Oznámenie 31367 - MSS

Obsah

31367 - MSS
Vestník č. 179/2020 - 24.08.2020

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Hlavné mesto SR Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603481
Primaciálne námestie 1, 81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: Marian Szakáll
Telefón: +421 259356520
Email: marian.szakall@bratislava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.bratislava.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/427732
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/8305/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
PARKSYS
Referenčné číslo: MAGS OVO 56518/2020
II.1.2) Hlavný kód CPV
72000000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
ParkSys je obstarávaný ako softvérová služba (SaaS) poskytovaná dodávateľom pre Bratislavu, obsahujúca základnú
funkcionalitu umožňujúcu zriadiť všetky relevantné integrácie a parkovacie služby vo všetkých mestských častiach a
parkovacích zónach tak, ako je popísané v opise predmetu zákazky. Implementácia politiky parkovania si vyžaduje IT
systém, ktorý sa použije na správu parkovania a platieb.
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
72210000-0
72200000-7
34996300-8
63712400-7
98351100-9
98351110-2
48810000-9
72000000-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb informačného systému ParkSys pre parkovací systém a súvisiace služby v režime SaaS (Software as a Service).

Informatizácia parkovacej politiky v zmysle schváleného VZN rámcovo pozostáva z niekoľkých samostatných častí,
rozdelených na samostatné zákazky. ParkSys je prvou z nich.

ParkSys bude zahrňovať kľúčovú funkcionalitu pre zabezpečenie parkovania v Bratislave (vrátane všetkých jej
mestských častí) a to jednak pre obyvateľov, jednak pre administrátorov systému v nasledovných oblastiach:

oblasť 01. Modul všetkých parkovacích oprávnení - MoPO
oblasť 02. Modul parkovacích kariet - MoPK

ParkSys bude plne integrovaný na interné systémy HMBA (GIS odkiaľ bude preberať informácie o parkovacích miestach, účtovný systém Noris, do ktorého bude zaúčtovávať príjmy z parkovného, atď.), ako aj oficiálne registre štátu (Register Fyzických Osôb, Register Právnických Osôb, Evidencia Vozidiel, atď.) pre plnú digitalizáciu pre používateľov:

oblasť 03. Integračné rozhrania
podoblasť 03.01. Štátne registre
podoblasť 03.02. Dátová vrstva magistrátu
podoblasť 03.03. Podporné aplikácie (externé)
podoblasť 03. 04 Podporné aplikácie (interné)

Okrem funkcionality pre svojich vlastných používateľov bude ParkSys poskytovať služby aj pre ďalšie komponenty
parkovacieho systému a systémy tretích strán, ktoré nie sú súčasťou tejto zákazky, ale budú obstarané samostatne:
- aplikácie pre koncových používateľov pre krátkodobé parkovanie (mestská aplikácia a aplikácie tretích strán)
- kontrolný systém parkovania
- parkovacie automaty

Súčasťou zmluvnej ceny sú analýza a podrobný popis cieľového systému, jeho konfigurácia na aktuálne pravidlá
parkovacej politiky v rámci VZN, konfigurácia integrácií, ako aj služby prevádzky Parksys na 4 roky s opciou na ďalšie 4 roky
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opis opcií: Zmluvný vzťah bude trvať 4 roky od ukončenia dodania fázy 1 s možnosťou uplatnenia opcie na ďalšie 4 roky.
Podmienky uplatnenia opcie sú uvedené v zmluve, viď najmä nasledovné články:

čl. XXIX

2.V prípade záujmu Objednávateľa, je ten oprávnený najmenej 3, slovom tri, mesiace pred uplynutím doby podľa čl.
XXIX ods. 1 tejto Zmluvy písomne oznámiť Dodávateľovi svoj záujem využiť právo opcie, tzn. automatického predĺženia
trvania tejto Zmluvy o ďalšie 4, slovom štyri, roky po uplynutí doby podľa čl. XXIX ods. 1 tejto Zmluvy. So súhlasom
Dodávateľa je Objednávateľ oprávnený využiť právo opcie aj v lehote kratšej ako tri mesiace pred uplynutím doby podľa
čl. XXIX ods. 1 tejto Zmluvy. Právo opcie je Objednávateľ oprávnený využiť raz.

3.V prípade využitia práva opcie podľa čl. XXIX odsek 2 tejto Zmluvy, sa uplatňujú všetky zmluvné podmienky podľa
tejto Zmluvy okrem ustanovení o Odmene za Plnenie.
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Tohto verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:

a)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista
právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe - uchádzač preukáže doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace;

b)nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu
pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, uchádzač preukáže doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace;

c)nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - uchádzač preukáže doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace;

d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu
zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - uchádzač
preukáže doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace;

e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu uchádzač preukáže doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar na predmet zákazky;

f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzač preukáže doloženým Čestným vyhlásením;

g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo
pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, kt. dokáže verejný obstarávateľ preukázať;

h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: neuplatňuje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: neuplatňuje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Verejný obstarávateľ stanovuje nasledovné podmienky účasti.

Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť sa preukazuje podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia dodávky tovaru, stavebných prác alebo služieb doloženým jedným alebo niekoľkými z týchto dokladov:

1. Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.

2. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk,
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre podmienku účasti stanovenú v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) ZVO:

Predložený zoznam musí obsahovať minimálne

1 zákazku s poskytnutým plnením rovnakého alebo obdobného charakteru, ako je predmet zákazky bez ohľadu na
charakter poskytnutých služieb (dielo, služba), predmetom ktorých bol systém, ktorý reguloval/spravoval parkovacie
miesta.

Za službu rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, sa bude považovať dodávka alebo
implementácia obslužného softvéru pre správu parkovania na miestnych komunikáciách, pričom tento systém
(kumulatívne) spĺňa všetky nasledovné požiadavky:

- bol uchádzačom integrovaný minimálne s jedným z týchto systémov - parkovacie automaty alebo aplikácie na kontrolu
úhrad,

- je/bol aktívny aspoň 1 rok,

- vydal aspoň 500 digitálnych parkovacích oprávnení s platnosťou aspoň 1 mesiac,

- spravuje aspoň 3 rezidentské parkovacie zóny, pričom rezidentskými parkovacími zónami sa rozumejú rôzne ucelené oblasti (zóny) s regulovaným parkovaním zvýhodňujúce obyvateľov s trvalým pobytom (rezidentov).

Za digitálne parkovacie oprávnenie je možné považovať také oprávnenie, ktoré sa dá kontrolovať automatizovanými
systémami, t. j. nie model pay and display, kedy si zákazník zakúpi parkovací lístok a založí za čelné sklo, pričom je
následne platba parkovného fyzicky skontrolovaná.


2. Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre podmienku účasti stanovenú v zmysle § 34 ods. 1 písm. g) ZVO:

Uchádzač musí disponovať nasledovnými kľúčovými odborníkmi.

Kľúčový odborník č. 1

Projektový manažér musí preukázať, že v posledných 5 rokoch pred vyhlásením verejného obstarávania v pozícií
projektový manažér riadil minimálne 2 projekty - každý projekt v rozsahu minimálne 100 človekodní, v ktorých bol
zodpovedný za projektové riadenie nasadzovania, rozvoja a podpory IT systému s minimálne 2 integráciami na externé IT systémy.

Kľúčový odborník č. 2

-Biznis analytik musí preukázať, že v posledných 5 rokoch pred vyhlásením verejného obstarávania sa v pozícií biznis analytik podieľal v plnom rozsahu na minimálne 1 projekte v pozícií, v ktorej bol zodpovedný za analýzu biznis
požiadaviek a návrh biznis riešenia v súvislosti s dodaním systému pre platené parkovanie s využitím rezidentských
oprávnení od štartu projektu do spustenia produkčnej prevádzky,

-a musí preukázať, že v posledných 5 rokoch pred vyhlásením verejného obstarávania má minimálne 1 preukázateľnú skúsenosť s prototypovým vývojom.

Uchádzač na preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti predloží:

- zoznam odborných skúseností preukazujúcich požadovanú odbornú prax v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť
splnenie podmienky účasti, t. j. u referenčnej skúsenosti, uvedie uchádzač údaje, z ktorých bude overiteľné splnenie
požiadavky, a to vrátane kontaktných údajov na odberateľa (kontaktného e-mailu a telefónu);

- údaj o tom, či je osoba v pracovnoprávnom či inom vzťahu k uchádzačovi (v takom prípade uvedie uchádzač v akom).
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 28.09.2020 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
EN
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 28.09.2020 10:00
Miesto: Oddelenie verejného obstarávania

4 poschodie

Laurinská 5, 811 01 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude sprístupnené podľa § 52 ods. 2 ZVO pre
všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a verejný obstarávateľ umožní účasť na
otváraní osobám, ktoré preukážu, že sú oprávneným zástupcom uchádzača (napr. prostredníctvom plnomocenstva).
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ stanovuje dlhšiu lehotu, v ktorej bude povinný úspešný uchádzač poskytnúť súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy oproti ZVO, a to na 15 pracovných dní odo dňa kedy bude na jej uzavretie vyzvaný verejným obstarávateľom. (viď bod 22.1 časti A Súťažných podkladov)

2. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť v rámci súčinnosti, t. j. pred uzavretím zmluvy od úspešného uchádzača
predloženie bankovej záruky (viď čl. XXIII zmluvy). Ďalšie aspekty uzavretia zmluvy sú uvedené v bode 22. časť A súťažných podkladov

3. pred vyhlásením tohto verejného obstarávania verejný obstarávateľ uskutočnil prípravné trhové konzultácie. Zápis z
PTK aj s prílohami sa nachádza na tomto linku https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/424990

4.Komunikácia v rámci prebiehajúcej súťaže, ako aj predkladanie ponúk sa uskutoční prostredníctvom systému
Josephine https://josephine.proebiz.com/sk/tender/8305/summary

5.V súlade s § 6 ods. 17 ZVO sa verejný obstarávateľ rozhodol využiť možnosť neuviesť PHZ.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Revízne postupy sú definované v zákone č. 343/2015 Z.z. o
verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
18.08.2020

Redakčné opravy

33222 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 202/2020
V oznámení 31367-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 179/2020 zo dňa 24.08.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 28.09.2020 09:00 Má byť: 28.10.2020 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 28.09.2020 10:00 Má byť: 28.10.2020 10:00
38439 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 224/2020
V oznámení 31367-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 179/2020 zo dňa 24.08.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 28.10.2020 09:00 Má byť: 04.12.2020 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 28.10.2020 10:00 Má byť: 04.12.2020 10:00
44251 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 255/2020
V oznámení 31367-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 179/2020 zo dňa 24.08.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 04.12.2020 09:00 Má byť: 01.02.2021 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 04.12.2020 10:00 Má byť: 01.02.2021 10:00
4809 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 19/2021
V oznámení 31367-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 179/2020 zo dňa 24.08.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 01.02.2021 09:00 Má byť: 15.03.2021 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 01.02.2021 10:00 Má byť: 15.03.2021 10:00
15465 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 67/2021
V oznámení 31367-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 179/2020 zo dňa 24.08.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 15.03.2021 09:00 Má byť: 23.04.2021 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 15.03.2021 10:00 Má byť: 23.04.2021 10:00
19566 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 90/2021
V oznámení 31367-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 179/2020 zo dňa 24.08.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 23.04.2021 09:00 Má byť: 05.05.2021 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 23.04.2021 10:00 Má byť: 05.05.2021 10:00
24731 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 107/2021
V oznámení 31367-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 179/2020 zo dňa 24.08.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 05.05.2021 09:00 Má byť: 21.05.2021 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 05.05.2021 10:00 Má byť: 21.05.2021 10:00
27799 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 124/2021
V oznámení 31367-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 179/2020 zo dňa 24.08.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 21.05.2021 09:00 Má byť: 01.06.2021 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 21.05.2021 10:00 Má byť: 01.06.2021 10:00
28846 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 134/2021
V oznámení 31367-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 179/2020 zo dňa 24.08.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 01.06.2021 09:00 Má byť: 28.06.2021 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 01.06.2021 10:00 Má byť: 28.06.2021 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité