II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov
Laboratórny nábytok vrátane súvisiacich služieb
Referenčné číslo: REK001330/2020
II.1.2)
Hlavný kód CPV
39180000-7
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis
Predmetom obstarávania a súčasťou ceny za dodanie predmetu zákazky je dodanie, doprava, vykládka, vynesenie tovaru alebo zariadenia predávajúcim na miesto určené kupujúcim v samostatnej objednávke, vybalenie, montáž tovaru alebo zariadení podľa technickej dokumentácie vrátane inštalácie a pripojenia médií (elektrina vrátane uzemnenia, vodovodné potrubie, odpadové potrubie, plyn, vzduchotechnika a pod.), uvedenie do prevádzky (protokoly o vykonaných technických skúškach dodaných zariadení), technická dokumentácia, návod na obsluhu v slovenskom jazyku a odstránenie a odvoz obalového materiálu, demontáž a vynesenie pôvodného nábytku, likvidácia pôvodného nábytku, oprava a údržba počas záručnej doby a všetky náklady súvisiace s dodaním predmetu zákazky podľa požiadavky kupujúceho v súlade s Prílohou č. 1 rámcovej dohody špecifikácia a cena predmetu dohody.
II.1.5)
Celková predpokladaná hodnota
189 357,20
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
39181000-4
45421153-1
79934000-0
II.2.3)
Miesto dodania
Kód NUTS
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova č. 2, 041 80 Košice, jej fakulty a pracoviská bližšie určené v objednávke
II.2.4)
Opis obstarávania
Predmetom obstarávania a súčasťou ceny za dodanie predmetu zákazky je dodanie, doprava, vykládka, vynesenie tovaru alebo zariadenia predávajúcim na miesto určené kupujúcim v samostatnej objednávke, vybalenie, montáž tovaru alebo zariadení podľa technickej dokumentácie vrátane inštalácie a pripojenia médií (elektrina vrátane uzemnenia, vodovodné potrubie, odpadové potrubie, plyn, vzduchotechnika a pod.), uvedenie do prevádzky (protokoly o vykonaných technických skúškach dodaných zariadení), technická dokumentácia, návod na obsluhu v slovenskom jazyku a odstránenie a odvoz obalového materiálu, demontáž a vynesenie pôvodného nábytku, likvidácia pôvodného nábytku, oprava a údržba počas záručnej doby a všetky náklady súvisiace s dodaním predmetu zákazky podľa požiadavky kupujúceho v súlade s Prílohou č. 1 rámcovej dohody špecifikácia a cena predmetu dohody.
Tovar, u ktorého je to podľa špecifikácie požadované, musí byť certifikovaný, príp. spĺňať požadované normy a nariadenia.
Ak to bude požadované, dodaný nábytok musí byť kompatibilný s existujúcim nábytkom a plne kompatibilný s existujúcim vybavením.
V prípade, ak sú v opise alebo v špecifikácii predmetu zákazky uvedené špecifikácie navrhovaných výrobkov, materiálov alebo tovarov pomocou odkazu na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby platí, že môže byť ponúknutý a bude akceptovaný aj iný ekvivalentný výrobok, ak má dodržané všetky (alebo porovnateľné) technické, kvalitatívne alebo funkčné parametre a charakteristiky ako tie, ktoré uviedol verejný obstarávateľ.
Predpokladané množstvá jednotlivých položiek sú uvedené v Prílohe č. 1 rámcovej dohody špecifikácia a cena predmetu dohody. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. V prípade, že budú objednané nižšie množstvá ako sú predpokladané, nevzniká uchádzačovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky, tak ako je definovaný v Prílohe č. 1 rámcovej dohody špecifikácia a cena predmetu dohody.
Osobitné požiadavky plnenia rámcovej dohody:
Úspešný uchádzač/predávajúci je povinný pri plnení predmetu rámcovej dohody a podľa ustanovení v dohode:
-vykonať osobne obhliadku a presné zameranie priestorov, v ktorých bude inštalovaný nábytok
-predložiť vzorky vybraných tovarov - ponúkaných materiálov, ktoré verejný obstarávateľ/kupujúci posúdi, a až po ich odsúhlasení vystaví záväznú objednávku.
Požadované vzorky sú uvedené v Prílohe č. 1 rámcovej dohody špecifikácia a cena predmetu dohody, spolu s opisom, ako budú hodnotené.
Súčasťou predmetu dohody je aj odvoz a likvidácia pôvodného laboratórneho nábytku, predávajúci musí mať počas trvania rámcovej dohody platný súhlas na prepravu a zber nebezpečných odpadov, vydaný príslušným orgánom štátnej správy. Odpad je klasifikovaný ako tuhý nebezpečný odpad, katalógové číslo 170903 (Iné odpady zo stavieb a demolácií vrátane zmiešaných odpadov obsahujúce nebezpečné látky).
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Predpokladaná hodnota
189 357,20
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 24
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
II.2.14)
Doplňujúce informácie
Ak v priebehu plnenia rámcovej dohody vznikne potreba obstarania predmetu zákazky aj pre projekty financované z NFP, o ktorých v čase vyhlásenia zákazky a podpísania rámcovej dohody nemal verejný obstarávateľ vedomosť, budú zdrojom financovania predmetu zákazky aj projekty NFP.