II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb pre potreby Sociálnej poisťovne časti A až D
Referenčné číslo: 088/2021
II.1.2)
Hlavný kód CPV
90910000-9
II.1.3)
Druh zákazky
Služby
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom zákazky vykonávanie upratovacích a čistiacich služieb (ďalej aj služby alebo predmet zákazky) v administratívnych, v prevádzkových, v spoločných a v sociálnych priestoroch objektov verejného obstarávateľa, vrátane doplňovania hygienického materiálu do sociálnych zariadení realizovaných formou čiastkových písomných objednávok, podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa v rozsahu, v režimoch a v cenách uvedených v Prílohách k zmluve uvedenej v časti B.2 k týmto súťažným podkladom zverejnených na www.uvo.gov.sk a na portáli www.evo.gov.sk.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
5 023 008,02
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Áno
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
Ponuky možno predkladať na:
všetky časti
II.2)
OPIS
Časť: 1
II.2.1)
Názov
Poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb pre potreby Sociálnej poisťovne - BRATISLAVA
Časť č.: časť A - Bratislava
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
90911200-8
90919200-4
90911300-9
90919100-3
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Bratislavský kraj - pobočky Bratislava
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky vykonávanie upratovacích a čistiacich služieb (ďalej aj služby alebo predmet zákazky) v administratívnych, v prevádzkových, v spoločných a v sociálnych priestoroch objektov verejného obstarávateľa, vrátane doplňovania hygienického materiálu do sociálnych zariadení realizovaných formou čiastkových písomných objednávok, podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa v rozsahu, v režimoch a v cenách uvedených v Prílohách k zmluve uvedenej v časti B.2 k týmto súťažným podkladom zverejnených na www.uvo.gov.sk a na portáli www.evo.gov.sk.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
1 528 436,13
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 2
II.2.1)
Názov
Poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb pre potreby Sociálnej poisťovne - pobočky ZÁPAD
Časť č.: časť B - pobočky ZÁPAD
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
90911200-8
90919200-4
90911300-9
90919100-3
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Západoslovenský kraj - pobočky ZÁPAD
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky vykonávanie upratovacích a čistiacich služieb (ďalej aj služby alebo predmet zákazky) v administratívnych, v prevádzkových, v spoločných a v sociálnych priestoroch objektov verejného obstarávateľa, vrátane doplňovania hygienického materiálu do sociálnych zariadení realizovaných formou čiastkových písomných objednávok, podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa v rozsahu, v režimoch a v cenách uvedených v Prílohách k zmluve uvedenej v časti B.2 k týmto súťažným podkladom zverejnených na www.uvo.gov.sk a na portáli www.evo.gov.sk.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
1 226 952,99
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
Západoslovenský kraj - pobočky ZÁPAD
Časť: 3
II.2.1)
Názov
Poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb pre potreby Sociálnej poisťovne - pobočky STRED
Časť č.: časť C - pobočky STRED
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
90911200-8
90919200-4
90911300-9
90919100-3
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Stredoslovenský kraj - pobočky STRED
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky vykonávanie upratovacích a čistiacich služieb (ďalej aj služby alebo predmet zákazky) v administratívnych, v prevádzkových, v spoločných a v sociálnych priestoroch objektov verejného obstarávateľa, vrátane doplňovania hygienického materiálu do sociálnych zariadení realizovaných formou čiastkových písomných objednávok, podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa v rozsahu, v režimoch a v cenách uvedených v Prílohách k zmluve uvedenej v časti B.2 k týmto súťažným podkladom zverejnených na www.uvo.gov.sk a na portáli www.evo.gov.sk.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
1 020 264,96
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 4
II.2.1)
Názov
Poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb pre potreby Sociálnej poisťovne - pobočky VÝCHOD
Časť č.: časť D - pobočky VÝCHOD
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
90911200-8
90919200-4
90911300-9
90919100-3
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Východoslovenský kraj - pobočky VÝCHOD
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky vykonávanie upratovacích a čistiacich služieb (ďalej aj služby alebo predmet zákazky) v administratívnych, v prevádzkových, v spoločných a v sociálnych priestoroch objektov verejného obstarávateľa, vrátane doplňovania hygienického materiálu do sociálnych zariadení realizovaných formou čiastkových písomných objednávok, podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa v rozsahu, v režimoch a v cenách uvedených v Prílohách k zmluve uvedenej v časti B.2 k týmto súťažným podkladom zverejnených na www.uvo.gov.sk a na portáli www.evo.gov.sk.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
1 247 353,94
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie