Oznámenie 45403 - WYT

Obsah

45403 - WYT
Vestník č. 268/2020 - 22.12.2020

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
IČO: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Martin Choma
Telefón: +421 552341157
Email: martin.choma@upjs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036
Hlavná adresa(URL): http://www.upjs.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/429201
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/1790
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Laboratórny nábytok vrátane súvisiacich služieb
Referenčné číslo: REK001330/2020
II.1.2) Hlavný kód CPV
39180000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom obstarávania a súčasťou ceny za dodanie predmetu zákazky je dodanie, doprava, vykládka, vynesenie tovaru alebo zariadenia predávajúcim na miesto určené kupujúcim v samostatnej objednávke, vybalenie, montáž tovaru alebo zariadení podľa technickej dokumentácie vrátane inštalácie a pripojenia médií (elektrina vrátane uzemnenia, vodovodné potrubie, odpadové potrubie, plyn, vzduchotechnika a pod.), uvedenie do prevádzky (protokoly o vykonaných technických skúškach dodaných zariadení), technická dokumentácia, návod na obsluhu v slovenskom jazyku a odstránenie a odvoz obalového materiálu, demontáž a vynesenie pôvodného nábytku, likvidácia pôvodného nábytku, oprava a údržba počas záručnej doby a všetky náklady súvisiace s dodaním predmetu zákazky podľa požiadavky kupujúceho v súlade s Prílohou č. 1 rámcovej dohody špecifikácia a cena predmetu dohody.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
189 357,20 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39181000-4
45421153-1
79934000-0
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova č. 2, 041 80 Košice, jej fakulty a pracoviská bližšie určené v objednávke
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom obstarávania a súčasťou ceny za dodanie predmetu zákazky je dodanie, doprava, vykládka, vynesenie tovaru alebo zariadenia predávajúcim na miesto určené kupujúcim v samostatnej objednávke, vybalenie, montáž tovaru alebo zariadení podľa technickej dokumentácie vrátane inštalácie a pripojenia médií (elektrina vrátane uzemnenia, vodovodné potrubie, odpadové potrubie, plyn, vzduchotechnika a pod.), uvedenie do prevádzky (protokoly o vykonaných technických skúškach dodaných zariadení), technická dokumentácia, návod na obsluhu v slovenskom jazyku a odstránenie a odvoz obalového materiálu, demontáž a vynesenie pôvodného nábytku, likvidácia pôvodného nábytku, oprava a údržba počas záručnej doby a všetky náklady súvisiace s dodaním predmetu zákazky podľa požiadavky kupujúceho v súlade s Prílohou č. 1 rámcovej dohody špecifikácia a cena predmetu dohody.
Tovar, u ktorého je to podľa špecifikácie požadované, musí byť certifikovaný, príp. spĺňať požadované normy a nariadenia.
Ak to bude požadované, dodaný nábytok musí byť kompatibilný s existujúcim nábytkom a plne kompatibilný s existujúcim vybavením.
V prípade, ak sú v opise alebo v špecifikácii predmetu zákazky uvedené špecifikácie navrhovaných výrobkov, materiálov alebo tovarov pomocou odkazu na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby platí, že môže byť ponúknutý a bude akceptovaný aj iný ekvivalentný výrobok, ak má dodržané všetky (alebo porovnateľné) technické, kvalitatívne alebo funkčné parametre a charakteristiky ako tie, ktoré uviedol verejný obstarávateľ.
Predpokladané množstvá jednotlivých položiek sú uvedené v Prílohe č. 1 rámcovej dohody špecifikácia a cena predmetu dohody. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. V prípade, že budú objednané nižšie množstvá ako sú predpokladané, nevzniká uchádzačovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky, tak ako je definovaný v Prílohe č. 1 rámcovej dohody špecifikácia a cena predmetu dohody.
Osobitné požiadavky plnenia rámcovej dohody:
Úspešný uchádzač/predávajúci je povinný pri plnení predmetu rámcovej dohody a podľa ustanovení v dohode:
-vykonať osobne obhliadku a presné zameranie priestorov, v ktorých bude inštalovaný nábytok
-predložiť vzorky vybraných tovarov - ponúkaných materiálov, ktoré verejný obstarávateľ/kupujúci posúdi, a až po ich odsúhlasení vystaví záväznú objednávku.
Požadované vzorky sú uvedené v Prílohe č. 1 rámcovej dohody špecifikácia a cena predmetu dohody, spolu s opisom, ako budú hodnotené.
Súčasťou predmetu dohody je aj odvoz a likvidácia pôvodného laboratórneho nábytku, predávajúci musí mať počas trvania rámcovej dohody platný súhlas na prepravu a zber nebezpečných odpadov, vydaný príslušným orgánom štátnej správy. Odpad je klasifikovaný ako tuhý nebezpečný odpad, katalógové číslo 170903 (Iné odpady zo stavieb a demolácií vrátane zmiešaných odpadov obsahujúce nebezpečné látky).
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
189 357,20 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 24
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Ak v priebehu plnenia rámcovej dohody vznikne potreba obstarania predmetu zákazky aj pre projekty financované z NFP, o ktorých v čase vyhlásenia zákazky a podpísania rámcovej dohody nemal verejný obstarávateľ vedomosť, budú zdrojom financovania predmetu zákazky aj projekty NFP.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní alebo spôsobom podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní.
Podľa § 32 ods. 3 prvej vety zákona o verejnom obstarávaní uchádzač so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike a ktorého údaje sú vedené v informačných systémoch verejnej správy Slovenskej republiky, nie je povinný predkladať verejnému obstarávateľovi nasledovné doklady:
potvrdenia zdravotnej poisťovne a sociálnej poisťovne podľa § 32 ods. 1 písm. b) a ods. 2 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní,
potvrdenia miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu podľa § 32 ods. 1 písm. c) a ods. 2 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní,
výpis z Obchodného registra Slovenskej republiky alebo výpis zo Živnostenského registra Slovenskej republiky, v prípade preukázania splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní týmito typmi dokladu.
V prípade, ak by verejný obstarávateľ v období vyhodnotenia splnenia podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní nemal možnosť prístupu do informačného systému OverSi, je oprávnený vyžiadať si od uchádzačov originál príslušného výpisu/dokladu, resp. jeho osvedčenú kópiu.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť.
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti v súlade s § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní Jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED") podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením.
Uchádzač, ktorý sa verejného obstarávania zúčastňuje samostatne, ale využíva zdroje a/alebo kapacity iných osôb na preukázanie splnenia podmienok účasti, vyplní a predloží JED za svoju osobu spolu s vyplnenými JED, za každú z osôb, ktorých zdroje a/alebo kapacity využíva na preukázanie splnenia podmienok účasti.
Verejný obstarávateľ v súlade s § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Bližšie podmienky technickej a odbornej spôsobilosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční v súlade s § 54 zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie podmienky elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 12.01.2021 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2021
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.01.2021 10:30
Miesto: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košice
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je neverejné, elektronicky, spôsobom určeným funkcionalitou EKS a uskutoční sa v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní na adrese verejného obstarávateľa.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ bude komunikovať výhradne elektronicky.
Verejný obstarávateľ zverejňuje súťažné podklady a ďalšiu dokumentáciu v elektronickej forme v profile verejného obstarávateľa na adrese http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036
a zároveň umožňuje priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom ako aj ďalšej doplňujúcej dokumentácii v elektronickej forme na portáli https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/1790
Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje.
Predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
V súlade s ustanovením § 20 zákona o verejnom obstarávaní, sa komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a záujemcami / uchádzačmi uskutočňuje v slovenskom príp. českom jazyku písomne prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným funkcionalitami EO EKS. Komunikácia, výmena a uchovávanie informácií sa uskutočňuje spôsobom, ktorý zabezpečí integritu a zachovanie dôvernosti údajov uvedených v ponuke.
Podrobné pravidlá a podmienky komunikácie a výmeny informácií v tomto verejnom obstarávaní v rámci EO EKS sú
uvedené v platných všeobecných podmienkach a manuáloch EO EKS.
O vysvetlenie informácií, uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch
alebo v inej sprievodnej dokumentácii, môže záujemca požiadať elektronicky na webovej adrese podľa bodu I.3) tejto výzvy, kde verejný obstarávateľ zároveň zverejní vysvetlenia alebo iné doplňujúce informácie.
Vysvetlenie informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však - podľa § 113 ods. 7 ZVO, tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred, a to prostredníctvom portálu https://eo.eks.sk
Vysvetlenie bude verejne a priamo prístupné na Elektronickej tabuli v rámci systému EO EKS a predmetného verejného obstarávania a zároveň bude registrovaným záujemcom odosielané/doručované prostredníctvom portálu
https://eo.eks.sk do konta záujemcu, zriadenom na predmetnom portáli. Momentom odoslania prostredníctvom
https://eo.eks.sk sa vysvetlenie považuje za doručené.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
21.12.2020

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité