Oznámenie 41778 - MST

Obsah

41778 - MST
Vestník č. 199/2021 - 26.08.2021

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK042
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Martin Choma
Telefón: +421 552341157
Email: martin.choma@upjs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036
Hlavná adresa(URL): http://www.upjs.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433758
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/2313
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Nábytok
Referenčné číslo: REK001294/2021
II.1.2) Hlavný kód CPV
39000000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie nábytku, vrátane súvisiacich služieb: dovoz, vynesenie, vyloženie dojednotlivých miestností, vybalenie, montáž aj v prípade dodania tovaru vdemonte, umiestnenie jednotlivých druhov nábytku vmiestnostiach verejného obstarávateľa/kupujúceho aodstránenie a likvidácia obalového materiálu. Farebný odtieň jednotlivých nábytkov bude upresnený v samostatných objednávkach. Kupujúci požaduje dodanie na základe samostatných objednávok aj rôzne farebné odtiene pri jednej položke. Predpokladané farebné odtiene: dub sonoma, javor, čerešňa, san remo, dub wotan a iné; ostatné farby: biela, čierna, príp. iné v súlade s časťou B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov a Prílohou č. 1 rámcovej dohody Špecifikácia a cena predmetu zmluvy k návrhu rámcovej dohody pre jednotlivé časti predmetu zákazky.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
390 391,84 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 5
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Nábytok na vybavenie kancelárií a kuchyniek PF UPJŠ
Časť č.: A
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39100000-3
39130000-2
39112000-0
39113100-8
39141000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania predmetu zákazky je Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova č. 2, 041 80 Košice, jej fakulty a pracoviská bližšie určené v objednávke.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie nábytku, vrátane súvisiacich služieb v súlade s časťou B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a Prílohou č. 1 rámcovej dohody Špecifikácia a cena predmetu zmluvy - Časť A - Nábytok na vybavenie kancelárií a kuchyniek PF UPJŠ.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
112 321,48 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Ak v priebehu plnenia rámcovej dohody vznikne potreba nákupu predmetu dohody aj pre projekty financované z NFP EÚ, o ktorých v čase vyhlásenia zákazky a podpísania rámcovej dohody nemal verejný obstarávateľ vedomosť, budú zdrojom financovania predmetu dohody aj projekty NFP EÚ.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Nábytok do študentských izieb v ŠD UPJŠ Medická Košice
Časť č.: B
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39100000-3
39130000-2
39112000-0
39113100-8
39141000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania predmetu zákazky je Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova č. 2, 041 80 Košice, jej fakulty a pracoviská bližšie určené v objednávke.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie nábytku, vrátane súvisiacich služieb v súlade s časťou B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a Prílohou č. 1 rámcovej dohody Špecifikácia a cena predmetu zmluvy - Časť B - Nábytok do študentských izieb v ŠD UPJŠ Medická Košice.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
150 140,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Ak v priebehu plnenia rámcovej dohody vznikne potreba nákupu predmetu dohody aj pre projekty financované z NFP EÚ, o ktorých v čase vyhlásenia zákazky a podpísania rámcovej dohody nemal verejný obstarávateľ vedomosť, budú zdrojom financovania predmetu dohody aj projekty NFP EÚ.
Časť: 3
II.2.1) Názov
Kancelársky nábytok
Časť č.: C
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39100000-3
39130000-2
39112000-0
39113100-8
39141000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania predmetu zákazky je Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova č. 2, 041 80 Košice, jej fakulty a pracoviská bližšie určené v objednávke.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie nábytku, vrátane súvisiacich služieb v súlade s časťou B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a Prílohou č. 1 rámcovej dohody Špecifikácia a cena predmetu zmluvy - Časť C - Kancelársky nábytok.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
62 789,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Ak v priebehu plnenia rámcovej dohody vznikne potreba nákupu predmetu dohody aj pre projekty financované z NFP EÚ, o ktorých v čase vyhlásenia zákazky a podpísania rámcovej dohody nemal verejný obstarávateľ vedomosť, budú zdrojom financovania predmetu dohody aj projekty NFP EÚ.
Časť: 4
II.2.1) Názov
Kancelárske stoličky
Časť č.: D
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39100000-3
39130000-2
39112000-0
39113100-8
39141000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania predmetu zákazky je Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova č. 2, 041 80 Košice, jej fakulty a pracoviská bližšie určené v objednávke.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie nábytku, vrátane súvisiacich služieb v súlade s časťou B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a Prílohou č. 1 rámcovej dohody Špecifikácia a cena predmetu zmluvy - Časť D - Kancelárske stoličky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
55 213,36 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Ak v priebehu plnenia rámcovej dohody vznikne potreba nákupu predmetu dohody aj pre projekty financované z NFP EÚ, o ktorých v čase vyhlásenia zákazky a podpísania rámcovej dohody nemal verejný obstarávateľ vedomosť, budú zdrojom financovania predmetu dohody aj projekty NFP EÚ.
Časť: 5
II.2.1) Názov
Nábytok na vybavenie jedálne PF UPJŠ
Časť č.: E
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39100000-3
39130000-2
39112000-0
39113100-8
39141000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania predmetu zákazky je Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova č. 2, 041 80 Košice, jej fakulty a pracoviská bližšie určené v objednávke.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie nábytku, vrátane súvisiacich služieb v súlade s časťou B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a Prílohou č. 1 rámcovej dohody Špecifikácia a cena predmetu zmluvy - Časť E - Nábytok na vybavenie jedálne PF UPJŠ.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
9 928,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Ak v priebehu plnenia rámcovej dohody vznikne potreba nákupu predmetu dohody aj pre projekty financované z NFP EÚ, o ktorých v čase vyhlásenia zákazky a podpísania rámcovej dohody nemal verejný obstarávateľ vedomosť, budú zdrojom financovania predmetu dohody aj projekty NFP EÚ.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní alebo spôsobom podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní.
Podľa § 32 ods. 3 prvej vety zákona o verejnom obstarávaní uchádzač so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike a ktorého údaje sú vedené v informačných systémoch verejnej správy Slovenskej republiky, nie je povinný predkladať verejnému obstarávateľovi nasledovné doklady:
- potvrdenia zdravotnej poisťovne a sociálnej poisťovne podľa § 32 ods. 1 písm. b) a ods. 2 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní,
- potvrdenia miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu podľa § 32 ods. 1 písm. c) a ods. 2 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní,
- výpis z Obchodného registra Slovenskej republiky alebo výpis zo Živnostenského registra Slovenskej republiky, v prípade preukázania splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní týmito typmi dokladu.
V prípade, ak by verejný obstarávateľ v období vyhodnotenia splnenia podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní nemal možnosť prístupu do informačného systému OverSi, je oprávnený vyžiadať si od uchádzačov originál príslušného výpisu/dokladu, resp. jeho osvedčenú kópiu.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť.
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED) podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepožaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepožaduje sa.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční podľa § 54 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní. Podrobné informácie a podmienky elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 27.09.2021 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2022
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 27.09.2021 10:30
Miesto: Neverejné otváranie ponúk, resp. ich odšifrovanie a sprístupnenie elektronickými prostriedkami, spôsobom určeným funkcionalitou EKS, sa uskutoční v súlade so zákonom v rámci systému EKS na adrese Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košice.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ bude komunikovať výhradne elektronicky.
Verejný obstarávateľ zverejňuje súťažné podklady a ďalšiu dokumentáciu v elektronickej forme v profile verejného obstarávateľa na adrese http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036 a zároveň umožňuje priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom ako aj ďalšej doplňujúcej dokumentácii v elektronickej forme na portáli https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/2313.
Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje.
Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Postupom a v lehotách podľa zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
20.08.2021

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité