Oznámenie 26746 - WYP

Obsah

26746 - WYP
Vestník č. 115/2021 - 11.05.2021

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Ivanka pri Dunaji
IČO: 00304786
Moyzesova 57, 90028 Ivanka pri Dunaji
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Leona Miková
Telefón: +421 248777301
Email: polonyi@orangemail.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): www.ivankapridunaji.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/431699
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/431699
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Modernizácia verejného osvetlenia a inovatívne technológie
Referenčné číslo: VO 1/2021
II.1.2) Hlavný kód CPV
45231400-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky sú inžinierske služby - vypracovanie projektovej dokumentácie pre povolenie a realizáciu stavebných prác, vypracovanie projektu dočasného dopravného značenia, vybavenia príslušných povolení na uskutočnenie stavebných prác spolu so súvisiacimi službami a uskutočnení stavebných prác na modernizácii jestvujúceho verejného osvetlenia, rozšírení jestvujúceho verejného osvetlenia, kamerový systém a elektronabíjacie stanice pre elektrobicykle, a s tým súvisiace realizačné a porealizačné služby ako porealizačné zameranie, projekt skutočného vyhotovenia, prevádzkové poriadky a podobne. Predmetom III. etapy môžu byť aj elektronabíjacie stanice pre elektroautomobily. Podrobnejší opis vyplýva zo súťažných podkladov a ich príloh (obchodné podmienky zmluvy o dielo, tendrová dokumentácia a pod.).
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
1 449 609,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71000000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Ivanka pri Dunaji
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú inžinierske služby - vypracovanie projektovej dokumentácie pre povolenie a realizáciu stavebných prác, vypracovanie projektu dočasného dopravného značenia, vybavenia príslušných povolení na uskutočnenie stavebných prác spolu so súvisiacimi službami a uskutočnení stavebných prác na modernizácii jestvujúceho verejného osvetlenia, rozšírení jestvujúceho verejného osvetlenia, kamerový systém a elektronabíjacie stanice pre elektrobicykle, a s tým súvisiace realizačné a porealizačné služby ako porealizačné zameranie, projekt skutočného vyhotovenia, prevádzkové poriadky a podobne. Predmetom III. etapy môžu byť aj elektronabíjacie stanice pre elektroautomobily. Podrobnejší opis vyplýva zo súťažných podkladov a ich príloh (obchodné podmienky zmluvy o dielo, tendrová dokumentácia a pod.).
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Názov: Spotreba elektrickej energie
Relatívna váha: 6
Názov: Jas vozovky pre triedu osvetlenia komunikácie M4
Relatívna váha: 2
Názov: Jas vozovky pre triedu osvetlenia komunikácie M5
Relatívna váha: 2
Názov: Jas vozovky pre triedu osvetlenia komunikácie M6
Relatívna váha: 2
Názov: Pozdĺžna rovnomernosť osvetlenia
Relatívna váha: 2
Názov: Priečna rovnomernosť osvetlenia
Relatívna váha: 2

Cena
Relatívna váha: 84
II.2.6) Predpokladaná hodnota
1 449 609,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 60
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o VO. Požaduje sa preukázanie v rozsahu a platnosti v zmysle zákona o VO (to znamená ktorýmkoľvek dokladom podľa zákona o VO, ako napríklad aj čestné vyhlásenie, JED a pod.) a súvisiacich platných právnych predpisov. Uchádzači registrovaní v informačných systémoch Slovenskej republiky ku ktorým majú obce podľa platných právnych predpisov prístup, doklady podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o VO nemusia predkladať. V takom prípade, a ak nie sú zároveň vedení v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 a jemu príslušných zákona o VO však uvedú, v ktorom registry sú registrovaní. V prípade že uchádzač je platne zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 a jemu príslušných zákona o VO, takýto doklad nemusí predkladať, ani uvádzať že je v ňom zapísaný.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky okrem informácii uvedených v tejto výzve vyplývajú zo súťažných podkladov a ich príloh, ako napríklad Obchodné podmienky (Zmluva o dielo), projektová dokumentácia a podobne.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
V prípade rámcovej dohody – odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky: Jedná sa o rozširujúce plnenie k základnej realizácii podľa potrieb vývoja výstavby nových lokalít, alebo zahusťovania jestvujúcej zástavby v obci podľa požiadaviek obyvateľov ktorý nie je možné určiť v čase vyhlásenia tejto súťaže, pričom záujmom je zjednocovanie postupne dodávaných technológií vrátane jej montáže. Táto časť predstavuje necelých 11,5% z celkovej predpokladanej hodnoty zákazky.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 03.06.2021 08:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 03.06.2021 08:01
Miesto: Vzhľadom na opatrenia v súvislosti s vírusom COVID-19 a skutočnosťou že súťaž je realizovaná
prostredníctvom EVO, otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky bez fyzickej prítomnosti či už uchádzačov alebo verejného obstarávateľa na jednom mieste a bez možnosti zásahu ľudského faktora v tomto systéme do ponúk alebo návrhov plnení hodnotiacich kritérií v jednotlivých ponukách.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otvárania sa môže zúčastniť uchádzač ktorý predložil ponuku v lehote na predloženie ponúk. Za zúčastnenie sa považuje prihlásenie sa do systému EVO v zmysle podmienok EVO. Systém EVO ihneď po otvorení ponúk automaticky elektronicky bez možnosti ľudského zásahu vytvorí elektronickú zápisnicu z otvárania ponúk, ktorú elektronicky rozošle všetkým oprávneným subjektom.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Pokiaľ je niekde v tomto dokumente uvedené len "zákon", alebo "zákon o VO", a to aj v príslušnom gramatickom tvare, jedná sa o zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 343/2015 Zbierky zákonov v znení platnom pre toto verejné obstarávanie. Verejný obstarávateľ neručí za nesprávne použité podklady o zákone o VO, alebo iných dokumentov tohto zadávania zákazky zo strany záujemcov alebo uchádzačov a taktiež nie je oprávnený robiť výklad zákona. Všetky postupy tohto zadávania zákazky sa riadia ustanoveniami zákona o VO. Pokiaľ je niekde uvedené len "EVO", jedná sa o Eektronické verejné obstarávanie prostredníctvom informačného systému spravovaného Úradom pre verejné obstarávanie. Systém EVO je elektronický informačný systém vytvorený Úradom pre verejné obstarávanie, čím je týmto úradom garantované že sa jedná o postup ktorý je v súlade so zákonom o VO, vrátane miesta a spôsobu otvárania ponúk automatickýcm spôsobom a bez fyzickej prítomnosti uchádzačov. Komunikačným jazykom pokiaľ nie je v zákone o VO uvedené inak, je štátny/slovenský jazyk. Na jazyk predkladaných dokladov a dokumentov sa vzťahujú ustanovenia zákona o VO, pričom sa nerozširuje počet akceptovateľných jazykov. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou v súťaži znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi, a bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania (t.j. aj zrušenie použitého postupu zadávania zákazky). Súťažné podklady sa zverejňujú v zmysle zákona, sú verejne prístupné, a nezasielajú sa individuálne. Pracovná doba pre toto verejné obstarávanie je v pracovných dňoch pondelok až štvrtok v čase od 08:00 hod. do 15:00 hod., a v pracovný piatok od 08:00 hod. do 12:00 hod. miestneho času. Časť zákazky v obchodných podmienkach zahŕňa aj prvky rámcovej zmluvy. Nejedná sa o klasickú rámcovú zmluvu, ale len o možnosť rozširovania verejného osvetlenia, kamerového systému alebo elektronabíjacích staníc. Keďže toto tlačivo to nerozlišuje, z dôvodu zvýšenia transparentnosti a predvídateľnosti zo strany záujemcov sa na to upozorňuje aj cez systém rámcovej zmluvy. Preto je to v bode IV.1.3) uvedené. Formulár tejto výzvy neumožňuje iné členenie. Preto je pre bližšie informácie potrebné oboznámiť sa so súťažnými podkladmi.
Poznámka vyžadovaná elektronickým systémom pri vypĺňaní tohto tlačiva : Nejedná sa o zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, alebo o obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
07.05.2021

Redakčné opravy

28719 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 133/2021
V oznámení 26746-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Ivanka pri Dunaji, Moyzesova 57, 900 28 Ivanka pri Dunaji zverejnenom vo VVO č. 115/2021 zo dňa 11.05.2021 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 03.06.2021 08:00 Má byť: 07.06.2021 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 03.06.2021 08:01 Má byť: 07.06.2021 09:01

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité