Oznámenie 14584 - WYP

Obsah

14584 - WYP
Vestník č. 58/2021 - 02.03.2021

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Levoča
IČO: 00329321
Nám. Majstra Pavla 4, 05401 Levoča
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Barbora Javorská
Telefón: +421 911905499
Fax: +421 534512246
Email: barbora.javorska@levoca.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6112
Hlavná adresa(URL): https://www.levoca.sk/?program=51&module_action__0__id_ci=257757
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/430499
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/430499
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Miestna samospráva v zmysle § 7 ods. 1 písm. b) ZVO
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
„Prestavba Námestia Majstra Pavla v Levoči – II. etapa - časť C, aktualizácia 2020“
Referenčné číslo: 2020/03
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky sú stavebné práce na prestavbe Námestia Majstra Pavla v Levoči II. etapa - časť C.

ČLENENIE STAVBY NA STAVEBNÉ OBJEKTY - aktualizácia:
SO 01 Spevnené plochy
SO 01.01Komunikácie cesty
SO 01.02Komunikácie chodníky
SO 01.02.01Komunikácie chodníky NMP
SO 01.02.02Komunikácie chodníky ul. Košická
SO 02 Vodovod, vodovodné prípojky
SO 02.01Vodovod realizácia PVS, a.s.
SO 02.02Vodovodné prípojky realizácia PVS, a.s.
SO 03 Odkanalizovanie
SO 03.01Kanalizácia PD a realizácia PVS, a.s.
SO 03.02Odvodnenie spevnených plôch, dažďové prípojky, NMP a Košická ul.
SO 03.03Kanalizačné prípojky splaškové NMP
SO 04 Rozvody plynu /NTL/ - nerealizuje sa
SO 05 Silnoprúdové elektrické rozvody - realizácia VSD a.s.
SO 06 Slaboprúdové rozvody /telekomunikačné rozvody, káblová televízia, ozvučenie, kamerový systém/ - realizácia Slovak Telekom, a.s. a LEVONET, s.r.o.

SO 07 Verejné osvetlenie a iluminácia, elektrické prípojky
SO 07.01Verejné osvetlenie a iluminácia
SO 07.04NNrozvody
SO 08 Sadovnícke úpravy
SO 09Zavlažovanie, zavlažovacia nádrž
SO 10 Prvky drobnej architektúry / informačný prvok, smetný kôš na stĺpiku, smetný kôš na stĺpe VO, cyklistický stojan, stĺpik bariéra pevný, stĺpik bariéra demontovateľný, mreža výsadbovej misy, zvislá mreža kmeňa stromu, zábradlie/

Podrobné vymedzenie rozsahu stavebných práce je uvedené v prílohe súťažných podkladov v projektovej dokumentácii vrátane výkazu výmer (zadanie).
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
1 014 747,56 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45233252-0
45233222-1
45233161-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Mesto Levoča
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú stavebné práce na prestavbe Námestia Majstra Pavla v Levoči II. etapa - časť C.

Na Námestí Majstra Pavla bola ukončená rekonštrukcia severného parku, ktorá začala proces komplexnej prestavby celého námestia. Rekonštrukcia parku nebola naviazaná na komplexnú rekonštrukciu inžinierskych sietí.

Následne prebiehala prestavba námestia I. etapou - južná časť námestia, na ktorú bol realizačný projekt spracovaný v decembri v r. 2006, a ktorá bola ukončená v r. 2013. Súčasťou rekonštrukcie I. etapy bola aj komplexná rekonštrukcia prepojovacej uličky - ul. Nová, ul. Vysoká. V priebehu rokov 2018 - 2020 boli zrealizované časti A a B z II. etapy námestia. Tento projekt aktualizuje časť C tejto etapy, ktorým sa zároveň II. etapa prestavby námestia ukončuje.

Prestavba námestia v ďalšom období bude prebiehať v závislosti od finančného potenciálu mesta.

ČLENENIE STAVBY NA STAVEBNÉ OBJEKTY - aktualizácia:
SO 01 Spevnené plochy
SO 01.01Komunikácie cesty
SO 01.02Komunikácie chodníky
SO 01.02.01Komunikácie chodníky NMP
SO 01.02.02Komunikácie chodníky ul. Košická
SO 02 Vodovod, vodovodné prípojky
SO 02.01Vodovod realizácia PVS, a.s.
SO 02.02Vodovodné prípojky realizácia PVS, a.s.
SO 03 Odkanalizovanie
SO 03.01Kanalizácia PD a realizácia PVS, a.s.
SO 03.02Odvodnenie spevnených plôch, dažďové prípojky, NMP a Košická ul.
SO 03.03Kanalizačné prípojky splaškové NMP
SO 04 Rozvody plynu /NTL/ - nerealizuje sa
SO 05 Silnoprúdové elektrické rozvody - realizácia VSD a.s.
SO 06 Slaboprúdové rozvody /telekomunikačné rozvody, káblová televízia, ozvučenie, kamerový systém/ - realizácia Slovak Telekom, a.s. a LEVONET, s.r.o.

SO 07 Verejné osvetlenie a iluminácia, elektrické prípojky
SO 07.01Verejné osvetlenie a iluminácia
SO 07.04NNrozvody
SO 08 Sadovnícke úpravy
SO 09Zavlažovanie, zavlažovacia nádrž
SO 10 Prvky drobnej architektúry / informačný prvok, smetný kôš na stĺpiku, smetný kôš na stĺpe VO, cyklistický stojan, stĺpik bariéra pevný, stĺpik bariéra demontovateľný, mreža výsadbovej misy, zvislá mreža kmeňa stromu, zábradlie/

Podrobné vymedzenie rozsahu stavebných práce je uvedené v prílohe súťažných podkladov v projektovej dokumentácii vrátane výkazu výmer (zadanie).
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
1 014 747,56 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 7
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Projekt bude financovaný prostredníctvom dotácie z Ministerstva Financií SR.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa ustanovenia § 32 ods. 1 zákona
č.343/2015 Z. z. verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ako "zákon o verejnom obstarávaní"). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 3, 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní.

Ostatné informácie k osobnému postaveniu uchádzača sú uvedené v časti A.3 PODMIENKY ÚČASTI
súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí v ponuke predložiť nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje finančné a ekonomické postavenie podľa § 33 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.

2.1 § 33 ods. 1 písm. c) súvahy alebo výkazy o majetku a záväzkoch alebo údajov z nich
Verejný obstarávatel požaduje od uchádzaca predložit formou prehlásenia, zo súvahy alebo výkazu o majetku a záväzkoch, údaje na preukázanie schopnosti splácat svoje záväzky ukazovatele likvidity za roky 2017, 2018 a 2019 resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo zacatia prevádzkovania cinnosti. V prehlásení uchádzac uvedie, aký stupen likvidity 1. stupňa, likvidity 2. stupna a likvidity 3. stupna dosahuje. Vzorec a údaje, ktoré do vzorca na výpocet likvidity vchádzajú sa nachádzajú v casti Metódy a kritériá v zmysle § 38 ods. 9 zákona v tejto casti sútažných podkladov.

2.2 § 33 ods. 1 písm. d) Prehľad o celkovom obrate a obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka.
Vyžaduje sa predložiť potvrdenie o celkovom obrate nasledovne:
- V prípade, ak uchádzač je osoba, ktorá vedie podvojné účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky súvahu a výkaz ziskov a strát, za roky 2017, 2018 a 2019.
- V prípade ak uchádzač je osoba, ktorá vedie jednoduché účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky výkaz príjmov a výdavkov a výkaz o majetku a záväzkoch za roky 2017, 2018 a 2019.

Bližšie informácie k ekonomickému a finančnému postaveniu uchádzača sú uvedené v časti A.3 PODMIENKY ÚČASTI, bod 2. v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálne požadovaná úroveň štandardov podľa vyššie uvedených bodov 2.1:
Podmienku účasti podľa § 33 ods. 1 písm. c) zákona splní uchádzač:
I.Ktorého hodnota ukazovateľa Likvidita 1. stupňa je rovná alebo vyššia ako 0,2 za aritmetický priemer za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku, začatia prevádzkovania činnosti alebo ukončenia zdaňovacieho obdobia, t.j. uchádzač spočíta hodnotu ukazovateľa Likvidity 1. stupňa za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti a tento súčet vydelí počtom rokov, za ktoré sú ukazovatele dostupné ( to znamená, ak sú dostupné za tri roky, tak súčet vydelí číslom 3. Ak sú dostupné za dva roky, tak súčet za tieto dva roky vydelí číslom 2). Výsledný priemerný ukazovateľ Likvidity 1. stupňa musí byť rovný alebo vyšší ako 0,2.

II.Ktorého hodnota ukazovateľa Likvidita 2. stupňa je rovná alebo vyššia ako 0,7 za aritmetický priemer za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, t.j. uchádzač spočíta hodnotu ukazovateľa Likvidity 2. stupňa za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti a tento súčet vydelí počtom rokov, za ktoré sú ukazovatele dostupné ( to znamená, ak sú dostupné za tri roky, tak súčet vydelí číslom 3. Ak sú dostupné za dva roky, tak súčet za tieto dva roky vydelí číslom 2). Výsledný priemerný ukazovateľ Likvidity 2. stupňa musí byť rovný alebo vyšší ako 0,7.

III.Ktorého hodnota ukazovateľa Likvidita 3. stupňa je rovná alebo vyššia ako 1,5 za aritmetický priemer za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, t.j. uchádzač spočíta hodnotu ukazovateľa Likvidity 3. stupňa za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti a tento súčet vydelí počtom rokov, za ktoré sú ukazovatele dostupné ( to znamená, ak sú dostupné za tri roky, tak súčet vydelí číslom 3. Ak sú dostupné za dva roky, tak súčet za tieto dva roky vydelí číslom 2). Výsledný priemerný ukazovateľ Likvidity 3. stupňa musí byť rovný alebo vyšší ako 1,5.

Minimálna požadovaná výška štandardov pre vyššie uvedený bod 2.2:
Minimálny vyžadovaný obrat musí byť vo výške 2 000 000,00 eur bez DPH (slovom: Dvamiliónyeur), spolu za roky 2017, 2018 a 2019, resp. v závislosti od vzniku alebo začatia podnikania v uvedených rokoch. Vyžaduje sa predložiť prehľad o celkovom dosiahnutom obrate. Všetky predložené účtovné výkazy musia byť predložené ako fotokópie a musia byť podpísané štatutárnym orgánom záujemcu, prípadne predložené formou čestného vyhlásenia s odkazom na elektronicky zverejnené dokumenty s uvedením dosiahnutého celkového obratu, za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

Bližšie informácie k ekonomickému a finančnému postaveniu uchádzača sú uvedené v časti A.3 PODMIENKY ÚČASTI, bod 2. v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 3.1 § 34 ods. 1 písm. b) - Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

Na posúdenie technickej spôsobilosti uchádzača bude verejný obstarávateľ akceptovať práce rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, t. j. inžinierske stavby (rekonštrukcia ciest, chodníkov, parkovísk, cyklochodníkov). Prílohu predloženého Zoznamu stavených prác budú tvoriť za obdobie 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania objednávateľmi potvrdené referencie s uvedením týchto údajov: objednávateľ: názov, sídlo, IČO; zhotoviteľ: názov, sídlo IČO; stavba: názov, miesto; popis a rozsah (výmera v m2) uskutočňovaných prác s uvedením zmluvnej ceny vrátane DPH, termínov realizácie, kontaktnej osoby, telefonického kontaktu, pečiatky a podpisu oprávneného zástupcu odberateľa. V prípade, že referencie predkladané uchádzačom neobsahujú všetky požadované údaje, uchádzač tieto uvedie v Zozname stavebných prác. Údaje uvedené v zozname a v referenciách musia vzájomne korešpondovať.

3.2 § 34 ods. 1 písm. h) - uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, v náväznosti na § 36 Systém environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy:
uchádzač preukáže opatrenia environmentálneho manažérstva, ktoré použije pri plnení zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, pričom tieto opatrenia musia zabezpečovať úroveň ochrany životného prostredia zodpovedajúcu úrovni, ktorú zabezpečuje schéma Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit (Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1221/2009 z 25. novembra 2009 o dobrovoľnej účasti organizácií v schéme Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS), ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 761/2001 a rozhodnutia Komisie 2001/681/ES a 2006/193/ES (Ú.v.EÚL342,22.12.2009) v platnom znení), resp. registrácia v tejto schéme, na ktorú schému týmto verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 36 ZVO odkazuje.
Verejný obstarávateľ týmto sleduje vplyv stavebných činností na životné prostredie vo svojej obci prostredníctvom splnenia disponibility certifikátu EMAS pre oblasť súvisiacu s výkonom činností ktoré sú predmetom zákazky. Spoločnosť vlastniaca certifikát EMAS je spoločnosťou, ktorá garantuje minimalizovanie environmentálneho zaťaženia, garantuje menší počet prípadov porušenia právnych predpisov o životnom prostredí vyplývaj z úplnej zhody s legislatívnou životného prostredia.

3.3 § 34 ods. 1 písm. d) opis technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality:
Uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti tzv. integrovaného systému kvality prostredníctvom predloženia dokladov: certifikátu manažérstva kvality podľa ISO 9001:2015, alebo ekvivalentný doklad, a zároveň predložením certifikát manažérstva plynulého podnikania platný certifikát o zavedenom systéme plynulého podnikania podľa ISO 22301:2019 v oblasti rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky alebo ekvivalentný doklad.

Bližšie informácie k technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača sú uvedené v časti A.3 PODMIENKY ÚČASTI, bod 3. a 4. v súťažných podkladoch-Minimálna požadovaná úroveň štandardov, zverejnené v Profile.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálne požadovaná úroveň štandardov podľa vyššie uvedených bodov 3.1 a 3.3 :
3.1Uchádzač musí potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác preukázať uskutočnenie prác rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, t.j. inžinierske stavby (rekonštrukcia ciest, chodníkov, parkovísk, cyklochodníkov), v priebehu predchádzajúcich piatich rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, a v závislosti od vzniku spoločnosti. Uchádzač predloží v ponuke dôkazy o plnení stavebných prác (referencie) rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v objeme minimálne 2.000.000 € bez DPH (slovom: Dvamiliónyeur) súhrnne za päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania.
A zároveň sa požaduje predložiť minimálne 1 potvrdenie o uspokojivom vykonaní prác: v minimálnom rozsahu výstavby 1.000.000 € bez DPH/1 zákazka, realizovanú v pamiatkovej rezervácii, v zmysle zákona č. 49/2002 Z.z. o ochrane pamiatkového fondu.
Verejný obstarávateľ akceptuje a vyhodnotí referencie zverejnené na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie, pričom uchádzač môže predložiť tieto referencie vo svojej ponuke.

3.2 Opatrenia environmentálneho manažérstva - možno preukázať registráciou v schéme EMAS (Certifikát EMAS), prípadne validovaným environmentálnym vyhlásením alebo inými rovnocennými dôkazmi, preukazujúcimi rovnocennosť opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom s tým, že pokiaľ ide o preukázanie rovnocennosti opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom, dôkazné bremeno je na uchádzačovi.
Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie tohto certifikátu.
Upozornenie:
Túto podmienku účasti nebude spĺňať uchádzač, ktorý disponuje iba (výhradne) certifikátom podľa normy ISO 14001 a súčasne nepreukáže splnenie ostatných podmienok podľa predmetného nariadenia.

3.3
Uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti tzv. integrovaného systému kvality prostredníctvom predloženia dokladov: certifikátu manažérstva kvality podľa ISO 9001:2015, alebo ekvivalentný doklad a zároveň predložením certifikát manažérstva plynulého podnikania platný certifikát o zavedenom systéme plynulého podnikania podľa ISO 22301:2019 v oblasti rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky alebo ekvivalentný doklad.

Bližšie informácie k technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača sú uvedené v časti A.3 PODMIENKY ÚČASTI, bod 3. a 4. v súťažných podkladoch-Minimálna požadovaná úroveň štandardov, zverejnené v Profile.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa bude realizovať prostredníctvom certifikovaného systému IS EVO, ver. 18.0.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 29.03.2021 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.01.2022
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 29.03.2021 11:00
Miesto: V sídle verejného obstarávateľa.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je neverejné z dôvodu použitia elektronickej aukcie v súlade s § 54 ZVO
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.V zmysle § 20 ods. 2 ZVO verejný obstarávateľ zverejňuje podrobnosti o elektronickej komunikácii: Zadávanie
zákazky sa realizuje prostredníctvom systému EVO na www.uvo.gov.sk. Dorozumievanie a komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní v rozsahu stanovenom v súťažných podkladoch elektronickou formou prostredníctvom EVO. Bližšie informácie sú uvedené v časti A.1 v bode 10.Súťažných podkladov.
2. Zákazka bude realizovaná prostredníctvom certifikovaného systému IS EVO 18.0. Pri predkladaní ponúk v
elektronickej podobe sa uchádzač riadi pokynmi uvedenými na portáli ÚVO (www.uvo.gov.sk)
https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html. Pri vyhotovení ponuky v elektronickej verzii sa uchádzač riadi pokynmi verejného obstarávateľa, ktoré sú uvedené v časti A.1 súťažných podkladov.
3. Verejný obstarávateľ na základe písomnej žiadosti neposkytuje záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe a ani v elektronickej (e-mailovej podobe). Súťažné podklady si môže záujemca stiahnuť v profile verejného obstarávateľa na portáli Úradu pre verejné obstarávanie.
4. V prípade, že subjekt ešte nie je zaregistrovaný v privátnej zóne na portáli www.uvo.gov.sk, pre účasť na
elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme EVO a pre elektronické predkladanie ponuky
prostredníctvom systému EVO, je potrebné vykonať registráciu subjektu v privátnej zóne.
5. Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať iba v slovenskom jazyku.
6. Navrhovanú cenu predmetu zmluvy nie je možné navŕšiť počas trvania zmluvy v dôsledku registrácie úspešného
uchádzača za platiteľa DPH.
7.Verejný obstarávateľ zaradí v rámci vyhodnotenia ponúk elektronickú aukciu implementovanú v systéme EVO ver.
18.0.
8.V rámci danej zákazky bude použitá otvorená elektronická aukcia, z tohto dôvodu verejný obstarávateľ odporúča
postupovať podľa Príručky k novej verzii modulu e-Aukcie zverejnenej na portáli EVO.
9. Do elektronickej aukcie bude zaradený uchádzač, ktorý predloží ponuku podľa pokynov uvedených v súťažných
podkladoch a splní určené podmienky.
10. Zaradeným uchádzačom po otvorení elektronickej aukcie systém EVO automaticky vygeneruje notifikačný e-mail.
11. Technické predpoklady: pre bezproblémovú účasť je nutné mať na pracovnej stanici: - operačný systém Windows - stabilné pripojenie na internet - nainštalovaný niektorý z podporovaných webových prehliadačov. Internetový prehliadač musí podporovať 128 bitové SSL certifikáty prešifrovanie komunikácie so serverom pomocou HTTPS - nastavený jazyk Slovenčina. Zároveň je potrebné zabezpečiť doručovanie notifikačných e-mailov generovaných systémom EVO tzn. nastavenie mailového servera uchádzača tak, aby prijímané mailové správy neboli blokované, vyhodnocované ako SPAM resp. ako škodlivé a boli správne doručené.
12.Technické prekážky na strane verejného obstarávateľa, ktoré je možné preukázať, oprávňujú verejného
obstarávateľa zopakovať elektronickú aukciu v rámci danej zákazky na ten istý predmet obstarávania. O tejto
skutočnosti budú prostredníctvom systému EVO bezodkladne informovaní všetci uchádzači a bude im oznámený ďalší postup.
13. Zábezpeka na zabezpečenie viazanosti ponúk sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške
30.000,- eur (slovom Tridsaťtisíceur). Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch, bod 24..
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
01.03.2021

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité