Oznámenie 39926 - WYS

Obsah

39926 - WYS
Vestník č. 229/2020 - 30.10.2020

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Piešťany
IČO: 00612031
Námestie SNP 3, 92145 Piešťany
Slovensko
Kontaktná osoba: Ingrid Ličková
Telefón: +421 337765356
Fax: +421 33838776544
Email: invingrid.lickova@piestany.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.piestany.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/428278
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/428278
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Plavecká hala v Piešťanoch – vypracovanie projektovej dokumentácie pre vydanie rozhodnutia o umiestnení stavby a projektovej dokumentácie pre vydanie stavebného povolenia
Referenčné číslo: 6582/2020/OIaMM/37281
II.1.2) Hlavný kód CPV
71200000-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie pre vydanie rozhodnutia o umiestnení stavby a projektovej dokumentácie pre vydanie stavebného povolenia v zmysle architektonickej štúdie pod názvom PLAVECKÁ HALA PIEŠŤANY z. č. 1910566A, ktorej autorom je Ing. arch. Jaroslav Ševčík zapísaný v České komore architektů, číslo autorizácie 01482. Definovanie predmetu zákazky je podrobnejšie uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
119 758,09 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71221000-3
71222000-0
71320000-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
miesto dodania predmetu zákazky - sídlo verejného obstarávateľa: Nám. SNP č. 1475/3, 921 45 Piešťany
miesto budúcej stavby: Piešťany p. č. 5826/10, 5826/6 v k.ú. Piešťany, ul. Kuzmányho, Piešťany
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie pre vydanie rozhodnutia o umiestnení stavby a projektovej dokumentácie pre vydanie stavebného povolenia v zmysle architektonickej štúdie pod názvom PLAVECKÁ HALA PIEŠŤANY z. č. 1910566A, ktorej autorom je Ing. arch. Jaroslav Ševčík zapísaný v České komore architektů, číslo autorizácie 01482. Definovanie predmetu zákazky je podrobnejšie uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
119 758,09 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 210
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Termín ukončenia vypracovania PD pre vydanie rozhodnutia o umiestnení stavby:do 90 dní odo dňa začatia vypracovania PD pre vydanie rozhodnutia o umiestnení stavby
Termín začatia vypracovania PD pre vydanie SP:dňom prevzatia právoplatného rozhodnutia o umiestnení stavby
Termín ukončenia realizácie - vypracovanie PD pre vydanie SP:do 120 dní odo dňa začatia vypracovania PD pre vydanie SP
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: - podľa § 112 ods. 4 písm. a) a podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o VO"), predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f), resp. ods. 4, 5 zákona o verejnom obstarávaní.
- podľa § 112 ods. 4 písm. b) a podľa § 32 ods. 1 písm. a) až d) zákona o VO predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. a) až d), resp. ods. 4, 5 zákona o VO.

V zmysle zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon proti byrokracii) ak je uchádzačom hospodársky subjekt - právnická osoba alebo fyzická osoba so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike:
1./ nie je povinná predkladať doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu podľa § 112 ods. 4 písm. a) a podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o VO, ak je zapísaný v Registri právnických osôb.
2./ nie je povinná predkladať výpis z registra trestov fyzickej osoby podľa § 112 ods. 4 písm. b) a podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o VO, ak poskytne verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov fyzickej osoby (podľa vzoru súhlasu, ktorý je súčasťou súťažných podkladov).
3./ nie je povinná predkladať výpis z registra trestov právnickej osoby § 112 ods. 4 písm. b) a podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o VO, ak poskytne verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov právnickej osoby (podľa vzoru súhlasu, ktorý je súčasťou súťažných podkladov).
Bezúhonnosť právnickej osoby verejný obstarávateľ posúdi v zmysle § 10 a § 10a zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov - za výpis z registra trestov právnickej osoby sa považuje aj zoznam právoplatne odsúdených právnických osôb, ktorý je zverejnený na webovom sídle Generálnej prokuratúry SR a verejný obstarávateľ si overí bezúhonnosť právnickej osoby aj týmto spôsobom.
4./ nie je povinná predkladať potvrdenie zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne podľa § 112 ods. 4 písm. b) a podľa § 32 ods. 2 písm. b) zákona o VO
5./ nie je povinná predkladať potvrdenie miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu podľa § 112 ods. 4 písm. b) a podľa § 32 ods. 2 písm. c) zákona o VO
6./ Podľa § 1 ods. 7 zákona proti byrokracii, ak z technických dôvodov nie je možné získať údaje alebo výpisy z informačných systémov podľa § 1 odsekov 3 a 4 zákona proti byrokracii v rozsahu zdrojových registrov bezodkladne, orgány verejnej moci a právnické osoby podľa odseku 5 zákona proti byrokracii ( t. z. verejný obstarávateľ) sú oprávnené požiadať osoby podľa § 1 odseku 2 zákona proti byrokracii o predloženie výpisov z príslušných zdrojových registrov v listinnej podobe. Listinná podoba výpisov podľa predchádzajúcej vety nesmie byť staršia ako 30 dní, to neplatí, ak ide o hlásenie pobytu podľa osobitného predpisu.

Hospodársky subjekt (uchádzač) zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona o VO, nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa
osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 zákona o VO - poskytne verejnému obstarávateľovi informáciu s uvedením
registračného čísla, dátumu vyhotovenia a platnosti Výpisu.

