Oznámenie 14620 - WYP

Obsah

14620 - WYP
Vestník č. 59/2021 - 03.03.2021

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
GeoSurvey, s.r.o.
IČO: 45986428
Námestie Maratónu mieru 1, 04266 Košice
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ébrey Silvia
Telefón: +421 907971499
Email: vo.geosurvey@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/20606
Hlavná adresa(URL): https://web.vucke.sk/sk/samosprava/organizacie-zp/ine/geosurvey/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/430708
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/430708
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Miestna samospráva v zmysle § 7 ods. 1 písm. d) ZVO
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
„REALIZÁCIA GEOTERMÁLNEHO VRTU GTC – 1 ČIŽATICE“
Referenčné číslo: PLZ 2021/01
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky sú stavebné práce na realizácii geotermálneho vrtu GTC 1 Čižatice v zmysle technickej dokumentácie uvedenej v Prílohy č. 2- súťažných podkladov..
Podrobné vymedzenie rozsahu stavebných práce je uvedené v prílohe týchto súťažných podkladov Príloha č. 2 Technická dokumentácia vr. Prílohy č.2 výkazu výmer (zadanie).
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
1 944 500,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45120000-4
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
pozemok registra C KN parc. č. 68/3 a pozemok registra C KN parc. č.68/16 v k.ú. Čižatice.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú stavebné práce na realizácii geotermálneho vrtu GTC 1 Čižatice v zmysle technickej dokumentácie uvedenej v Prílohy č. 2- súťažných podkladov..
Podrobné vymedzenie rozsahu stavebných práce je uvedené v prílohe týchto súťažných podkladov Príloha č. 2 Technická dokumentácia vr. Prílohy č.2 výkazu výmer (zadanie).
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
1 944 500,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 180
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa ustanovenia § 32 ods. 1 zákona
č.343/2015 Z. z. verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ako "zákon o verejnom obstarávaní"). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 3, 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní.
Ostatné informácie k osobnému postaveniu uchádzača sú uvedené v časti A.3 PODMIENKY ÚČASTI
súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nepožaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: nepožaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti v zmysle § 34 ods.1:

3.1 § 34 ods. 1 písm. b) - Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

Na posúdenie technickej spôsobilosti uchádzača bude verejný obstarávateľ akceptovať práce rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, t. j. hlbinné vrtné práce s aplikáciou preventeru.

3.2 § 34 ods. 1 písm. d) Opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality v nadväznosti na § 35 Systém manažérstva kvality, verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie certifikátov:
a)Certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom podľa požiadaviek normy ISO 9001 pre oblasť predmetu zákazky (stavebné práce) alebo porovnateľný certifikát, vydávaný na základe systémov, ktoré boli certifikované akreditovanou osobou v zmysle zák. č. 505/2009 Z. z. o akreditácii orgánov posudzovania zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
b)Certifikát systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci uchádzačom ISO 45001, alebo OHSAS 18001 alebo vyššie, pre oblasť predmetu zákazky (stavebné práce) alebo porovnateľný certifikát, ktorými uchádzač využíva systémy zabezpečenia ochrany a bezpečnosti pri práci vyplývajúce z európskych noriem.


3.3 § 34 ods. 1 písm. g) - Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác (hlbinné vrtné práce) spracované formou zoznamu pracovníkov, ktorí budú pracovať v rámci predmetu zákazky s uvedením nasledovných údajov: meno, funkcia, vek, určenie právneho vzťahu k uchádzačovi, vzdelanie, prax u zamestnávateľa, prax v stavebníctve, práce, za ktoré bol zodpovedný (projekt, hodnota).

3.4 § 34 ods. 1 písm. j) - Údaje o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie hlbinného vŕtania. Uchádzač uvedie požadované informácie v zozname pre strojné vybavenie uchádzača navrhované a dostupné pre realizáciu predmetu zákazky, napr.:
a) 1ks vrtnej súpravy vhodný pre hlbinné vrty, s maximálnou zaťažiteľnosťou korunnej časti minimálne 180 ton. Zaťažovacia kapacita háku: minimálne 160 ton, vrtná súprava je vhodná pre vŕtanie vrtnými tyčami 4 minimálne do hĺbky 2700 metrov,
- čerpadlo vrtného prietoku: minimálne 2ks, výkon: min. 800 KW 3000 l/min s tlakom 50-300 bar
- top drive: minimálne Maximum Drilling Torque: 30 000 Nm s tlakom 300 bar
- preventer: minimálne 13 5/8 col a 3000 psi dvojité zatváranie

b) príslušné vrtné náradie k vrnej súprave:
- vrtné tyče priemer 4
- záťažové tyče priemer 6
- záťažové tyče priemer 8
- jedna vhodná sada náradia pre vyhotovenie jadrového vrtu nad 2000 metrov typom SK4 a/alebo HQ.
a prípadne ďalšie strojové vybavenie.

Bližšie informácie k technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača sú uvedené v časti A.3 PODMIENKY ÚČASTI, bod 3. a 4. v súťažných podkladoch-Minimálna požadovaná úroveň štandardov, zverejnené v Profile.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálne požadovaná úroveň štandardov podľa vyššie uvedených bodov 3.1 až 3.4 :
3.1 Uchádzač musí potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác preukázať uskutočnenie prác rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v priebehu predchádzajúcich piatich rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, a v závislosti od vzniku spoločnosti. Uchádzač predloží v ponuke dôkazy o plnení stavebných prác (referencie) rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v objeme minimálne 2.000.000 € bez DPH súhrnne za päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania.
Požaduje sa minimálne 1 potvrdenie o uspokojivom vykonaní prác: realizácie hlbinné vrtné práce s aplikáciou preventeru s minimálnou hĺbkou 2000 metrov alebo viac (typ: zvislý jadrový vrt, rozmer SK 4 1/4 a/alebo HQ s trojitou jadrovkou) / 1 zákazka.

3.2 Uchádzač musí preukázať splnenie podmienok účasti predložením dokladov:
a) Certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom podľa požiadaviek normy ISO 9001 pre oblasť predmetu zákazky (stavebné práce) alebo porovnateľný certifikát, vydávaný na základe systémov, ktoré boli certifikované akreditovanou osobou v zmysle zák. č. 505/2009 Z. z. o akreditácii orgánov posudzovania zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu.
b) Certifikát systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci uchádzačom ISO 45001, alebo OHSAS 18001 alebo vyššie, pre oblasť predmetu zákazky (stavebné práce) alebo porovnateľný certifikát, ktorými uchádzač využíva systémy zabezpečenia ochrany a bezpečnosti pri práci vyplývajúce z európskych noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov.

3.3 Uchádzač musí preukázať, že má k dispozícii odborne spôsobilú osobu hlavný vrtný majster (alebo ekvivalent tejto pozície) v zmysle zákona § 6 ods.1 zákona č. 51/1988 Z.z. zabezpečiť odborne spôsobilú osobu na riadenie banskej činnosti a činnosti vykonávanej banským spôsobom.
Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov musí byť preukázané osvedčením na vykonávanie činnosti v zmysle § 6 ods.1 zákona č. 51/1988 Z.z. odborne spôsobilej osoby na riadenie banskej činnosti a činnosti vykonávanej banským spôsobom a následných predpisov v platnom znení alebo ekvivalentný doklad vystavovaný v členských krajinách ES, fotokópia dokladu o odbornej spôsobilosti bude opečiatkovaná originálom pečiatky a podpísaná odborne spôsobilou osobou.

3.4 Uchádzač musí preukázať, že disponuje strojným vybavením navrhované a dostupné pre realizáciu predmetu zákazky, napr.:
a) 1ks vrtnej súpravy vhodný pre hlbinné vrty, s maximálnou zaťažiteľnosťou korunnej časti minimálne 180 ton. Zaťažovacia kapacita háku: minimálne 160 ton, vrtná súprava je vhodná pre vŕtanie vrtnými tyčami 4 minimálne do hĺbky 2700 metrov,
- čerpadlo vrtného rotoku: minimálne 2ks, výkon: min. 800 KW 3000 l/min s tlakom 50-300 bar
- top drive: minimálne Maximum Drilling Torque: 30 000 Nm s tlakom 300 bar
- preventer: minimálne 13 5/8 col a 3000 psi dvojité zatváranie

b) príslušné vrtné náradie k vrnej súprave (min. 1ks z každej položky):
- vrtné tyče priemer 4
- záťažové tyče priemer 6
- záťažové tyče priemer 8
- jedna vhodná sada náradia pre vyhotovenie jadrového vrtu nad 2000 metrov typom SK4 a/alebo HQ.
a prípadne ďalšie strojové vybavenie.

Bližšie informácie k technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača sú uvedené v časti A.3 PODMIENKY ÚČASTI, bod 3. a 4. v súťažných podkladoch-Minimálna požadovaná úroveň štandardov, zverejnené v Profile.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 05.04.2021 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 28.02.2022
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 05.04.2021 11:00
Miesto: Elektronické otváranie ponúk sa uskutoční na adrese sídla verejného obstarávateľa.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Elektronické otváranie ponúk je verejné.
Verejný obstarávateľ umožňuje účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Otváranie ponúk sa uskutoční v súlade s § 114 ods. 4 vo nadväznosti na § 52 ZVO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.V zmysle § 20 ods. 2 ZVO verejný obstarávateľ zverejňuje podrobnosti o elektronickej komunikácii: Zadávanie
zákazky sa realizuje prostredníctvom systému EVO na www.uvo.gov.sk. Dorozumievanie a komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní v rozsahu stanovenom v súťažných podkladoch elektronickou formou prostredníctvom EVO. Bližšie informácie sú uvedené v časti A.1 v bode 10.Súťažných podkladov.
2. Zákazka bude realizovaná prostredníctvom certifikovaného systému IS EVO 18.0. Pri predkladaní ponúk v
elektronickej podobe sa uchádzač riadi pokynmi uvedenými na portáli ÚVO (www.uvo.gov.sk)
https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html. Pri vyhotovení ponuky v elektronickej verzii sa uchádzač riadi pokynmi verejného obstarávateľa, ktoré sú uvedené v časti A.1 súťažných podkladov.
3. Verejný obstarávateľ na základe písomnej žiadosti neposkytuje záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe a ani v elektronickej (e-mailovej podobe). Súťažné podklady si môže záujemca stiahnuť v profile verejného obstarávateľa na portáli Úradu pre verejné obstarávanie.
4. V prípade, že subjekt ešte nie je zaregistrovaný v privátnej zóne na portáli www.uvo.gov.sk, pre účasť na
elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme EVO a pre elektronické predkladanie ponuky
prostredníctvom systému EVO, je potrebné vykonať registráciu subjektu v privátnej zóne.
5. Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať iba v slovenskom jazyku.
6. Navrhovanú cenu predmetu zmluvy nie je možné navŕšiť počas trvania zmluvy v dôsledku registrácie úspešného
uchádzača za platiteľa DPH.
7. Zábezpeka na zabezpečenie viazanosti ponúk sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške
30.000,- eur (slovom Tridsaťtisíceur). Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch, bod 24..
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
01.03.2021

Redakčné opravy

15292 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 65/2021
V oznámení 14620-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa GeoSurvey, s.r.o., Námestie Maratónu mieru 1, 042 66 Košice zverejnenom vo VVO č. 059/2021 zo dňa 03.03.2021 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 05.04.2021 10:00 Má byť: 09.04.2021 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 05.04.2021 11:00 Má byť: 09.04.2021 11:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité