Oznámenie 29660 - WYS

Obsah

29660 - WYS
Vestník č. 141/2021 - 16.06.2021

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Hlohovec
IČO: 00312509
M. R. Štefánika 1, 92001 Hlohovec
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ivan Šimo
Telefón: +421 333813384
Email: ivan.simo@hlohovec.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4729
Hlavná adresa(URL): www.hlohovec.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432576
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/432576
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zber, preprava a zhodnotenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu, v meste Hlohovec, v trvaní 12 mesiacov
Referenčné číslo: 31451/2021/2755/SIM
II.1.2) Hlavný kód CPV
90500000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je poskytnúť objednávateľovi službu pravidelného zberu, prepravy a zhodnotenia biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu (ďalej len KBRO), v meste Hlohovec (ďalej len mesto), v trvaní 12 mesiacov od účinnosti zmluvy. Zber KBRO - zahŕňa prenájom gastro zberných nádob na KBRO o objeme 240 l, s utesneným vekom, počet nádob na stojiskách 115 ks (predstavuje stav v čase tvorby súťažných podkladov. K zmene počtu zberných nádob môže dôjsť v priebehu trvania zákazky v tolerancii + 10 % - max. 127 ks, dodanie 3000 bal po 52 ks 15 litrových pevných vreciek v rolke (bal), o hrúbke min. 50 mikrónov pre každú domácnosť individuálnej bytovej výstavby a samotný zber: dovoz zberných nádob na určené stojiská, ich vyprázdnenie v pravidelných intervaloch 2 x za 7 dní do utesneného zberového vozidla určeného na zber bioodpadu, vrátane dezinfekcie zberných nádob v zmysle platných právnych predpisov a odvozu KBRO do zhodnocovacieho zariadenia. Rozsah predmetu zákazky je podrobne riešený v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
168 664,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
90510000-5
90512000-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Zber, preprava a zhodnotenie KBRO sa bude vykonávať v k. ú. mesta Hlohovec a v k. ú. m. č. Šulekovo.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je poskytnúť objednávateľovi službu pravidelného zberu, prepravy a zhodnotenia biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu (ďalej len KBRO), v meste Hlohovec (ďalej len mesto), v trvaní 12 mesiacov od účinnosti zmluvy. Zber KBRO - zahŕňa prenájom gastro zberných nádob na KBRO o objeme 240 l, s utesneným vekom, počet nádob na stojiskách 115 ks (predstavuje stav v čase tvorby súťažných podkladov. K zmene počtu zberných nádob môže dôjsť v priebehu trvania zákazky v tolerancii + 10 % - max. 127 ks, dodanie 3000 bal po 52 ks 15 litrových pevných vreciek v rolke (bal), o hrúbke min. 50 mikrónov pre každú domácnosť individuálnej bytovej výstavby a samotný zber: dovoz zberných nádob na určené stojiská, ich vyprázdnenie v pravidelných intervaloch 2 x za 7 dní do utesneného zberového vozidla určeného na zber bioodpadu, vrátane dezinfekcie zberných nádob v zmysle platných právnych predpisov a odvozu KBRO do zhodnocovacieho zariadenia. Rozsah predmetu zákazky je podrobne riešený v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
168 664,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú. Doba plnenia predmetu zmluvy: od nadobudnutia účinnosti zmluvy, uplynutím 12. mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy, alebo dňom uhradenia celkovej zmluvnej ceny za poskytnutie služby.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Osobné postavenie podľa § 112 ods. 4 písm. a) a podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní:
1.1.1 je oprávnený uskutočňovať zber, prepravu a zhodnotenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu - uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti dokladom, ktorý zodpovedá predmetu zákazky (v zmysle zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii), od 1. septembra 2018, ak je uchádzačom hospodársky subjekt - právnická osoba alebo fyzická osoba so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike, nie je povinný predkladať výpis z obchodného registra; výpis zo živnostenského registra, resp. iný doklad o oprávnení uskutočňovať stavebné práce ak je zapísaný v Registri právnických osôb).
1.1.2 nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením.
1.2 Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v ods. 1.1.1 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
1.3 Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
1.4 Hospodársky subjekt (uchádzač) zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len Úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu, nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. V takomto prípade poskytne verejnému obstarávateľovi informáciu o tom, že mu Úrad vydal Výpis zo zoznamu hospodárskych subjektov/podnikateľov s uvedením registračného čísla, dátumu vyhotovenia a platnosti Výpisu.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť:
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
2.1 podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
2.2 podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje uviesť údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícií na poskytnutie služby.
2.3 Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní.
Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, uchádzač predloží referencie v celkovej hodnote minimálne 100 000,00 EUR bez DPH. V prípade, ak v rámci zákazky boli poskytované aj služby rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet tejto zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota poskytovaných služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky. V prípade dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, sa pri prepočítanej meny ako EUR použije kurz danej meny, ktorý je zverejnený Európskou centrálnou bankou v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na predmetnú verejnú súťaž na zverejnenie v Úradnom vestníku EÚ.
podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní.
Verejný obstarávateľ požaduje aby uchádzač, ktorý bude poskytovať služby preukázal:
Zoznam a popis strojového a technického vybavenia, ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytnutie služieb. Zoznam musí byť podpísaný štatutárom alebo osobou oprávnenou konať v jeho mene.
Požadovaná špecifikácia bude obsahovať:
- názov stroja alebo mechanizmu,
- typové označenie stroja, resp. mechanizmu a rok jeho výroby,
- počet kusov
Na uskutočňovanie prác je potrebné disponovať predmetnou technikou alebo ekvivalentnou technikou:
Nákladné vozidlá špeciálne, na výsyp zberných nádob:
-použiteľné na výsyp 240 l zberných nádob,
-so zberovou nadstavbou o efektívnom objeme zberovej nádrže min. 16 m3 na zber biologického rozložiteľného odpadu,
-s rotačným alebo lineárnym lisovacím mechanizmom,
-s automatizovaným hydraulickým systémom výsypu zberných nádob,
-utesnené, aby neznečisťovalo komunikáciu svojím obsahom,
-vybavené GPS systémom.
Údaje o strojovom a technickom vybavení v ponuke uchádzača je nutné preukázať kópiou technického osvedčenia od vozidla, fotodokumentáciou alebo iným osvedčením od zariadenia alebo zmluvou o prenájme/výpožičke zariadení, zmluvou o budúcej zmluve o prenájme/výpožičke strojového a technického vybavenia alebo kúpnou zmluvou prípadne prehľadom odpisového majetku alebo inventárnymi kartami majetku, ktoré obsahujú verejným obstarávateľom požadované údaje strojového a technického vybavenia.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky sú definované v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 29.06.2021 12:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 01.11.2021
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 29.06.2021 12:30
Miesto: Mestský úrad Hlohovec, M.R. Štefánika 1, 920 01 Hlohovec, v zasadacej miestnosti MsÚ na 2. poschodí.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Uchádzač sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a úradne overeným splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1./ Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať v slovenskom jazyku.
2./ zábezpeka sa nevyžaduje.
3./ Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO.
4./ Uchádzači svoje ponuky predkladajú prostredníctvom systému EVO http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432576. Uchádzač si zákazku sprístupní po prihlásení do privátnej zóny.
5./ Pravidlá pre doručovanie - zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme EVO a to v súlade s funkcionalitou systému.
6./ V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom systému EVO. Verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred prostredníctvom IS EVO.
7./ Ďalšie podrobnosti ohľadom elektronickej komunikácie, podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie zo záujemcami a uchádzačmi sú uvedené v súťažných podkladoch.
8./ Vyhodnotenie ponúk sa uskutoční podľa § 112 ods. 6 druhá veta.

Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nezahŕňa obstarávanie inovácií a nie je obstarávaním zameraným na sociálny aspekt.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
15.06.2021

Redakčné opravy

30690 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 151/2021
V oznámení 29660-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Hlohovec, M. R. Štefánika 1, 920 01 Hlohovec zverejnenom vo VVO č. 141/2021 zo dňa 16.06.2021 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť ods. 2.3 za slovom "počet kusov" Namiesto: Na uskutočňovanie prác je potrebné disponovať predmetnou technikou alebo ekvivalentnou technikou: Nákladné vozidlá špeciálne, na výsyp zberných nádob: -použiteľné na výsyp 240 l zberných nádob, -so zberovou nadstavbou o efektívnom objeme zberovej nádrže min. 16 m3 na zber biologického rozložiteľného odpadu, -s rotačným alebo lineárnym lisovacím mechanizmom, -s automatizovaným hydraulickým systémom výsypu zberných nádob, -utesnené, aby neznečisťovalo komunikáciu svojím obsahom, -vybavené GPS systémom. Má byť: Na uskutočňovanie prác je potrebné disponovať predmetnou technikou alebo ekvivalentnou technikou: Nákladné vozidlá špeciálne, na výsyp zberných nádob: -použiteľné na výsyp 240 l zberných nádob, -so zberovou nadstavbou o efektívnom objeme zberovej nádrže min. 16 m3 na zber biologického rozložiteľného odpadu, -s rotačným alebo lineárnym lisovacím mechanizmom, -s automatizovaným hydraulickým systémom výsypu zberných nádob, -utesnené, aby neznečisťovalo komunikáciu svojím obsahom, -vybavené GPS systémom Ekvivalentom je aj nákladné vozidlo špeciálne na odvoz plných nádob s KBRO, zabezpečené proti úniku odpadu a vybavené GPS systémom. II.1.4) Stručný opis Za prvou vetou Namiesto: Zber KBRO - zahŕňa prenájom gastro zberných nádob na KBRO o objeme 240 l, s utesneným vekom, počet nádob na stojiskách 115 ks (predstavuje stav v čase tvorby súťažných podkladov. K zmene počtu zberných nádob môže dôjsť v priebehu trvania zákazky v tolerancii + 10 % - max. 127 ks, dodanie 3000 bal po 52 ks 15 litrových pevných vreciek v rolke (bal), o hrúbke min. 50 mikrónov pre každú domácnosť individuálnej bytovej výstavby a samotný zber: dovoz zberných nádob na určené stojiská, ich vyprázdnenie v pravidelných intervaloch 2 x za 7 dní do utesneného zberového vozidla určeného na zber bioodpadu, vrátane dezinfekcie zberných nádob v zmysle platných právnych predpisov a odvozu KBRO do zhodnocovacieho zariadenia. Rozsah predmetu zákazky je podrobne riešený v súťažných podkladoch. Má byť: Zber KBRO - zahŕňa prenájom gastro zberných nádob na KBRO o objeme 240 l, s utesneným vekom, počet nádob na stojiskách 115 ks (predstavuje stav v čase tvorby súťažných podkladov. K zmene počtu zberných nádob môže dôjsť v priebehu trvania zákazky v tolerancii + 10 % - max. 127 ks, dodanie 3000 bal po 52 ks 15 litrových pevných vreciek v rolke (bal), o hrúbke min. 50 mikrónov pre každú domácnosť individuálnej bytovej výstavby a samotný zber: dovoz zberných nádob na určené stojiská, ich vyprázdnenie v pravidelných intervaloch 2 x za 7 dní do utesneného zberového vozidla určeného na zber bioodpadu, vrátane dezinfekcie zberných nádob v zmysle platných právnych predpisov a odvozu KBRO do zhodnocovacieho zariadenia, resp. výmenu naplnených nádob za prázdne vydezinfikované a odvoz plných nádob s KBRO do zhodnocovacieho zariadenia. Rozsah predmetu zákazky je podrobne riešený v súťažných podkladoch. IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 29.06.2021 12:00 Má byť: 07.07.2021 12:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 29.06.2021 12:30 Má byť: 07.07.2021 12:30 II.2.4) Opis obstarávania Za prvou vetou Namiesto: Zber KBRO - zahŕňa prenájom gastro zberných nádob na KBRO o objeme 240 l, s utesneným vekom, počet nádob na stojiskách 115 ks (predstavuje stav v čase tvorby súťažných podkladov. K zmene počtu zberných nádob môže dôjsť v priebehu trvania zákazky v tolerancii + 10 % - max. 127 ks, dodanie 3000 bal po 52 ks 15 litrových pevných vreciek v rolke (bal), o hrúbke min. 50 mikrónov pre každú domácnosť individuálnej bytovej výstavby a samotný zber: dovoz zberných nádob na určené stojiská, ich vyprázdnenie v pravidelných intervaloch 2 x za 7 dní do utesneného zberového vozidla určeného na zber bioodpadu, vrátane dezinfekcie zberných nádob v zmysle platných právnych predpisov a odvozu KBRO do zhodnocovacieho zariadenia. Rozsah predmetu zákazky je podrobne riešený v súťažných podkladoch. Má byť: Zber KBRO - zahŕňa prenájom gastro zberných nádob na KBRO o objeme 240 l, s utesneným vekom, počet nádob na stojiskách 115 ks (predstavuje stav v čase tvorby súťažných podkladov. K zmene počtu zberných nádob môže dôjsť v priebehu trvania zákazky v tolerancii + 10 % - max. 127 ks, dodanie 3000 bal po 52 ks 15 litrových pevných vreciek v rolke (bal), o hrúbke min. 50 mikrónov pre každú domácnosť individuálnej bytovej výstavby a samotný zber: dovoz zberných nádob na určené stojiská, ich vyprázdnenie v pravidelných intervaloch 2 x za 7 dní do utesneného zberového vozidla určeného na zber bioodpadu, vrátane dezinfekcie zberných nádob v zmysle platných právnych predpisov a odvozu KBRO do zhodnocovacieho zariadenia, resp. výmenu naplnených nádob za prázdne vydezinfikované a odvoz plných nádob s KBRO do zhodnocovacieho zariadenia. Rozsah predmetu zákazky je podrobne riešený v súťažných podkladoch.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité