Oznámenie 26376 - MST

Obsah

26376 - MST
Vestník č. 112/2021 - 06.05.2021

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Slovenská pošta, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36631124
Partizánska cesta 9, 97599 Banská Bystrica
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Michal Rybár
Telefón: +421 259393258
Email: rybar.michal@slposta.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/9015
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.posta.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/431820
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: inej adrese (uveďte ďalšiu adresu)
Slovenská pošta, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36631124
Nám. SNP 35 , 81420 Bratislava
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Michal Rybár
Telefón: +421 259393258
Email: rybar.michal@slposta.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/9015
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.posta.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
https://zadavaniezakaziek.posta.sk
I.6) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Poštové služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zabezpečenie osobných ochranných pracovných prostriedkov pre zamestnancov Slovenskej pošty, a.s.
Referenčné číslo: 004/VS/2021
II.1.2) Hlavný kód CPV
18100000-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka osobných ochranných pracovných prostriedkov pre zamestnancov Slovenskej pošty, a.s. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky a B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky, týchto súťažných podkladov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
1 096 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
18110000-3
18140000-2
18141000-9
18220000-7
18444112-1
18812200-6
18815000-5
18815100-6
18815200-7
18830000-6
18831000-3
33735100-2
35113440-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: 1.600 odberných miest na celom území SR
II.2.4) Opis obstarávania

1Protišmykové návleky na obuv - malé/veľképár8 600
2Bezpečnostné návleky s ochrannou špicou pár150
3Obuv gumená čižmypár950
4Obuv letná dámska/pánska O1pár9 500
5Obuv sezónna dámska/pánska O2pár11 350
6Obuv zimná dámska/pánska O2pár10 000
7Obuv bezpečnostná S3 (baganče)pár250
8Obuv bezpečnostná S2pár1 100
9Obuv bezpečnostná S2 zimnápár280
10Bunda zateplená reflexnáks400
11Bunda proti poréznaks30
12Proti porézne nohaviceks30
13Pás ľadvinovýks850
14Tričko dlhý rukávks2 500
15Tričko krátky rukávks5 230
16Vesta reflexná bez rukávovks1 400
17Vesta reflexná s potlačouks450
18Vesta rozlišovaciaks718
19Zástera gumená biela ks10
20Zástera koženáks8
21Rukavice pogumovane, antistaticképár16 500
22Rukavice protišmykové (s terčíkmi)pár5 000
23Rukavice kožené tenké pár1 800
24Rukavice kožené hrubé pár1 900
25Rukavice kožené zimné pár900
26Rukavice latexovépár1 400
27Rukavice zimné - pletené bez prstov s príklopkoupár2 900
28Rukavice zimné - pletené pár7 400
29Rukavice proti porézne pár280
30Rukavice odolné chemikáliám pár100
31Rukavice s tepelnou ochranoupár10
32Rukavice dielektricképár50
33Chránič sluchu - mušľové ks30
34Chránič sluchu - zátkovépár200
35Ochranný klip proti oslneniu na dioptrické okuliareks260
36Okuliare ochranné proti oslneniuks3 500
37Okuliare proti mechanickým vplyvomks200
38Prilba ochrannáks150
39Reflexný zámkový pásks4 702
40Polo maska + filterks12
41Náhradný filter do polo masky - AB1ks15
42Respirátor proti prachuks1 374
43Respirátor proti toxickým výparomks100
44Štít ochranný krátkyks21
45Lampa LED čelováks200
46Prilba cyklistickáks200
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
1 096 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 48
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia, uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
1.2.Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti uvedených v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní nasledovnými dokladmi:
a)písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. V súvislosti s nadobudnutím účinnosti zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov od 01.07.2016, uchádzač predloží aj výpis z registra trestov právnických osôb nie starší ako tri mesiace,
b)písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
c)písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu, nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
d)písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
e)písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
f)písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
Ak uchádzač nepredloží doklad podľa vyššie uvedeného bodu 1.2. písm. a), je povinný na účely preukázania podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, poskytnúť obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Výpis/y z registra trestov musí uchádzač v ponuke predložiť v prípade, ak uchádzačom je právnická osoba, ktorej člen štatutárneho orgánu/člen dozorného orgánu alebo prokurista nie je občanom Slovenskej republiky. Nakoľko však obstarávateľovi nie je umožnený prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii), uchádzač je povinný predložiť všetky vyššie požadované doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia.
1.3.Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.2. alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
1.4.Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.
V prípade, že zápis do zoznamu hospodárskych subjektov nepokrýva podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia ustanovené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač tieto skutočnosti preukáže samostatným dokladom preukazujúcim požadovanú podmienku účasti vydaným príslušnou inštitúciou. V prípade, že výpis zo Zoznamu hospodárskych subjektov neobsahuje potvrdenie miestne príslušného colného úradu (nadobudnutie účinnosti od 01.12.2019), uchádzač je povinný toto potvrdenie predložiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 2.1.podľa § 33 ods. 1 písm. d) prehľadom o celkovom obrate za posledné 3 hospodárske roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky v celkovej súhrnnej hodnote 700.000,- EUR bez DPH.
Ekvivalent v inej mene musí byť uchádzačom prepočítaný podľa kurzu Európskej centrálnej banky (ďalej len ECB) z inej meny na EUR, ktorý bol zverejnený ECB ako posledný v príslušnom roku. Ak má uchádzač účtovné závierky a ďalšie dokumenty zverejnené v Registri účtovných závierok, uvedie v ponuke len internetovú adresu, na ktorej sú výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch verejne prístupné. V prípade, že výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch uchádzača sú uložené v neverejnej časti Registra účtovných závierok, je potrebné predložiť ich scan originálu alebo ich úradne osvedčených kópií s osvedčovacou doložkou DataCentra prevádzkovateľa Registra účtovných závierok. V prípade, že ide o uchádzača so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, takýto uchádzač predkladá predmetné výkazy podľa platných právnych predpisov v krajine svojho sídla.

2.2.podľa § 33 ods. 1 písm. a) vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky (alebo bánk, ak má uchádzač otvorené účty vo viacerých bankách), ktorej je uchádzač klientom, o schopnosti plniť finančné záväzky, nie starším ako tri mesiace odo dňa predloženia ponuky. Vyjadrenie banky/bánk musí obsahovať údaje o tom, že:

2.2.1. uchádzač ku dňu vystavenia tohto potvrdenia v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár,

2.2.2. uchádzač ku dňu vystavenia tohto potvrdenia nie je v nepovolenom debete

2.2.3. jeho bežný účet nie je ku dňu vystavenia tohto vyjadrenia predmetom exekúcie.

Okrem vyjadrenia banky predloží uchádzač aj čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako v tých, ku ktorým predkladá vyjadrenie nemá záväzky. Čestné vyhlásenie bude podpísane uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, v prípade skupiny dodávateľov musí byť podpísané každým členom skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za člena skupiny dodávateľov, resp. splnomocneným lídrom skupiny. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky.

2.3.V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia, uvedených vo zverejnenom oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a súťažných podkladoch, za všetkých členov skupiny spoločne.

2.4.Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Pozn.: V súvislosti s nadobudnutím účinnosti zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov od 01.07.2016, splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní táto osoba preukazuje aj výpisom z registra trestov právnickej osoby, nie starším ako tri mesiace odo dňa uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 3.Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34
Požadovanú technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže predložením scanov nasledovných originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií:

3.1.podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: zoznamom dodaných tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Zoznam zmlúv musí obsahovať minimálne tieto údaje:
obchodné meno a sídlo dodávateľa,
obchodné meno a sídlo objednávateľa,
predmet dodania (z ktorého bude zrejmé splnenie požiadaviek obstarávateľa),
celkovú zmluvnú cenu,
počet odberných miest
lehotu dodania,
meno a priezvisko, kontakt - tel. č. a emailový kontakt kontaktnej osoby objednávateľa a jeho funkciu, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v zozname.

Uchádzač predloží zoznam zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v celkovej súhrnnej hodnote 300.000,- EUR bez DPH a zároveň preukáže dodávku tovarov na minimálne 100 odberných miest v súhrne.
V prípade, že uchádzač dodával tovary pre verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov, zároveň predloží internetový odkaz na referencie verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov zverejnených na www.uvo.gov.sk, preukazujúcich skutočnosti uvedené v predloženom zozname.

3.2.podľa § 34 ods. 1 písm. m) zákona o verejnom obstarávaní: ak ide o tovar, ktorý sa má dodať, 1. vzorkami, opismi alebo fotografiami, ktorých pravosť musí byť overená, ak to verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ vyžaduje alebo 2. certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu.

Uchádzač predloží vzorky uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky Tabuľka 1.

3.3.V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti, uvedených vo zverejnenom oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a súťažných podkladoch, za všetkých členov skupiny spoločne.

3.4.Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Pozn.: V súvislosti s nadobudnutím účinnosti zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov od 01.07.2016, splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní táto osoba preukazuje aj výpisom z registra trestov právnickej osoby nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
III.1.6) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške 30.000,- EUR
III.1.7) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov obstarávateľa viazaných na tento účel. Preddavok sa nebude poskytovať.
III.1.8) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade prijatia ponuky od skupiny dodávateľov obstarávateľ vyžaduje v súlade s § 37 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, aby skupina pred podpisom Zmluvy vytvorila určitú právnu formu potrebnú z dôvodu riadneho plnenia Zmluvy, napr. vytvorila združenie bez právnej subjektivity podľa § 829 Občianskeho zákonníka, niektorú z obchodných spoločností podľa Obchodného zákonníka, alebo iný právny vzťah vhodný na riadne plnenie Zmluvy. Úspešný uchádzač preukazuje vyššie uvedené skutočnosti, napr. v prípade obchodných spoločností, podľa Obchodného zákonníka výpisom z Obchodného registra, v prípade konzorcia postačuje predložiť platnú a účinnú zmluvu o združení podľa § 829 Občianskeho zákonníka. Úspešný uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, predkladá doklady podľa predpisov v tejto krajine.
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Úspešný uchádzač je povinný do 10 pracovných dní od prevzatia oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk doručiť obstarávateľovi:
-Kópiu poistnej zmluvy potvrdzujúcej uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú podnikateľom v predmete zákazky na sumu 50.000,- EUR alebo ekvivalent v inej mene, na jednu poistnú udalosť, na celé obdobie trvania Rámcovej dohody s obstarávateľom, dodávateľ sa zaväzuje každoročne predložiť na vyzvanie objednávateľa vždy aktuálne potvrdenie o zaplatení poistného.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Detaily o eaukcii sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.1.8) Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 31.05.2021 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.04.2022
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 31.05.2021 10:30
Miesto: Slovenská pošta, a.s., Nám SNP 35, 814 20 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Z dôvodu konania elektronickej aukcie je otváranie ponúk v zmysle § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní neverejné a uskutoční sa bez účasti uchádzačov. Zápisnica z otvárania ponúk, sa uchádzačom neposiela.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria vyhodnotenia ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy,
predmetné verejné obstarávanie nie je ani zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácii. V uvedenom obstarávacom postupe je zohľadnené sociálne hľadisko v súlade s bodom 6.10 návrhu Rámcovej dohody, ktorý tvorí prílohu súťažných podkladov.
Súťažné podklady v elektronickej forme sú zverejnené na https://zadavaniezakaziek.posta.sk.
Všetky požadované doklady a dokumenty uchádzač predkladá ako scan originálov alebo úradne osvedčených kópií.
Obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom
obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému IS EDO umiestneného na
https://zadavaniezakaziek.posta.sk. Uvedený spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi
obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
30.04.2021

Redakčné opravy

28470 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 130/2021
V oznámení 26376-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Slovenská pošta, a.s., Partizánska cesta 9, 975 99 Banská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 112/2021 zo dňa 06.05.2021 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 31.05.2021 10:00 Má byť: 02.07.2021 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 31.05.2021 10:30 Má byť: 02.07.2021 10:30
28880 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 134/2021
V oznámení 26376-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Slovenská pošta, a.s., Partizánska cesta 9, 975 99 Banská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 112/2021 zo dňa 06.05.2021 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.4) Opis obstarávania Namiesto: 1Protišmykové návleky na obuv - malé/veľképár8 600 2Bezpečnostné návleky s ochrannou špicou pár150 3Obuv gumená čižmypár950 4Obuv letná dámska/pánska O1pár9 500 5Obuv sezónna dámska/pánska O2pár11 350 6Obuv zimná dámska/pánska O2pár10 000 7Obuv bezpečnostná S3 (baganče)pár250 8Obuv bezpečnostná S2pár1 100 9Obuv bezpečnostná S2 zimnápár280 10Bunda zateplená reflexnáks400 11Bunda proti poréznaks30 12Proti porézne nohaviceks30 13Pás ľadvinovýks850 14Tričko dlhý rukávks2 500 15Tričko krátky rukávks5 230 16Vesta reflexná bez rukávovks1 400 17Vesta reflexná s potlačouks450 18Vesta rozlišovaciaks718 19Zástera gumená biela ks10 20Zástera koženáks8 21Rukavice pogumovane, antistaticképár16 500 22Rukavice protišmykové (s terčíkmi)pár5 000 23Rukavice kožené tenké pár1 800 24Rukavice kožené hrubé pár1 900 25Rukavice kožené zimné pár900 26Rukavice latexovépár1 400 27Rukavice zimné - pletené bez prstov s príklopkoupár2 900 28Rukavice zimné - pletené pár7 400 29Rukavice proti porézne pár280 30Rukavice odolné chemikáliám pár100 31Rukavice s tepelnou ochranoupár10 32Rukavice dielektricképár50 33Chránič sluchu - mušľové ks30 34Chránič sluchu - zátkovépár200 35Ochranný klip proti oslneniu na dioptrické okuliareks260 36Okuliare ochranné proti oslneniuks3 500 37Okuliare proti mechanickým vplyvomks200 38Prilba ochrannáks150 39Reflexný zámkový pásks4 702 40Polo maska + filterks12 41Náhradný filter do polo masky - AB1ks15 42Respirátor proti prachuks1 374 43Respirátor proti toxickým výparomks100 44Štít ochranný krátkyks21 45Lampa LED čelováks200 46Prilba cyklistickáks200 Má byť: 1Protišmykové návleky na obuv - malé/veľképár8 600 2Bezpečnostné návleky s ochrannou špicou pár150 3Obuv gumená čižmypár950 4Obuv letná dámska/pánska O1pár9 500 5Obuv sezónna dámska/pánska O2pár11 350 6Obuv zimná dámska/pánska O2pár10 000 7Obuv bezpečnostná S3 (baganče)pár250 8Obuv bezpečnostná S2pár1 100 9Obuv bezpečnostná S2 zimnápár280 10Bunda zateplená reflexnáks400 11Bunda proti poréznaks30 12Proti porézne nohaviceks30 13Pás ľadvinovýks850 14Tričko dlhý rukávks2 500 15Tričko krátky rukávks5 230 16Vesta reflexná bez rukávovks1 400 17Vesta reflexná s potlačouks450 18Vesta rozlišovaciaks718 19Zástera gumená biela ks10 20Zástera koženáks8 21Rukavice pogumovane, antistaticképár16 500 22Rukavice protišmykové (s terčíkmi)pár5 000 23Rukavice kožené tenké pár1 800 24Rukavice kožené hrubé pár1 900 25Rukavice kožené zimné pár900 26Rukavice latexovépár1 400 27Rukavice zimné - pletené bez prstov s príklopkoupár2 900 28Rukavice zimné - pletené pár7 400 29Rukavice proti porézne pár280 30Rukavice odolné chemikáliám pár100 31Rukavice s tepelnou ochranoupár10 32Rukavice dielektricképár50 33Chránič sluchu - mušľové ks30 34Chránič sluchu - zátkovépár200 35Ochranný klip proti oslneniu na dioptrické okuliareks260 36Okuliare ochranné proti oslneniuks3 500 37Okuliare proti mechanickým vplyvomks200 38Prilba ochrannáks150 39Reflexný zámkový pásks4 702 40Polo maska + filterks12 41Náhradný filter do polo masky - AB1ks15 42Respirátor proti prachuks1 374 43Respirátor FFP1 ks100 44Štít ochranný krátkyks21 45Lampa LED čelováks200 46Prilba cyklistickáks200

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité