Oznámenie 14437 - VBS

Obsah

14437 - VBS
Vestník č. 57/2021 - 01.03.2021

OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Rokovacie konanie bez zverejnenia
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151866
Pribinova 2 , 81272 Bratislava - Staré Mesto
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Tamara Bečárová
Telefón: +421 250944310
Fax: +421 250944008
Email: tamara.becarova@minv.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.minv.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Verejný poriadok a bezpečnosť
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zabezpečenie stravovania UPZC Medveďov
Referenčné číslo: VO2021/stravovanie/výsledok
II.1.2) Hlavný kód CPV
55520000-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Zabezpečenie stravovania v UPZC Medveďov počas karanténnych opatrení kuchyne UPZC Medveďov v dôsledku - COVID-19. Zabezpečiť stravovanie od nadobudnutia účinnosti zmluvy na obdobie 30 dní pre cca 90 cudzincov (vrátane jedného diabetika).
II.1.6) Informácie o častiach
II.1.7) Celková hodnota obstarávania (bez DPH)
27 012,30 EUR bez DPH
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
UPZC Medveďov, Slovenská republika
II.2.4) Opis obstarávania:
Zabezpečenie stravovania v UPZC Medveďov počas karanténnych opatrení kuchyne UPZC Medveďov v dôsledku - COVID-19. Zabezpečiť stravovanie od nadobudnutia účinnosti zmluvy na obdobie 30 dní pre cca 90 cudzincov (vrátane jedného diabetika).
zabezpečiť pestrú a nutrične vyváženú stravu pre cca 90 stravníkov na obdobie 30 dní od
účinnosti zmluvy,
pri príprave jedál nie je možné používať bravčové mäso, konzervy ,paštéty a iné výrobky
s pridaním aj minimálneho podielu bravčového mäsa, kože, masti... !!!.
celodenné stravovanie 3x denne (raňajky + 2 dl nápoj, obed + 2 dcl nápoj a večeru formou
suchých balíčkov) 7 dní v týždni vrátane víkendov a sviatkov,
zabezpečiť diétnu stravu na základe písomného lekárskeho odporučenia (napr. DIA diéta,
šetriaca diéta, celiatická diéta a pod.),
zabezpečiť vhodnú stravu pre žiadateľov a oprávnené osoby s osobitnými potrebami (napr.
vegetariánska strava a pod.),
zohľadňovať pri zabezpečovaní stravy kultúrne a náboženské špecifiká žiadateľov
a oprávnených osôb,
zabezpečiť likvidáciu kuchynského odpadu v zmysle platných zákonov, čistenie
jedálenského priestoru,
dovoz a výdaj stravy 2x denne (7 dní v týždni vrátane sviatkov),
varené jedlá privezené vo varných nádobách, následne vydávané v jedálni ÚPZC
Medveďov do nádob (ešusov) a i.,
výdaj stravy v presne stanovených intervaloch: raňajky od 7:30 do 9:00 hod., obed od 12:00
do 14:00 hod., večera formou suchého balíčka doručený s obedom, jedlo vydávané do nádob
patriacich ÚPZC Medveďov (ešusy), nápoj môže byť vydaný do plastových pohárov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.9) Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Názov: Zabezpečenie stravovania UPZC Medveďov
V.2) ZADANIE ZÁKAZKY
V.2.1) Dátum uzatvorenia zmluvy
12.02.2021
V.2.2) Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
V.2.3) Názov a adresa dodávateľa
B-N Stav s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36759520
Veľká Paka 318 , 93051 Veľká Paka
Kód NUTS: SK
Slovensko
V.2.4) Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodná predpokladaná celková hodnota zákazky/časti: 28 803,00 EUR bez DPH
27 012,30 EUR bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.4) POSTUPY PRESKÚMAVANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
23.02.2021
PRÍLOHA D1 - VŠEOBECNÉ OBSTARÁVANIE
1. Odôvodnenie výberu rokovacieho konania bez predchádzajúceho uverejnenia výzvy na súťaž v súlade s článkom 32 smernice 2014/24/EÚ
Nákup tovarov alebo služieb za mimoriadne výhodných podmienok
3. Vysvetlenie
3. Vysvetlenie Vysvetlite jasne a úplne, prečo je zadanie zákazky bez predbežného uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie v súlade so zákonom, a uveďte príslušné fakty, a ak je to vhodné, závery právnych predpisov v súlade so smernicou: Na základe uznesenia vlády Slovenskej republiky č. 587/2020 zo dňa 30. 9. 2020 k návrhu na vyhlásenie núdzového stavu podľa čl. 5 ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. o bezpečnosti štátu v čase vojny, vojnového stavu, výnimočného stavu a núdzového stavu v znení neskorších predpisov vláda Slovenskej republiky vyhlásila v súlade s čl. 5 ods. 1 ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. o bezpečnosti štátu v čase vojny, vojnového stavu, výnimočného stavu a núdzového stavu v znení neskorších predpisov dňom 1. októbra 2020 na postihnutom území Slovenskej republiky núdzový stav.
Vzhľadom na technickú nemožnosť uviesť dlhší text, pokračovanie odôvodnenia je uvedené na Elektronickej tabuli.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité