Oznámenie 26956 - WYP

Obsah

26956 - WYP
Vestník č. 116/2021 - 12.05.2021

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Turčianska Štiavnička
IČO: 00316997
Jána Kostru 92/76, 03851 Turčianska Štiavnička
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Radovan Karvai
Telefón: +421 907720350
Email: radovan.karvai@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/5109
Hlavná adresa(URL): https://www.turcianskastiavnicka.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/431974
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/431974
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Rozšírenie materskej školy v obci Turčianska Štiavnička.
Referenčné číslo: 2021/01/TŠ
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je obstaranie stavebných prác pre projekt pod názvom Rozšírenie materskej školy v obci Turčianska Štiavnička. Podrobný opis predmetu zákazky tvorí Prílohu č. 12 týchto súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
190 850,41 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
obec Turčianska Štiavnička, okres Martin, Žilinský samosprávny kraj , Slovenská republika
- parcely KN-C číslo 741/1, 742 k. ú. Turčianska Štiavnička,
- parcela č. 716/1 k. ú. Turčianska Štiavnička
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je obstaranie stavebných prác pre projekt pod názvom Rozšírenie materskej školy v obci Turčianska Štiavnička. Podrobný opis predmetu zákazky tvorí Prílohu č. 12 týchto súťažných podkladov.


Pokračovanie bodu VI.3 tejto výzvy.
11. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má
dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu
narúšajúcu hospodársku súťaž - § 40 ods. 6 pism. g) zákona o verejnom obstarávaní.
12. Predmetné verejné obstarávanie nie je: zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
13. Zmluva nadobudne platnosť dňom jej podpísania zmluvnými stranami a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej
zverejnenia na webovej stránke verejného obstarávateľa.
14. Podpis/Realizácia zmluvy s úspešným uchádzačom podlieha predchádzajúcemu schváleniu dokumentácie z
verejného obstarávania Riadiacim orgánom/Sprostredkovateľským orgánom a/alebo Úradom pre verejné obstarávanie. Po schválení dokumentácie z verejného obstarávania Riadiacim orgánom/Sprostredkovateľským orgánom a/alebo Úradom pre verejné obstarávanie sa bude postupovať v súlade s ustanoveniami zmluvy.
15. Úspešný uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s uskutočnením predmetu zmluvy,
kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (NFP)
uzavretej verejným obstarávateľom ako prijímateľom NFP, zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v
zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ, najmä zákona č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a o
zmene a doplnení niektorých zákonov, resp. subjektom a osobám povereným oprávnenými orgánmi podľa zákona č.
292/2014 Z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení
niektorých zákonov a príslušnej Zmluvy o poskytnutí NFP a jej príloh vrátane VZP pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti úspešného uchádzača je podstatným porušením zmluvy, ktoré oprávňuje verejného obstarávateľa od zmluvy odstúpiť.
16.Lehota splatnosti faktúr je 60 dní od doručenia faktúry. Faktúra bude vystavená zo strany úspešného uchádzača (zhotoviteľa) až po protokolárnom prevzatí riadne zrealizovaného predmetu zákazky zo strany verejného obstarávateľa (objednávateľ). Platobná povinnosť verejného obstarávateľa (objednávateľ) sa považuje za splnenú v deň pripísania úhrady na bankový účet úspešného uchádzača (zhotoviteľ). Verejný obstarávateľ neposkytne preddavky.
Všetky potrebné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
190 850,41 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 100
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: kód projektu ITMS2014+:302021W114; názov projektu: Rozšírenie materskej školy v obci Turčianska Štiavnička
II.2.14) Doplňujúce informácie
Výzva: IROP-PO2-SC221-2018-35 Zvýšenie kapacít infraštruktúry materských škôl, ktorá je financovaná z Integrovaného regionálneho operačného programu (EFRR Európsky fond regionálneho rozvoja), zo štátneho rozpočtu Slovenskej republiky a zo zdrojov verejného obstarávateľa. Zmluva o poskytnutí NFP č. IROP-Z-302021W114-221-35 je zverejnená na webovej adrese: https://crz.gov.sk/zmluva/5078351/
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, dokladmi podľa § 32 ods. 2 a ods. 3, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní.
Hospodársky subjekt môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu
hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti vo verejnom
obstarávaní podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo alebo čestným vyhlásením podľa §114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
V nadväznosti na ustanovenie § 32 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení
niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa §1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). Z dôvodu obmedzenia počtu znakov uvádza verejný obstarávateľ viac informácií v Súťažných podkladoch Kapitola A.2 - Podmienky účasti uchádzačov, Časť I. Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia (podľa § 32 ZVO).
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
1. Zábezpeka sa vyžaduje podľa § 46 zákona o verejnom obstarávaní vo výške 5.700,00 EUR (slovom: päťtisícsedemsto eur a nula centov) resp. ekvivalent v inej mene. Podmienky zloženia zábezpeky a podmienky uvoľnenia zábezpeky sú uvedené v Súťažných podkladoch.
2. Verejný obstarávateľ požaduje záruku 60 mesiacov na celý predmet zákazky.
3. Ostatné podmienky zadávania zákazky, ktorým podlieha plnenie zmluvy s úspešným uchádzačom sú z dôvodu
obmedzenia počtu znakov v tomto bode oznámenia uvedené v Súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 02.06.2021 12:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 02.06.2021 12:15
Miesto: On-line priestor IS EVO.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk v IS EVO všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk prostredníctvom IS EVO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejné obstarávanie bude realizované v súlade s § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom funkcionality IS EVO ver. 18, vrátane komunikácie, predkladania a vyhodnocovania ponúk. Záujemca/uchádzač postupuje podľa pokynov uvedených v súťažných podkladoch a na web stránke Úradu pre verejné obstarávanie https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.htmll .Pre účely komunikácie a výmeny informácií vo verejnom obstarávaní sa za moment doručenia dôležitých písomností medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom, najmä písomností, s doručením ktorých zákon spája plynutie lehôt, považuje deň odoslania takejto písomnosti funkcionalitou IS EVO. Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie určených dokumentov a dokladov ponuky so zaručenou konverziou alebo so ZEP/KEP - podrobnosti sú v súťažných podkladoch. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému IS EVO môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk.
2.V rámci tejto podlimitnej zákazky bez využitia elektronického trhoviska sa uplatňujú ustanovenia § 112 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, teda verejný obstarávateľ uskutoční vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky až po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.
3. Súťažné podklady sa poskytujú prostredníctvom IS EVO a súčasne sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa. Priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom získa uchádzač na profile verejného obstarávateľa.
4.Všetky náklady spojené s vypracovaním a predložením ponuky sú výlučne výdavkami uchádzača. Verejný obstarávateľ nebude zodpovedný a ani neuhradí žiadne výdavky alebo straty akéhokoľvek druhu vynaložené uchádzačom v súvislosti s vypracovaním ponuky bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať takú ponuku uchádzača, ktorá presiahne predpokladanú hodnotu zákazky.
6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nepristúpiť k podpisu zmluvy alebo odstúpiť od zmluvy s úspešným
uchádzačom bez akýchkoľvek sankcií, v prípade neschválenia NFP, resp. ak výsledky administratívnej finančnej kontroly poskytovateľa NFP a/alebo ÚVO neumožňujú financovanie výdavkov súvisiacich s predmetom zákazky ako výsledku procesu verejného obstarávania.
7.Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapísať sa do registra partnerov
verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia a
subdodávatelia podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
8. Zmluva bude podpísaná s úspešným uchádzačom len za predpokladu splnenia požiadaviek zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov ak je to relevantné (zápis v RPVS).
9. Prípadné zadanie podielu zákazky subdodávateľom (podľa návrhu uchádzača v ponuke) bude podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní upravené v zmluve vrátane určenia pravidiel zmeny subdodávateľov a povinností dodávateľa.
10.Verejný obstarávateľ podľa § 41 ods. 1 pism. a) b) zákona vyžaduje, aby uchádzači predložili údaje o
subdodávateľoch a aby navrhovaní subdodávatelia spĺňali podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a
neexistovali u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 pism. a) až h) a ods. 7 zákona. Prípadné zadanie podielu
zákazky subdodávateľom bude podľa § 41 zákona upravené v zmluve.
Z dôvodu nedostatočného počtu znakov je pokračovanie v bode II.2.4) tejto výzvy.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
10.05.2021

Redakčné opravy

28499 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 130/2021
V oznámení 26956-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Turčianska Štiavnička, Jána Kostru 92/76, 038 51 Turčianska Štiavnička zverejnenom vo VVO č. 116/2021 zo dňa 12.05.2021 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 02.06.2021 12:00 Má byť: 14.06.2021 12:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 02.06.2021 12:15 Má byť: 14.06.2021 12:15

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité