Oznámenie 26552 - WYP

Obsah

26552 - WYP
Vestník č. 113/2021 - 07.05.2021

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
NBC Bratislava, o.z.
IČO: 42387086
Trnavská 29, 83104 Bratislava
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Jozef Hentek
Telefón: +421 905689284
Email: hentek.jozef@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/431918
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/431918
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
§ 8 zákona o verejnom obstarávaní
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Národné basketbalové centrum
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
„Rekonštrukcia športovej haly na Pasienkoch, súp. č. 1373 nachádzajúcej sa v Bratislave, Trnavská cesta č. 29“
Referenčné číslo: 2/2021
II.1.2) Hlavný kód CPV
45212210-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Rekonštrukcia športovej haly na Pasienkoch, súp. č. 1373 nachádzajúcej sa v Bratislave, Trnavská
cesta č. 29 Predmetom rekonštrukcie haly je modernizácia vnútorných priestorov športovej haly, zabezpečenie priestorových a plošných parametrov haly požiadavkám medzinárodnej organizácie FIBA a zlepšenie energetických bilancií hracej arény. Predmetom rekonštrukcie je samotný hlavný objekt haly Aréna. Rozsah rekonštrukcie sa týka predovšetkým obvodového plášťa objektu, vnútorného členenia a riešenia technickej infraštruktúry v rámci vnútorných rozvodov stavby.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v PD, v technickej správe a výkaze výmer, ktoré sú prílohou týchto súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
5 349 700,84 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
NBC - Športová hala, súp. č. 1373 nachádzajúca sa v Bratislave,Trnavská cesta č. 29.
II.2.4) Opis obstarávania
Rekonštrukcia športovej haly na Pasienkoch, súp. č. 1373 nachádzajúcej sa v Bratislave, Trnavská
cesta č. 29 Predmetom rekonštrukcie haly je modernizácia vnútorných priestorov športovej haly, zabezpečenie priestorových a plošných parametrov haly požiadavkám medzinárodnej organizácie FIBA a zlepšenie energetických bilancií hracej arény. Predmetom rekonštrukcie je samotný hlavný objekt haly Aréna. Rozsah rekonštrukcie sa týka predovšetkým obvodového plášťa objektu, vnútorného členenia a riešenia technickej infraštruktúry v rámci vnútorných rozvodov stavby.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v SP, PD, v technickej správe a výkaze výmer, ktoré sú prílohou súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
5 349 700,84 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 16
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt,
ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1
zákona o verejnom obstarávaní vrátane § 32 ods. 2,4,5 zákona o verejnom obstarávaní, čo preukáže
spôsobom uvedeným v § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Podmienky účasti je možné
preukázať spôsobom uvedeným v § 39 ods.1 alebo § 114 zákona o verejnom obstarávaní. Preukázanie
podmienok účasti je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ods.4 zákona o
verejnom obstarávaní. Podľa § 32 ods.1 písm. e zákona o verejnom obstarávaní musí uchádzač
preukázať, že je oprávnený uskutočňovať stavebné práce na pozemných stavbách a pod.
V prípade preukázania splnenia podmienok účasti podľa § 39 ods. 1 a § 114 zákona o verejnom obstarávaní musia z predloženého Jednotného európskeho dokumentu (JED) alebo z čestného vyhlásenia jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti v tomto postupe zadávania zákazky vo väzbe na ustanovenie § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, resp. § 34 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí v ponuke
predložiť nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje finančné a ekonomické postavenie
podľa § 33 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
2.1 § 33 ods. 1 písm. a)
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Vyjadrenie banky musí obsahovať najmä informácie, že uchádzač ku dňu vystavenia vyjadrenia banky:
a) nebol v nepovolenom debete,
b) v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár,
c) jeho bežný účet / účty nebol /-li a ani nie je / nie sú predmetom exekúcie.
V prípade, ak má uchádzač účty vo viacerých bankách, verejný obstarávateľ požaduje vyjadrenie banky
od každej z nich a vo vyššie uvedenom rozsahu.
Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo iným
Oprávneným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača, že nemá bankové účty v iných bankách ako tých, za ktoré predložil vyjadrenie banky. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky.
2.2 Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť
finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo
záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo
koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie
finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo
uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a
ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas
celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a
ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými
preukazuje svoju technickú a odbornú spôsobilosť :
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 34
ods. 1:
3.1 § 34 ods. 1 písm. b) - zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (alebo
v závislosti od vzniku podnikateľskej činnosti) od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien,
miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác a zhodnotení uskutočnených prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia;
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení
potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením
uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcich ich uskutočnenie alebo zmluvný
vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Na posúdenie technickej spôsobilosti uchádzača bude verejný obstarávateľ akceptovať práce rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, t. j. oprava a rekonštrukcie budov, konštrukcií, vrátane pozemných stavieb ako celku. Prílohu predloženého Zoznamu stavených prác budú tvoriť za obdobie predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania objednávateľmi potvrdené referencie s uvedením týchto údajov:
objednávateľ:
názov, sídlo, IČO; zhotoviteľ: názov, sídlo IČO;
stavba: názov, miesto;
popis a rozsah uskutočňovaných prác s uvedením zmluvnej ceny vrátane DPH, termínov realizácie, kontaktnej osoby, telefonického kontaktu, pečiatky a podpisu oprávneného zástupcu odberateľa.
V prípade, že
referencie predkladané uchádzačom neobsahujú všetky požadované údaje, uchádzač tieto uvedie v
Zozname stavebných prác. Údaje uvedené v zozname a v referenciách musia vzájomne korešpondovať.
3.2 § 34 ods. 1 písm. g) - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich
zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác spracované formou zoznamu pracovníkov, ktorí budú pracovať v rámci predmetu zákazky s uvedením nasledovných údajov: meno, funkcia, určenie právneho vzťahu k uchádzačovi, vzdelanie, prax u zamestnávateľa, prax v stavebníctve, práce, za ktoré bol zodpovedný (projekt, hodnota).
Prílohou zoznamu musí byť osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky na vykonávanie činnosti
stavbyvedúceho s odborným zameraním pozemné stavby (osoba zodpovedná za riadenie prác
predmetu zákazky) podľa zákona č. 50/1976 Zb. a následných predpisov v platnom znení alebo
ekvivalentný doklad vystavovaný v členských krajinách ES, fotokópia dokladu o odbornej spôsobilosti
bude opečiatkovaná originálom pečiatky a podpísaná odborne spôsobilou osobou. Verejný obstarávateľ požaduje preukázať minimálne 2-ročnú odbornú prax a ako dôkaz predložiť profesný životopis osoby na výkon funkcie stavbyvedúceho podpísaný odborne spôsobilou osobou. Verejný obstarávateľ požaduje zároveň predložiť čestné prehlásenie odborne spôsobilej osoby na výkon funkcie stavbyvedúceho, že bude k dispozícii počas celej doby plnenia zmluvy, týkajúcej sa predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 3.1 Uchádzač musí potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác preukázať uskutočnenie
prác rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v priebehu predchádzajúcich piatich rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, v závislosti od vzniku spoločnosti. Uchádzač predloží v ponuke dôkazy o plnení stavebných prác (referencie) rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v objeme
minimálne 4 000 000,- € bez DPH súhrnne za päť rokov. Požaduje sa minimálne 1 potvrdenie o
uspokojivom vykonaní prác: - min. 1 000 000,-€ bez DPH (jedna zákazka s hodnotou min. 1 000 000,- €
bez DPH). Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj referencie zverejnené na webovom sídle Úradu pre
verejné obstarávanie, pričom uchádzač aj tieto referencie v tlačenej forme s podpisom oprávneného
zástupcu uchádzača v ponuke predloží.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Verejný obstarávateľ/osoba podľa § 8 ZoVO požaduje Zoznam subdodávateľov s uvedením prác, ktoré vykonajú na plnení zmluvy a čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods.1 zák. č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 27.05.2021 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 4
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 27.05.2021 11:00
Miesto: NBC - zasadacia miestnosť- Športová hala, súp. č. 1373 nachádzajúca sa v Bratislave,Trnavská cesta č. 29.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejné. Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní ponúk sa uchádzači, v prípade štatutárneho orgánu preukážu dokladom totožnosti a v prípade inej osoby, ktorá zastupuje uchádzača, resp. jeho štatutárny organ, plnou mocou a dokladom totožnosti.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk a podmienky
plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je obstarávaním inovácií a nie je zamerané na
sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
06.05.2021

Redakčné opravy

27484 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 121/2021
V oznámení 26552-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa NBC Bratislava, o.z., Trnavská 29, 831 04 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 113/2021 zo dňa 07.05.2021 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 27.05.2021 10:00 Má byť: 09.06.2021 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 27.05.2021 11:00 Má byť: 09.06.2021 11:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE predĺženie lehôt z dôvodu uvedeného v § 21 ods. 4,písm. b) zákona č. 343/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov
28803 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 134/2021
V oznámení 26552-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa NBC Bratislava, o.z., Trnavská 29, 831 04 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 113/2021 zo dňa 07.05.2021 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 27.05.2021 10:00 Má byť: 17.06.2021 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 27.05.2021 11:00 Má byť: 17.06.2021 11:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Predĺženie lehoty na predkladanie ponúk a lehoty na otváranie ponúk na základe žiadostí o vysvetlenie SP.
29411 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 139/2021
V oznámení 26552-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa NBC Bratislava, o.z., Trnavská 29, 831 04 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 113/2021 zo dňa 07.05.2021 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 27.05.2021 10:00 Má byť: 30.06.2021 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 27.05.2021 11:00 Má byť: 30.06.2021 11:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE predĺženie lehôt z dôvodu uvedeného v § 21 ods. 4,písm. b) zákona č. 343/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité