II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Systém automatickej požičovne bicyklov v Dubnici nad Váhom
Referenčné číslo: 1804/2020
II.1.2)
Hlavný kód CPV
34430000-0
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie 78 ks mestských bicyklov v určenom štandarde, ktoré budú zodpovedať právnym predpisom a užívateľským požiadavkám verejného obstarávateľa, ktoré vytvoria základ pre vybudovanie systému automatickej požičovne bicyklov v meste Dubnica nad Váhom. Dodávka bicyklov bude doplnená o dodanie a inštaláciu 13 ks stojanov/staníc slúžiacich na odloženie, zamknutie, ochranu, vydanie bicykla užívateľovi systému. Stanice budú plniť aj požiadavku na zverejnenie informácií o systéme automatickej požičovne a prípadnú publicitu zo strany mesta.
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.1.7)
Celková hodnota obstarávania (bez DPH)
217 343,80
EUR
bez DPH
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
72220000-3
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Vybraté lokality v meste Dubnica nad Váhom
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie 78 ks mestských bicyklov v určenom štandarde, ktoré budú zodpovedať právnym predpisom a užívateľským požiadavkám verejného obstarávateľa, ktoré vytvoria základ pre vybudovanie systému automatickej požičovne bicyklov v meste Dubnica nad Váhom. Dodávka bicyklov bude doplnená o dodanie a inštaláciu 13 ks stojanov/staníc slúžiacich na odloženie, zamknutie, ochranu, vydanie bicykla užívateľovi systému. Stanice budú plniť aj požiadavku na zverejnenie informácií o systéme automatickej požičovne a prípadnú publicitu zo strany mesta. Stojany/stanice budú zodpovedať požiadavkám verejného obstarávateľa. Vyžaduje sa kapacita stojana min. 10 miest na uloženie 10 ks bicyklov s možnosťou rozšírenia stojanu o ďalšie voľné sloty, ktoré umožnia uloženie ďalších bicyklov. Súčasťou dodávky bude dodanie systému monitorujúceho polohu bicyklov prostredníctvom GPS alebo ekvivalentnej satelitnej technológie. Systém riadenia umožní správu bicyklov (min. nasledovné funkcionality: odomknutie/zamknutie bicykla, indikáciu neoprávneného zásahu a manipulácie s bicyklom, identifikáciu oprávnenej jazdy užívateľom, ktorý je zaevidovaný v systéme). Súčasťou dodávky je aj dodanie 1 ks notebooku na ktorom bude systém implementovaný a nasadený pre potreby mestského úradu. Systém musí byť nasaditeľný aj na iných počítačoch mesta. Súčasťou dodávky je aj dodanie obslužnej aplikácie pre operačný systém Android a IOS, ktorá poskytne užívateľom systému a správcovi systému podrobné informácie o stave systému a jednotlivých bicykloch. Aplikácia aj dodaný systém musia obsahovať funkcionality obsluhujúce systém a jednotlivé bicykle v min rozsahu: Administrátorský systém musí obsahovať min.: Evidenciu a triedenie užívateľov systému podľa kategórií (platiaci účastník systému, zamestnanec mesta alebo iná oprávnená osoba napr. servisný technik), Správu platobných operácií (vrátane platobnej brány, ktorá umožní platby bankovou kartou používanou v rámci EÚ podľa štandardu jednotlivých bánk alebo finančných inštitúcií), Servisnú podporu umožňujúcu vyhľadať bicykel, ktorý je poškodení alebo ktorý užívateľ systému označí za nefunkčný alebo s obmedzenou funkčnosťou. Užívateľský systém musí obsahovať min. údaje o užívateľovi, ktoré užívateľa identifikujú, musí zobrazovať kredit užívateľa, koľko má zaplatené prostredníctvom systému a musí zobrazovať grafickú mapu mesta so stanicami a bicyklami v rámci systému. Predmetom zákazky je aj dodávka všetkých potrebných licencií a poplatkov, ktoré sú spojené s fungovaním systému počas min. 5 ročnej prevádzky systému. Predmetom zákazky je aj inštalácia, otestovanie a nasadenie systému do prevádzky, vrátane zaškolenia obslužného personálu verejného obstarávateľa a technikov, ktorí budú vykonávať opravy nad rámec záručnej opravy v rámci poskytnutej záruky.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo:
Predmet zákazky je spolufinancovaný nenávratným finančným príspevkom, ktorý verejnému obstarávateľovi poskytlo Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky ako riadiaci orgán Operačného programu IROP.
Zmluva o NFP č. IROP-Z-302011X434-122-15.