Oznámenie 17857 - WYP

Obsah

17857 - WYP
Vestník č. 83/2021 - 08.04.2021

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Dunajská Streda
IČO: 00305383
Hlavná 50/16, 92901 Dunajská Streda
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Melotíková
Telefón: +421 903520052
Fax: +421 315903941
Email: dagmar.melotikova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.ezakazky.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/431375
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.ezakazky.sk/refam/index.cfm?module=customer&page=ShowProfile&ItemID=44616993&
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Revitalizácia časti parku voľného času v Dunajskej Strede „MEETING POINT“
Referenčné číslo: 8/ME/2021
II.1.2) Hlavný kód CPV
45236250-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Cieľom revitalizácie časti parku voľného času v Dunajskej Strede MEETING POINT je prestavba a modernizácia spevnených plôch, inžinierskych sietí, sadových úprav pre celoročné pôsobenie. Urbanisticko-architektonické a krajinárske riešenie patrí polohou v rámci organizmu mesta dotykovej k centru (tangenciálna poloha). V tesnej blízkosti sa nachádza mestská športová hala, futbalový štadión MOL Aréna, vonkajšie športové ihriská (umelá tráva pre futbal, malé cvičné ihrisko pre futbal, basketbal) a detské ihrisko. Tieto zariadenia boli realizované respektíve revitalizované v posledných rokoch. Na danom území sa organizujú podujatia ako Žitnoostrovský jarmok, beh na Silvestra, vianočný jarmok, Mundus-vínny festival, koncerty, hudobné a tanečné festivaly.
Vytváranie optimálnych prevádzkových vzťahov, tj. nové riešenie systému verejného osvetlenia, umiestňovanie prvkov mestského mobiliáru, prvkov odpadového hospodárstva, chodníkovej fontány a riešenie dopravného vzťahu chodcov a cyklistov je prvoradým cieľom projektovej dokumentácie.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
1 253 632,76 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45236250-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Miesto realizácie stavebných prác: Mesto Dunajská Streda
č.p. 1775/19, 1775/8, 1775/13, 1775/9, 1775/43, 1620/53, 1620/19, 1620/21 kataster Dunajská Streda LV 5392, 3251
II.2.4) Opis obstarávania
Cieľom revitalizácie časti parku voľného času v Dunajskej Strede MEETING POINT je prestavba a modernizácia spevnených plôch, inžinierskych sietí, sadových úprav pre celoročné pôsobenie. Urbanisticko-architektonické a krajinárske riešenie patrí polohou v rámci organizmu mesta dotykovej k centru (tangenciálna poloha). V tesnej blízkosti sa nachádza mestská športová hala, futbalový štadión MOL Aréna, vonkajšie športové ihriská (umelá tráva pre futbal, malé cvičné ihrisko pre futbal, basketbal) a detské ihrisko. Tieto zariadenia boli realizované respektíve revitalizované v posledných rokoch. Na danom území sa organizujú podujatia ako Žitnoostrovský jarmok, beh na Silvestra, vianočný jarmok, Mundus-vínny festival, koncerty, hudobné a tanečné festivaly.
Vytváranie optimálnych prevádzkových vzťahov, tj. nové riešenie systému verejného osvetlenia, umiestňovanie prvkov mestského mobiliáru, prvkov odpadového hospodárstva, chodníkovej fontány a riešenie dopravného vzťahu chodcov a cyklistov je prvoradým cieľom projektovej dokumentácie.
V návrhu sme vychádzali z investičného zámeru Mestského úradu Dunajská Streda. Naša štúdia vypracovaná v roku 2019 bola určená ako podklad pre ďalšie projektové účely. Presná definícia vyhradeného územia nezasahuje do chránených častí parku. Po pasportizácií verejnej zelene, spevnených plôch a inžinierskych sietí sa pristúpilo k návrhu.
Výsledné riešenie mestského interiéru vo veľkej miere je podriadené riešeniu dopravného vzťahu, v našom prípade k doprave pre peší pohyb a pre cyklistov. Bolo ovplyvnené množstvom determinujúcich činiteľov.
Krajinársko- architektonické riešenie mestského interiéru je v štýle moderného amfiteátra, ktorý zabezpečí možnosť organizovanie kontrolovaných podujatí v exteriéri.
Cieľom riešenia je, aby návštevníci parku mohli stráviť príjemný čas či už posedením na lavičke pri dobrej knižke, pozorovaním okoloidúcich ľudí a s detskými hrami pre najmenších. Hlavným cieľom je zabezpečiť technické podmienky pre spoločenské podujatia organizované celoročne Mestom Dunajská Streda
Snaha tvorcov je oživiť prostredie s veľkým potenciálom, nakoľko sa jedná o významnú zelenú plochu s ekologickou hodnotou, ktorá sa nachádza priamo v športovej a oddychovej zóne, čo zaručuje výbornú dostupnosť (dopravnú, časovú). Návrh projektu je predkladaný tak, aby sa uchovali hodnoty a dedičstvo, ktoré nám zanechali tvorcovia mestského parku.
V projekte pre stavebné povolenie a realizáciu boli vyšpecifikované prvky mestského interiéru.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
1 253 632,76 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 3
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO, plnenie tejto podmienky účasti verejný obstarávateľ vyžaduje pre príslušnú časť predmetu zákazky.
a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe- výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace
b)nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c)nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu- doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace
V prípade podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. c) dochádza k jej rozšíreniu kde k daňovým nedoplatkom voči daňovému úradu pribudnú aj evidované daňové nedoplatky voči colnému úradu. Uchádzač alebo záujemca preukazuje túto podmienku účasti doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace.
d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace
e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky
f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - doloženým čestným vyhlásením,
g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať
h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 , v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady. Hospodársky subjekt môže uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: FINANČNÉ A EKONOMICKÉ POSTAVENIE
Uchádzač preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie podľa:
Bod č. 1
Podľa § 33 ods. 1 písm. d) prehľadu o celkovom obrate a ak je to vhodné, prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky alebo koncesie týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti
Bod 2.
Podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky.

Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň finančného a ekonomického postavenia:
Prehľad o celkovom dosiahnutom obrate vo výške 1 200 000,00,- EUR alebo ekvivalent v inej mene za posledné 3 hospodárske roky alebo za hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti uchádzač preukazuje prehľadom o celkovom obrate. Pokiaľ je uchádzač vedený na www.registeruz.sk - stačí uviesť odkaz.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
2.1Uchádzač predloží a preukáže vyjadrením každej banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, v ktorej/ktorých má uchádzač vedený účet, že
-uchádzač nebol v nepovolenom debete za predchádzajúce obdobie 24 mesiacov ku dňu vystavenia vyjadrenia každej banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, resp. za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu;
-bežný účet uchádzača nebol predmetom exekúcie za predchádzajúce obdobie 24 mesiacov ku dňu vystavenia vyjadrenia každej banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, resp. za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu;
-pri splácaní úveru, uchádzač dodržuje splátkový kalendár.

Verejný obstarávateľ bude akceptovať len vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky a verejný obstarávateľ ho neuzná.
Predložené vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, musí byť nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky.
2.2Uchádzač predloží Čestné vyhlásenie uchádzača, že ku dňu predloženia ponuky má otvorené účty len v banke/bankách alebo pobočky zahraničnej banke/bankách, od ktorých predložil vyjadrenie/ia požadované v bode 2.1.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: TECHNICKÁ SPÔSOBILOSŤ ALEBO ODBORNÁ SPÔSOBILOSŤ
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní (originál alebo úradne osvedčená kópia všetkých dokladov):

Bod č. 1
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky:
§ 34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

Bod č. 2
Podľa § 34 ods. 1 písm. h) ZVO uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy.

Bod 3
Podľa § 34 ods. 1 písm. d) opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality.

Bod č. 4
Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.

Bod č. 5
Podľa § 34 ods. 1 písm. m) ZVO ak ide o tovar, ktorý sa má dodať,
1.vzorkami, opismi alebo fotografiami, ktorých pravosť musí byť overená, ak to verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ vyžaduje
alebo
2.certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Splnenie vyššie uvedeného uchádzač preukáže predložením certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu.
Lavica typu A
Lavica typu B
Kôš pre triedený odpad so strieškou
Oceľové informačné smerové tabule
Basketbalová súprava
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Uchádzač predloží Zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej v tomto bode aj ,,rozhodné obdobie), ktorým preukáže, že uskutočnil stavebné práce na predmete rovnakom alebo obdobnom ako je predmet zákazky, pričom preukáže, že v rozhodnom období realizoval minimálne 1 zákazku, z ktorej bude jasne a určito preukázané, že predmetom boli stavebné práce na rovnakých alebo obdobných stavebných objektoch ako je predmet zákazky v hodnote rovnakej alebo vyššej ako 1 200 000,00 eur bez DPH. Zoznam musí byť doplnený potvrdením/potvrdeniami odberateľa/ov, za každú realizovanú zákazku definovanú v predchádzajúcej vete, a ktorá je obsiahnutá v predloženom Zozname.
K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky ku dňu 31.12. príslušného roka.
Zoznam uskutočnených stavebných prác musí byť podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, podľa toho, kto je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch v súlade s dokladom o oprávnení podnikať.

Pre účely vyhodnotenia podmienky účasti v zmysle tohto bodu, bude verejný obstarávateľ akceptovať len stavebné práce uskutočnené na stavebnom objekte rovnakom alebo obdobnom ako je predmet zákazky, pričom uskutočnením stavebných prác na stavebnom objekte rovnakom alebo obdobnom ako je predmet zákazky sa rozumejú inžinierske stavby.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Uchádzač musí preukázať, že uplatňuje environmentálne opatrenia resp. má zavedený systém riadenia zohľadňujúci ochranu životného prostredia, čo použije pri plnení zmluvy.
Ako dôkaz zhody s dodržiavaním ochrany životného prostredia preukáže uchádzač platným dokladom: Certifikátom STN EN ISO 14001 systém environmentálneho manažérstva v oblasti stavebníctva, vydaný akreditovaným certifikačným orgánom alebo iným ekvivalentným dôkazom rovnocenným opatreniam environmentálneho manažérstva.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Uchádzač musí preukázať, že má zavedený systém manažérstva kvality, ktorý použije pri plnení zmluvy.
Ako dôkaz zavedeného systému manažérstva kvality preukáže uchádzač platným dokladom:
ISO 9001 v oblasti stavebníctva, alebo rovnocenné osvedčenia vydávané na základe systémov, ktoré boli certifikované akreditovanou osobou v zmysle zák. č. 505/2009 Z. z. o akreditácii orgánov posudzovania zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, alebo vydané príslušnými orgánmi členských štátov Európskeho spoločenstva na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu, ktorý potvrdzuje, že uchádzač má vo svojej organizácii zavedený systém manažérstva kvality. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi iných členských štátov EÚ.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
1.1Uchádzač preukáže min. 1 osobu zodpovednú za riadne zhotovenie predmetu zákazky - Stavbyvedúceho, pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží doklady:
1.1.1Doklad zodpovednej osoby Stavbyvedúceho (stavbyvedúci za inžinierske stavby): Osvedčenie s odborným zameraním stavbyvedúci pre inžinierske stavby v zmysle Zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad.
1.1.2Profesijný životopis zodpovednej osoby - Stavbyvedúceho, ktorý musí obsahovať min. tieto údaje:
-identifikačné údaje zodpovednej osoby (meno a priezvisko zodpovednej osoby);
-kontaktné údaje zodpovednej osoby (tel. č., mailová adresa);
-súčasného zamestnávateľa (názov, sídlo);
-súhrnné praktické skúsenosti v pozícii stavbyvedúci v celkovom súhrnnom rozsahu min. 5 rokov, s riadením realizovaných stavieb,
Kompletné znenie textu sa nachádza v súťažných podkladoch, výzva neumožňuje použiť dostatočné množstvo znakov.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 06.05.2021 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 06.05.2021 10:00
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutočni dňa 06.05.2021 o 10:00 hod. prostredníctvom elektronického nástroja www.ezakazky.sk. Otváranie ponúk bude uskutočnené podľa § 52 ods. 1 a ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní v súlade s právnym poriadkom platným v Slovenskej republike. Otváranie ponúk je verejné.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk bude prítomná komisia verejného obstarávateľa a verejný obstarávateľ umožnil elektronickú účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických
prostriedkov. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať
spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk . obmedzenia.
Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:
a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk,
b) klikne na názov zákazky,
c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady,
d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu;
d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov
uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk .
Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, podľa zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať v zákonnej lehote určené zákonom o verejnom obstarávaní o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk .
Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená v primeranej lehote určenej zákonom prostredníctvom elektronickéh
komunikačného portálu www.ezakazky.sk . Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa
súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. V rámci dodržania princípu rovnakého
zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob
komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie je uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného
obstarávania vo formulári výzvy na predkladanie ponúk limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári
do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie.
Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Zábezpeka podľa § 46 ZVO vo výške 10 000 eur.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
06.04.2021

Redakčné opravy

26364 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 112/2021
V oznámení 17857-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Dunajská Streda, Hlavná 50/16, 929 01 Dunajská Streda zverejnenom vo VVO č. 083/2021 zo dňa 08.04.2021 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 06.05.2021 09:00 Má byť: 13.05.2021 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 06.05.2021 10:00 Má byť: 13.05.2021 10:00

Profil Obstarávateľa


Dôležité