V zmysle § 114 ods. 1 zákona o VO môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (ďalej iba "JED")
podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: - podľa § 112 ods. 4 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO. Verejný obstarávateľ požaduje zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa zákona o VO.

- podľa § 112 ods. 4 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. g) zákona o VO. Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: - k podmienke účasti podľa § 112 ods. 4 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO:
V predloženom zozname musia byť zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky (vypracovanie projektovej dokumentácie: výstavba alebo rekonštrukcia vnútorných verejných bazénov, akvaparku, plaveckej haly...) v súhrnnej výške minimálne 100.000,00 EUR vrátane DPH, ktoré uchádzač za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania dodal alebo poskytoval.

- k podmienke účasti podľa § 112 ods. 4 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. g) zákona o VO:
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač preukázal, že disponuje osobami expertom/odborníkom v postavení:
1.Hlavný inžinier projektu (HIP), ktorý bude zodpovedný za koordináciu a vedenie projektových prác uchádzač predloží:
- doklad HIP o odbornej spôsobilosti vydaný na základe osobitného predpisu odborná spôsobilosť na vybrané činnosti vo výstavbe podľa zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov a zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stav. inžinieroch v znení neskorších predpisov - osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky (autorizačné osvedčenie) v zmysle kategorizácie členenia autorizačných oprávnení vydávaných Slovenskou komorou stavebných inžinierov alebo Slovenskou komorou architektov alebo iný ekvivalentný doklad a to predložením kópie osvedčenia opatrený pečiatkou a podpisom HIP. Verejný obstarávateľ prijme aj iný obsahom a rozsahom rovnocenný (ekvivalentný) doklad preukazujúci požadovanú skutočnosť.
- čestné vyhlásenie HIP, že bude uchádzačovi k dispozícii na plnenie zmluvy týkajúcej sa predmetu zákazky
- profesijný životopis HIP so zoznamom odborných skúseností preukazujúcich odbornú prax minimálne 5 rokov a v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť splnenie tejto podmienky účasti.
(upozornenie: V prípade, ak HIP nie je zamestnancom uchádzača, vzťahuje sa na neho § 34 ods. 3 zákona o VO)
2.Zodpovedný projektant - projektovanie pozemných stavieb (ZP PS), ktorý bude zodpovedný za spracovanie projektových prác pre stavebné konštrukcie pozemných stavieb:
-doklad ZP PS o odbornej spôsobilosti vydaný na základe osobitného predpisu odborná spôsobilosť na vybrané činnosti vo výstavbe podľa zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov a zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stav. inžinieroch v znení neskorších predpisov - osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky (autorizačné osvedčenie) v zmysle kategorizácie členenia autorizačných oprávnení vydávaných Slovenskou komorou stavebných inžinierov alebo iný ekvivalentný doklad a to predložením kópie osvedčenia opatrený pečiatkou a podpisom ZP PS. Verejný obstarávateľ prijme aj iný obsahom a rozsahom rovnocenný (ekvivalentný) doklad preukazujúci požadovanú skutočnosť.
-čestné vyhlásenie ZP PS, že bude uchádzačovi k dispozícii na plnenie zmluvy týkajúcej sa predmetu zákazky
-profesijný životopis ZP PS.
(upozornenie: V prípade, ak ZP PS nie je zamestnancom uchádzača, vzťahuje sa na neho § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní)

Vzhľadom na to, že funkcionalita informačného systému Zber údajov, prostredníctvom ktorého verejný obstarávateľ
zverejňuje túto výzvu na predkladanie ponúk, neumožňuje z dôvodu limitu znakov zverejniť podmienky účasti v plnom rozsahu, verejný obstarávateľ ich zverejňuje v súťažných podkladoch v časti A.2. PODMIENKY ÚČASTI, ktoré sú voľne prístupné v profile verejného obstarávateľa:https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/428278
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky sú definované v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 18.11.2020 12:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.01.2021
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 18.11.2020 13:00
Miesto: Mestský úrad Piešťany, Nám. SNP č. 3, 921 45 Piešťany, v zasadacej miestnosti MsÚ.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. . Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže preukazom totožnosti. Uchádzač môže byť zastúpený osobou poverenou uchádzačom zúčastniť sa na otváraní ponúk - preukáže sa preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1./ Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku.
2./ Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 3.000,00 EUR (slovom: Tritisíc EUR). Spôsob a podmienky zloženia
zábezpeky sú stanovené podľa zákona o verejnom obstarávaní a podrobne rozpísané v súťažných podkladoch. Zloženie zábezpeky preukážu uchádzači v ponukách.
3./ Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o
verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania informačného systému EVO (IS EVO).
4./ Uchádzači svoje ponuky predkladajú prostredníctvom IS EVO (https://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/
detail/dokumenty/428278) . Uchádzač si zákazku sprístupní po prihlásení do privátnej zóny.
5./ Pravidlá pre doručovanie - zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v IS EVO a to v súlade s
funkcionalitou tohto systému.
6./ V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej
sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo
záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom IS EVO. Vysvetlenie informácií
uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii verejný
obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na
predkladanie ponúk, za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred prostredníctvom IS EVO.
7./ Verejný obstarávateľ ako súčasť súťažných podkladov poskytne časť architektonickej štúdie potrebnú na vypracovanie ponuky vo formáte *pdf v nasledovnom rozsahu: Súhrnná správa, Situácia širších vzťahov, Celková situácia.
8./ Hospodársky subjekt (uchádzač) môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením.

Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
28.10.2020

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité