Oznámenie 36977 - MSS

Obsah

36977 - MSS
Vestník č. 174/2021 - 29.07.2021

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Sociálna poisťovňa, ústredie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30807484
29. augusta 8 a 10, 81363 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK0
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ján Palárik
Telefón: +421 2906179845
Email: jan.palarik@socpoist.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/2348
Hlavná adresa(URL): www.socpist.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/431929
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/431929
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
sociálne poistenie
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb pre potreby Sociálnej poisťovne časti A až D
Referenčné číslo: 088/2021
II.1.2) Hlavný kód CPV
90910000-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky vykonávanie upratovacích a čistiacich služieb (ďalej aj služby alebo predmet zákazky) v administratívnych, v prevádzkových, v spoločných a v sociálnych priestoroch objektov verejného obstarávateľa, vrátane doplňovania hygienického materiálu do sociálnych zariadení realizovaných formou čiastkových písomných objednávok, podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa v rozsahu, v režimoch a v cenách uvedených v Prílohách k zmluve uvedenej v časti B.2 k týmto súťažným podkladom zverejnených na www.uvo.gov.sk a na portáli www.evo.gov.sk.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
5 023 008,02 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb pre potreby Sociálnej poisťovne - BRATISLAVA
Časť č.: časť A - Bratislava
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
90911200-8
90919200-4
90911300-9
90919100-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK02
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Bratislavský kraj - pobočky Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky vykonávanie upratovacích a čistiacich služieb (ďalej aj služby alebo predmet zákazky) v administratívnych, v prevádzkových, v spoločných a v sociálnych priestoroch objektov verejného obstarávateľa, vrátane doplňovania hygienického materiálu do sociálnych zariadení realizovaných formou čiastkových písomných objednávok, podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa v rozsahu, v režimoch a v cenách uvedených v Prílohách k zmluve uvedenej v časti B.2 k týmto súťažným podkladom zverejnených na www.uvo.gov.sk a na portáli www.evo.gov.sk.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
1 528 436,13 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 2
II.2.1) Názov
Poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb pre potreby Sociálnej poisťovne - pobočky ZÁPAD
Časť č.: časť B - pobočky ZÁPAD
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
90911200-8
90919200-4
90911300-9
90919100-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Západoslovenský kraj - pobočky ZÁPAD
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky vykonávanie upratovacích a čistiacich služieb (ďalej aj služby alebo predmet zákazky) v administratívnych, v prevádzkových, v spoločných a v sociálnych priestoroch objektov verejného obstarávateľa, vrátane doplňovania hygienického materiálu do sociálnych zariadení realizovaných formou čiastkových písomných objednávok, podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa v rozsahu, v režimoch a v cenách uvedených v Prílohách k zmluve uvedenej v časti B.2 k týmto súťažným podkladom zverejnených na www.uvo.gov.sk a na portáli www.evo.gov.sk.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
1 226 952,99 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Západoslovenský kraj - pobočky ZÁPAD
Časť: 3
II.2.1) Názov
Poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb pre potreby Sociálnej poisťovne - pobočky STRED
Časť č.: časť C - pobočky STRED
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
90911200-8
90919200-4
90911300-9
90919100-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK03
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Stredoslovenský kraj - pobočky STRED
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky vykonávanie upratovacích a čistiacich služieb (ďalej aj služby alebo predmet zákazky) v administratívnych, v prevádzkových, v spoločných a v sociálnych priestoroch objektov verejného obstarávateľa, vrátane doplňovania hygienického materiálu do sociálnych zariadení realizovaných formou čiastkových písomných objednávok, podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa v rozsahu, v režimoch a v cenách uvedených v Prílohách k zmluve uvedenej v časti B.2 k týmto súťažným podkladom zverejnených na www.uvo.gov.sk a na portáli www.evo.gov.sk.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
1 020 264,96 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 4
II.2.1) Názov
Poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb pre potreby Sociálnej poisťovne - pobočky VÝCHOD
Časť č.: časť D - pobočky VÝCHOD
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
90911200-8
90919200-4
90911300-9
90919100-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK03
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Východoslovenský kraj - pobočky VÝCHOD
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky vykonávanie upratovacích a čistiacich služieb (ďalej aj služby alebo predmet zákazky) v administratívnych, v prevádzkových, v spoločných a v sociálnych priestoroch objektov verejného obstarávateľa, vrátane doplňovania hygienického materiálu do sociálnych zariadení realizovaných formou čiastkových písomných objednávok, podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa v rozsahu, v režimoch a v cenách uvedených v Prílohách k zmluve uvedenej v časti B.2 k týmto súťažným podkladom zverejnených na www.uvo.gov.sk a na portáli www.evo.gov.sk.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
1 247 353,94 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: PODMIENKY ÚČASTI VO VEREJNOM OBSTARÁVANÍ PODĽA § 32 ZÁKONA TÝKAJÚCE SA OSOBNÉHO POSTAVENIA SPOLOČNÉ PRE VŠETKY ČASTI PREDMETU ZÁKAZKY
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 zákona.
Doklady a dokumenty, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia preukazuje podľa § 32 ods. 2 zákona.
Podmienky účasti - osobného postavenia sú podrobne v Súťažných podkladoch, časť A.2 Podmienky účasti uchádzačov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a www.evo.gov.sk.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 06.09.2021 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.03.2022
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 06.09.2021 10:00
Miesto: Sociálna poisťovňa, ústredie, ul. 29. augusta 8 a 10, 813 63 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk sa vykoná v súlade s § 52 ods. 2 zákona o VO. Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť štatutárni zástupcovia uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk alebo nimi poverení zástupcovia na základe poverenia a preukázaní totožnosti.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
23.07.2021

Redakčné opravy

41523 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 196/2021
V oznámení 36977-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Sociálna poisťovňa, ústredie, 29. augusta 8 a 10, 813 63 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 174/2021 zo dňa 29.07.2021 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 06.09.2021 09:00 Má byť: 20.09.2021 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 06.09.2021 10:00 Má byť: 20.09.2021 10:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Lehota na predkladanie ponúk a lehota otvárania ponúk platí pre všetky časti A až D a je predĺžená z dôvodu úpravy Súťažných podkladov.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité