Oznámenie 29420 - WYS

Obsah

29420 - WYS
Vestník č. 139/2021 - 14.06.2021

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Dubnica nad Váhom
IČO: 00317209
Bratislavská 434/9, 01841 Dubnica nad Váhom
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Eva Granátová
Telefón: +421 424455745
Email: eva.granatova@dubnica.eu
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): www.dubnica.eu
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432568
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://obstaravanie.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/694
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zber, preprava a zabezpečenie zhodnotenia biologicky rozložiteľného kuchynského a reštauračného odpadu z domácností
Referenčné číslo: 2504/2021
II.1.2) Hlavný kód CPV
90510000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom verejného obstarávania je výber dodávateľa na poskytnutie služieb na predmet zákazky Zber, preprava a zabezpečenie zhodnotenia biologicky rozložiteľného kuchynského a reštauračného odpadu z domácností.
Vymedzenie predmetu zákazky
Ide sa o zber, prepravu a zhodnotenie biologicky rozložiteľného kuchynského a reštauračného odpadu (katalógové číslo odpadu 20 01 08 O)
Miesto plnenia predmetu zákazky je k.ú. Dubnica nad Váhom a k.ú. Prejta v zmysle prílohy SP - vymedzené stojiská BRKO.
Plnenie sa vyžaduje priebežne počas platnosti Zmluvy o nakladaní s komunálnym odpadom.
Nádoby na BRKO sú vo vlastníctve verejného obstarávateľa.
Počet nádob:
120 L .... 87 kusov
240 L .....59 kusov
Počet vývozov počas platnosti Zmluvy o nakladaní s komunálnym odpadom je 65 vývozov.
Počet umytí nádob na BRKO počas platnosti Zmluvy o nakladaní s komunálnym odpadom je 5 umytí na základe objednávky.
Deň vývozu odpadu v rámci príslušného týždňa bude stanovený po dohode zmluvných strán v zmysle Čl. III bod. 2 návrhu zmluvy.
Predpokladané množstvo BRKO na zhodnotenie počas platnosti Zmluvy o nakladaní s komunálnym odpadom je 1 700 ton.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
209 412,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Miesto plnenia zákazky: Mesto Dubnica nad Váhom, k.ú. Dubnica nad Váhom a k.ú. Prejta.
Zoznam stojísk BRKO je prílohou súťažných podkladov.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom verejného obstarávania je výber dodávateľa na poskytnutie služieb na predmet zákazky Zber, preprava a zabezpečenie zhodnotenia biologicky rozložiteľného kuchynského a reštauračného odpadu z domácností.
Vymedzenie predmetu zákazky
Ide sa o zber, prepravu a zhodnotenie biologicky rozložiteľného kuchynského a reštauračného odpadu (katalógové číslo odpadu 20 01 08 O)
Miesto plnenia predmetu zákazky je k.ú. Dubnica nad Váhom a k.ú. Prejta v zmysle prílohy SP - vymedzené stojiská BRKO.
Plnenie sa vyžaduje priebežne počas platnosti Zmluvy o nakladaní s komunálnym odpadom.
Nádoby na BRKO sú vo vlastníctve verejného obstarávateľa.
Počet nádob:
120 L .... 87 kusov
240 L .....59 kusov
Počet vývozov počas platnosti Zmluvy o nakladaní s komunálnym odpadom je 65 vývozov.
Počet umytí nádob na BRKO počas platnosti Zmluvy o nakladaní s komunálnym odpadom je 5 umytí na základe objednávky.
Deň vývozu odpadu v rámci príslušného týždňa bude stanovený po dohode zmluvných strán v zmysle Čl. III bod. 2 návrhu zmluvy.
Predpokladané množstvo BRKO na zhodnotenie počas platnosti Zmluvy o nakladaní s komunálnym odpadom je 1 700 ton.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
209 412,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 456
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO spôsobom podľa § 32 alebo § 152 ZVO. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
UPOZORNENIE:
Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzač predkladá vo forme a spôsobom uvedeným v súťažných podkladoch.
Uchádzač alebo záujemca so sídlom na území SR nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2. písm. a) až c) a e) ZVO. Verejný obstarávateľ je oprávnený použiť tieto údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu.

UPOZORNENIE:
Vo vzorových dokumentoch je vypracovaný dokument UDELENIE SÚHLASU PRE POSKYTNUTIE VÝPISU
Z REGISTRA TRESTOV príloha č. 11. Tento súhlas nie je povinný udeliť uchádzač, ktorý má sídlo na území SR a má platný zápis v Zozname hospodárskych subjektov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie. Uchádzač, ktorý nemá platný zápis v Zozname hospodárskych subjektov pokiaľ vo svojej ponuke nepredloží predmetný dokument, t. j. udelenie súhlasu, verejný obstarávateľ si nemá ako overiť splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 2. písm. a). V takomto prípade je uchádzač povinný preukázať splnenie predmetnej podmienky účasti sám.
Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.
Hospodársky subjekt zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasl. ZVO nie je povinný vo verejnom obstarávaní predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 2, ods. 4 a ods. 5 ZVO. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 ZVO.
Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov predloží v ponuke doklady podľa § 32 ods. 2, alebo ods. 4 alebo ods. 5 ZVO.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ nepožaduje predloženie dokladov v zmysle § 33 ZVO.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Za účelom preukázania technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ZVO uchádzači predložia:
3.1.) podľa § 34 ods. 1 písm. a): zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v minimálnom objeme v kumulatívnej hodnote 100 000,00 EUR bez DPH za obdobie predchádzajúce dva roky od vyhlásenia verejného obstarávania,

Za služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považuje odvoz, likvidácia a zhodnotenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu alebo odvoz a likvidácia ostatných komunálnych odpadov.

Uchádzač doplní predložený zoznam potvrdeniami o uspokojivom poskytnutí služieb a to referenciou, pokiaľ bol odberateľom verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ v zmysle § 12 ZVO. Pokiaľ bola odberateľom iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení, ktorý potvrdí odberateľ (originál alebo overená fotokópia) musí obsahovať:
-názov/obchodné meno a sídlo odberateľa,
-názov/obchodné meno a sídlo dodávateľa
-názov a stručný opis poskytovanej služby,
-lehotu dodania,
-celková zmluvná cena v EUR bez DPH,
-meno a kontakt (tel. číslo, email) na osobu odberateľa, u ktorej si možno overiť tieto údaje,
-potvrdenie odberateľa.

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť každú zákazku a v prípade nepotvrdenia informácií uvedených v doklade neuznať takúto zákazku.

3.2.) podľa § 34 ods. 1 písm. f) - nakoľko ide o zložité služby, uchádzač preukáže technickú spôsobilosť predložením kópie nasledovných dokladov:

Verejný obstarávateľ požaduje predložiť potvrdenie príslušného orgánu štátnej správy o registrácii na prepravu a zber odpadov podľa § 98 zákona č.79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení neskorších predpisov;

3.3.) podľa § 34 ods. 1 písm. j): údaje o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam s údajmi o strojov a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícií na poskytnutie služby:
- Minimálne jedno zberové vozidlo na zber komunálneho odpadu - biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu.

Verejný obstarávateľ požaduje predložiť overené kópie technických preukazov vozidiel vo vlastníctve uchádzača, v prípade nájmu vozidiel úradne overenú fotokópiu nájomnej zmluvy.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 01.07.2021 10:00
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 01.07.2021 11:00
Miesto: V zmysle časti V. bod 5.1.2. súťažných podkladov
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: V zmysle časti V. bod 5.1.2. súťažných podkladov
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
11.06.2021

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité