Oznámenie 28444 - WYP

Obsah

28444 - WYP
Vestník č. 130/2021 - 01.06.2021

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mestská časť Bratislava - Jarovce
IČO: 00304603
Palmová 1, 85110 Bratislava-Jarovce
Slovensko
Kontaktná osoba: Gabriela Šedová
Telefón: +421 908767595
Email: gabriela.sedova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4113
Hlavná adresa(URL): www.jarovce.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432328
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/432328
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Obnova a nadstavba - MŠ Bratislava - Jarovce
Referenčné číslo: Jarovce_1
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214100-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Transformácia nevyužívaného objektu detských jaslí na 6 triednu materskú školu. V prízemí objektu sú plánované 2 herne s integrovanými spálňami vrátane hygienického zázemia, výdajňa jedla a jedáleň s kapacitou 44 mies, denná miestnosť pre zamestnancov so šatňou a hygienou, miestnosť pre upratovačku a priestory pre tvorivé dielne so samostatným vchodom. Bezbariérový prístup na úroveň poschodia bude zabezpečený výťahom. V nadzemnom podlaží sú plánované 4 herne s integrovanými spálňami. Každú herňa má samostatnú šatňu a hygienu. Na poschodí je tiež umiestnená šatňa a hygiena pre zamestnancov, kancelária riaditeľa/riaditeľky MŠ, a multifunkčná miestnosť pre zabezpečenie výchovných a záujmových činností detí.
Pre zabezpečenie bezbariérovosti je predmetom prác aj dodávka a inštalácia výťahu.
Súčasťou realizovaných prác je aj úprava areálu MŠ, osadenie cyklostojanov a drobnej architektúry.
Komplexná Obnova a nadstavba - Materskej školy Jarovce je riešená v súlade s požiadavkami kladenými pre stavby užívané osobami s obmedzenou schopnosťou pohybu. Rešpektuje princípy univerzálneho navrhovania pre tento typ stavieb.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
1 383 180,83 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45321000-3
45236210-5
42416100-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Katastrálne územie mestskej časti Bratislava-Jarovce, Trnková ulica, parcely registra C. č. 237/1, 237/2, 237/8.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú stavebné práce na stavbe OBNOVA A NADSTAVBA MATERSKÁ ŠKOLA BRATISLAVA JAROVCE.
Stavba je členená na prevádzkové súbory ani na jednotlivé stavebné objekty:
SO 01 OBJEKT MATERSKEJ ŠKOLY
SO 02 EXTERIÉROVÉ PLOCHY A VYBAVENIE
SO 03 PRÍPOJKA VODY
SO 04 SPLAŠKOVÁ KANALIZÁCIA
SO 05 DAŽĎOVÁ KANALIZÁCIA
SO 06 PRIPOJOVACÍ PLYNOVOD
SO 07 PRÍPOJKA ELEKTRINY
SO 08 PARKOVACIE STOJISKÁ

Predmetom stavebných prác je transformácia nevyužívaného objektu detských jaslí na materskú školu. Po realizácii stavebných prác bude mať objekt zväčšenú úžitkovú plochu prostredníctvom doplnenia objemu - nadstavbou časti objektu v úrovni druhého nadzemného podlažia. Nadstavbou vznikne kompaktný dvojpodlažný objem, pri zachovaní pôvodnej zastavanosti.
Pozemok, uprostred ktorého je situovaný objekt bývalých jaslí je umiestnený v centrálnej časti Jaroviec. Je dobre dopravne napojený obslužnými komunikáciami na hlavnú cestu (Jantárová, Palmová, Ovocná). Pozemok pôvodných nefunkčných jaslí susedí s objektom materskej školy, základnej školy a rodinnými domami. V územnom pláne mesta Bratislava je pozemok funkčne klasifikovaný ako plocha občianskej vybavenosti lokálneho významu klasifikovaný v regulácii kódom 202 územie občianskej vybavenosti stabilizované.
Novovybudovaná materská škola bude mať kapacitu 6 tried a bude prepojená s objektom pôvodnej materskej školy. Obidva objekty sú v súčasnosti prepojené fyzicky otvorenou a prestrešenou vonkajšou komunikáciou.

Stav po realizácii stavebných prác:
Na prízemí objektu budú umiestnené dve herne s integrovanými spálňami (73,8 m2 a 73,8 m2). Vstupný priestor bude bezbariérovo prístupný, vo vstupnej hale bude miestnosť pre upratovačku, vo vstupnej chodbe WC pre zamestnancov. V severnej časti prízemia bude umiestnená jedáleň (76m2) s kapacitou 44 miest na sedenie, umožňujúca stravovanie pre deti z dvoch tried s učiteľmi. Jedáleň bude napojená na priestor výdaju jedál so zázemím (vstupnou predsieňou, priestorom pre ohrev jedál, servírovanie jedál, výdaj jedál, zber a umývanie špinavého riadu). Na poschodí objektu budú umiestnené štyri herne s integrovanými spálňami (85m2, 83,8m2, 84,5m2, 84,4m2).
Každá herňa bude mať samostatnú šatňu a hygienu kapacitne navrhnutú pre 20 detí. Vzhľadom na integráciu spálne do herne je v projekte riešený samostatný sklad lôžok, umožňujúci bezkontaktné skladovanie lôžok a priestor pre fyzicky oddelené skladovanie lôžkovín.
Na poschodí bude vo vstupnej chodbe šatňa pre zamestnancov s hygienou, kancelária riaditeľa materskej školy, miestnosť upratovačky a denná miestnosť.
V severnej časti poschodia bude umiestnená multifunkčná miestnosť (76m2), umožňujúca zabezpečenie voľnočasových aktivít, besiedok a vystúpení detí. Z multifunkčnej miestnosti bude priamy nástup do výťahu (vybudovanie výťahu je predmetom stavebných prác), ktorý zabezpečí bezbariérový prístup na poschodie.
Pôvodné ŽB schodisko prepojujúce obe poschodia ostáva zachované. Podľa požiadavky špecialistu na protipožiarnu bezpečnosť bude doplnené ľahké predsadené únikové schodisko v severozápadnej časti objektu. Tým bude zabezpečený obojsmerný únik z každej herne na voľné priestranstvo.
Komplexná Obnova a nadstavba - Materskej školy Jarovce je riešená v súlade s požiadavkami kladenými pre stavby užívané osobami s obmedzenou schopnosťou pohybu. Rešpektuje princípy univerzálneho navrhovania pre tento typ stavieb.

Upozornenie: Vybavenie výdajne jedál (ohrevný stôl, stoly, dresy, batérie, policové zostavy a pod) nie je predmetom projektu.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
1 383 180,83 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 10
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Nie je pridelený
II.2.14) Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ plánuje na obstarávané práce predložiť Žiadosť o NFP po vyhlásení výzvy na predkladanie Žiadostí o NFP, ktorej vyhlásenie je plánované.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 ZVO. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5 ZVO, § 152 ods. 1 ZVO (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo §152 ods. 3 ZVO.

Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla,
miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov vedenom na Úrade pre verejné obstarávanie.

Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia
Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom,
správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.

Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musia prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom.

Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overia zapísanie
hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač alebo záujemca nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ZVO.

V súlade s § 152 ods. 5 ZVO je verejný obstarávateľ oprávnený od uchádzača dodatočne vyžiadať doklad podľa §
32 ods. 2 písm. b) a c) aj v prípade, že je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov.

Splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) ZVO uchádzač preukáže podľa § 32 ods. 2 písm. a) až f) ZVO. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti musia byť v ponuke predložené v súlade s bodom 19.3 súťažných podkladov.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Kompletné podmienky účasti sú uvedené v časti A 2 bod 34. súťažných podkladov.

Uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 odseku 2 a) až e) ZVO ak ide o uchádzača, ktorého údaje sú dostupné v informačnom systéme verejnej správy podľa osobitného právneho predpisu.
Verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (§ 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii)). V zmysle Metodického usmernenia ÚVO č.7-2019 zo dňa 22.05.2019 verejný obstarávateľ uvádza, že z informačných systémov verejnej správy nie je oprávnený vyžiadať si výpis z registra trestov právnických osôb, a teda jeho predloženie sa požaduje od uchádzača zaslať elektronicky prostredníctvom IS EVO.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí preukázať splnenie nasledujúcich podmienok účasti týkajúcich sa jeho technickej alebo odbornej spôsobilosti v súlade s § 34 ods. 1 písm. b) a g) ZVO.

V súlade s § 34 ods. 1 písm. b) ZVO:
Uchádzač splnenie podmienky preukáže zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác (Príloha č. 6 Zoznam uskutočnených stavebných prác); zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnoteniami uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom bol:
- verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, tak dokladom o plnení je referencia,
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také
potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

V súlade s § 34 ods. 1 písm. g) ZVO:
údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému
obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne využívať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti.

Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu.

Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciu alebo relevantnými odbornými skúsenosťami podľa § 34 ods. 1 písm. g) uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.

Skupina dodávateľov preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej
spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne.

Verejný obstarávateľ podľa ustanovenia § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného
obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.

Kompletné podmienky účasti sú uvedené v časti A 2 bod 34. súťažných podkladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO:

Minimálna požiadavka na zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov a nadväzujúce
referencie je, aby v zozname stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (stanovených k dňu
vyhlásenia verejného obstarávania) a nadväzujúce referencie boli uvedené zákazky rovnakého alebo podobného
charakteru, ktoré budú spĺňať nasledujúce podmienky:
- súhrnná hodnota zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru bude najmenej 1 300 000 EUR bez DPH,
- min. 1 zákazka rovnakého alebo podobného charakteru v zozname musí mať hodnotu 800 000 Eur bez DPH.

Rovnakým alebo podobným predmetom zákazky sa rozumie zákazka na realizáciu stavebných prác(výstavba alebo rekonštrukcia), konkrétne stavebné práce na pozemných stavbách.

Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO:

a) Minimálne 1 osoba uchádzača, ktorá bude zodpovedná za realizáciu stavebných prác v pozícii stavbyvedúceho -
uchádzač predloží doklad o jej odbornej spôsobilosti s odborným zameraním na pozemné stavby alebo ekvivalent
dokladu vydaný podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, t. j. osvedčenie Slovenskej komory stavebných inžinierov (ďalej SKSI) o vykonaní odbornej skúšky alebo ekvivalentný doklad o odbornej kvalifikácii vydaný podľa právnych predpisov členských štátov Európskej únie na účely voľného poskytovania služieb v Slovenskej republike a štátov mimo územia SR.

b)Preukázateľná profesionálna praktická skúsenosť zamestnanca v pozícii stavbyvedúceho v oblasti riadenia stavieb
rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom podobným predmetom zákazky sa rozumie
zákazka na realizáciu stavebných prác na pozemných stavbách.
Minimálna požiadavka na praktickú skúsenosť je:
Výkon činnosti stavbyvedúceho na zákazkách v sumárnej hodnote min. 1 300 000 EUR bez DPH.
Meno osoby, prostredníctvom ktorej uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti, uvedie v prílohe č. 5, ktorá je súčasťou zmluvy o dielo. Splnenie tejto podmienky uchádzač preukáže zoznamom profesijných skúseností stavbyvedúceho, z ktorého musí byť zrejmé:
-meno a priezvisko osoby zodpovednej za realizáciu stavebných prác (ďalej stavbyvedúci),
-názov a popis pozície na stavebnej akcii rovnakého alebo podobného charakteru (ďalej len stavebná akcia),
-názov stavebnej akcie,
-názov a sídlo odberateľa stavebnej akcie,
-hodnota stavebnej akcie bez DPH,
-obdobie účasti na realizácii stavebnej akcie v štruktúre od (mesiac a rok) - do (mesiac a rok),
-dátum a podpis stavbyvedúceho.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Zákazka musí byť realizovaná podľa projektovej dokumentácie a v súlade so stavebným povolením č. č. UKSP 717TX1/2019-Tn-2, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 17.02. 2020.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 24.06.2021 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 22.04.2022
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 24.06.2021 10:10
Miesto: Mestská časť Bratislava-Jarovce, Palmová 1, 851 10 Bratislava
Otváranie ponúk vykoná komisia v súlade s § 52 ZVO ods. 2) a 3) ZVO.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: V súvislosti s pandémiou ochorenia COVID-19 a na to nadväzujúceho vyhlásenia mimoriad. stavu a opatrení týkajúcich sa obmedzenia návštev v budovách sa verejný obstarávateľ rozhodol pre otváranie ponúk využiť funkcionalitu IS EVO on-line sprístupnenie ponúk. Na základe toho systém po otvorení ponúk odošle všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku, notifikáciu a zápisnicu z otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Súťažné podklady sú dostupné v profile verejného obstarávateľa v dokumentoch k zákazke. Verejný obstarávateľ
neposkytne súťažné podklady v listinnej podobe.

Postup zadávania podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom
informačného systému IS EVO. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných
podkladoch. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému IS EVO sú zverejnené na linke
https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html.

Uchádzač predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti elektronickým spôsobom prostredníctvom systému IS EVO ako naskenované doklady, alebo môže predložiť vyplnený elektronický formulár Jednotného európskeho dokumentu (ďalej len "JED"), ktorým môže nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti (§ 39 ods. 1 ZVO), alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 ZVO. Verejným obstarávateľom vygenerovaná elektronická verzia formulára JED-u je súčasťou nahratých súťažných podkladov. Skupina dodávateľov predloží JED alebo čestné vyhlásenie podľa § 114 ods. 1 ZVO s požadovanými informáciami za každého člena skupiny dodávateľov samostatne.

Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované ako podmienky účasti (týkajúce sa časti IV:
Podmienky účasti oddiel A až D) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (ALFA: Globálny údaj pre všetky
podmienky účasti), t. j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti.

V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu uchádzači
kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk.

Účinnosť zmluvy o dielo je podmienená ex-post kontrolou verejného obstarávania zo strany poskytovateľa NFP s
výsledkom kontroly, ktorý umožní financovanie predmetu obstarávania v rozsahu podľa zmluvy o NFP.

Na zabezpečenie ponuky je vyžadované zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške 35 000 Eur.

Verejný obstarávateľ sa v súlade s § 112 ods. 6 ZVO rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a
vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk (super reverzná súťaž).

Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda platnosť dňom jej podpísania štatutárnymi orgánmi zmluvných strán a účinnosť dňom nasledujúcim po dni, kedy objednávateľ obdrží schválenie verejného obstarávania a správu o umožnení financovania predmetu obstarávania v rozsahu podľa Zmluvy o NFP.

V zákazke neboli poskytnuté prípravné trhové konzultácie.

c) Verejný obstarávateľ v súlade s odporúčanou metodikou UVO pre Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie
(ďalej SZVO) uplatňuje vo verejnom obstarávaní sociálny aspekt č. SADO0002 z číselníka aspektov.
Linka:
www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/metodika-zadavania-zakaziek/spolocensky-zodpovedne-verejne-obstaravanie-szvo/katalog-aspektov-szvo-637.html
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
28.05.2021

Redakčné opravy

30097 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 145/2021
V oznámení 28444-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mestská časť Bratislava - Jarovce, Palmová 1, 851 10 Bratislava - mestská časť Jarovce zverejnenom vo VVO č. 130/2021 zo dňa 01.06.2021 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 24.06.2021 10:00 Má byť: 29.06.2021 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 24.06.2021 10:10 Má byť: 29.06.2021 10:10

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité