Oznámenie 16890 - IPT

Obsah

16890 - IPT
Vestník č. 78/2021 - 30.03.2021

INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
IČO: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Martin Choma
Telefón: +421 552341157
Email: martin.choma@upjs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.upjs.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Laboratórny nábytok vrátane súvisiacich služieb
Referenčné číslo: REK001330/2020
II.1.2) Hlavný kód CPV
39180000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom obstarávania a súčasťou ceny za dodanie predmetu zákazky je dodanie, doprava, vykládka, vynesenie
tovaru alebo zariadenia predávajúcim na miesto určené kupujúcim v samostatnej objednávke, vybalenie, montáž tovaru
alebo zariadení podľa technickej dokumentácie vrátane inštalácie a pripojenia médií (elektrina vrátane uzemnenia,
vodovodné potrubie, odpadové potrubie, plyn, vzduchotechnika a pod.), uvedenie do prevádzky (protokoly o
vykonaných technických skúškach dodaných zariadení), technická dokumentácia, návod na obsluhu v slovenskom jazyku a odstránenie a odvoz obalového materiálu, demontáž a vynesenie pôvodného nábytku, likvidácia pôvodného nábytku, oprava a údržba počas záručnej doby a všetky náklady súvisiace s dodaním predmetu zákazky podľa požiadavky kupujúceho v súlade s Prílohou č. 1 rámcovej dohody špecifikácia a cena predmetu dohody.
II.1.6) Informácie o častiach
II.1.7) Celková hodnota obstarávania (bez DPH)
145 875,00 EUR bez DPH
II.2) OPIS
II.2.1) Názov
Laboratórny nábytok vrátane súvisiacich služieb
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39181000-4
45421153-1
79934000-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova č. 2, 041 80 Košice, jej fakulty a pracoviská bližšie určené v
objednávke
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom obstarávania a súčasťou ceny za dodanie predmetu zákazky je dodanie, doprava, vykládka, vynesenie
tovaru alebo zariadenia predávajúcim na miesto určené kupujúcim v samostatnej objednávke, vybalenie, montáž tovaru alebo zariadení podľa technickej dokumentácie vrátane inštalácie a pripojenia médií (elektrina vrátane uzemnenia, vodovodné potrubie, odpadové potrubie, plyn, vzduchotechnika a pod.), uvedenie do prevádzky (protokoly o vykonaných technických skúškach dodaných zariadení), technická dokumentácia, návod na obsluhu v slovenskom jazyku a odstránenie a odvoz obalového materiálu, demontáž a vynesenie pôvodného nábytku, likvidácia pôvodného nábytku, oprava a údržba počas záručnej doby a všetky náklady súvisiace s dodaním predmetu zákazky podľa požiadavky kupujúceho v súlade s Prílohou č. 1 rámcovej dohody špecifikácia a cena predmetu dohody.
Tovar, u ktorého je to podľa špecifikácie požadované, musí byť certifikovaný, príp. spĺňať požadované normy a
nariadenia.
Ak to bude požadované, dodaný nábytok musí byť kompatibilný s existujúcim nábytkom a plne kompatibilný s
existujúcim vybavením.
V prípade, ak sú v opise alebo v špecifikácii predmetu zákazky uvedené špecifikácie navrhovaných výrobkov, materiálov alebo tovarov pomocou odkazu na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby platí, že môže byť ponúknutý a bude akceptovaný aj iný ekvivalentný výrobok, ak má dodržané všetky (alebo porovnateľné) technické, kvalitatívne alebo funkčné parametre a charakteristiky ako tie, ktoré uviedol verejný obstarávateľ.
Predpokladané množstvá jednotlivých položiek sú uvedené v Prílohe č. 1 rámcovej dohody špecifikácia a cena predmetu dohody. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. V prípade, že budú objednané nižšie množstvá ako sú predpokladané, nevzniká uchádzačovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky, tak ako je definovaný v Prílohe č. 1 rámcovej dohody špecifikácia a cena predmetu dohody.
Osobitné požiadavky plnenia rámcovej dohody:
Úspešný uchádzač/predávajúci je povinný pri plnení predmetu rámcovej dohody a podľa ustanovení v dohode:
-vykonať osobne obhliadku a presné zameranie priestorov, v ktorých bude inštalovaný nábytok
-predložiť vzorky vybraných tovarov - ponúkaných materiálov, ktoré verejný obstarávateľ/kupujúci posúdi, a až po ich
odsúhlasení vystaví záväznú objednávku.
Požadované vzorky sú uvedené v Prílohe č. 1 rámcovej dohody špecifikácia a cena predmetu dohody, spolu s opisom, ako budú hodnotené.
Súčasťou predmetu dohody je aj odvoz a likvidácia pôvodného laboratórneho nábytku, predávajúci musí mať počas
trvania rámcovej dohody platný súhlas na prepravu a zber nebezpečných odpadov, vydaný príslušným orgánom štátnej správy. Odpad je klasifikovaný ako tuhý nebezpečný odpad, katalógové číslo 170903 (Iné odpady zo stavieb a demolácií vrátane zmiešaných odpadov obsahujúce nebezpečné látky).
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
II.2.14) Doplňujúce informácie
Ak v priebehu plnenia rámcovej dohody vznikne potreba obstarania predmetu zákazky aj pre projekty financované z
NFP, o ktorých v čase vyhlásenia zákazky a podpísania rámcovej dohody nemal verejný obstarávateľ vedomosť, budú
zdrojom financovania predmetu zákazky aj projekty NFP.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
V.2) PRIDELENIE ZÁKAZKY
V.2.1) Dátum uzatvorenia zmluvy
22.03.2021
V.2.2) Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
V.2.3) Názov a adresa dodávateľa
ITES Vranov, s.r.o.
IČO: 31680259
Čemernianska 137 , 09303 Vranov nad Topľou
Slovensko
V.2.4) Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 189 357,20 EUR bez DPH
Celková hodnota zákazky/časti 145 875,00 EUR bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ bude komunikovať výhradne elektronicky.
Verejný obstarávateľ zverejňuje súťažné podklady a ďalšiu dokumentáciu v elektronickej forme v profile verejného
obstarávateľa na adrese http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036
a zároveň umožňuje priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom ako aj ďalšej doplňujúcej dokumentácii v
elektronickej forme na portáli https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/1790
Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje.
Predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
V súlade s ustanovením § 20 zákona o verejnom obstarávaní, sa komunikácia a výmena informácií medzi verejným
obstarávateľom a záujemcami / uchádzačmi uskutočňuje v slovenskom príp. českom jazyku písomne prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným funkcionalitami EO EKS. Komunikácia, výmena a uchovávanie informácií sa uskutočňuje spôsobom, ktorý zabezpečí integritu a zachovanie dôvernosti údajov uvedených v ponuke.
Podrobné pravidlá a podmienky komunikácie a výmeny informácií v tomto verejnom obstarávaní v rámci EO EKS sú
uvedené v platných všeobecných podmienkach a manuáloch EO EKS.
O vysvetlenie informácií, uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch
alebo v inej sprievodnej dokumentácii, môže záujemca požiadať elektronicky na webovej adrese podľa bodu I.3) tejto
výzvy, kde verejný obstarávateľ zároveň zverejní vysvetlenia alebo iné doplňujúce informácie.
Vysvetlenie informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej
dokumentácii verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však - podľa § 113 ods. 7 ZVO,
tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne
vopred, a to prostredníctvom portálu https://eo.eks.sk
Vysvetlenie bude verejne a priamo prístupné na Elektronickej tabuli v rámci systému EO EKS a predmetného verejného obstarávania a zároveň bude registrovaným záujemcom odosielané/doručované prostredníctvom portálu
https://eo.eks.sk do konta záujemcu, zriadenom na predmetnom portáli. Momentom odoslania prostredníctvom
https://eo.eks.sk sa vysvetlenie považuje za doručené.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
29.03.2021

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité