Oznámenie 40969 - WYP

Obsah

40969 - WYP
Vestník č. 190/2021 - 13.08.2021

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Rajec
IČO: 00321575
SNP 2/2 , 01522 Rajec
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Roman Osika
Telefón: +421 904130904
Fax: +421 415422224
Email: rroosika@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.rajec.info/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433653
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.ezakazky.sk/rajec/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=56570985&
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zníženie energetickej náročnosti budovy MsÚ v Rajci
Referenčné číslo: 332/2021/OSR
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom Diela sú stavebné úpravy nehnuteľnosti: Mestský úrad, Nám. SNP 2/2, 015 22 Rajec (ďalej len objekt),
postavená na pozemku KNC parc. č. 84/5 o výmere 2675 m2, druh pozemku: zastavaná plocha a nádvorie a predmet
Diela zasahuje aj na parcelu KNC parc. č. 83 o výmere 895 m2, druh pozemku: zastavaná plocha a nádvorie, katastrálne územie Rajec (nehnuteľnosti zapísané na LV č. 1500).
V súvislosti so stavebnými úpravami objektu sa na účely tejto Zmluvy Dielom rozumie uskutočnenie stavebných prác
zameraných na zníženie energetickej náročnosti existujúceho objektu. Bližšia charakteristika predmetu zákazky je
špecifikovaná v projektovej dokumentácii, výkaze výmer, súťažných podkladoch a zmluvných podmienkach.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
818 502,67 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45210000-2
45112000-5
45262520-2
45410000-4
45261400-8
45261410-1
45320000-6
45262100-2
45310000-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Mestský úrad, Nám. SNP 2/2, 015 22 Rajec
II.2.4) Opis obstarávania
Vzhľadom na nevyhovujúci tepelný odpor všetkých plôch obvodového plášťa no najmä kútov a rohov je nevyhnutné jeho plošné zateplenie pre dosiahnutie vhodných parametrov tepelnotechnických, energetických v konečnom dôsledku i vhodnej mikroklímy v interiéroch. Pre dosiahnutie požadovaných parametrov je navrhnutý kontaktný zatepľovací systém (ETICS) s tepelným izolantom MW (TR 10) hr.200mm. Na osteniach a nadpražiach je potrebné osadiť detto ETICS ale s hrúbkou tepelného izolantu 40mm. Zateplenie ostení podjazdu kontaktným zatepľovacím systémom (ETICS) s tepelným izolantom MW (TR 10) hr.100mm. Zateplenie sokla kontaktným zatepľovacím systémom (ETICS) s tepelným izolantom XPS hr.140mm. Štítové murivo vyspraviť, presieťkovať a omietnúť. Viac : Súťažné podklady a sprievodná dokumentácia.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
818 502,67 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 196
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: Toto obstarávanie môže byť obnovené.
Popis obnovy: V prípade, ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom a účinnom znení (ZVO) bude pri zadávaní zákazky na rovnaký predmet postupovať v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Zníženie energetickej náročnosti verejných budov Kód : OPKZP-PO4-SC431-2021-68
II.2.14) Doplňujúce informácie
Operačný program Kvalita životného prostredia, Energeticky efektívne nízkouhlíkové hospodárstvo vo všetkých sektoroch, OPKZP-PO4-SC431-2021-68, Zníženie energetickej náročnosti budovy MsÚ v Rajci
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok:
1. Hospodársky subjekt, uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO. Ich splnenie preukáže spôsobom podľa § 32 ods. 2, 4,a 5 ZVO.

2. Podľa § 152 ods. 1 ZVO uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie (zápis). Podľa § 152 ods. 4 ZVO zápis je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa ods. 3 uvedeného ustanovenia ZVO. Podľa § 152 ods. 3 ZVO verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.

3. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

4. Podľa § 114 ods. 1 ZVO uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO (JED) alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. V prípade skupiny dodávateľov sa predkladá samostatný JED za každého člena skupiny dodávateľov. V prípade využitia subdodávateľov JED uchádzača obsahuje informácie o každom takomto navrhovanom subdodávateľovi a zároveň sa predkladá aj JED za každého uvedeného subdodávateľa. Táto povinnosť sa týka aj osôb uvedených v § 33 ods. 2, resp. 34 ods. 3 ZVO. Vzor JED tvorí prílohu č. 3 súťažných podkladov.

5. Uchádzač môže jednotný európsky dokument použitý v konkrétnom verejnom obstarávaní použiť aj opakovane, ak potvrdí, že informácie v pôvodnom jednotnom európskom dokumente sú naďalej aktuálne.

6. Podľa § 39 ods. 6 ZVO, ak uchádzač použije JED verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED. Uchádzač doručí doklady verejnému obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu.

7. Uchádzač sa považuje za spĺňajúceho podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určené podľa § 32 ods. 1 písm. b) a c) ZVO, ak zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach.

8. Dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti uchádzač predkladá vo forme ich skenu originálu/úradne overenej kópie v needitovateľnej forme vo formáte pdf.

Ďalšie potrebné informácie týkajúce sa preukazovania osobného postavenia uchádzača sú uvedené v príslušnom súťažných podkladov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa podmienky účasti určené podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Určenou podmienkou účasti verejný obstarávateľ overuje finančnú spôsobilosť uchádzača plniť predmet zákazky a jeho schopnosť zabezpečiť plnenie zmluvných záväzkov.

2. Podľa § 33 ods. 2 ZVO uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) ZVOí a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO. Verejný obstarávateľ, v súlade s § 33 ods. 3 ZVO, požaduje, aby uchádzač a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.

Ďalšie potrebné informácie týkajúce sa preukazovania finančného a ekonomického postavenia uchádzača sú uvedené v oddiele A.2 súťažných podkladov.
eľom určenej lehote.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky (banková informácia). Vyjadrenie banky musí obsahovať najmä informácie, že uchádzač za predchádzajúce tri kalendárne roky (2018, 2019 a 2020), až ku dňu vystavenia vyjadrenia banky, ktoré musí byť vystavené v čase od vyhlásenia tohto verejného obstarávania publikovaním tejto výzvy na predkladanie ponúk, do lehoty určenej na predkladanie ponúk vrátane prípadnej predĺženej lehoty na predkladanie ponúk, resp. len za tie roky, za ktoré je dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti uchádzačom:
-nebol v nepovolenom debete,
-v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár.

V prípade, ak má uchádzač účty vo viacerých bankách, verejný obstarávateľ požaduje bankovú informáciu od každej z
nich a vo vyššie uvedenom rozsahu. Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym
orgánom alebo iným oprávneným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača, že nemá
bankové účty v iných bankách ako tých, za ktoré predložil vyjadrenie banky.

V prípade preukázania splnenia podmienok účasti podľa § 39 ZVO musia z obsahu JED jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti v tomto postupe zadávania zákazky vo väzbe na ustanovenie § 33 ods. 2 zákona.

Požadované doklady môže uchádzač predbežne nahradiť aj čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 ZVO, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a na požiadanie poskytne doklady, ktoré ním nahradil vo verejným obstarávateľom určenej lehote.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť sa preukazuje podľa § 34 ods. 1 ZVO podľa:

1. písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom bol 1) verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; 2).bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplnením dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené".
Verejný obstarávateľ určenou podmienkou účasti overuje predchádzajúce skúsenosti uchádzača s realizáciou uskutočnenia plnenia rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet zadávanej zákazky (stavebné práce ).

2. písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, Verejný obstarávateľ určenou podmienkou účasti overuje technickú spôsobilosť uchádzača vyžadovanú právnym poriadkom Slovenskej republiky vo vzťahu k schopnosti uchádzača zabezpečiť odborne spôsobilé ľudské zdroje zodpovedné za plnenie predmetu zákazky.

3. písm. d) v súbehu s § 35 ZVO opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality preukázaním zavedenia systému manažérstva kvality, zavedenia systému manažérstva bezpečnosti práce a plnenie požiadaviek na kvalitu.
Verejný obstarávateľ určením tejto podmienky účasti overuje existenciu zavedenia manažérskych systémov kvality a jej zvyšovania a zvyšovania výkonnosti uchádzača.

4. písm. l) ZVO uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.
Verejný obstarávateľ určuje podmienku časti vo vzťahu k ustanoveniam § 41 ZVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1.Podľa § 34 ods.1 písm. b) ZVO sa požaduje predložiť zoznam realizovaných staveb. prác rovnakého alebo obdobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky za predchádzajúcich päť rokov v kumulatívnej hodnote minimálne 800 000 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Za rovnaký alebo obdobný charakter predmetu zákazky sa považuje zníženie energetickej náročnosti budov. Predložený zoznam musí byť doplnený
potvrdeniami o kvalite uskutočnenia prác s uvedením identifikačných údajov odberateľa, popisu a/alebo predmetu
plnenia zmluvy alebo jeho časti, celkovú zmluvnú cenu s DPH, termín uskutočnenia, tel. číslo, meno a priezvisko kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné si tieto údaje overiť. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v čase zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk. Zohľadnené budú referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO za predpokladu, že takéto referencie existujú.

2.
2.1 podľa §34 ods. 1 písm. g) ZVO : uchádzač predloží doklad o odbornej spôsobilosti na vybrané činnosti vo výstavbe v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov a to osvedčenie vydané Slovenskou komorou stavebných inžinierov (SKSI) pre výkon činnosti stavbyvedúci s odborným zameraním 10- Pozemné stavby, resp. rovnocenný doklad o odbornej spôsobilosti osôb podľa predpisov členského štátu ich pôvodu.
2.2 uchádzač predloží oprávnenie (licenciu) na vykonávanie prác pri zhotovovaní vonkajších tepelnoizolačných systémov, ktoré oprávňuje jeho držiteľa vykonávať práce pri zhotovovaní vonkajších tepelnoizolačných systémov v zmysle § 43g zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov, aktuálne platnú ku dňu odovzdania a prebratia staveniska, vrátane prílohy - podmienok platnosti a zoznamu komponentov v ponuke uchádzača uvedeného tepelnoizolačného systému.

3.Podľa § 34 ods. 1 písm. d) v súbehu s § 35 ZVO sa požaduje predložiť certifikát manažérstva kvality vydaný oprávnenou nezávislou inštitúciou podľa normy :
1. STN EN ISO 9001 v oblasti realizácie stavebných prác pozemné stavby
2. STN ISO 45001:2019-21 Systémy manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci.

4.Podľa § 34 ods. 1 písm. l) ZVO uchádzač uvedie podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok a percentuálne vyjadrenie každej subdodávky vo vzťahu k celkovému plneniu predmetu zákazky.

Verejný obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení manažérstva kvality, avšak musia byť rovnocenné opatreniam na zabezpečenie manažérstva kvality, resp. na uplatňovanie environmentálnych manažérskych systémov podľa požiadaviek na vystavenie certifikátu podľa príslušnej normy.

Požadované doklady môže uchádzač predbežne nahradiť JED alebo čestným vyhlásením v súlade s § 114 ods. 1 ZVO, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne na požiadanie doklady, ktoré ním nahradil.

V prípade preukázania splnenia podmienok účasti podľa § 39 ZVO musia z predloženého JED jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti v tomto postupe zadávania zákazky vo väzbe na ustanovenie § 34 ods. 3 ZVO.

Ďalšie potrebné informácie týkajúce sa preukazovania technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzača sú uvedené v oddiele A.2 súťažných podkladov.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
1. Osobitné podmienky plnenia zmluvy:
1.1. Uchádzač bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami
kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými
osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
1.2.Úspešný uchádzač v zmluve, najneskôr v čase jej uzavretia, uvedie údaje o všetkých známych subdodávateľoch, a
verejný obstarávateľ určí povinnosti dodávateľa/kupujúceho oznamovať akúkoľvek zmenu údajov o subdodávateľovi a
pravidlá zmeny.
1.3. Zmluva nadobudne platnosť jej podpisom oboma Zmluvnými stranami a účinnou po podpísaní Zmluvy o
nenávratnom finančnom príspevku poskytovateľom, po schválení administratívnej kontroly verejného obstarávania a
zverejnení na webovom sídle objednávateľa.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 03.09.2021 11:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.05.2022
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 03.09.2021 12:00
Miesto: Mestský úrad Rajec,
Námestie SNP 2/2,
015 01 Rajec,
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: V prípade okolností znemožňujúcich verejné otváranie ponúk - pandemická situácia, otváranie ponúk v a zverejnenie údajov v zmysle § 52 sa uskutoční on-line v systéme ezakazky.sk. Otváranie ponúk je verejné v nadväznosti na ustanovenie § 52 ods. 2 zákona. Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači a nimi poverené osoby, ktorí predložili svoju ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Viac SP.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických
prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o VO. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja
eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu), alebo prostredníctvom elektronického ID; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie nebude akceptovaná, ak bude doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa resp. iným spôsobom. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom, ak má záujem o vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil
vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný
obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie
podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie je uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári výzvy na predkladanie ponúk limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Z uvedeného dôvodu bol v texte Výzvy uvedený iba komunikačný portál a základné pravidlá vyžiadania podkladov či požiadania o vysvetlenie. Uchádzač vo svojej ponuke predloží splnenie podmienok účasti, čestné vyhlásenia, požiadavky na predmet zákazky bližšie uvedené v súťažných podkladov a iné dokumenty vyžadované v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. Verejný obstarávateľ určuje v tomto postupe zadávania zákazky povinnosť zabezpečiť viazanosť ponuky uchádzača zábezpekou podľa § 112 ods. 13 v súbehu s § 46 zákona o verejnom obstarávaní vo výške 5.000,00 EUR (slovom: päť tisíc eur).
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
12.08.2021

Redakčné opravy

41611 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 197/2021
V oznámení 40969-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Rajec, SNP 2/2, 015 22 Rajec zverejnenom vo VVO č. 190/2021 zo dňa 13.08.2021 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 03.09.2021 11:00 Má byť: 07.09.2021 11:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 03.09.2021 12:00 Má byť: 07.09.2021 12:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Úpravu lehôt si vyžiadala skutočnosť, že v rámci súťažných podkladov bol nahradený poškodený súbor, ktorý uchádzačom nebolo možné otvoriť.
42580 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 206/2021
V oznámení 40969-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Rajec, SNP 2/2, 015 22 Rajec zverejnenom vo VVO č. 190/2021 zo dňa 13.08.2021 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 07.09.2021 11:00 Má byť: 14.09.2021 11:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 07.09.2021 12:00 Má byť: 14.09.2021 12:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Úpravu lehôt si vyžiadalo zodpovedanie otázok na žiadosť o vysvetlenie.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité