Oznámenie 41853 - WYP

Obsah

41853 - WYP
Vestník č. 199/2021 - 26.08.2021

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
IČO: 00681156
Špitálska 4, 6, 8, 81643 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Denisa Komendová
Telefón: +421 220462418
Email: denisa.komendova@employment.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1630
Hlavná adresa(URL): http://www.evoservis.sk/mpsvrsr/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433852
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.evoservis.sk/mpsvrsr/
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Rekonštrukcia objektu Meander za účelom vytvorenia vhodných priestorov pre realizáciu systému rezortného vzdelávania MPSVR SR
Referenčné číslo: 25593/2021-M_ORVO
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je rekonštrukcia a modernizácia budovy vzdelávacieho strediska MPSVR SR. Podrobná špecifikácia diela je uvedená v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
1 105 996,75 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45111300-1
45300000-0
45310000-3
45111291-4
45432210-9
45442100-8
45312311-0
45314300-4
45313100-5
44112400-2
32540000-0
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Objekt Meander, na Rekreačnej ul. č. 42 v Tatranskej Štrbe, zapísaného na LV č. 4769, parcelné číslo 2485/13 a 2485/27, obec Štrba, katastrálne územie Štrba.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je rekonštrukcia a modernizácia budovy vzdelávacieho strediska MPSVR SR. Podrobná špecifikácia diela je uvedená v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
1 105 996,75 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: zákazka bude financovaná z prostriedkov EÚ Operačný program Ľudské zdroje.
II.2.14) Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ (VOB) si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie alebo aj nepodpísať zmluvu s úspešným uchádzačom v prípade, ak Riadiaci orgán OP ĽZ nepostúpi zákazku na financovanie z fondov EÚ.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ZVO).
Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, prípadne podľa § 32 ods. 4 a/alebo 5, § 39 alebo § 152 ZVO.
2. Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZVO, v zmysle § 32 poslednej vety ods. 3 ZVO nemusí verejnému obstarávateľovi predložiť doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO, ale predloží všetky údaje (§ 10 ods. 4 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov) potrebné k vyžiadaniu výpisu z registra trestov právnickej osoby, štatutárneho orgánu, členov štatutárneho orgánu, členov dozorného orgánu, prokuristov od Generálnej prokuratúry SR a nemusí predložiť doklady podľa § 32 ods. 2 písm. b), c) a e) ZVO (bod 2. sa nevzťahuje na uchádzačov podľa § 32 ods. 4 a/alebo 5 ZVO).
3. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje
preukázanie splnenia uvedenej podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO, vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky, alebo zahraničnej banky (banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré/ý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie a ktoré/ý nesmie byť staršie/ý ako tri mesiace ku dňu predkladania ponuky.
K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ým dokladu/om uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie potvrdené/podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a, resp. ekvivalentný/é doklad/y.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO - zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania a uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona ,dôkaz o plnení potvrdí
odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,
2. podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZVO, opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality.
3. podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO, uchádzač predloží: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služieb.
4. podľa § 34 ods. 1 písm. h) ZVO, uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy.
5. podľa § 34 ods. 1 písm. i) ZVO ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o priemernom ročnom počte zamestnancov a o počte riadiacich zamestnancov za predchádzajúce tri roky,
6. podľa § 34 ods. 1 písm. l) ZVO uvedením podielu plnenia zo zmluvy, alebo koncesnej zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.: Uchádzač predloží zoznam stavebných prác v predmete rovnakom alebo obdobnom predmetu zákazky za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania v súhrnnej hodnote minimálne vo výške 1 100 000,- Eur bez DPH, z toho jednu potvrdenú referenciu v minimálnej výške 500 000 EUR bez DPH. Za predmet rovnaký alebo obdobný ako je predmet zákazky sa považuje rekonštrukcia budovy.
K bodu 2.: Uchádzač predloží platný certifikát systému manažérstva kvality v oblasti stavebných prác v zmysle požiadaviek EN ISO 9001, respektíve ekvivalent, vydaný nezávislou inštitúciou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu EÚ v súlade s § 35 ZVO.
K bodu 3.: Údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov zodpovedných za riadenie stavebných prác s doložením dokladu o odbornej spôsobilosti pre vedenie uskutočňovania stavieb podľa § 45 ods. 1 písm. b) stavebného zákona č. 50/1976 Zb. a zákona č. 138/1992 Zb. v znení neskorších predpisov pre činnosť stavbyvedúceho opatrené originálom odtlačku a podpisom príslušnej odborne spôsobilej osoby (alebo predloží úradne osvedčené kópie).
Verejný obstarávateľ príjme aj iný obsahom a rozsahom rovnocenný doklad vydaný príslušnou inštitúciou iného členského štátu EÚ, ktorým uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti.
Stavbyvedúci musí mať minimálne tri roky praxe vo funkcií stavbyvedúceho, čo preukáže predložením verifikovaného životopisu s uvedením vzdelania a výkonom funkcie stavbyvedúceho s názvom a sídlom organizácie kde bol výkon funkcie stavbyvedúceho realizovaný, spolu so záväzkom stavbyvedúceho, že sa bude podieľať na plnení zmluvy.
K bodu 4.: Uchádzač predloží platný certifikát systému environmentálneho manažérstva v oblasti stavebných prác v zmysle požiadaviek EN ISO 14001, respektíve ekvivalent, vydaný nezávislou inštitúciou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu EÚ v súlade s § 36 ZVO.
K bodu 5.: Uchádzač predloží požadované údaje o priemernom ročnom počte zamestnancov a o počte riadiacich zamestnancov za predchádzajúce tri roky, napr. vo forme písomného vyhlásenia uchádzača ktoré musí byť podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo ním úradne splnomocnenou osobou.
K bodu 6.: Uchádzač v ponuke uvedie podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom. V prípade, že uchádzač nemá v úmysle využiť subdodávateľov, predloží v ponuke čestné vyhlásenie o tejto skutočnosti.
V prípade, že uchádzač alebo záujemca preukáže splnenie požadovanej podmienky účasti inou osobou, predkladá aj doklady osoby ktorej postavenie využíva v zmysle § 34 ods. 3 ZVO
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
1. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v ponuke preukázal vlastníctvo certifikátu ISO 45001 - Systém manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci. Verejný obstarávateľ uzná aj predloženie ekvivalentného
dokladu.
2. Úspešný uchádzač je povinný zložiť poistnú zmluvu na poistenie zodpovednosti za škodu na živote, zdraví a majetku spôsobenú svojou prevádzkovou činnosťou pri plnení zmluvy o dielo, krádežou, vandalizmom alebo živelnou udalosťou, a to na poistnú sumu minimálne vo výške ceny diela s DPH v zmysle bodu 8.1 Zmluvy o dielo a potvrdenie o zaplatení poistného na obdobie počas plnenia predmetu tejto zmluvy. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 2 súťažných podkladov Zmluva o dielo.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 17.09.2021 11:00
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 17.09.2021 11:00
Miesto: MPSVR SR, Špitálska 6, 816 43 Bratislava Odbor realizácie verejného obstarávania, EN EVOSERVIS.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude v súlade § 52 ZVO verejné. Otváranie ponúk sa v zmysle § 20 ods. 11 ZVO vykonáva v EN Evoservis, a to sprístupnením ponúk komisií, po vložení e-kľúčov členov komisie. Tento EN uplynutím LPP automaticky po OP doručí informácie v zmysle § 52 ods. 2 ZVO uchádzačom, ktorí predložili ponuku a vygeneruje zápisnicu resp. protokol z OP.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. MPSVR SR vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania. Komunikácia vrátane doručovania sa realizuje v systéme EVOSERVIS. Doručenie prostredníctvom elektronického nástroja je okamih prijatia dátovej správy na elektronickú adresu adresáta/adresátov dátovej správy v elektronickom nástroji. Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme Evoservis sa zaregistruje do systému na adrese www.evoservis.sk/mpsvrsr/, prípadne na www.evoservis.sk. Po zaregistrovaní mu bude na ním zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre prihlásenie do systému EVOSERVIS za účelom komunikácie s verejným obstarávateľom (VOB), preberania zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie elektronických ponúk v systéme Evoservis. Registrovaný uchádzač v systéme Evoservis sa už opakovane neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové kódy, ktoré mu boli doručené pri prvotnej registrácii.
Po prihlásení do systému má uchádzač v profile Prehľad zákaziek po potvrdení žiadosti o zadávaciu dokumentáciu neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO.
Predloženie elektr. ponuky sa bude potvrdzovať uznávanou elektronickou značkou (UEZ). Bližšie infor. o používaní UEZ sú uvedené v súťažných podkladoch (SP). V prípade otázok, resp. žiadosti o vysvetlenie bude záujemca/uchádzač komunikovať s VOB priamo v systéme Evoservis cez komunikačné rozhranie v zmysle časti A.5 súťažných podkladov.
2.V elektr. podanej ponuke sa predkladajú scany originál. dokladov alebo úradne overených kópii. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predloží originály požadovaných dokladov alebo úradne overené kópie originál.dokladov.
3.VOB požaduje zábezpeku na ponuku vo výške 30 000 EUR. Podrobné infor. spôsobu zloženia zábezpeky sú uvedené v SP.
4.Podlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska sa realizuje postupom podľa § 112 druhá veta ods. 6 ZVO. 5. VOB si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie v prípade, ak RO OP ĽZ po vykonaní administratívnej kontroly nepostúpi zákazku na ďalšie financovanie z fondov EÚ.
6. VOB si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorej celková cena na dodanie predmetu zákazky presiahne vyčlenený finančný limit verejného obstarávateľa.
7. Upresnenie k bodu II.2.7) tohto oznámenia: Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody Zhotoviteľ odovzdá dielo v zmysle Zmluvy o dielo v termíne do 6 mesiacov odo dňa odovzdania a prevzatia staveniska.
8.Podľa § 114 ods. 1 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť vyššie uvedené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED), alebo čestným vyhlásením. VOB povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED.
9.Úspešný uchádzač pred podpisom ZoD predloží VOB: úradne osvedčenú kópiu oprávnenia na činnosť podľa § 15 zákona č. 124/2006 o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnené niektorých zákonov, resp. preukaz, osvedčenie a doklad podľa § 16 zákona o BOZP, na preukázanie oprávnenia vykonávať činnosti na vyhradených technických zariadeniach podľa Vyhlášky MPSVR SR č. 508/2009 Z. z. v rozsahu: - montáž, opravu a údržbu, odborné prehliadky a skúšky elektrických zariadení v rozsahu potrebnom na realizáciu predmetu ZoD, - montáž, opravu a údržbu, odborné prehliadky a skúšky zdvíhacích zariadení v rozsahu potrebnom na realizáciu predmetu ZoD.
VOB uzná aj predloženie ekvivalentného dokladu.
10.Na zodpovedajúce plnenie predmetu zákazky úspešný uchádzač sa zaväzuje zložiť po podpise zmluvy výkonovú záruku na plnenie zmluvy vo výške 2 % zo zmluvnej ceny za dielo v EUR s DPH na účet objednávateľa. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 2 SP Zmluva o dielo.
11.Toto verejné obstarávanie je zamerané na zelené verejné obstarávanie
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
25.08.2021

Redakčné opravy

42111 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 202/2021
V oznámení 41853-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 199/2021 zo dňa 26.08.2021 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: neuvedené Má byť: Ponuka musí platiť do: 31.03.2022
42745 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 208/2021
V oznámení 41853-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 199/2021 zo dňa 26.08.2021 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 17.09.2021 11 :00 Má byť: 29.09.2021 11 :00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 17.09.2021 11:00 Má byť: 29.09.2021 11:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité