Oznámenie 16167 - VSS

Obsah

16167 - VSS
Vestník č. 73/2021 - 23.03.2021

OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Levice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00307203
Námestie hrdinov 1, 93432 Levice
Kód NUTS: SK023
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Miloslava Szillerová
Telefón: +421 366350285 / 366350222
Email: aukcie@levice.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.levice.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
samospráva
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Vypracovanie projektovej dokumentácie na prestavbu a obnovu kultúrneho domu Družba
Referenčné číslo: 3088/2021
II.1.2) Hlavný kód CPV
71320000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie na prestavbu a obnovu budovy, ktorá slúžila
kultúrnospoločenskej funkcii a to v rozsahu: vypracovanie architektonickej štúdie, vypracovanie PD k stavebnému
povoleniu a vypracovanie projektu na realizáciu stavby.
II.1.6) Informácie o častiach
II.1.7) Celková hodnota obstarávania (bez DPH)
219 624,00 EUR bez DPH
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mestský úrad Levice, Nám. hrdinov 1, 934 01 Levice
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie na prestavbu a obnovu budovy, ktorá slúžila
kultúrnospoločenskej funkcii a to v rozsahu: vypracovanie architektonickej štúdie, vypracovanie PD k stavebnému
povoleniu a vypracovanie projektu na realizáciu stavby. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných
podkladoch tejto zákazky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Odôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky v zmysle § 28 ods. 2 zákona:
Verejný obstarávateľ zadefinoval v časti Opis predmetu zákazky v súťažných podkladoch, že, predmetom tejto zákazky ako služby je vypracovanie projektovej dokumentácie na prestavbu a obnovu budovy, ktorá slúžila kultúrnospoločenskej funkcii a to v rozsahu: vypracovanie architektonickej štúdie, vypracovanie PD k stavebnému povoleniu a vypracovanie projektu na realizáciu stavby. Nerozdelenie zákazky na časti odôvodňujeme nasledovne:
-Z preambuly smernice EP a R 2014/24/EÚ o verejnom obstarávaní a o zrušení smernice 2004/18/ES (recitál 78) pritom vyplýva, že ak sa verejný obstarávateľ rozhodne, že by nebolo vhodné rozdeliť zákazku na časti, dôvodom takéhoto rozhodnutia by napríklad mohlo byť, že potreba koordinácie jednotlivých dodávateľov častí zákazky by mohla predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia zákazky
-Všetky činnosti, ktoré sú zahrnuté v predmet zákazky spolu navzájom úzko súvisia a sú spolu navzájom prepojené. Tvoria jeden logicky nedeliteľný celok. Z hľadiska včasného a kvalitného poskytovania plnenia predmetu zákazky ako aj z dôvodu zachovania kontinuity poskytovaných služieb, je žiadúce nedeliť predmet zákazky na časti.
-V zmysle § 5 zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v platnom znení je pre poskytnutie predmetu tejto zákazky potrebné oprávnenie na vykonávanie komplexnej projektovej činnosti. Preto vypracovanie projektovej dokumentácie zastrešuje a koordinuje oprávnená osoba na komplexné projektové služby v zmysle zákona a pre riadne plnenie predmetu zákazky a dosiahnutie cieľa projektu je nevyhnutné, aby bol predmet zákazky realizovaný jedným dodávateľom.
-Realizácia predmetu zákazky jedným dodávateľom je zároveň nákladovo efektívnejšia a pre obstarávateľa výhodná z pohľadu riadenia a kontroly plnenia predmetu zákazky, ako aj vo vzťahu k uplatneniu zodpovednosti voči zhotoviteľovi.
-Rozdelením predmetu zákazky na časti by mohlo dôjsť k porušeniu autorských práv projektanta, ktorý bude autorom architektonického návrhu.
-Z vykonaného prieskumu trhu zároveň vyplýva, že na trhu existuje viacero hospodárskych subjektov, ktoré sú
oprávnené poskytnúť komplexne služby tak, ako ich definoval verejný obstarávateľ a ktoré disponujú dostatočnými
kapacitami na poskytnutie predmetu tejto zákazky, na základe čoho predpokladáme, že je možne zabezpečiť primeranú hospodársku súťaž. V danom prípade verejný obstarávateľ po zvážení následkov možného rozdelenia predmetu zákazky na časti, má na základe všetkých vyššie uvedených dôvodov za to, že ak by sa obstarávaný predmet zákazky rozdelil na časti, v rámci ktorých by umožnil uchádzačom predkladať ponuky na samostatné časti predmetu zákazky a v ktorých by napokon mohlo byť viacero rôznych úspešných dodávateľov, tak potreba koordinácie jednotlivých dodávateľov častí zákazky, ktorá by bola pre riadne plnenie celého obstarávaného predmetu zákazky nevyhnutná, by mohla predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia obstarávanej zákazky. Služby, ktoré sú predmetom tejto zákazky, spolu časovo, miestne, vecne a funkčne súvisia. Prípadné rozdelenie na časti, alebo vyhlásenie viacerých verejných obstarávaní neznamená rozšírenie potenciálneho relevantného trhu. Zákazka neobsahuje samostatne oddeliteľné celky, práve naopak, delením zákazky by mohol vzniknúť menší záujem zo strany uchádzačov o jej poskytovanie. Nerozdelenie predmetu zákazky na časti je opodstatnené a odôvodnené a nepredstavuje porušenie princípov verejného obstarávania.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2020/S 227-558140
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 1
Názov: Vypracovanie projektovej dokumentácie na prestavbu a obnovu kultúrneho domu Družba
V.2) ZADANIE ZÁKAZKY
V.2.1) Dátum uzatvorenia zmluvy
16.03.2021
V.2.2) Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 15
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 15
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 15
V.2.3) Názov a adresa dodávateľa
PROMA, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31621252
Bytčická 16/3492 , 01001 Žilina
Kód NUTS: SK031
Slovensko
Telefón: +421 417632467 / 417632469
Email: sekretariat.za@proma.sk
V.2.4) Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodná predpokladaná celková hodnota zákazky/časti: 219 624,00 EUR bez DPH
134 640,00 EUR bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Nadlimitná zákazka podľa ustanovenia § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní (tzv. reverzná verejná súťaž) bola realizovaná prostredníctvom informačného systému JOSEPHINE /ďalej len JOSEPHINE/, ktorý je dostupný na adrese https://josephine.proebiz.com. Ďalšie informácie týkajúce sa spôsobu komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
2. Súťažné podklady boli a sú dostupné na portáli JOSEPHINE (https://josephine.proebiz.com/ a v Profile verejného
obstarávateľa (https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4334) odo dňa uverejnenia oznámenia o
vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku EÚ. Verejný obstarávateľ neposkytoval záujemcom súťažné
podklady v listinnej podobe.
3. Zábezpeka sa nevyžadovala.
Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy sa nejedná o zelené VO, ani obstarávanie inovácií, ani o VO zamerané na sociálne aspekty.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMAVANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: Neuvedené.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
17.03.2021

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité