Oznámenie 18215 - WYS

Obsah

18215 - WYS
Vestník č. 85/2021 - 12.04.2021

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Komárno
IČO: 00306525
Nám. gen. Klapku 1, 94501 Komárno
Slovensko
Kontaktná osoba: zodpovedná za predmet zákazky: Ing.arch. Katalin Besse, zodpovedná za VO: Ing. Helena Polónyi
Telefón: +421 905826576
Fax: +421 35357702703
Email: polonyi@orangemail.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/431209
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.ezakazky.sk/polonyi/index.cfm?module=customer&page=ShowProfile&ItemID=38405843&
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Vypracovanie projektovej dokumentácie – Komplexná rekonštrukcia budovy bývalej polikliniky na parc. č. 950 v k.ú. Komárno
Referenčné číslo: 1/2021/VO/po
II.1.2) Hlavný kód CPV
71200000-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom služby je vykonanie prieskumov (zameranie), spracovanie architektonickej štúdie riešenia budovy pre jej nové funkcie a spracovanie všetkých stupňov projektovej dokumentácie.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
135 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71242000-6
71320000-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
MsÚ Komárno, Nám. gen. Klapku 1 945 01 Komárno
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom služby je vykonanie prieskumov (zameranie), spracovanie architektonickej štúdie riešenia budovy pre jej nové funkcie a spracovanie všetkých stupňov projektovej dokumentácie.
Ďalej je to inžinierska činnosť v rozsahu zabezpečenia stanovísk dotknutých orgánov v územnom a stavebnom konaní a autorský dohľad generálneho projektanta na: Komplexnú rekonštrukciu budovy bývalej polikliniky na parc. č. 950, k. ú. Komárno a vypracovanie projektovej dokumentácie v rozsahu:
1- Zameranie a dokumentácia skutočného stavu budovy
2- Architektonická štúdia v rozsahu dokumentácie pre územné rozhodnutie
3- Projektová dokumentácia pre stavebné povolenie
4- Projektová dokumentácia pre realizáciu stavby.
Podrobnosti sú uvedené v časti B Podrobný opis predmetu zákazky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Predpokladaná hodnota
135 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 8
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 a ich preukázanie podľa § 32 ods. 2 a 3 zákona č. 343/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) formou predloženia dokladov, alebo formou zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasledujúcich zákona, predložením dokladov alebo formou čestného vyhlásenia podľa § 114 zákona.
Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, nemusí preukazovať splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. e).
Hodnotenie splnenia podmienok účasti uchádzačov podľa § 32 zákona bude nasledovné:
Ak uchádzač nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, predkladá predmetné doklady v needitovateľnej forme vo formáte pdf podpísané elektronicky inštitúciou, ktorá potvrdenie vydala, alebo podpísané príslušnou inštitúciou v listinnej podobe, elektronicky overenou uchádzačom.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Splnenie podmienky účasti podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona: uchádzač preukáže predložením týchto dokladov a dokumentov (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov a dokumentov):
Uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti prehľadom o dosiahnutom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti predložením čestného vyhlásenia podpísaného osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uvedie dosiahnutý obrat v predmete zákazky za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo prevádzkovania činnosti.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa ekonomického a finančného postavenia spoločne.
Uchádzač predloží zároveň z účtovnej závierky kópiu výkazov ziskov a strát za posledné tri hospodárske roky, alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov za požadované roky. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj informáciu uchádzača o tom, že dokument bol zverejnený v RÚZ, ktorého správcom je Ministerstvo financií SR (http://www.registeruz.sk).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Požadovaná výška obratu za predchádzajúce 3 roky je v hodnote dvojnásobku predpokladanej hodnoty zákazky vo výške 270.000.- € bez DPH.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov.
Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením podľa § 114 zákona.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne.

Pod obdobným charakterom a rozsahom poskytovaných služieb sa myslia služby súvisiace so spracovaním projektovej dokumentácie v rozsahu uvedenom v bode II.2.4.

2. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi a odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1: Uchádzač musí požadovaným zoznamom poskytnutých služieb a kvalifikovanými referenciami (uvedenými v Evidencii referencií na ÚVO) preukázať, že vo vyššie uvedenom období realizoval:
služby v počte min. tri rovnakého alebo obdobného charakteru a zložitosti ako predmet zákazky v súhrnnej min. hodnote 270 000.- EUR bez DPH alebo ekvivalent v inej mene.
Zoznam musí obsahovať aj informáciu o tom, či je uvedená zákazka realizovaná pre verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa, alebo pre súkromný sektor, aby verejný obstarávateľ vedel dohľadať referencie v Evidencii referencií, vedenej Úradom pre verejné obstarávanie.
V prípade, ak zákazka bola realizovaná pre súkromný sektor, v zozname musí byť uvedená kontaktná osoba odberateľa pre overenie poskytnutej informácie o realizácii zákazky.
Zoznam musí obsahovať minimálne tieto údaje:
-identifikácia dodávateľa,
-identifikácia odberateľa s kontaktnými údajmi poverenej osoby odberateľa,
-názov predmetu zmluvy,
-stručný opis plnenia, z ktorého musí byť zrejmý predmet plnenia rovnaký alebo podobný ako predmet zákazky,
-cena predmetu zmluvy v EUR bez DPH (resp. podiel na plnení),
-lehota dodania (mesiac, rok).
K bodu 2.:
Údaje o vzdelaní a odbornej praxi a odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy (min. 2 osoby) budú uvedené v zozname týchto osôb, v ktorom verejný obstarávateľ požaduje uviesť nasledovné údaje:
-meno, priezvisko,
-pracovné zaradenie,
-najvyššie dosiahnuté vzdelanie,
-odbornú prax v požadovanej oblasti v trvaní min. päť rokov
-osvedčenie vydané SKSI
Zoznam musí byť doložený životopismi osôb uvedených v zozname a osvedčeniami.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie: Zákon č. 138/1992 Zb.,
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky sú uvedené v návrhu zmluvy o dielo.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 26.04.2021 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2021
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 26.04.2021 10:00
Miesto: Miesto: Elektronický portál www.ezakazky.sk
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejne prístupné uchádzačom, ktorí predložili ponuku. Všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuky prostredníctvom portálu https://www.ezakazky.sk/polonyi/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=38405843&, bude v lehote na otváranie ponúk umožnený prístup k návrhu na plnenie kritérií vyjadriteľných číslom všetkých predložených ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Súťažné podklady sú dostupné na profile verejného obstarávateľa na stránke http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/429563 a na stránke https://www.ezakazky.sk/polonyi/index.cfm?module=customer&page=ShowProfile&ItemID=38405843&.
Predmetné verejné obstarávanie bude realizované ako podlimitná zákazka na poskytovanie služieb
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne v slovenskom jazyku prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov.
Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk, https://www.ezakazky.sk/polonyi/index.cfm?module=customer&page=ShowProfile&ItemID=38405843&;.
Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia od okamihu registrácie v príslušnej zákazke.
Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:
a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu
https://www.ezakazky.sk/polonyi/index.cfm?module=customer&page=ShowProfile&ItemID=38405843&,
b) klikne na názov zákazky,
c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady,
d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
Klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke https://www.ezakazky.sk/polonyi/index.cfm?module=customer&page=ShowProfile&ItemID=38405843&;.
Vyššie uvedený postup povinnej registrácie na portáli ezakazky platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa na stránke UVO alebo iným spôsobom.
Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Verejný obstarávateľ nevyžaduje zábezpeku.
Predmetné verejné obstarávanie nie je žiadne z uvedených (ani zelené, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty).
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
08.04.2021

Redakčné opravy

20936 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 94/2021
V oznámení 18215-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Komárno, Nám. gen. Klapku 1, 945 01 Komárno zverejnenom vo VVO č. 085/2021 zo dňa 12.04.2021 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Zoznam a krátky opis podmienok: Namiesto: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením podľa § 114 zákona. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Pod obdobným charakterom a rozsahom poskytovaných služieb sa myslia služby súvisiace so spracovaním projektovej dokumentácie v rozsahu uvedenom v bode II.2.4. Má byť: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. a) s prihliadnutím na ustanovenie § 34 ods. 2 zákona zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce roky od roku 2015 do vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením podľa § 114 zákona. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Pod obdobným charakterom a rozsahom poskytovaných služieb sa myslia služby súvisiace so spracovaním projektovej dokumentácie v rozsahu uvedenom v bode II.2.4. III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Namiesto: K bodu 2: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi a odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy (min. 2 osoby) budú uvedené v zozname týchto osôb, v ktorom verejný obstarávateľ požaduje uviesť nasledovné údaje: -meno, priezvisko, -pracovné zaradenie, -najvyššie dosiahnuté vzdelanie, -odbornú prax v požadovanej oblasti v trvaní min. päť rokov -osvedčenie vydané SKSI Zoznam musí byť doložený životopismi osôb uvedených v zozname a osvedčeniami. Má byť: K bodu 2: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi a odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy (min. 2 osoby) budú uvedené v zozname týchto osôb, v ktorom verejný obstarávateľ požaduje uviesť nasledovné údaje: -meno, priezvisko, -pracovné zaradenie, -najvyššie dosiahnuté vzdelanie, -odbornú prax v požadovanej oblasti v trvaní min. päť rokov -osvedčenie vydané Slovenskou komorou stavebných inžinierov, resp. Slovenskou komorou architektov Zoznam musí byť doložený životopismi osôb uvedených v zozname a osvedčeniami. IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 26.04.2021 09:00 Má byť: 04.05.2021 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 26.04.2021 10:00 Má byť: 04.05.2021 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité