Oznámenie 21363 - WYP

Obsah

21363 - WYP
Vestník č. 95/2021 - 26.04.2021

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Nitrica
IČO: 00318329
Nitrica 489, 97222 Nitrica
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Anton Gardian
Telefón: +421 424443891
Email: info@mpprofit.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/431501
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
MP Profit PB, s.r.o.
IČO: 50068849
Hliníky 712/25 , 01701 Považská Bystrica
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Anton Gardian
Telefón: +421 424443891
Email: info@mpprofit.sk
Adresa (URL): http://www.ezakazky.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
KANALIZÁCIA A COV OBCE NITRICA
Referenčné číslo: K_COV_04_2021_ON
II.1.2) Hlavný kód CPV
45231300-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom stavebných prác je vybudovanie navrhovaných kanalizačných zberačov, ich vetiev, kanalizačných zaústení
(s postupne dobudovanými kanalizačnými prípojkami) a s vybudovaním navrhovaných ČOV1 a ČOV2 (areál ZŠ), ktorým sa zabezpečí čistenie splaškových odpadových vôd obce Nitrica (z existujúcich rodinných domov, občianskej vybavenosti a podnikateľských subjektov). Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
3 189 417,08 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45252127-4
45112000-5
45332000-3
45310000-3
45232400-6
45252130-8
45351000-2
45233160-8
45311000-0
45342000-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Katastrálne územie obce Nitrica
II.2.4) Opis obstarávania
Stavba KANALIZÁCIA A ČOV OBCE NITRICA je členená na stavebné objekty nasledovne :
SO-01 Kanalizácia
SO-01.1 Kanalizácia 1. časť(realizované úseky stokovej siete)
SO-01.2 Kanalizácia 2. časť(navrhované úseky stokovej siete)
SO-02 ČOV
SO-03 Prípojka vody
SO-04 Elektro prípojka
SO-05 Technológia ČOV
SO-06 Kanalizačné zaústenia
SO-07 ČOV2 (areál ZŠ)
Stavebné objekty SO-01, SO-02, SO-03, SO-04 a SO-05 boli súčasťou pôvodného projektu stavby, ktorý vypracovala spoločnosť FOX PROJECT Prievidza v roku 1992. Stavebné objekty SO-06 a SO-07sú novými stavebnými objektami stavby.
V stavebnom objekte SO-01.2 Kanalizácia 2. časť sú riešené navrhované (nerealizované) úseky stokovej siete (splašková kanalizácia) obce Nitrica. Jedná sa o nasledovné kanalizačné zberače a ich vetvy :
vetva A5 PVC DN 300 mm dĺžky 90,00 m
vetva A6 PVC DN 300 mm dĺžky 37,00 m
vetva C2 PVC DN 300 mm dĺžky 199,00 m
vetva C3 PVC DN 300 mm dĺžky 100,00 m
vetva C5 PVC DN 300 mm dĺžky 542,00 m
vetva C5 PVC DN 300 mm dĺžky 30,00 m
vetva C6 PVC DN 300 mm dĺžky 15,00 m
vetva C7 PVC DN 300 mm dĺžky 23,00 m
zberačB PVC DN 300 mm dĺžky 647,00 m
zberačB PVC DN 300 mm dĺžky 125,00 m
vetva B1 PVC DN 300 mm dĺžky 306,00 m
vetva B2 PVC DN 300 mm dĺžky 260,00 m
vetva B3 PVC DN 300 mm dĺžky 140,00 m
vetva B4 PVC DN 300 mm dĺžky 62,00 m
vetva B5 PVC DN 300 mm dĺžky 46,00 m
vetva B6 PVC DN 300 mm dĺžky 64,00 m
vetva B7 PVC DN 300 mm dĺžky 278,50 m
vetva B8 PVC DN 300 mm dĺžky 94,00 m
vetva B9 PVC DN 300 mm dĺžky 20,00 m
spolu projektovaná dĺžka 3 078,50 m
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
3 189 417,08 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 16
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: ITMS kód projektu: 302041N013
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č.343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) spôsobom podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
Upozornenie:
Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti osobné postavenie v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
S ohľadom na skutočnosť, že z technických dôvodov nie je možné získať údaje alebo výpisy z informačných systémov Generálnej prokuratúry, predkladá záujemca/uchádzač doklady podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona vo forme skenu výpisov z registra trestov vydaných v listinnej podobe, a to v súlade s ustanovením § 1 ods. 6 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii).
Doklady, ktoré sa nepredkladajú:
V prípade preukázania splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona výpisom z Obchodného registra Slovenskej republiky alebo výpisom zo Živnostenského registra Slovenskej republiky, záujemca/uchádzač nie je povinný v zmysle § 32 ods. 3 zákona tieto doklady predkladať verejnému obstarávateľovi, a to z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti podľa § 33 ods. 2 ZVO. Verejný obstarávateľ písomne požiada uchádzača o nahradenie inej osoby, prostredníctvom ktorej preukazuje finančné a ekonomické postavenie, ak existujú dôvody na vylúčenie. Ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu, uchádzač je tak povinný urobiť do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca postupovať v zmysle § 33 ods. 2 ZVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.: Podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO uchádzač preukáže prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti v celkovej výške minimálne 3 000 000,00 EUR bez DPH. Za obrat v oblasti predmetu zákazky sa považuje obrat za činnosti v oblasti realizácie stavebných prác.
V prípade, ak záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike, verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné
doklady/osvedčenia vydané podľa právnych noriem členského štátu.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO uchádzač preukáže svoju technickú a lebo odbornú spôsobilosť zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
i. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
ii. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené
2. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač preukáže svoju technickú a lebo odbornú spôsobilosť údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov,
3. Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. h) v súvislosti s §36 zákona o verejnom obstarávaní: predloženie certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie určitých noriem environmentálneho riadenia uchádzačom. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
4. Podľa § 34 ods. 1 písm. j) údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade sa postupuje podľa § 34 ods. 3 ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečovať.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.: V zozname stavebných prác musia byť stavby rovnakého alebo podobného predmetu v závislosti od charakteru hlavného predmetu zákazky. Uchádzač preukáže realizáciu stavebných prác obdobných ako je predmet zákazky, pričom minimálna súhrnná hodnota týchto prác musí byť v relevantnom období minimálne 3 000 000,00 EUR bez DPH, pričom z toho uchádzač preukáže nasledovné:
- Realizáciu min. 1 ks výstavby alebo rekonštrukcie ČOV v hodnote min. 250 000 EUR bez DPH, alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene.
- Realizáciu min. 1 ks výstavby alebo rekonštrukcie kanalizácie s nákladom min. 1 000 000 EUR bez DPH, alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene.
Uchádzač môže preukázať vyššie uvedené aj jednou zákazkou za predpokladu, že táto bude spĺňať všetky požiadavky.
K bodu 2.: Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom nasledujúcich kľúčových odborníkov:
Kľúčový odborník 1: Hlavný stavbyvedúci pre inžinierske stavby, podkategória: vodohospodárske stavby/ potrubné energetické a iné líniové stavby s min. 3 ročnou praxou na požadovanej pozícii v rámci ktorej má skúsenosti s výstavbou kanalizácií a ČOV so súhrnným rozpočtovým nákladom min. 1 000 000,00 EUR bez DPH a s platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Z. z. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané príslušným orgánom v krajine sídla osoby zodpovednej za riadenie stavebných prác.
Kľúčový odborník 2: Stavbyvedúci pre technologické zariadenia, kategória Technické, technologické a energetické vybavenie stavieb, podkategória: výrobné a technologické zariadenia s min. 3 ročnou praxou na požadovanej pozícii a s platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Z. z. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané príslušným orgánom v krajine sídla osoby zodpovednej za riadenie stavebných prác.
Kľúčový odborník 3: Osoba zodpovedná za vykonávanie skúšok preukázanie tesnosti. Kľúčový odborník mu byť držiteľom platného certifikátu v zmysle STN EN ISO 9712, vydaný v zmysle STN EN ISO / EIC 17024 na oprávnenie vykonávania skúšok tesnosti LTB, stupeň min. 2, výrobkové odvetvie rúry a potrubia.
Kľúčový odborník 4: Autorizovaný odborník v oblasti geodézie a kartografie odborná spôsobilosť na vykonávanie geodetických a kartografických činností podľa § 5 zákona č. 215/1995 Z.z.,v platnom znení. Uchádzač predloží originál, alebo úradne overenú kópiu, alebo kópiu s originálom odtlačku pečiatky a originálom podpisu odborníka dokladu o odbornej spôsobilosti. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj ekvivalent tohto osvedčenia.
K bodu 3: Uchádzač doloží, že je držiteľom platného certifikátu ISO 14001 pre oblasť rovnakú alebo podobnú ako predmet zákazky, pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, alebo z noriem členských štátov Európskeho spoločenstva alebo ekvivalent. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
K bodu 4: Uchádzač musí zoznamom a pripojenými dokladmi preukázať, že disponuje minimálne nasledovnými strojmi a technickými zariadeniami alebo ekvivalentným zariadeniami:
- min. 2x rýpadlo kolesové/pásové/,
- min. 3x nákladné auto - sklápač,
- min. 2x systém na paženie výkopov
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 17.05.2021 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.04.2022
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 18.05.2021 11:00
Miesto: Obec Nitrica
Nitrica 489
972 22 Nitrica
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční v sídle verejného obstarávateľa v súlade s § 52 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia.
Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:
a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk,
b) klikne na názov zákazky,
c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady,
d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu;
d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, podľa zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať v zákonnej lehote určené zákonom o verejnom obstarávaní o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená v primeranej lehote určenej zákonom prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk. Nepostačuje, aby žiadosť bola doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie je uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári výzvy na predkladanie ponúk limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie.
Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Z uvedeného dôvodu bol v texte Výzvy uvedený iba komunikačný portál a základné pravidlá vyžiadania podkladov či požiadania o vysvetlenie. Uchádzač vo svojej ponuke predloží splnenie podmienok účasti, čestné vyhlásenia, požiadavky na predmet zákazky bližšie uvedené v súťažných podkladov a iné dokumenty vyžadované v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške 90 000,00 EUR. Ostatné informácie a podmienky zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
22.04.2021

Redakčné opravy

26927 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 116/2021
V oznámení 21363-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Nitrica, Nitrica 489, 972 22 Nitrica zverejnenom vo VVO č. 095/2021 zo dňa 26.04.2021 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 17.05.2021 10:00 Má byť: 01.06.2021 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 18.05.2021 11:00 Má byť: 02.06.2021 11:00
28229 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 127/2021
V oznámení 21363-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Nitrica, Nitrica 489, 972 22 Nitrica zverejnenom vo VVO č. 095/2021 zo dňa 26.04.2021 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.5) Celková predpokladaná hodnota Namiesto: 3 189 417,08 EUR bez DPH Má byť: 3 379 486,18 EUR bez DPH II.2.6) Predpokladaná hodnota Namiesto: 3 189 417,08 EUR bez DPH Má byť: 3 379 486,18 EUR bez DPH IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 01.06.2021 10:00 Má byť: 09.06.2021 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 02.06.2021 11:00 Má byť: 10.06.2021 11:00
28767 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 133/2021
V oznámení 21363-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Nitrica, Nitrica 489, 972 22 Nitrica zverejnenom vo VVO č. 095/2021 zo dňa 26.04.2021 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 09.06.2021 10:00 Má byť: 14.06.2021 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 10.06.2021 11:00 Má byť: 15.06.2021 11:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité