Oznámenie 5782 - MSS

Obsah

5782 - MSS
Vestník č. 22/2021 - 28.01.2021

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Slovenská pošta, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36631124
Partizánska cesta 9, 97599 Banská Bystrica
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Michal Rybár
Telefón: +421 259393258
Email: rybar.michal@slposta.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/9015
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.posta.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/430010
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: inej adrese (uveďte ďalšiu adresu)
Slovenská pošta, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36631124
Nám SNP 35 , 81420 Bratislava
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Michal Rybár
Telefón: +421 259393258
Email: rybar.michal@slposta.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/9015
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.posta.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
https://zadavaniezakaziek.posta.sk
I.6) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Poštové služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
ZABEZPEČENIE PRACOVNEJ ZDRAVOTNEJ SLUŽBY V MEDICÍNSKEJ OBLASTI
Referenčné číslo: 014/VS/2020
II.1.2) Hlavný kód CPV
85100000-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Obstaranie služieb v oblasti zabezpečenia medicínskej činnosti pracovnej zdravotnej služby
v súlade s ustanoveniami § 6 ods. (1) písm. o), p) a q) zákona č. 124/2006 Z. z. o
bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení
neskorších predpisov, § 30e zákona č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji
verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
a § 88 zákona č. 8/2009 Z. z. o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov
v znení neskorších predpisov
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
895 886,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
85112200-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Miestom poskytnutia služieb sú všetky okresy SR
II.2.4) Opis obstarávania
Zabezpečenie pracovnej zdravotnej služby pre 12 700 zamestnancov a 1415 psychologických vyšetrení vodičov
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
895 886,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 24
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
II.2.14) Doplňujúce informácie
Trvanie zmluvy je na dobu 24 mesiacov od nadobudnutia jej platnosti a účinnosti.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia, uvedené v § 32
ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
1.2. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti uvedených v § 32 ods. 1 zákona o verejnom
obstarávaní nasledovnými dokladmi:
a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace ku dňu
uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. V súvislosti s nadobudnutím účinnosti
zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a
doplnení niektorých zákonov od 01.07.2016, uchádzač predloží aj výpis z registra
trestov právnických osôb nie starší ako tri mesiace,
b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie
starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne
príslušného colného úradu, nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na
predkladanie ponúk,
d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace ku dňu
uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné
práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
Ak uchádzač nepredloží doklad podľa vyššie uvedeného bodu 1.2. písm. a), je povinný na
účely preukázania podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní,
poskytnúť obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Nakoľko
však obstarávateľovi nie je umožnený prístup k údajom z informačných systémov
verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach
na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej
správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii), uchádzač
je povinný predložiť všetky vyššie požadované doklady na preukázanie splnenia
podmienok účasti osobného postavenia.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: podľa § 33 ods. 1 písm. d) prehľadom o celkovom obrate za posledné 3 hospodárske
roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri
hospodárske roky v celkovej súhrnnej hodnote 890 000,- EUR. Ekvivalent v inej mene musí
byť uchádzačom prepočítaný podľa kurzu Európskej centrálnej banky (ďalej len ECB) z inej
meny na EUR, ktorý bol zverejnený ECB ako posledný v príslušnom roku. Ak má uchádzač
účtovné závierky a ďalšie dokumenty zverejnené v Registri účtovných závierok, uvedie v
ponuke len internetovú adresu, na ktorej sú výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a
výdavkoch verejne prístupné. V prípade, že výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a
výdavkoch uchádzača sú uložené v neverejnej časti Registra účtovných závierok, je potrebné
predložiť ich scan originálu alebo ich úradne osvedčených kópií s osvedčovacou doložkou
DataCentra prevádzkovateľa Registra účtovných závierok. V prípade, že ide o uchádzača so
sídlom mimo územia Slovenskej republiky, takýto uchádzač predkladá predmetné výkazy
podľa platných právnych predpisov v krajine svojho sídla.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: zoznamom dodávok tovarov a služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo
obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Zoznam zmlúv o poskytnutých službách musí obsahovať minimálne tieto údaje: obchodné meno a sídlo dodávateľa, obchodné meno a sídlo objednávateľa, predmet zmluvy, počet zamestnancov pre ktorých bola služba poskytovaná, celkovú zmluvnú cenu, lehotu poskytovania služby (presne určenú počiatočným a koncovým dátumom), meno a priezvisko, kontakt - tel. č. a emailový kontakt kontaktnej osoby objednávateľa a jeho funkciu, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v zozname

podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní: ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na
vyhodnotenie ponúk.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: - Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako
je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, s
uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ktoré v danom období dodával pre verejných
obstarávateľov, obstarávateľov alebo iných odberateľov. Uchádzač preukáže poskytovanie
služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky pre najmenej 3000
zamestnancov odberateľov v súhrne.
-Uchádzač preukáže odbornú spôsobilosť na vykonávanie predmetu zákazky predložením
atestačného diplomu minimálne dvoch lekárov v odbore lekár so špecializáciou v
špecializačnom odbore všeobecné lekárstvo, ktorý poskytuje všeobecnú ambulantnú
starostlivosť pre dospelých v každom okresnom meste SR a predložením atestačného
diplomu minimálne jedného lekára v odbore lekár so špecializáciou v špecializačnom odbore
oftalmológia v každom okresnom meste SR s výnimkou okresov Bratislava I-V, okresu Banská
Bystrica, okresu Košice okolie a okresu Košice mesto.
Uchádzač preukáže odbornú spôsobilosť na vykonávanie predmetu zákazky predložením
atestačného diplomu minimálne šiestich lekárov v odbore lekár so špecializáciou v
špecializačnom odbore všeobecné lekárstvo, ktorý poskytuje všeobecnú ambulantnú
starostlivosť pre dospelých a minimálne štyroch lekárov v odbore lekár so špecializáciou v
špecializačnom odbore oftalmológia v meste Bratislava, atestačného diplomu minimálne
štyroch lekárov v odbore lekár so špecializáciou v špecializačnom odbore všeobecné lekárstvo,
ktorý poskytuje všeobecnú ambulantnú starostlivosť pre dospelých a minimálne dvoch lekárov
v odbore lekár so špecializáciou v špecializačnom odbore oftalmológia v meste Banská
Bystrica a atestačného diplomu minimálne štyroch lekárov v odbore lekár so špecializáciou v
špecializačnom odbore všeobecné lekárstvo, ktorý poskytuje všeobecnú ambulantnú
starostlivosť pre dospelých a minimálne dvoch lekárov v odbore lekár so špecializáciou v
špecializačnom odbore oftalmológia v meste Košice.
Uchádzač preukáže odbornú spôsobilosť na vykonávanie predmetu zákazky predložením
atestačného diplomu minimálne jedného lekára v odbore lekár so špecializáciou v špecializačnom odbore ORL v mestách Bratislava, Košice, Žilina a Zvolen alebo Banská
Bystrica.
Uchádzač na preukázanie splnenia podmienky účasti podľa tohto bodu predloží spolu
s atestačnýmí diplomami aj zoznam lekárov so špecializáciou v špecializačnom odbore
všeobecné lekárstvo, ktorý poskytuje všeobecnú ambulantnú starostlivosť pre
dospelých, zoznam lekárov so špecializáciou v špecializačnom odbore oftalmológia
a zoznam lekárov so špecializáciou v špecializačnom odbore ORL s uvedením v ktorom
meste pôsobia.
- Uchádzač preukáže odbornú spôsobilosť na vykonávanie predmetu zákazky predložením
diplomu minimálne dvoch psychológov v každom kraji Slovenskej republiky na vykonávanie
psychologického poradenstva pre zamestnancov objednávateľa na potlačenie traumatizujúcich
zážitkov spojených s výkonom práce.
Uchádzač na preukázanie splnenia podmienky účasti podľa tohto bodu predloží spolu
s diplomami aj zoznam psychológov s uvedením v ktorom kraji pôsobia.
- Uchádzač preukáže odbornú spôsobilosť na vykonávanie predmetu zákazky predložením
dokladu o odbornej spôsobilosti psychológa/psychológov na certifikovanú činnosť dopravná
psychológia, ktorej výkon zabezpečí minimálne v 20 okresných mestách SR uvedených v
Prílohe č. 2 navrhovanej zmluvy.
Uchádzač na preukázanie splnenia podmienky účasti podľa tohto bodu predloží spolu
s dokladom o odbornej spôsobilosti aj zoznam psychológa / psychológov s uvedením
v v ktorých mestách bude zabezpečovať vykonávanie činnosti tak, aby bola činnosť
zabezpečená v uvedených 20 okresných mestách podľa Prílohy č. 2 zmluvy.
III.1.6) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 10 000,- EUR. Detaily sú uvedené v súťažných podkladoch
III.1.7) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov obstarávateľa viazaných na
tento účel. Preddavok sa nebude poskytovať.
III.1.8) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade prijatia ponuky od skupiny dodávateľov obstarávateľ vyžaduje v súlade s § 37 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, aby skupina pred podpisom Zmluvy vytvorila určitú právnu formu potrebnú z dôvodu riadneho plnenia Zmluvy, napr. vytvorila združenie bez právnej subjektivity podľa § 829 Občianskeho zákonníka, niektorú z obchodných spoločností podľa Obchodného zákonníka, alebo iný právny vzťah vhodný na riadne plnenie Zmluvy. Úspešný uchádzač preukazuje vyššie uvedené skutočnosti, napr. v prípade obchodných spoločností, podľa Obchodného zákonníka výpisom z Obchodného registra, v prípade konzorcia postačuje predložiť platnú a účinnú zmluvu o združení podľa § 829 Občianskeho zákonníka. Úspešný uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, predkladá doklady podľa predpisov v tejto krajine.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Úspešný účastník v lehote stanovenej obstarávateľom predloží oprávnenie na vykonávanie PZS podľa § 30b zákona č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Uchádzač musí byť pripojený k sieti internet. Technické predpoklady sú uvedené v súťažných podkladoch. Podrobnosti v súťažných podkladoch.
IV.1.8) Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 22.02.2021 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.05.2021
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 22.02.2021 10:30
Miesto: Slovenská pošta, a.s., Námestie SNP 35, Bratislava na 1. poschodí v zasadacej miestnosti obstarávateľa č. dverí 148
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: dôvodu konania elektronickej aukcie je otváranie ponúk v zmysle § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní neverejné a uskutoční sa bez účasti uchádzačov. Zápisnica z otvárania ponúk, sa uchádzačom neposiela
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria vyhodnotenia ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je ani zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácii ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
Súťažné podklady v elektronickej forme sú zverejnené https://zadavaniezakaziek.posta.sk.
Obstarávateľ bezodkladne poskytne vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti všetkým záujemcom, ktorí sú mu známi (za známeho záujemcu sa považuje záujemca, ktorý sa zaregistroval do IS EDO, prihlásil sa svojimi prihlasovacími údajmi a stiahol si súťažné podklady k predmetnej zákazke kliknutím na tlačidlo Prevziať pri dokumente so súťažnými podkladmi) , najneskôr však šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. Obstarávateľ vysvetlenie zverejní aj na Elektronickej tabuli k predmetnej zákazke v IS EDO a taktiež v profile obstarávateľa na www.uvo.gov.sk k predmetnej zákazke.
Obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania informačného systému pre verejné obstarávanie (ďalej len IS EDO) umiestneného na adrese https://zadavaniezakaziek.posta.sk. Pravidlá pre doručovanie informácie a dokumenty (ďalej aj zásielka) sa považujú za doručené záujemcovi/uchádzačovi okamihom ich odoslania.
Na bezproblémové používanie IS EDO je nutné používať jeden z podporovaných internetových prehliadačov:
- Microsoft Edge verzia 42 a vyššie,
- Mozilla Firefox verzia 63 a vyššia alebo
- Google Chrome verzia 70 a vyššia.
Obsahom komunikácie bude predkladanie ponúk, vysvetľovanie súťažných podkladov a oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, prípadné doplnenie súťažných podkladov, vysvetľovanie predložených ponúk, oznámenia o výsledku ponúk ako aj komunikácia pri revíznych postupoch. Dokumenty, správy a ostatné informácie budú záujemcovi/uchádzačovi doručované do schránky správ v IS EDO. Pre zobrazenie dokumentov, správ a informácií v schránke správ sa musí záujemca/uchádzač prihlásiť do IS EDO. Ak je odosielateľom zásielky obstarávateľ, záujemcovi/uchádzačovi bude na ním určený kontaktný email (zadaný pri registrácii do IS EDO) bezodkladne odoslaná informácia, že k predmetnej zákazke existuje nová zásielka/správa. Ak je odosielateľom zásielky záujemca/uchádzač, po prihlásení do IS EDO k danej zákazke môže s obstarávateľom komunikovať prostredníctvom voľby Žiadosť o vysvetlenie. Zásielka sa považuje za doručenú obstarávateľovi okamihom jej odoslania v IS EDO.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
22.01.2021

Redakčné opravy

13570 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 50/2021
V oznámení 05782-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Slovenská pošta, a.s., Partizánska cesta 9, 975 99 Banská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 022/2021 zo dňa 28.01.2021 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Zoznam a krátky opis kritérií výberu Namiesto: podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: zoznamom dodávok tovarov a služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Zoznam zmlúv o poskytnutých službách musí obsahovať minimálne tieto údaje: obchodné meno a sídlo dodávateľa, obchodné meno a sídlo objednávateľa, predmet zmluvy, počet zamestnancov pre ktorých bola služba poskytovaná, celkovú zmluvnú cenu, lehotu poskytovania služby (presne určenú počiatočným a koncovým dátumom), meno a priezvisko, kontakt - tel. č. a emailový kontakt kontaktnej osoby objednávateľa a jeho funkciu, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v zozname podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní: ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk. Má byť: podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: zoznamom dodávok tovarov a služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Zoznam zmlúv o poskytnutých službách musí obsahovať minimálne tieto údaje: obchodné meno a sídlo dodávateľa, obchodné meno a sídlo objednávateľa, predmet zmluvy, počet zamestnancov pre ktorých bola služba poskytovaná, celkovú zmluvnú cenu, lehotu poskytovania služby (presne určenú počiatočným a koncovým dátumom), meno a priezvisko, kontakt - tel. č. a emailový kontakt kontaktnej osoby objednávateľa a jeho funkciu, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v zozname III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Minimálna požadovaná úroveň štandardov Namiesto: - Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ktoré v danom období dodával pre verejných obstarávateľov, obstarávateľov alebo iných odberateľov. Uchádzač preukáže poskytovanie služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky pre najmenej 3000 zamestnancov odberateľov v súhrne. -Uchádzač preukáže odbornú spôsobilosť na vykonávanie predmetu zákazky predložením atestačného diplomu minimálne dvoch lekárov v odbore lekár so špecializáciou v špecializačnom odbore všeobecné lekárstvo, ktorý poskytuje všeobecnú ambulantnú starostlivosť pre dospelých v každom okresnom meste SR a predložením atestačného diplomu minimálne jedného lekára v odbore lekár so špecializáciou v špecializačnom odbore oftalmológia v každom okresnom meste SR s výnimkou okresov Bratislava I-V, okresu Banská Bystrica, okresu Košice okolie a okresu Košice mesto. Uchádzač preukáže odbornú spôsobilosť na vykonávanie predmetu zákazky predložením atestačného diplomu minimálne šiestich lekárov v odbore lekár so špecializáciou v špecializačnom odbore všeobecné lekárstvo, ktorý poskytuje všeobecnú ambulantnú starostlivosť pre dospelých a minimálne štyroch lekárov v odbore lekár so špecializáciou v špecializačnom odbore oftalmológia v meste Bratislava, atestačného diplomu minimálne štyroch lekárov v odbore lekár so špecializáciou v špecializačnom odbore všeobecné lekárstvo, ktorý poskytuje všeobecnú ambulantnú starostlivosť pre dospelých a minimálne dvoch lekárov v odbore lekár so špecializáciou v špecializačnom odbore oftalmológia v meste Banská Bystrica a atestačného diplomu minimálne štyroch lekárov v odbore lekár so špecializáciou v špecializačnom odbore všeobecné lekárstvo, ktorý poskytuje všeobecnú ambulantnú starostlivosť pre dospelých a minimálne dvoch lekárov v odbore lekár so špecializáciou v špecializačnom odbore oftalmológia v meste Košice. Uchádzač preukáže odbornú spôsobilosť na vykonávanie predmetu zákazky predložením atestačného diplomu minimálne jedného lekára v odbore lekár so špecializáciou v špecializačnom odbore ORL v mestách Bratislava, Košice, Žilina a Zvolen alebo Banská Bystrica. Uchádzač na preukázanie splnenia podmienky účasti podľa tohto bodu predloží spolu s atestačnýmí diplomami aj zoznam lekárov so špecializáciou v špecializačnom odbore všeobecné lekárstvo, ktorý poskytuje všeobecnú ambulantnú starostlivosť pre dospelých, zoznam lekárov so špecializáciou v špecializačnom odbore oftalmológia a zoznam lekárov so špecializáciou v špecializačnom odbore ORL s uvedením v ktorom meste pôsobia. - Uchádzač preukáže odbornú spôsobilosť na vykonávanie predmetu zákazky predložením diplomu minimálne dvoch psychológov v každom kraji Slovenskej republiky na vykonávanie psychologického poradenstva pre zamestnancov objednávateľa na potlačenie traumatizujúcich zážitkov spojených s výkonom práce. Uchádzač na preukázanie splnenia podmienky účasti podľa tohto bodu predloží spolu s diplomami aj zoznam psychológov s uvedením v ktorom kraji pôsobia. - Uchádzač preukáže odbornú spôsobilosť na vykonávanie predmetu zákazky predložením dokladu o odbornej spôsobilosti psychológa/psychológov na certifikovanú činnosť dopravná psychológia, ktorej výkon zabezpečí minimálne v 20 okresných mestách SR uvedených v Prílohe č. 2 navrhovanej zmluvy. Uchádzač na preukázanie splnenia podmienky účasti podľa tohto bodu predloží spolu s dokladom o odbornej spôsobilosti aj zoznam psychológa / psychológov s uvedením v v ktorých mestách bude zabezpečovať vykonávanie činnosti tak, aby bola činnosť zabezpečená v uvedených 20 okresných mestách podľa Prílohy č. 2 zmluvy. Má byť: - Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ktoré v danom období dodával pre verejných obstarávateľov, obstarávateľov alebo iných odberateľov. Uchádzač preukáže poskytovanie služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky pre najmenej 3000 zamestnancov odberateľov v súhrne. IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 22.02.2021 10:00 Má byť: 04.03.2021 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 22.02.2021 10:30 Má byť: 04.03.2021 10:30 III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky Povinnosť uviesť mená a odbornú kvalifikáciu pracovníkov poverených vykonaním zákazky Namiesto: Áno Má byť: Nie

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité