II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
COVID 19 - Ochranné pomôcky a potreby
Referenčné číslo: MAG 5742/2021
II.1.2)
Hlavný kód CPV
33100000-1
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom zákazky je vytvorenie DNS na zadávanie zákaziek na kúpu a dodanie bežne dostupných tovarov, ktorými sú ochranné, zdravotnícke pomôcky, ako aj hygienické potreby, zaradené podľa Spoločného slovníka obstarávania (CPV) v skupinách 331 - Zdravotnícke vybavenie, 337 - Predmety osobnej starostlivosti, 351 - Bezpečnostné vybavenie, 384 - Meracie nástroje, 398 - Čistiace výrobky, 181 - Pracovné odevy, 182 - Zvršky, 183 - Odevy, 184 - Špeciálne odevy, 188 - Obuv, 192 - Textílie, 195 - Gumené a plastové materiály a prislúchajúcich kódov hlavného CPV.
Všetky podrobnosti k obstarávaniu tovarov budú uvedené v konkrétnych výzvach v rámci zriadeného DNS.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
700 000,00
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
33700000-7
35100000-5
38400000-9
39800000-0
18100000-0
18200000-1
18300000-2
18400000-3
18800000-7
19200000-8
19500000-1
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Bratislava
II.2.4)
Opis obstarávania:
Dynamický nákupný systém je elektronický postup zadávania nadlimitnej zákazky. Verejný obstarávateľ bude pri
prijímaní žiadostí o zaradenie do DNS a následnom zasielaní výziev komunikovať so záujemcami / uchádzačmi prostredníctvom systému JOSEPHINE na adrese https://josephine.proebiz.com/sk/tender/10397/summary.
Verejný obstarávateľ Hlavné mesto SR Bratislava vystupuje v rámci tohto obstarávania ako centrálna obstarávacia organizácia v zmysle § 15 ZVO. V rámci tohto DNS môže verejný obstarávateľ obstarávať tovary aj pre rozpočtové a príspevkové organizácie, ako aj obchodné spoločnosti, v ktorých má verejný obstarávateľ majetkovú účasť.
Detailnejšie vymenovanie organizácii je uvedené v súťažných podkladoch pre zriadenie DNS.
Plnenia na základe tohto DNS budú odovzdávané/realizované na území Hlavného mesta SR Bratislavy.
Do podrobnej špecifikácie predmetu zákazky v jednotlivých výzvach v rámci zriadeného DNS môžu byť integrované environmentálne požiadavky. Verejný obstarávateľ uplatňovaním zeleného verejného obstarávania podporuje udržateľné využívanie prírodných zdrojov, dosahovanie zmien v správaní, ktoré smeruje k udržateľnej výrobe a spotrebe, a tiež podnecuje inovácie.
Konkrétny rozsah predmetu zákazky, ako aj jeho podrobná špecifikácia (vrátane konkrétnych dodacích miest), bude súčasťou jednotlivých výziev v rámci zriadeného DNS, ktoré budú zaslané všetkým kvalifikovaným záujemcom prostredníctvom systému JOSEPHINE.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
700 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
60
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie