II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Nábytok
Referenčné číslo: REK001294/2021
II.1.2)
Hlavný kód CPV
39000000-2
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie nábytku, vrátane súvisiacich služieb: dovoz, vynesenie, vyloženie dojednotlivých miestností, vybalenie, montáž aj v prípade dodania tovaru vdemonte, umiestnenie jednotlivých druhov nábytku vmiestnostiach verejného obstarávateľa/kupujúceho aodstránenie a likvidácia obalového materiálu. Farebný odtieň jednotlivých nábytkov bude upresnený v samostatných objednávkach. Kupujúci požaduje dodanie na základe samostatných objednávok aj rôzne farebné odtiene pri jednej položke. Predpokladané farebné odtiene: dub sonoma, javor, čerešňa, san remo, dub wotan a iné; ostatné farby: biela, čierna, príp. iné v súlade s časťou B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov a Prílohou č. 1 rámcovej dohody Špecifikácia a cena predmetu zmluvy k návrhu rámcovej dohody pre jednotlivé časti predmetu zákazky.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
390 391,84
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Áno
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 5
Ponuky možno predkladať na:
všetky časti
II.2)
OPIS
Časť: 1
II.2.1)
Názov
Nábytok na vybavenie kancelárií a kuchyniek PF UPJŠ
Časť č.: A
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
39100000-3
39130000-2
39112000-0
39113100-8
39141000-2
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania predmetu zákazky je Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova č. 2, 041 80 Košice, jej fakulty a pracoviská bližšie určené v objednávke.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie nábytku, vrátane súvisiacich služieb v súlade s časťou B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a Prílohou č. 1 rámcovej dohody Špecifikácia a cena predmetu zmluvy - Časť A - Nábytok na vybavenie kancelárií a kuchyniek PF UPJŠ.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
112 321,48
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
Ak v priebehu plnenia rámcovej dohody vznikne potreba nákupu predmetu dohody aj pre projekty financované z NFP EÚ, o ktorých v čase vyhlásenia zákazky a podpísania rámcovej dohody nemal verejný obstarávateľ vedomosť, budú zdrojom financovania predmetu dohody aj projekty NFP EÚ.
Časť: 2
II.2.1)
Názov
Nábytok do študentských izieb v ŠD UPJŠ Medická Košice
Časť č.: B
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
39100000-3
39130000-2
39112000-0
39113100-8
39141000-2
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania predmetu zákazky je Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova č. 2, 041 80 Košice, jej fakulty a pracoviská bližšie určené v objednávke.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie nábytku, vrátane súvisiacich služieb v súlade s časťou B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a Prílohou č. 1 rámcovej dohody Špecifikácia a cena predmetu zmluvy - Časť B - Nábytok do študentských izieb v ŠD UPJŠ Medická Košice.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
150 140,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
Ak v priebehu plnenia rámcovej dohody vznikne potreba nákupu predmetu dohody aj pre projekty financované z NFP EÚ, o ktorých v čase vyhlásenia zákazky a podpísania rámcovej dohody nemal verejný obstarávateľ vedomosť, budú zdrojom financovania predmetu dohody aj projekty NFP EÚ.
Časť: 3
II.2.1)
Názov
Kancelársky nábytok
Časť č.: C
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
39100000-3
39130000-2
39112000-0
39113100-8
39141000-2
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania predmetu zákazky je Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova č. 2, 041 80 Košice, jej fakulty a pracoviská bližšie určené v objednávke.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie nábytku, vrátane súvisiacich služieb v súlade s časťou B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a Prílohou č. 1 rámcovej dohody Špecifikácia a cena predmetu zmluvy - Časť C - Kancelársky nábytok.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
62 789,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
Ak v priebehu plnenia rámcovej dohody vznikne potreba nákupu predmetu dohody aj pre projekty financované z NFP EÚ, o ktorých v čase vyhlásenia zákazky a podpísania rámcovej dohody nemal verejný obstarávateľ vedomosť, budú zdrojom financovania predmetu dohody aj projekty NFP EÚ.
Časť: 4
II.2.1)
Názov
Kancelárske stoličky
Časť č.: D
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
39100000-3
39130000-2
39112000-0
39113100-8
39141000-2
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania predmetu zákazky je Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova č. 2, 041 80 Košice, jej fakulty a pracoviská bližšie určené v objednávke.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie nábytku, vrátane súvisiacich služieb v súlade s časťou B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a Prílohou č. 1 rámcovej dohody Špecifikácia a cena predmetu zmluvy - Časť D - Kancelárske stoličky.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
55 213,36
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
Ak v priebehu plnenia rámcovej dohody vznikne potreba nákupu predmetu dohody aj pre projekty financované z NFP EÚ, o ktorých v čase vyhlásenia zákazky a podpísania rámcovej dohody nemal verejný obstarávateľ vedomosť, budú zdrojom financovania predmetu dohody aj projekty NFP EÚ.
Časť: 5
II.2.1)
Názov
Nábytok na vybavenie jedálne PF UPJŠ
Časť č.: E
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
39100000-3
39130000-2
39112000-0
39113100-8
39141000-2
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania predmetu zákazky je Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova č. 2, 041 80 Košice, jej fakulty a pracoviská bližšie určené v objednávke.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie nábytku, vrátane súvisiacich služieb v súlade s časťou B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a Prílohou č. 1 rámcovej dohody Špecifikácia a cena predmetu zmluvy - Časť E - Nábytok na vybavenie jedálne PF UPJŠ.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
9 928,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
Ak v priebehu plnenia rámcovej dohody vznikne potreba nákupu predmetu dohody aj pre projekty financované z NFP EÚ, o ktorých v čase vyhlásenia zákazky a podpísania rámcovej dohody nemal verejný obstarávateľ vedomosť, budú zdrojom financovania predmetu dohody aj projekty NFP EÚ.