 80 Bratislava
Kontaktná osoba: JUDr. Martina Čaplová
Telefón: +421 259722363
Email: martina.caplova@nrsr.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://nrsr.sk
Elektronický prístup k informáciám (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/426826
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom/obstarávateľom
Zákazka v oblasti obrany a bezpečnosti - Kontrola a servis bezpečnostných systémov a systémov požiarnej signalizácie
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 1 - Údržbárske a opravárske služby
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Miestom poskytnutia služby sú objekty verejného obstarávateľa, pričom bližšia špecifikácia je uvedená v návrhu zmluvy.
NUTS kód:
SK
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 1 140 000,00 EUR bez DPH
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zabezpečenie odborných prehliadok, odborných skúšok, servisu a opráv Integrovaného bezpečnostného systému (IBS), ktorého súčasťou sú podsystémy elektrickej požiarnej signalizácie (EPS), elektrickej zabezpečovacej signalizácie (EZS), systémy kontroly vstupu (SKV) a kamerový systém (CCTV) a tiež samostatných autonómnych systémov EPS, EZS a CCTV vrátane výmeny pokazených súčastí IBS a samostatných autonómnych systémov prevádzkovaných v objektoch verejného obstarávateľa. Predmet zákazky je v členení, rozsahu, a lehotách stanovených vyhláškou MV SR č. 726/2002 Z.z., ktorou sa ustanovujú vlastnosti elektrickej požiarnej signalizácie, podmienky jej prevádzkovania a zabezpečenie jej pravidelnej kontroly a Vyhláškou MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, plynovými, zdvíhacími a elektrickými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia, v znení neskorších predpisov. Poskytovanie technických služieb podľa § 7 ods. 1 zákona č. 473/2005 Z.z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti) v znení neskorších predpisov v rozsahu vykonávania pravidelných kontrol, údržby a záručného a mimozáručného servisu elektrických zabezpečovacích systémov (EZS), poplachových systémov a systémov a zariadení umožňujúcich sledovanie pohybu a konania osoby v chránenom objekte, na chránenom mieste alebo v ich okolí. Súčasne pri výkone odborných prehliadok a odborných kontrol požadujeme postupovať v zmysle ďalších právnych predpisov a záväzných technických noriem, najmä: zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, technických noriem STN EN 50131-1 až 10:2007 až 2019, TNI 33 4591 a návodov a doporučení výrobcov zariadení. Záručný servis vykonaný dodávateľom je bezodplatný. Servis je podľa závažnosti vykonávaný v čase 7/24.
Nakoľko časť podkladov obsahuje utajované skutočnosti podľa ustanovenia § 3 ods. 1 písm. d) zákona č. 215/2004 Z.z. o ochrane utajovaných skutočností a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, verejný obstarávateľ aplikuje na prvú fázu užšej súťaže elektronickú formu komunikácie a druhú časť užšej súťaže písomnú papierovú formu komunikácie. Verejný obstarávateľ v súlade s princípom transparentnosti zverejňuje všetky informácie a podklady, ktoré nepodliehajú zákonu o ochrane utajovaných skutočností
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 50610000-4
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 35113300-2
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 1 140 000,00 EUR bez DPH
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Trvanie v mesiacoch: 36
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
1.Zábezpeka ponúk sa vyžaduje a to vo výške 40.000,00 EUR, podrobné informácie o zábezpeke, spôsobe zloženia a vrátenia sú uvedené v súťažných podkladoch.
2.Úspešný uchádzač je povinný pred podpisom rámcovej dohody s verejným obstarávateľom predložiť platné potvrdenie o poistení zodpovednosti za škodu minimálne do výšky 50 000,00 EUR v súlade s Článkom VI. ods. 4 návrhu dohody.
3. Úspešný uchádzač je povinný spolu s podpisom rámcovej dohody podpísať aj Zmluvu o prístupe podnikateľa k utajovaným skutočnostiam, ktorá tvorí prílohu č. 7 súťažných podkladov.
4. Vyzvaní záujemcovia sú povinní v zmysle ustanovenia § 44 ods. 1 zákona č. 215/2004 Z.z. o ochrane utajovaných skutočností a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov podpísať Prílohu č. 6 súťažných podkladov - Zmluvu o prístupe podnikateľa k utajovaným skutočnostiam, na základe ktorej im bude postúpená dokumentácia slúžiaca na nacenenie predmetu zákazky, nakoľko sa jedná o utajovanú skutočnosť.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov verejného obstarávateľa. Podrobné informácie sú uvedené v návrhu rámcovej dohody.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Ak bude ponuka skupiny dodávateľov verejným obstarávateľom prijatá, verejný obstarávateľ pred podpisom zmluvy vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, najmä kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy, najmä vzhľadom na bezpečnosť dodávok a informácií
Záujemca je v žiadosti o účasť povinný predložiť platné potvrdenie o priemyselnej bezpečnosti podľa zákona č. 215/2004 Z.z. o ochrane utajovaných skutočností a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov do stupňa utajenia dôverné a zároveň musí záujemca preukázať, že má v predmete podnikania zapísanú činnosť technická služba (projektovanie, montáž, údržba, revízia alebo oprava zabezpečovacích systémov alebo poplachových systémov a systémov a zariadení umožňujúcich sledovanie pohybu a konania osoby v chránenom objekte, na chránenom mieste alebo v ich okolí) v zmysle zákona č. 473/2005 Z.z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti).
Úspešný uchádzač je povinný spolu s podpisom rámcovej dohody podpísať aj Zmluvu o prístupe podnikateľa k utajovaným skutočnostiam, ktorá tvorí prílohu č. 7 súťažných podkladov.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Kritériá týkajúce sa osobnej situácie hospodárskych subjektov (ktoré môžu spôsobiť ich vylúčenie) vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu v profesijných alebo obchodných registroch
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: Záujemca sa môže zúčastniť verejného obstarávania, len ak spĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní a podľa § 152 ods. 1 a 3 zákona o verejnom obstarávaní. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní nemôže záujemca predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
Záujemca podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní musí preukázať, že je oprávnený poskytovať službu, ktorá je predmetom zákazky. Z výpisu z obchodného registra, resp. príslušného registra musí byť taktiež zrejmé, že záujemca má v predmete podnikania zapísanú činnosť technická služba (projektovanie, montáž, údržba, revízia alebo oprava zabezpečovacích systémov alebo poplachových systémov a systémov a zariadení umožňujúcich sledovanie pohybu a konania osoby v chránenom objekte, na chránenom mieste alebo v ich okolí) v zmysle zákona č. 473/2005 Z.z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti). V zmysle ustanovenia § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ uvádza, že z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy nepredkladá záujemca doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a), b) c) a e) zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia uchádzača podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c) a e) zákona o verejnom obstarávaní. Podľa ustanovenia § 32 ods. 3, druhá veta, ak záujemca nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní (t. j. výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace), je povinný na účely preukázania podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov sú vymedzené v § 10 ods. 4 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, podľa ktorého údajmi potrebnými na vyžiadanie výpisu z registra trestov sú:
a) ak ide o fyzickú osobu
1. meno, priezvisko, rodné priezvisko, pôvodné meno alebo priezvisko, ak došlo k zmene mena alebo zmene priezviska, prípadne prezývku osoby, ktorej sa žiadosť týka,
2. dátum narodenia, rodné číslo, miesto a okres narodenia, adresu trvalého pobytu a u osoby narodenej v cudzine aj štát narodenia,
3. štátne občianstvo,
4. pohlavie,
5. meno, priezvisko a rodné priezvisko rodičov,
b) ak ide o právnickú osobu
1. obchodné meno alebo názov a sídlo právnickej osoby,
2. identifikačné číslo právnickej osoby, ak bolo pridelené,
3. označenie registra, v ktorom je právnická osoba zapísaná.
Údaje podľa druhej vety § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu bezodkladne zašle v elektronickej podobe prostredníctvom elektronickej komunikácie Generálnej prokuratúre Slovenskej republiky na vydanie výpisu z registra trestov.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny dodávateľov osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, poskytovať službu preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v origináloch alebo v úradne osvedčených fotokópiách dokladov.
Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcu so zreteľom na § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, že zrušenie povinnosti predkladať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) (t j. výpis z registra trestov), doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) (t.j. potvrdenie zdravotnej poisťovne a sociálnej poisťovne), doklad podľa § 32 ods. 2 písm. c) (t.j. potvrdenie daňového úradu a colného úradu) a doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) (t.j. doklad o oprávnení poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky) sa vzťahuje len na právnické a fyzické osoby so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom na území Slovenskej republiky, tzn. verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy v prípade záujemcu, ktorý má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklého pobytu mimo územia Slovenskej republiky.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Kritériá týkajúce sa hospodárskeho a finančného postavenia hospodárskych subjektov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: Bod 1. podmienka účasti vyžadovaná podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k bodu 1: Podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní záujemca v žiadosti o účasť predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má záujemca otvorený/vedený účet, o schopnosti záujemcu plniť si finančné záväzky s pozitívnym vyjadrením banky, že záujemca nie je v nepovolenom debete a že je schopný plniť si svoje finančné záväzky, resp. v prípade splácania úveru záujemca dodržuje splátkový kalendár. Záujemca taktiež predloží čestné vyhlásenie, že nemá otvorené/vedené účty v iných bankách alebo pobočkách zahraničnej banky ako tých, za ktoré predložil vyjadrenie banky. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 33 záujemca nemôže predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní, § 39 sa nepoužije.
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich ekonomickú a finančnú spôsobilosť v origináloch alebo úradne osvedčených fotokópiách dokladov. Záujemca môže na preukázanie ekonomickej a finančnej spôsobilosti využiť zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v súlade a spôsobom podľa § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Kritériá týkajúce sa technickej a/alebo profesijnej schopnosti hospodárskych subjektov (ktoré môžu spôsobiť ich vylúčenie)
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: bod 1. podmienka účasti vyžadovaná podľa § 131 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní
bod 2. podmienka účasti vyžadovaná podľa § 131 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní
bod 3. podmienka účasti vyžadovaná podľa § 131 písm. k) zákona o verejnom obstarávaní
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1: Podľa § 131 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní záujemca v žiadosti o účasť predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúcich päť rokov s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom
- bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné, vyhlásením záujemcu o ich dodaní.
Záujemca predloženým zoznamom poskytnutých služieb doplneným dôkazom o plnení, preukáže realizáciu minimálne troch zákaziek rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky (t.j. servis, údržba a kontrola bezpečnostného systému riadeného Lenel OnGuard) v minimálnej výške finančných nákladov kumulatívne za poskytnuté služby 250 000,00 EUR bez DPH.

k bodu 2: Podľa § 131 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní záujemca v žiadosti o účasť predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby
Záujemca musí preukázať, že ním navrhnutá osoba/osoby spĺňa nasledovné minimálne požiadavky:
a) revízny technik vyhradeného technického zariadenia elektrického minimálne v rozsahu E2 trieda objektov A podľa § 24 vyhlášky Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky č. 508/2009 Z.z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia. Záujemca v žiadosti o účasť predloží platné osvedčenie alebo ekvivalentný doklad podľa príslušných právnych predpisov v krajine sídla záujemcu.
b) špecialista s platným certifikátom na systém Lenel Certified Expert Access Control,
c) špecialista s platným certifikátom na systém Lenel Certified Expert Data (Database)
d) špecialista s platným certifikátom Lenel Certified Expert Digital Video,
e) špecialista s platným certifikátom Lenel Certified Professional Core Enterprise,
f) špecialista s platným certifikátom Lenel Certified Professional Digital video Enterprise,
g) špecialista s platným certifikátom Lenel Certified Professional Database (Database) Enterprise.
Záujemca v žiadosti o účasť predloží pri osobách podľa a) až g) platné doklady odbornej spôsobilosti - osvedčenie/certifikáty a životopisy osôb, ktoré musia obsahovať: a) titul, meno a priezvisko, b) história zamestnania (rok, miesto výkonu, zamestnávateľa, pozícia, aktuálny zamestnávateľ), c) dátum a vlastnoručný podpis predmetnej osoby. Doklady musia byť predložené ako originály resp. úradne osvedčené fotokópie dokladov. V prípade, ak záujemca využíva kapacity inej osoby podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní pri osobách podľa písm. a) až g) tohto bodu, verejný obstarávateľ vyžaduje, aby tieto osoby boli držiteľmi platného potvrdenia o priemyselnej bezpečnosti podľa zákona č. 215/2004 Z.z. o ochrane utajovaných skutočností a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov do stupňa utajenia dôverné.

k bodu 3: Podľa § 131 písm. k) zákona o verejnom obstarávaní záujemca v žiadosti o účasť predloží oprávnenie zabezpečiť požadovanú bezpečnosť a ochranu utajovaných skutočností. Záujemca je v žiadosti o účasť povinný predložiť platné potvrdenie o priemyselnej bezpečnosti podľa zákona č. 215/2004 Z.z. o ochrane utajovaných skutočností a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov do stupňa utajenia dôverné. Oprávnenie vydané príslušným orgánom členského štátu verejný obstarávateľ uzná po predchádzajúcom overení platnosti oprávnenia podľa zákona č. 215/2014 Z.z. o ochrane utajovaných skutočností a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ak medzinárodná zmluva neustanovuje inak.

Záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi poskytnuté.
Ak je hodnota plnenia uvedená v inej mene ako mene EUR, záujemca hodnotu plnenia prepočíta podľa platného kurzu ECB ku dňu zverejnenia tohto oznámenia v ÚV EÚ.
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich technickú spôsobilosť v origináloch alebo úradne osvedčených fotokópiách dokladov.Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 131 záujemca nemôže predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní, § 39 sa nepoužije.
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie: Záujemca je v žiadosti o účasť povinný predložiť platné potvrdenie o priemyselnej bezpečnosti podľa zákona č. 215/2004 Z.z. o ochrane utajovaných skutočností a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov do stupňa utajenia dôverné a zároveň musí záujemca preukázať, že má v predmete podnikania zapísanú činnosť technická služba (projektovanie, montáž, údržba, revízia alebo oprava zabezpečovacích systémov alebo poplachových systémov a systémov a zariadení umožňujúcich sledovanie pohybu a konania osoby v chránenom objekte, na chránenom mieste alebo v ich okolí) v zmysle zákona č. 473/2005 Z.z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti).
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Užšia súťaž
IV.1.2) Obmedzenie počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na predloženie ponuky, alebo na účasť
Počet/Minimálny počet: 0
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
1229/2020/KNR
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 18.08.2020 09:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 18.08.2020 09:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
štátny jazyk - slovenský jazyk
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ aplikuje na postup zadávania zákazky užšiu súťaž podľa ustanovenia § 128 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. S prihliadnutím na skutočnosť, že dokumentácia potrebná na vypracovanie ponuky obsahuje aj utajované skutočnosti podľa ustanovenia § 3 ods. 1 písm. d) zákona č. 215/2004 Z.z. o ochrane utajovaných skutočností a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, sa komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude uskutočňovať:
-písomne prostredníctvom elektronických prostriedkov (najmä v prípade predkladania žiadostí o účasť, ich vyhodnotenia, vrátane vysvetľovania podmienok účasti, oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania a iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie žiadostí o účasť, revíznych postupov, výzvy na predkladanie ponúk a podobne)
-a písomne listinnou formou (prostredníctvom poštového podniku a to len ako doporučená poštová zásielka v súlade s § 18 ods. 3 písm. b) Vyhlášky Národného bezpečnostného úradu č. 48/2019 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o administratívnej bezpečnosti utajovaných skutočností) alebo osobným doručením (v súlade s § 18 ods. 3 písm. a) Vyhlášky Národného bezpečnostného úradu, ktorou sa ustanovujú podrobnosti o administratívnej bezpečnosti utajovaných skutočností), (najmä doručenia/prevzatia podkladov prílohy č. 6 a dokumentácie slúžiacej na nacenenie predmetu zákazky, predkladanie ponúk, vysvetľovanie ponúk, vysvetľovanie dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, alebo v prípade komunikácie, ktorá sa týka utajovanej skutočnosti alebo je spojená s utajovanou skutočnosťou vrátane revíznych postupov, ktorých obsah sa týka utajovanej skutočnosti alebo je spojená s utajovanou skutočnosťou) v súlade s vyhláškou Národného bezpečnostného úradu č. 48/2019 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o administratívnej bezpečnosti utajovaných skutočností.
2. Komunikácia sa v prípade žiadostí o účasť uskutočňuje elektronickou podobou prostredníctvom systému EVO. Podrobné informácie o systéme EVO sú uvedené na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie, vrátane príručiek, video návodov a podobne - https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html.
3. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v prípade žiadostí o účasť a predkladanie žiadostí o účasť v systéme EVO je, aby mal záujemca príslušné technické a odborné predpoklady pre ovládanie systému EVO.
4. Plynutie zákonných lehôt v elektronickej komunikácii je odo dňa odoslania/doručenia správy (doručenie nastáva v okamihu odoslania).
5. Záujemca predloží žiadosť o účasť elektronicky prostredníctvom systému EVO.
6. Verejný obstarávateľ nevyžaduje šifrovanie žiadosti o účasť heslom.
7. Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
8. Na predloženie ponuky budú vyzvaní len tí záujemcovia, ktorí neboli vylúčení.
9. Ponuku môže predložiť len záujemca, ktorého verejný obstarávateľ vyzval na predloženie ponuky. Verejný obstarávateľ neobmedzuje počet záujemcov, ktorých vyzve na predloženie ponuky.
10. Uchádzači nebudú ponuky predkladať elektronicky prostredníctvom systému EVO, ale písomne listinnou formou. Doručovanie ponúk sa musí uskutočniť v súlade s Vyhláškou Národného bezpečnostného úradu, ktorou sa ustanovujú podrobnosti o administratívnej bezpečnosti utajovaných skutočností, a to prostredníctvom poštového podniku len ako doporučená poštová zásielka v súlade s § 18 ods. 3 písm. b) Vyhlášky Národného bezpečnostného úradu č. 48/2019 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o administratívnej bezpečnosti utajovaných skutočností) alebo osobným doručením (v súlade s § 18 ods. 3 písm. a) Vyhlášky Národného bezpečnostného úradu, ktorou sa ustanovujú podrobnosti o administratívnej bezpečnosti utajovaných skutočností).
11. Verejný obstarávateľ nesmie uzatvoriť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa zákona o registri partnerov verejného sektora, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
12. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Uchádzač predloží ponuku na celý predmet zákazky.
Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: Verejný obstarávateľ nerozdeľuje zákazku na časti vzhľadom na charakter zákazky a vzájomnú previazanosť poskytnutých služieb a z toho vyplývajúcich prípadných opráv a výmeny zariadení.
13. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky v prípade, ak budú ponuky uchádzačov prekračovať predpokladanú hodnotu zákazky.
14. Zmluva s úspešným uchádzačom sa uzatvára na dobu určitú a to na 36 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo do vyčerpania finančného limitu víťaznej ponuky, pričom je rozhodujúce, ktorá zo skutočností nastane skôr.
15. Verejný obstarávateľ poskytuje súťažné podklady prostredníctvom svojho profilu zriadenom na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie - https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/233, odkaz priamo na zákazku - http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/426826.
16. Vzhľadom na podmienky účasti zohľadňuje verejné obstarávanie sociálny aspekt prístupom malých a stredných podnikov.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
02.07.2020

Redakčné opravy

30823 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 171/2020
V oznámení 24672-MUS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky, Námestie Alexandra Dubčeka 1, 812 80 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 146/2020 zo dňa 13.07.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu Namiesto: Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom Dátum a čas: 18.08.2020 09:00 Viď: Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom Dátum a čas: 31.08.2020 09:00 IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: Dátum a čas: 18.08.2020 09:00 Viď: Dátum a čas: 31.08.2020 09:00 IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu Namiesto: 18.08.2020 09:00 Viď: 31.08.2020 09:00 IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 18.08.2020 09:00 Viď: 31.08.2020 09:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité