Oznámenie 28824 - VST

Obsah

28824 - VST
Vestník č. 134/2021 - 07.06.2021

OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Dubnica nad Váhom
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00317209
Bratislavská 434/9, 01841 Dubnica nad Váhom
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Eva Granátová
Telefón: +421 424455745
Email: eva.granatova@dubnica.eu
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): www.dubnica.eu
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Systém automatickej požičovne bicyklov v Dubnici nad Váhom
Referenčné číslo: 1804/2020
II.1.2) Hlavný kód CPV
34430000-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie 78 ks mestských bicyklov v určenom štandarde, ktoré budú zodpovedať právnym predpisom a užívateľským požiadavkám verejného obstarávateľa, ktoré vytvoria základ pre vybudovanie systému automatickej požičovne bicyklov v meste Dubnica nad Váhom. Dodávka bicyklov bude doplnená o dodanie a inštaláciu 13 ks stojanov/staníc slúžiacich na odloženie, zamknutie, ochranu, vydanie bicykla užívateľovi systému. Stanice budú plniť aj požiadavku na zverejnenie informácií o systéme automatickej požičovne a prípadnú publicitu zo strany mesta.
II.1.6) Informácie o častiach
II.1.7) Celková hodnota obstarávania (bez DPH)
217 343,80 EUR bez DPH
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
72220000-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Vybraté lokality v meste Dubnica nad Váhom
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie 78 ks mestských bicyklov v určenom štandarde, ktoré budú zodpovedať právnym predpisom a užívateľským požiadavkám verejného obstarávateľa, ktoré vytvoria základ pre vybudovanie systému automatickej požičovne bicyklov v meste Dubnica nad Váhom. Dodávka bicyklov bude doplnená o dodanie a inštaláciu 13 ks stojanov/staníc slúžiacich na odloženie, zamknutie, ochranu, vydanie bicykla užívateľovi systému. Stanice budú plniť aj požiadavku na zverejnenie informácií o systéme automatickej požičovne a prípadnú publicitu zo strany mesta. Stojany/stanice budú zodpovedať požiadavkám verejného obstarávateľa. Vyžaduje sa kapacita stojana min. 10 miest na uloženie 10 ks bicyklov s možnosťou rozšírenia stojanu o ďalšie voľné sloty, ktoré umožnia uloženie ďalších bicyklov. Súčasťou dodávky bude dodanie systému monitorujúceho polohu bicyklov prostredníctvom GPS alebo ekvivalentnej satelitnej technológie. Systém riadenia umožní správu bicyklov (min. nasledovné funkcionality: odomknutie/zamknutie bicykla, indikáciu neoprávneného zásahu a manipulácie s bicyklom, identifikáciu oprávnenej jazdy užívateľom, ktorý je zaevidovaný v systéme). Súčasťou dodávky je aj dodanie 1 ks notebooku na ktorom bude systém implementovaný a nasadený pre potreby mestského úradu. Systém musí byť nasaditeľný aj na iných počítačoch mesta. Súčasťou dodávky je aj dodanie obslužnej aplikácie pre operačný systém Android a IOS, ktorá poskytne užívateľom systému a správcovi systému podrobné informácie o stave systému a jednotlivých bicykloch. Aplikácia aj dodaný systém musia obsahovať funkcionality obsluhujúce systém a jednotlivé bicykle v min rozsahu: Administrátorský systém musí obsahovať min.: Evidenciu a triedenie užívateľov systému podľa kategórií (platiaci účastník systému, zamestnanec mesta alebo iná oprávnená osoba napr. servisný technik), Správu platobných operácií (vrátane platobnej brány, ktorá umožní platby bankovou kartou používanou v rámci EÚ podľa štandardu jednotlivých bánk alebo finančných inštitúcií), Servisnú podporu umožňujúcu vyhľadať bicykel, ktorý je poškodení alebo ktorý užívateľ systému označí za nefunkčný alebo s obmedzenou funkčnosťou. Užívateľský systém musí obsahovať min. údaje o užívateľovi, ktoré užívateľa identifikujú, musí zobrazovať kredit užívateľa, koľko má zaplatené prostredníctvom systému a musí zobrazovať grafickú mapu mesta so stanicami a bicyklami v rámci systému. Predmetom zákazky je aj dodávka všetkých potrebných licencií a poplatkov, ktoré sú spojené s fungovaním systému počas min. 5 ročnej prevádzky systému. Predmetom zákazky je aj inštalácia, otestovanie a nasadenie systému do prevádzky, vrátane zaškolenia obslužného personálu verejného obstarávateľa a technikov, ktorí budú vykonávať opravy nad rámec záručnej opravy v rámci poskytnutej záruky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky je spolufinancovaný nenávratným finančným príspevkom, ktorý verejnému obstarávateľovi poskytlo Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky ako riadiaci orgán Operačného programu IROP.
Zmluva o NFP č. IROP-Z-302011X434-122-15.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2020/S 167-402782
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 1804/2020
Názov: Systém automatickej požičovne bicyklov v Dubnici nad Váhom
V.2) ZADANIE ZÁKAZKY
V.2.1) Dátum uzatvorenia zmluvy
28.05.2021
V.2.2) Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
V.2.3) Názov a adresa dodávateľa
2brothers, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 47975920
Opatovce nad Nitrou 543 , 97202 Opatovce nad Nitrou
Kód NUTS: SK
Slovensko
Email: mirety@zelenybicykel.sk
V.2.4) Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
168 766,00 EUR bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.4) POSTUPY PRESKÚMAVANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
31.05.2021

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité