Oznámenie 39520 - MSS

Obsah

39520 - MSS
Vestník č. 182/2021 - 04.08.2021

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
DataCentrum elektronizácie územnej samosprávy Slovenska
Vnútroštátne identifikačné číslo: 45736359
Námestie Mateja Korvína 1, 81107 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Marek Havaš
Telefón: +421 221025897
Email: klient@tenders.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): https://www.zdruzeniedeus.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433279
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/433279
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Verejný obstarávateľ podľa § 7 ods. 1 písm. e) ZVO
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Podpora informatizácie štátnej správy a samosprávy
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Plošné rozšírenie IS DCOM na mestá
Referenčné číslo: DEUS/SLUŽBA/1
II.1.2) Hlavný kód CPV
72000000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Cieľom projektu je rozšírenie existujúceho riešenia služieb DCOM na 42 miest, teda už vybudovaného informačného systému pre samosprávu Dátové centrum obcí a miest (DCOM) v súlade so schválenou Stratégiou informatizácie územnej samosprávy Slovenska (SIMÚS). (viď. opis predmetu zákazky)
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
8 967 136,50 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Systémový integrátor
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
72510000-3
72590000-7
72600000-6
51600000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská republika viď príloha č. 3 Zoznam miest na pripojenie k IS DCOM
II.2.4) Opis obstarávania:
Cieľom projektu je rozšírenie existujúceho riešenia služieb DCOM na 42 miest, teda už vybudovaného informačného systému pre samosprávu Dátové centrum obcí a miest (DCOM) v súlade so schválenou Stratégiou informatizácie územnej samosprávy Slovenska (SIMÚS). (viď. opis predmetu zákazky)
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Odhadovaná hodnota
3 714 406,50 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 01.10.2021
Dátum ukončenia: 31.12.2023
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: NFP311071X842
NFP311071X984
NFP311071X985
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 100 000,00 EUR (sto tisíc Eur). (viď bod 16 SP.)
Časť: 2
II.2.1) Názov
Integrácie služieb DECOM do informačného systému mesta
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
72510000-3
72590000-7
72600000-6
51600000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská republika viď príloha č. 3 Zoznam miest na pripojenie k IS DCOM
II.2.4) Opis obstarávania:
Cieľom projektu je rozšírenie existujúceho riešenia služieb DCOM na 42 miest, teda už vybudovaného informačného systému pre samosprávu Dátové centrum obcí a miest (DCOM) v súlade so schválenou Stratégiou informatizácie územnej samosprávy Slovenska (SIMÚS). (viď. opis predmetu zákazky)
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Odhadovaná hodnota
5 252 730,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 01.10.2021
Dátum ukončenia: 31.12.2023
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: NFP311071X842
NFP311071X984
NFP311071X985
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 100 000,00 EUR (sto tisíc Eur). (viď bod 16 SP.)
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1.Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO, spôsobom podľa § 32 ods. 2 ZVO.
1.2.V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V prípade, že uchádzač uvedie v ponuke podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, uvedie v ponuke navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok. Navrhovaný subdodávateľ musí splniť podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a preukázať, že uňho neexistujú dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorý má subdodávateľ plniť.
1.3.Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje osobné postavenie musia byť v ponuke predložené v elektronickej.
1.4.Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
1.5.Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.
1.6.Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ si pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
1. Uchádzač si zabezpečí právo na úpravu informačného systému obce v potrebnej miere pre vykonanie zákazky.
2. Poskytovateľ ISM sa zaväzuje, že vplyvom plošného rozšírenia IS DCOM na mestá podľa Prílohy č. 2, ktorým poskytuje svoje služby, dôjde knavýšeniu ceny za poskytovanie týchto služieb mestám o maximálnu celkovú sumu vo výške 5.000,- EUR bez DPH (slovom päťtisíc euro bez DPH), čo predstavuje maximálnu celkovú sumu vo výške 6.000,- EUR s DPH (slovom šesťtisíc euro s DPH) ročne a mesto. Záväzok podľa predchádzajúcej vety sa Poskytovateľ ISM zaväzuje dodržiavať najmenej do konca udržateľnosti Zmlúv o poskytnutí nenávratného finančného príspevku podľa čl. 1.6 tejto Zmluvy.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Predpokladaný maximálny počet účastníkov rámcovej dohody: 6
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 31.08.2021 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.07.2022
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 31.08.2021 10:00
Miesto: DataCentrum elektronizácie územnej samosprávy Slovenska, Námestie Mateja Korvína 1, 811 07 Bratislava (Blumental offices)
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejné podľa § 52 ZVO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v slovenskom jazyku písomne v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (systém EVO) - https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html.
2. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podlá osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie su zapisani v registri partnerov verejného sektora.
3. Všetky náklady a výdavky spojene s prípravou a predložením ponuky, dokladov, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov súvisiacich s týmto oznámením, znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
4. Uchádzači predložia skeny originálov alebo úradne osvedčených kópii požadovaných dokladov. Všetky doklady musia byt platne a odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovene v českom jazyku. Ak sa zisti rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny v predložených ponukách budú vyššie ako predpokladaná hodnota zákazky, ako aj v prípade nedostatku finančných prostriedkov.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
29.07.2021

Redakčné opravy

42268 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 203/2021
V oznámení 39520-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa DataCentrum elektronizácie územnej samosprávy Slovenska, Námestie Mateja Korvína 1, 811 07 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 182/2021 zo dňa 04.08.2021 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 31.08.2021 09:00 Má byť: 10.09.2021 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 31.08.2021 10:00 Má byť: 10.09.2021 10:00
42755 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 208/2021
V oznámení 39520-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa DataCentrum elektronizácie územnej samosprávy Slovenska, Námestie Mateja Korvína 1, 811 07 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 182/2021 zo dňa 04.08.2021 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 10.09.2021 09:00 Má byť: 28.09.2021 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 10.09.2021 10:00 Má byť: 28.09.2021 10:00
43151 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 212/2021
V oznámení 39520-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa DataCentrum elektronizácie územnej samosprávy Slovenska, Námestie Mateja Korvína 1, 811 07 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 182/2021 zo dňa 04.08.2021 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 28.09.2021 09:00 Má byť: 01.10.2021 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 28.09.2021 10:00 Má byť: 01.10.2021 10:00
44785 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 225/2021
V oznámení 39520-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa DataCentrum elektronizácie územnej samosprávy Slovenska, Námestie Mateja Korvína 1, 811 07 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 182/2021 zo dňa 04.08.2021 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 01.10.2021 09:00 Má byť: 06.10.2021 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 01.10.2021 10:00 Má byť: 06.10.2021 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité