Oznámenie 14300 - WYP

Obsah

14300 - WYP
Vestník č. 56/2021 - 26.02.2021

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Kolárovo
IČO: 00306517
Kostolné námestie 1, 94603 Kolárovo
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Melotíková
Telefón: +421 903520052
Fax: +421 35357900933
Email: dagmar.melotikova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.ezakazky.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/430629
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.ezakazky.sk/refam/index.cfm?module=customer&page=ShowProfile&ItemID=97938134&
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
„ Nájomný bytový dom 2x24 b. j. v Kolárove „
Referenčné číslo: 5/ME/2021
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Podľa uznesenia mestského zastupiteľstva v Kolárove, predmetom verejného obstarania bude nájomný bytový dom 2x24 b.j. (2 budovy s 24 bytovými jednotkami). Financovanie bude zabezpečené prostredníctvom Štátneho fondu rozvoja bývania (ďalej len ŠFRB).

Verejný obstarávateľ bude v predmetnom verejnom obstarávaní postupovať formou Naprojektuj a postav! t,j, podľa zmluvných podmienok FIDIC Žltá kniha To znamená, že zhotoviteľ stavby je zároveň zodpovedný aj za tvorbu projektovej dokumentácie. Z pohľadu zákona o verejnom obstarávaní ide o zmiešanú zákazku a to o zákazku na stavebné práce, kde úspešný uchádzač (budúci Zhotoviteľ stavby) zabezpečuje aj vypracovanie PD.
Predmetom zákazky je komplexné zhotovenie diela, bytového domu s 48 bytovými jednotkami bežného štandardu podľa § 2 ods. 1 písm. e) zákona č. 443/2010 Z. z. o dotáciách na rozvoj bývania a o sociálnom bývaní (ďalej len zákon č. 443/2010 Z. z.) a príslušnej potrebnej technickej vybavenosti podľa § 6 ods. 1 písm. f) zákona č. 150/ 2013 Z. z. o Štátnom fonde rozvoja bývania (ďalej len zákon o ŠFRB) v súbehu s § 2 ods. 1 písm. p) zákona č. 443/2010 Z. z. , na parcelách na parcelách č. 28734/11, č. 28734/12, č. 28734/1, č. 28734/10, č. 28734/361, č. 28455/898 v katastrálnom území Kolárovo, ktoré pozostáva z vypracovania projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie vrátane položkového rozpočtu, t. j. výkazu výmer a uskutočnenie stavebných prác vrátane nevyhnutnej inžinierskej činnosti súvisiacej s vydaním stavebného povolenia a kolaudačného rozhodnutia k dielu podľa požiadaviek uvedených v týchto súťažných podkladoch vrátane ich príloh (ďalej len súťažné podklady). Súčasťou realizácie diela musí byť i návrh a realizácia potrebnej technickej vybavenosti prislúchajúcej bytovému domu. Zhotovená projektová dokumentácia a komplexná realizácia diela podľa zhotovenej a schválenej projektovej dokumentácie v požadovanom rozsahu a spôsobom súladným s právnym poriadkom Slovenskej republiky musí zohľadňovať všetky relevantné, pre verejného obstarávateľa vo vzťahu k definovaným účelu a cieľu tejto zadávanej zákazky, efektívne podmienky a požiadavky súvisiace so zhotovením diela, uvedené, okrem iných, i v zákone o ŠFRB a vo Vyhláške Ministerstva dopravy a výstavby Slovenskej republiky č. 181/2019 Z. z. o výške dotácie na obstaranie nájomného bytu, obstaranie technickej vybavenosti a odstránenie systémovej poruchy a výške oprávnených nákladov na obstaranie nájomného bytu (ďalej len Vyhláška) v ich účinnom znení ku dňu vyhlásenia tohto verejného obstarávania zverejnením výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
3 000 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45211000-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Miesto realizácie stavebných prác: na parcelách č. 28734/11, č. 28734/12, č. 28734/1, č. 28734/10, č. 28734/361, č. 28455/898 v katastrálnom území Kolárovo.
II.2.4) Opis obstarávania
Celkové množstvo alebo rozsah zákazky:
-vypracovanie dokumentácie pre povolenie stavby v súlade s oddielom 4 Stavebného zákona a v súlade s právoplatným rozhodnutím o umiestnení stavby, ktorého výsledkom musí byť právoplatné stavebné povolenie, zohľadňujúce postup uvedený v § 81a písm. c) a v § 81b Stavebného zákona ako aj dodržanie princípu efektívnosti definovaný v § 2 písm. m) zákona č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite, a to najmä vo vzťahu k prípadnej nevyhnutnosti zvýšenia nákladov na zabezpečenie tejto zákazky z dôvodu nekorektného odhadu nákladov na jej realizáciu spôsobeného nedostatočnou podrobnosťou spracovanej dokumentácie (z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ odporúča, s ohľadom na spôsob financovania, ako aj na ustanovenie § 81a písm. c) a relevantné ustanovenia § 81 b Stavebného zákona vo vzťahu ku kolaudačnému konaniu v rámci tejto zákazky spracovať dokumentáciu pre povolenie stavby s podrobnosťou dokumentácie pre realizáciu stavby vrátane statiky,
-inžinierska činnosť, ktorej výsledkom musí byť právoplatné územné rozhodnutie a stavebné povolenie, ďalej právoplatné kolaudačné rozhodnutie o užívaní stavieb,
-realizácia stavebných prác, ktorých výsledkom je stavba bytových domov v súlade s právnym poriadkom platným Slovenskej republike podľa požiadaviek verejného obstarávateľa uvedených v týchto súťažných podkladoch.

Požiadavky na predmet zákazky:
-Bytový dom ( dielo) musí byť vybudovaný na základe právoplatného stavebného povolenia a v súlade s projektovou dokumentáciou overenou stavebným úradom na pozemkoch verejného obstarávateľa v lokalite určenej v týchto súťažných podkladoch na parcelách č. č. 28734/11, č. 28734/12, č. 28734/1, č. 28734/10, č. 28734/361, č. 28455/898 v katastrálnom území Kolárovo

-Úspešný uchádzač bude povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi potrebnú súčinnosť v súlade s vybavovaním žiadosti o dotáciu podľa zákona č. 443/2010 Z. z. a úveru podľa zákona o ŠFRB.

-Návrh stavby musí byť písomne vopred schválený verejným obstarávateľom pred podaním žiadosti o stavebné povolenie a to minimálne v rozsahu zodpovedajúcom požiadavkám uvedeným podľa § 9 vyhl. 453/2000, Z. z. , ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia stavebného zákona.

Stavebné práce výstavba nájomného bytového domu 2x24 b.j. vrátane technickej infraštruktúry v Kolárove a zabezpečenie nevyhnutnej inžinierskej činnosti súvisiacej s vydaním kolaudačného rozhodnutia, pričom dokončenie stavebných prác sa určuje na 18 mesiacov (podmienkou ŠFRB je najviac 24 mesiacov)
- Bytové domy s 3. nadzemnými podlažiami
- Nosné konštrukcie murované (obvodové)
- Každé schodisko musí byť vybavený osobným výťahom
- Zastrešenie sedlového tvaru, krytinou pálenou alebo betónovou škridlou
- Dodržať limitovanú priemernú podlahovú plochu bytu pre bežný štandard 60 m2.
- Ohrev TÚV plynom a systémom doplnený aspoň čiastočne využívaním energiu z obnoviteľných zdrojov (napr. slnečných kolektorov)
- Projektová dokumentácia a vybavenie bytov musia spĺňať podmienky stanovené podľa zákona č. 443/2010 Z. z. a energetická trieda A0
- Počet a rozmiestnenie bytov:
Bytový dom BD I 24 b.j. s tromi vchodmi (t.j. 8 b.j. v každom vchode):
1 NP 3 x jednoizbový a 3 x dvojizbový + sklad pre bicykle a kočíky
2 NP - 6 x dvojizbový s balkónom, 3 x trojizbový s balkónom
3 NP - 6 x dvojizbový s balkónom, 3 x trojizbový s balkónom
Bytový dom BD II 24 b.j. s tromi vchodmi (t.j. 8 b.j. v každom vchode):
1 NP 3 x jednoizbový a 3 x dvojizbový + sklad pre bicykle a kočíky
2 NP - 6 x dvojizbový s balkónom, 3 x trojizbový s balkónom
3 NP - 6 x dvojizbový s balkónom, 3 x trojizbový s balkónom
Spolu v dvoch budovách celkom 48 nájomných bytov
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
3 000 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 18
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Vypracovanie a odovzdanie projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie a položkovitého rozpočtu (výkaz-výmer) najneskôr do 8 týždňov od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy o dielo. Lehota výstavby je max. 18 mesiacov odo dňa odovzdania staveniska úspešnému uchádzačovi.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: OSOBNÉ POSTAVENIE
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO.
a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe- výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace
b)nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c)nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu- doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace
V prípade podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. c) dochádza k jej rozšíreniu kde k daňovým nedoplatkom voči daňovému úradu pribudnú aj evidované daňové nedoplatky voči colnému úradu. Uchádzač alebo záujemca preukazuje túto podmienku účasti doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace.
d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace
e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky
f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - doloženým čestným vyhlásením,
g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať
h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať
Uchádzač môže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukázať zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v súlade s § 152 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: FINANČNÉ A EKONOMICKÉ POSTAVENIE
Uchádzač preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie podľa:
§ 33 ods. 1 písm. d) prehľadu o celkovom obrate a ak je to vhodné, prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky alebo koncesie týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň finančného a ekonomického postavenia:
Prehľad o celkovom dosiahnutom obrate vo výške 3 000 000,00,- EUR alebo ekvivalent v inej mene za posledné 3 hospodárske roky alebo za hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti uchádzač preukazuje prehľadom o celkovom obrate. Pokiaľ je uchádzač vedený na www.registeruz.sk - stačí uviesť odkaz.

Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) zákona o verejnom obstarávaní.

Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia spoločne.
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní nahradil. Uchádzač môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak uchádzač použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety tohto odseku.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: TECHNICKÁ SPÔSOBILOSŤ ALEBO ODBORNÁ SPÔSOBILOSŤ
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní (originál alebo úradne osvedčená kópia všetkých dokladov):

Bod č. 1
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky:
§ 34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Bod č. 2
§ 34 ods. 1 písm. d) opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality
Bod č. 3
§ 34 ods. 1 písm. g) ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača predložiť údaje o vzdelaní a odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov a osobitne osôb uchádzača, ktoré budú zodpovedné za poskytnutie služieb. Uvedie menovité zloženie pracovnej skupiny, ktorá bude zložená z : autorizovaný inžinier pozemných stavieb, špecialistu požiarnej ochrany, autorizovaného inžiniera pre statiku stavieb, autorizovaný inžinier pre inžinierske stavby, Autorizovaný inžinier pre technické, technologické a energetické vybavenie stavieb, doklad o odbornej spôsobilosti na energetickú certifikáciu budov osvedčenia Tepelná ochrana stavebných konštrukcií a budov, doklad o odbornej spôsobilosti na energetickú certifikáciu budov osvedčenia
1.Doklad o odbornej spôsobilosti na vybrané činnosti vo výstavbe v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov a to predložením osvedčenia vydaného Slovenskou komorou stavebných inžinierov, resp. Slovenskou komorou architektov (SKSI, SKA) pre výkon nasledovných činností:
-Autorizovaný inžinier - pozemné stavby musí mať autorizačné osvedčenie s označením *A1* - Komplexné architektonické a inžinierske služby a súvisiace technické poradenstvo alebo *1* Pozemné stavby
-Špecialista požiarnej ochrany musí mať osvedčenie o odbornej spôsobilosti podľa zákona č. 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov a vyhláška Ministerstva vnútra Slovenskej republiky č. 121/2002 Z.z.. o požiarnej prevencii v znení neskorších predpisov.
-Autorizovaný inžinier pre statiku stavieb musí mať osvedčenie o odbornej spôsobilosti autorizáciu stupňa *I3*- Inžinier pre statiku stavieb alebo *3-2* Statika stavieb pozemné stavby
-Autorizovaný inžinier pre inžinierske stavby musí mať osvedčenie o odbornej spôsobilosti autorizáciu stupňa *A2*- Komplexné architektonické a inžinierske služby a súvisiace technické poradenstvo (s výnimkou architektonických služieb) alebo *I2*- Inžinier pre konštrukcie inžinierskych stavieb .
Z dôvodu obmedzeného množstva znakov vo Výzve nie je možné zverejniť kompletné podmienky účasti, tieto sú kompletne zverejnené v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam realizovaných stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky (výstavba bytových domov v minimálnom rozsahu ako je predmet zákazky) za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania v kumulatívnej výške min. 3.000.000,- EUR bez DPH. Uchádzačom predložený zoznam bude doplnený potvrdeniami o kvalite uskutočnenia stavebných prác s uvedením identifikačných údajov odberateľa, popisu predmetu plnenia zmluvy alebo jeho časti, celkovú zmluvnú cenu s DPH, termín uskutočnenia, tel. číslo, meno a priezvisko kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné si tieto údaje overiť. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky ku dňu 31.12. príslušného roka.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
uchádzač doloží, že je držiteľom platného certifikátu kvality podľa § 35 zákona ISO 9001 vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom alebo záujemcom, môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem.
Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Bod č. 4
§ 34 ods. 1 písm. h) uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy,
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
uchádzač doloží, že je držiteľom platného certifikátu podľa § 36 zákona ISO 14001 pre oblasť rovnakú alebo podobnú ako predmet zákazky, pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, alebo z noriem členských štátov Európskeho spoločenstva.
Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.

Bod č. 5
§ 34 ods.1 písm. i) ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o priemernom ročnom počte zamestnancov a o počte riadiacich zamestnancov za predchádzajúce tri roky,
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
uchádzač doloží, menný zoznam vlastných zamestnancov v minimálnom počte 20 zamestnancov, ktorý budú zodpovedný za plnenie hlavného predmetu zákazky, stavebné práce počas ich realizácie ( formou pracovnej zmluvy, Dohody o pracovnej činnosti, Dohody o vykonaní práce a iné),
Verejný obstarávateľ v súlade s ust. § 38 ods. 4 ZVO vyžaduje, aby určité podstatné úlohy ( hlavný predmet zákazky) vykonal priamo sám uchádzač alebo člen skupiny dodávateľov. Za podstatné úlohy verejný obstarávateľ určuje práce a dodávky pri realizácií zemných prác, základov, zvislých a kompletných konštrukcií, vodorovných konštrukcií, úpravy povrchov, podlahy, osadenia, izolácie proti vode a vlhkosti, izolácie tepelné, konštrukcie tesárske, konštrukcie klampiarske, krytiny tvrdé.
Z dôvodu obmedzeného množstva znakov vo Výzve nie je možné zverejniť kompletné podmienky účasti, tieto sú kompletne zverejnené v súťažných podkladoch.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 26.03.2021 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 26.03.2021 10:00
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutočni dňa 26.03.2021 o 10:00 hod. prostredníctvom elektronického nástroja www.ezakazky.sk. Otváranie ponúk bude uskutočnené podľa § 52 ods. 1 a ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní v súlade s právnym poriadkom platným v Slovenskej republike. Otváranie ponúk je verejné.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk bude prítomná komisia verejného obstarávateľa a verejný obstarávateľ umožnil účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických
prostriedkov. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať
spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk . obmedzenia.
Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:
a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk,
b) klikne na názov zákazky,
c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady,
d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu;
d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov
uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk .
Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, podľa zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať v zákonnej lehote určené zákonom o verejnom obstarávaní o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk .
Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená v primeranej lehote určenej zákonom prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk . Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. V rámci dodržania princípu rovnakého
zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob
komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie je uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného
obstarávania vo formulári výzvy na predkladanie ponúk limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári
do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie.
Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch.
Verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy vyžadovať v rámci poskytnutia súčinnosti preukázanie alebo splnenie osobitných zmluvných podmienok podľa § 42 ods. 12, ak to uvedú v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, oznámení použitom ako výzva na súťaž alebo v súťažných podkladoch; verejný obstarávateľ určí primeranú lehotu na poskytnutie súčinnosti.
Verejný obstarávateľ v zmluve o dielo uplatňuje prostredníctvom osobitných podmienok zmluvy sociálny aspekt v súlade s ustanoveniami § 42 ods. 12 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a ustanoveniami § 8a zákona č. 365/2004 Z .z. o rovnakom zaobchádzaní v niektorých oblastiach a o ochrane pred diskrimináciou a o zmene a doplnení niektorých zákonov (antidiskriminačný zákon) a pri realizácii stavebných prác zmluvne zaväzuje víťazného uchádzača realizovať dočasné vyrovnávacie opatrenia.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
24.02.2021

Redakčné opravy

16647 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 76/2021
V oznámení 14300-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Kolárovo, Kostolné námestie 1, 946 03 Kolárovo zverejnenom vo VVO č. 056/2021 zo dňa 26.02.2021 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 26.03.2021 09:00 Má byť: 23.04.2021 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 26.03.2021 10:00 Má byť: 23.04.2021 10:00
21827 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 97/2021
V oznámení 14300-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Kolárovo, Kostolné námestie 1, 946 03 Kolárovo zverejnenom vo VVO č. 056/2021 zo dňa 26.02.2021 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 23.04.2021 09:00 Má byť: 07.05.2021 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 23.04.2021 10:00 Má byť: 07.05.2021 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité