Oznámenie 42346 - WYP

Obsah

42346 - WYP
Vestník č. 203/2021 - 02.09.2021

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Cirkevný zbor Evanjelickej cirkvi augsburského vyznania na Slovensku Bratislava Staré Mesto
IČO: 42267277
Konventná 628/11, 81103 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Anna Polcková
Telefón: +421 904360504
Email: stare.lyceum@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/20799
Hlavná adresa(URL): http://www.velkykostol.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433047
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/433047
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Osoba podľa § 8 ods. 1 b)
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Cirkevná organizácia
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Revitalizácia národnej kultúrnej pamiatky Staré evanjelické Lýceum
Referenčné číslo: WYP-7-2021
II.1.2) Hlavný kód CPV
45212314-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky sú stavebné práce na revitalizácii národnej kultúrnej pamiatky Staré evanjelické lýceum, zapísanej v Ústrednom zozname pamiatkového fondu Slovenskej republiky pod evidenčným číslom 87/3, v pamiatkovej zóne Bratislava centrálna mestská oblasť.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
650 426,94 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45212350-4
45454100-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
SK, Bratislavský kraj, okres Bratislava I., Bratislava Staré Mesto, ul. Konventná 631/15 budova tzv. Starého Lýcea (k. ú. Staré Mesto, KN-C 3297, LV č. 9559)
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú stavebné práce na revitalizácii národnej kultúrnej pamiatky Staré evanjelické lýceum, zapísanej v Ústrednom zozname pamiatkového fondu Slovenskej republiky pod evidenčným číslom 87/3, v pamiatkovej zóne Bratislava centrálna mestská oblasť.

Medzi hlavné úpravy patrí: výmena okenných a dverných výplní, opravy dverí a brány, zábradlia, mreží a ich doplnenie, maliarske práce, oprava omietok a podláh, výmena zariaďovacích predmetov, nové obklady v hygienických priestoroch, výmena elektroinštalácie v pôvodných trasách, výstavba regálového systému pre knižnicu, úprava podlahy vo vstupnom podbrání, úprava a doplnenie kamenných prvkov v exteriéri a interiéri objektu.

Ostatné rekonštrukčné práce pre komplexnosť rekonštrukcie, docielenie celkového dojmu obnovy kultúrnej pamiatky a vizuálne zveľadenie historického centra Bratislavy budú realizované i práce: obnova fasády; oprava a doplnenie kamenných prvkov (Kamenné prvky objektu portály vstupnej brány a kamenné šambány okien rizalitu boli na prízemí objektu vplyvom vlhkosti zdevastované). V rámci prác sa bude realizovať úprava týchto prvkov, ktorá má doplniť chýbajúce časti ako aj ich nová povrchová úprava. Súčasťou kamenárskych výrobkov je aj návrh nového odvetrávaného sokla z pieskovca na uličnej fasáde ako aj na dvorovej časti); doplnkové klampiarske konštrukcie (odborné ošetrenie pôvodných zachovaných kovových prvkov na fasáde a doplnenie tvarových kópii klampiarskych prvkov, ktoré sa na fasáde nezachovali najmä po rekonštrukcií v 80. rokoch 20. storočia).
Presný rozsah požadovaných prác je vymedzený projektovou dokumentáciou a výkazom výmer, ktoré tvoria prílohu súťažných podkladov.

Členenie stavebných úprav podľa PD a jednotlivých výkazov výmer:

A - Kompletná výmena konštrukcie výplní otvorov okná
B - Výmena konštrukcie výplní otvorov dvere do miestností na 1. a 2.nadzemnom podlaží
C - Odborné ošetrenie stolárskych výrobkov
D - Ošetrenie a doplnenie kovových prvkov
E - Úprava a doplnenie kamenných prvkov
F - Výmena a doplnenie rôznych prvkov v objekte
G - Realizácia povrchových úprav podláh, stien a stropov
H - Realizácia úprav hygienických priestorov
Stavebná časť
ZTI
I - Realizácia archívneho regálového systému knižničnej zbierky
J - Úprava podlahy vo vstupnom podbráníK - Úprava elektroinštalácie v objekteL - Reštaurátorská úprava výmaľby stropu v priestore dvoranyM - Obnova fasády
N - Oprava a doplnenie kamenných prvkovO - Konštrukcie doplnkové klampiarske

Podrobný opis jednotlivých stavebných objektov je bližšie špecifikovaný v projektovej dokumentácii.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
650 426,94 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 13
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zákazky je financovaný z Finančného mechanizmu EHP 2014-2021 a štátneho rozpočtu Slovenskej republiky na základe Projektovej zmluvy: 970/2020. Finančný mechanizmus EHP a Nórsky finančný mechanizmus nepredstavujú fondy EÚ a nevzťahuje sa na ne zákon o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov v platnom znení.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
III.1.1.1) Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO")

III.1.1.2) Uchádzač preukáže splnenie týchto podmienok účasti spôsobom podľa 32 ods. 2 písm. e) a f) ZVO alebo zápisom v registri hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO.

III.1.1.3) Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 písm. e) a f) ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

III.1.1.4) Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.

III.1.1.5) V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa podľa § 37 ZVO požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

III.1.1.6) UPOZORNENIE: Verejný obstarávateľ nemá oprávnenia získavať údaje z informačných systémov verejnej správy podľa § 32 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní.

III.1.1.7) Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 (ďalej aj "JED") alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok:
III.1.2.1) Verejný obstarávateľ vyžaduje splnenie podmienky podľa § 33 ods.1 písm. d) zákona - prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

III.1.2.2) Obdobím troch predchádzajúcich hospodárskych rokov sa rozumejú tri ukončené hospodárske roky bezprostredne predchádzajúce vyhláseniu verejného obstarávania. Vyhlásením verejného obstarávania sa rozumie deň uverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo vestníku verejného obstarávania.

III.1.2.3) Uchádzač preukáže celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, resp. za roky dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti v zmysle §33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní poskytnutím informácie o zverejnení účtovnej závierky uchádzača v registri účtovných závierok vedenom Ministerstvom financií Slovenskej republiky alebo predložením overenej kópie výkazu ziskov a strát/ výkazu príjmov a výdavkov, ktorá je overená daňovým úradom, audítorom, správcom Registra účtovných závierok, alebo iným orgánom príslušným podľa predpisov platných v krajine sídla uchádzača.

III.1.2.4) Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ považuje za vhodný (§ 33, ods. 4 ZVO).

III.1.2.5) V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, je potrebné prepočítanie tejto meny na EUR a to prepočítacím koeficientom určeným ECB ku dňu zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene EUR.

III.1.2.6) Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby a preukáže ich spôsobom podľa § 33 ods. 2 ZVO.

III.1.2.7) Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným
obstarávateľom predložením JED, alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie viď bod III.1.1.7) tejto výzvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: V súlade s § 38 ods. 6 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ požaduje preukázať výšku celkového obratu vo výške 1 200 000,00 Eur bez DPH za posledné tri hospodárske roky, resp. za roky dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok:
III.1.3.1) Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO:
Uchádzač predloží zoznam uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky, za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia,
2. a ak bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Uchádzač predloží zoznam a potvrdenia zrealizovaných zákaziek rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet tejto zákazky za posledných (5) päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej len rozhodné obdobie) v kumulatívnej súhrnnej hodnote rovnakej alebo vyššej ako predpokladaná hodnota zákazky. Vyhlásením verejného obstarávania sa rozumie zverejnenie výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania.
Zoznam musí obsahovať minimálne nasledovné údaje:
a) Názov a sídlo odberateľa
b) Predmet zákazky
c) Stručný opis zákazky
d) Cenu plnenia (v prípade realizácie zákazky v inom ako rozhodnom období, vyčísli cenu plnenia za skúmané rozhodné obdobie)
e) Skutočnú lehotu dodania (od MM.RRRR do MM.RRRR),
f) Telefonický kontakt na odberateľa, kde si verejný obstarávateľ môže overiť plnenie zákazky

Rovnakým alebo obdobným charakterom sa pre účely tejto zákazky rozumejú stavebné práce na národnej kultúrnej pamiatke (ďalej len NKP) zapísanej v Ústrednom zozname pamiatkového fondu podľa zákona č. 49/2002 Z. z. o ochrane pamiatkového fondu, alebo na pozemných stavbách podobnej technickej zložitosti ako predmet zákazky, napr. práce na objektoch historických alebo chránených pamiatok, na budovách mimoriadneho historického alebo architektonického významu, reštaurátorské práce a pod.), alebo inom rovnocennom zozname nehnuteľných národných kultúrnych pamiatok, kultúrnych pamiatok v inej členskej krajine EÚ, resp. inom ekvivalentnom doklade preukazujúcom, že ide o nehnuteľnú národnú kultúrnu pamiatku, ktorej pamiatková ochrana a zápis do príslušného národného zoznamu musí vyplývať zo zákona, t. j. stavebné práce týkajúce sa ich komplexnej obnovy.

Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie existujú.

V prípade, ak práce zrealizoval uchádzač, ako člen združenia skupiny dodávateľov, vyčísli a započíta do požadovanej minimálnej úrovne iba finančný objem uskutočnených prác, zabezpečený ním samotným v rozhodnom období.

V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, je potrebné prepočítanie tejto meny na EUR a to prepočítacím koeficientom určeným ECB ku dňu zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene EUR.

III.1.3.2) § 34 ods. 1 písm. d) v súvislosti s § 35:
opis technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na
zabezpečenie kvality.

III.1.3.3) § 34 ods. 1 písm. g):
ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na
plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.

III.1.3.4) § 34 ods. 1 písm. h)
uvedenie opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy, v nadväznosti na § 36 zákona uvedením opatrení environmentálneho riadenia.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
K bodu III.1.3.2) Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie platného certifikátu ISO 9001 Systém manažérstva kvality (alebo ekvivalent) vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality v oblasti pozemných stavieb. Certifikát musí byť vydaný akreditovanými certifikačnými orgánmi. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia prijať aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva kvality predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému manažérstva kvality sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva kvality.

K bodu III.1.3.3) Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky má minimálne 1 (jednu) osobu zodpovednú za riadenie stavebných prác pre túto zákazku v pozícii stavbyvedúci. Za stavbyvedúceho sa považuje osoba disponujúca platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v platnom znení, alebo ekvivalentným osvedčením vydaným príslušnými orgánmi jednotlivých štátov pre činnosť stavbyvedúceho.

Uchádzač predloží nasledujúce doklady a/alebo dokumenty:
1. Doklad o odbornej spôsobilosti (potvrdenie o rozsahu odbornej spôsobilosti) stavbyvedúceho na vybrané činnosti podľa zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentným dokladom preukazujúcim predmetné skutočnosti, vydávaným v inom štáte s odborným zameraním na pozemné stavby (z dokladu musí byť zrejmé zameranie) alebo odkaz na miesto, kde je toto platné osvedčenie verejne dostupné;
2. Životopis stavbyvedúceho opatrený podpisom, príp. iný doklad, ktorým preukáže vzdelanie a minimálne jednu praktickú skúsenosť s riadením stavebných prác na národnej kultúrnej pamiatke zapísanej v registri nehnuteľných kultúrnych pamiatok vedenom Pamiatkovým úradom SR zriadeným podľa zákona č.49/2002 Z. z. o ochrane pamiatkového fondu alebo inom rovnocennom zozname nehnuteľných kultúrnych pamiatok v inej krajine, resp. inom ekvivalentnom doklade preukazujúcom, že ide o kultúrnu pamiatku, ktorej pamiatková ochrana a zápis do príslušného národného zoznamu musí vyplývať zo zákona;

K bodu III.1.3.4) Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie platného certifikátu ISO 14001 Systém environmentálneho manažérstva (alebo ekvivalent) vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa preukazuje splnenie noriem v oblasti pozemných stavieb. Certifikát musí byť vydaný akreditovanými certifikačnými orgánmi. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ musia prijať aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva.

III.1.3.5) Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby a preukáže ich spôsobom podľa § 34 ods. 3 ZVO.

III.1.3.6) Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením JED, alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie viď bod III.1.1.7) tejto výzvy.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
III.2.2.1) Verejný obstarávateľ si v súlade s §42 ods. 12 ZVO a v súvislosti s realizáciou spoločensky zodpovedného verejného obstarávania, vyhradil osobitnú podmienku plnenia zmluvy spočívajúcu v podpore zamestnanosti lokálnych remeselníkov a reštaurátorov. Osobitná zmluvná podmienka je uvedená a definovaná v Článku XVI. Návrhu zmluvy o dielo, ktorý tvorí prílohu súťažných podkladov.

III.2.2.2) Verejný obstarávateľ požaduje výkonovú záruku vo výške 10 % z ceny za Dielo ku dňu prevzatia staveniska. Podmienky zloženia a vrátenia výkonovej záruky sú uvedené v čl. XIII. Návrhu zmluvy o dielo.

III.2.2.4) Verejný obstarávateľ určil zábezpeku vo výške 17 500,00 Eur.
Spôsob zloženia zábezpeky:
- zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa alebo
- poskytnutím bankovej záruky alebo poistením záruky za uchádzača
Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 23.09.2021 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 28.02.2022
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 23.09.2021 11:00
Miesto: Miestom on-line sprístupnenia ponúk je webová adresa https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky prostredníctvom online sprístupnenia ponúk, t.j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na otváranie ponúk v systéme EVO. Bližšie informácie sú uvedené v časti V. súťažných podkladov.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 17 500,00 Eur. Podmienky zloženia zábezpeky sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
2. Elektronická komunikácia vrátane doručovania v procese verejného obstarávania zákazky bude prebiehať
prostredníctvom informačného systému EVO, verzia 18.0, (ďalej len IS EVO), v rámci jeho funkcionalít
(https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html), ktorý prevádzkuje Úrad pre verejné obstarávanie. Prístup k
súťažným podkladom je bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy. Predloženie ponuky je možné elektronicky v IS
EVO.
3. Hospodársky subjekt môže v súlade s § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní (ZVO) predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO (ďalej aj "JED") alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní.
4. JED v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Manuál k vyplneniu
dokumentu je zverejnený na: http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Uchádzač môže prehlásiť splnenie
podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia a podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti
prostredníctvom globálneho údaja uvedeného v oddiele časti IV formuláru Jednotného európskeho dokumentu
(GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI).
5. V postupe zadávania podlimitnej zákazky bez využitia elektronického trhoviska verejný obstarávateľ uplatňuje § 112
ods. 6, druhá veta zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení
neskorších predpisov (ďalej len ZVO), t. j. verejný obstarávateľ uskutoční vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a
vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na
vyhodnotenie ponúk.
6. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (zákon č. 315/2016 Z. z.) a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
7. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž (§ 40 ods. 6 písm. g) ZVO).
8. Podmienky plnenia zmluvy a nadobudnutie účinnosti zmluvy sú súčasťou súťažných podkladov, uvedené v návrhu
Zmluvy.
9.Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou a súťažnými
podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami ZVO v platnom znení.
10.Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia
zmluvy, predmetné verejné obstarávanie je:
a) zelené verejné obstarávanie;
c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
31.08.2021

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité