Oznámenie 24143 - MSS

Obsah

24143 - MSS
Vestník č. 143/2020 - 08.07.2020

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Banská Bystrica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00313271
Československej armády 26, 97401 Banská Bystrica
Kód NUTS: SK032
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Renáta Hláčiková
Telefón: +421 484330600
Email: renata.hlacikova@banskabystrica.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4778
Hlavná adresa(URL): https://www.banskabystrica.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4778
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: iné (vyplňte prílohu A.I)
CRATUS SK, s. r. o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36862584
Gorkého 5 , 81101 Bratislava
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Dávid Šišmič
Telefón: +421 220769282
Email: dsismic@cratus.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): https://www.banskabystrica.sk
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4778
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Poskytovanie služieb mestskej hromadnej dopravy vo verejnom záujme pre Mesto Banská Bystrica
Referenčné číslo: 004/NLZ/2019
II.1.2) Hlavný kód CPV
60100000-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je zámer verejného obstarávateľa zabezpečiť verejnosti bezpečné, efektívne a kvalitné dopravné služby, ich primeranú výkonnosť podľa potrieb dopravnej obslužnosti územia a zohľadniť sociálne a environmentálne faktory a ciele regionálneho rozvoja. Obstarávané služby sú podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1370/2007 zo dňa 23.10.2007 o službách vo verejnom záujme v železničnej a cestnej osobnej doprave, ktorým sa zrušujú nariadenia Rady (EHS) č. 1191/69 a (EHS) č. 1170/70, podľa zákona č. 56/2012 Z. z. o cestnej doprave v znení neskorších predpisov a podľa zákona č. 514/2009 Z. z. o doprave na dráhach v znení neskorších predpisov službami vo verejnom záujme. Predmetom zákazky sú služby trolejbusovej mestskej hromadnej dopravy (časť 1 predmetu zákazky) a autobusovej mestskej hromadnej dopravy (časť 2 predmetu zákazky).
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
97 190 967,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Trolejbusová mestská hromadná doprava
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
60100000-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
okres: Banská Bystrica, obec: Banská Bystrica
II.2.4) Opis obstarávania:
Zabezpečenie bezpečných, efektívnych a kvalitných dopravných služieb (trolejbusovej mestskej hromadnej dopravy), ich primeranú výkonnosť podľa potrieb dopravnej obslužnosti územia podľa opisu predmetu zákazky. Predpokladaný rozsah ubehnutých km na rok je 1 113 000.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Názov: Vek vozového parku
Relatívna váha: 15 bodov
Názov: Počet duálnych vozov
Relatívna váha: 15 bodov

Cena
Relatívna váha: 70 bodov
II.2.6) Odhadovaná hodnota
33 980 382,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
120
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 2
II.2.1) Názov
Autobusová mestská hromadná doprava
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
60100000-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
okres: Banská Bystrica, obec: Banská Bystrica
II.2.4) Opis obstarávania:
Zabezpečenie bezpečných, efektívnych a kvalitných dopravných služieb (autobusovej mestskej hromadnej dopravy), ich primeranú výkonnosť podľa potrieb dopravnej obslužnosti územia podľa opisu predmetu zákazky. Predpokladaný rozsah ubehnutých km na rok je 2 575 000.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Názov: Vek vozového parku
Relatívna váha: 15 bodov
Názov: Počet nízko-emisných vozov
Relatívna váha: 15 bodov

Cena
Relatívna váha: 70 bodov
II.2.6) Odhadovaná hodnota
63 210 585,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
120
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 ZVO. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 ZVO.
Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a/alebo obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 ZVO.
Verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii).
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 33 ZVO týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia:
1. Podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO uchádzač predloží prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre časť 1: Uchádzač je povinný preukázať, že za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti dosiahol celkový obrat v minimálnej súhrnnej výške 4 500 000,- EUR, a to za všetky požadované hospodárske roky spolu.

Pre časť 2: Uchádzač je povinný preukázať, že za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti dosiahol celkový obrat v minimálnej súhrnnej výške 20 000 000,- EUR, a to za všetky požadované hospodárske roky spolu.

Za účelom preukázania dosiahnutého celkového obratu je uchádzač povinný predložiť prehľady o celkovom obrate (výkazy ziskov a strát alebo výkazy príjmov a výdavkov). Uchádzač, ktorého prehľad o celkovom obrate je zrejmý z informácií dostupných v Registri účtovných závierok, ktorého správcom je Ministerstvo financií Slovenskej republiky (http://www.registeruz.sk), nie je povinný verejnému obstarávateľovi predkladať konkrétne doklady.

Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 34 ZVO týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti:
1. Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak doberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre časť 1: Uchádzač musí zoznamom poskytnutých služieb preukázať uskutočnenie minimálne jednej zákazky, predmetom ktorej bolo poskytovanie dopravných služieb v mestskej hromadnej doprave, ktorých súčasťou bola aj trolejbusová doprava, pričom hodnota týchto služieb (cena výkonu) bola minimálne vo výške 9 000 000,- EUR bez DPH a hodnota ubehnutých kilometrov bola minimálne 3 000 000.

Pre časť 2: Uchádzač musí zoznamom poskytnutých služieb preukázať uskutočnenie minimálne jednej zákazky, predmetom ktorej bolo poskytovanie dopravných služieb v mestskej hromadnej doprave, ktorých súčasťou bola aj autobusová doprava, pričom hodnota týchto služieb (cena výkonu) bola minimálne vo výške 16 000 000,- EUR bez DPH a hodnota ubehnutých kilometrov bola minimálne 7 000 000.

Zoznam poskytnutých služieb musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou osobou oprávnenou konať v mene uchádzača (v takom prípade uchádzač predloží splnomocnenie tejto osoby na zastupovanie).

Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 03.08.2020 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 03.08.2021
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 03.08.2020 13:00
Miesto: Mesto Banská Bystrica, Československej armády 26, 974 01 Banská Bystrica, Slovenská republika.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude realizované verejne a na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, pričom títo sa musia preukázať dokladmi uvedenými v súťažných podkladoch (preukazom totožnosti a/alebo dokladom o oprávnení podnikať a splnomocnenec aj plnomocenstvom).
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
(1) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s touto výzvou znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
(2) Zákazka bude zadaná postupom podľa § 66 ZVO, a to ako reverzná verejná súťaž podľa § 66 ods. 7 ZVO (vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk).
(3) Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku viazanosti ponúk vo vzťahu k časti 1 predmetu zákazky vo výške 500 000,- EUR a vo vzťahu k časti 2 predmetu zákazky vo výške 500 000,- EUR.
(4) Na prepočet inej meny sa použije priemerný ročný kurz Európskej centrálnej banky za príslušný kalendárny rok a za rok 2020 kurz Európskej centrálnej banky ku dňu zaslania výzvy na predkladanie ponúk do Vestníka verejného obstarávania; v prípade, ak kurz danej meny nestanovuje Európska centrálna banka, prepočet sa vykoná obdobným spôsobom podľa kurzu Národnej banky Slovenska.
(5) Verejný obstarávateľ je povinný zrušiť vyhlásený postup zadávania zákazky v prípadoch stanovených ZVO. Verejný obstarávateľ môže zrušiť verejné obstarávanie alebo jeho časť aj vtedy, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, ak sa v priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval, najmä ak sa zistilo porušenie ZVO, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania, ak nebolo predložených viac ako dve ponuky alebo ak navrhované ceny v predložených ponukách sú vyššie ako predpokladaná hodnota. Ak bola predložená len jedna ponuka a verejný obstarávateľ nezrušil verejné obstarávanie alebo jeho časť, je povinný zverejniť v profile odôvodnenie, prečo verejné obstarávanie nezrušil.
(6) Akákoľvek komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude výlučne v slovenskom jazyku a písomnou formou prostredníctvom komunikačného modulu systému EVO (www.uvo.gov.sk). V prípade preukázateľného výpadku a/alebo nedostupnosti systému EVO možno komunikáciu medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi uskutočňovať aj písomne. Bližšie informácie o komunikácii sú uvedené v súťažných podkladoch.
(7) Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 ZVO. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o Jednotnom európskom dokumente pre verejné obstarávanie je možné nájsť na https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html. Podľa § 55 ods. 1 ZVO, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá po vyhodnotení ponúk verejnému obstarávateľovi uchádzač, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.
(8) Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti prostredníctvom Jednotného európskeho dokumentu v časti IV Jednotného európskeho dokumentu môže vyplniť len oddiel: GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely častí IV Jednotného európskeho dokumentu.
(9) Toto verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
03.07.2020

Redakčné opravy

30313 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 166/2020
V oznámení 24143-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Banská Bystrica, Československej armády 26, 974 01 Banská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 143/2020 zo dňa 08.07.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 03.08.2020 10:00 Má byť: 31.08.2020 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 03.08.2020 13:00 Má byť: 31.08.2020 13:00
31445 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 180/2020
V oznámení 24143-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Banská Bystrica, Československej armády 26, 974 01 Banská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 143/2020 zo dňa 08.07.2020 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Bod 3 Namiesto: Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku viazanosti ponúk vo vzťahu k časti 1 predmetu zákazky vo výške 500 000,- EUR a vo vzťahu k časti 2 predmetu zákazky vo výške 500 000,- EUR. Má byť: Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku viazanosti ponúk vo vzťahu k časti 1 predmetu zákazky vo výške 250 000,- EUR a vo vzťahu k časti 2 predmetu zákazky vo výške 250 000,- EUR. VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Zosúladenie výšky zábezpeky s § 46 ods. 3 ZVO.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité